baco dan maar?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kunnen we weleens doen ja
nog iemand iets?
dank voor de tipquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
ow,even Queen kijken op NL 2
ja dus,effe kijken of ik mensen kan mee krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
Hoorde ik dat goed? Zijn er nog kaartjes voor over?
effe checken
ow,ik lees bijna nooit iets terug maar sterkte idd danquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:02 schreef pascalheister het volgende:
Eend lees het net in de vorige hools van de chemo van je moeder, klote veel sterkte ermee
lekker we are the champions en we will rock you meeblerenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ja dus,effe kijken of ik mensen kan mee krijgen
Heb wel interesse om te gaan maar het zal moeilijk zijn om mensen mee te krijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:07 schreef rubbereend het volgende:
dank jullie
ja er zijn kaartjes voor "Queen" in t Gelredome, dat gaat over t concert dat eerst op de Goffertweide zou zijn
ow je had t al gezien
heerlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
lekker we are the champions en we will rock you meebleren![]()
welke wedstrijd ga je kijken?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb wel interesse om te gaan maar het zal moeilijk zijn om mensen mee te krijgen.
Ik kon morgen naar Hamburg voor een concert van Queen maar heb het niet gedaan ivm de kosten en het feit dat ik zaterdag in Engeland zit
nou opzich ziet t er van buit best geil uit. k weet niet hoe t van binnen is.quote:
moet ik morgen op mijn werk weer alles terug lezen !quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossie
gewoon ff braaf teruglezenquote:
is er ooit eigenlijk een nieuwbouwstadion geweest in jouw ogen wat een vooruitgang was?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossie
N E Equote:Op vrijdag 29 april 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er ooit eigenlijk een nieuwbouwstadion geweest in jouw ogen wat een vooruitgang was?
op de een of andere manier had k dat wel verwachtquote:
Kan jij er dan 1 opnoemen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de een of andere manier had k dat wel verwacht
nouja, dr is maar één stadion geweest wat k voor en na een grondige renovatie of nieuwbouw heb bezocht en dat is de Goffert en uit puur sentiment met de staan tribunes achter de goal mis k de oude goffert wel. Maar in principe is elke sta tribune die veranderd in een zittribune een achteruitgangquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, dr is maar één stadion geweest wat k voor en na een grondige renovatie of nieuwbouw heb bezocht en dat is de Goffert en uit puur sentiment met de staan tribunes achter de goal mis k de oude goffert wel. Maar in principe is elke sta tribune die veranderd in een zittribune een achteruitgang
o jawel,heb ze beide bezocht maar ik vindt het oude geweldig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
k denk trouwens dat ze in Schalke niet echt achteruit zijn gegaan
Dat hoopt ie wel,althans,dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:52 schreef rubbereend het volgende:sandman, drukke dagen in t vooruitzicht zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |