nou opzich ziet t er van buit best geil uit. k weet niet hoe t van binnen is.quote:
moet ik morgen op mijn werk weer alles terug lezen !quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossie
gewoon ff braaf teruglezenquote:
is er ooit eigenlijk een nieuwbouwstadion geweest in jouw ogen wat een vooruitgang was?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
ach gossie
N E Equote:Op vrijdag 29 april 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er ooit eigenlijk een nieuwbouwstadion geweest in jouw ogen wat een vooruitgang was?
op de een of andere manier had k dat wel verwachtquote:
Kan jij er dan 1 opnoemen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de een of andere manier had k dat wel verwacht
nouja, dr is maar één stadion geweest wat k voor en na een grondige renovatie of nieuwbouw heb bezocht en dat is de Goffert en uit puur sentiment met de staan tribunes achter de goal mis k de oude goffert wel. Maar in principe is elke sta tribune die veranderd in een zittribune een achteruitgangquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, dr is maar één stadion geweest wat k voor en na een grondige renovatie of nieuwbouw heb bezocht en dat is de Goffert en uit puur sentiment met de staan tribunes achter de goal mis k de oude goffert wel. Maar in principe is elke sta tribune die veranderd in een zittribune een achteruitgang
o jawel,heb ze beide bezocht maar ik vindt het oude geweldig.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:48 schreef rubbereend het volgende:
k denk trouwens dat ze in Schalke niet echt achteruit zijn gegaan
Dat hoopt ie wel,althans,dat mag ik hopenquote:Op vrijdag 29 april 2005 01:52 schreef rubbereend het volgende:sandman, drukke dagen in t vooruitzicht zeker
quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat hoopt ie wel,althans,dat mag ik hopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |