Jaja, want we weten het wel, ze gaat verhuizen, we houden de positiviteit er inquote:O jee wat een drukte, ik moet nog alles in dozen inpaken en alles naar Groningen brengen, o jee o jee
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
We hadden nog wel een fototoestel bij ons Ren'e, maar we zijn in alle consternatie glad vergeten foto's te maken.
Maar je ziet het in augustus vanzelf joh
Grapje? Vast welquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil nu een ook liefdesbaby natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
En een goldenretriefert en een folfo-steesjonwagen
Nee dat is een grapje hoor![]()
Hele fundering naar zijn grootje vermoed ikquote:Op donderdag 28 april 2005 11:12 schreef Renesite het volgende:
Dude, zit er niet een of ander addertje, een slecht onderhouden kozijn ofzo
aha, ja, dat is het m misschienquote:Op donderdag 28 april 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele fundering naar zijn grootje vermoed ik
Maar ik denk dat de prijs laag is door de tuin (je moet geen zonaanbidder zijn) en de bebouwing om het huis heen. Ik ga zo even de gemeente bellen om te informeren.
Mooi! Dan kun je van de zomer mooi een konijnenren helpen bouwen in de schaduwrijke tuinquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
aha, ja, dat is het m misschien
Zonaanbidder, ben ik niet
Ze is een hoofdpersoonquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij is Rene een beetje verliefd op dude, de meeste OP's gaan over haar
heb 2 rechter handenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi! Dan kun je van de zomer mooi een konijnenren helpen bouwen in de schaduwrijke tuin![]()
Nee hoor, wij delen onze liefde voor de onroerend goedmarktquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij is Rene een beetje verliefd op dude, de meeste OP's gaan over haar
Je postaantallen, wat doe je?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met een baby heb ik toch helemaal geen tijd meer om te Fok!ken man
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is een hoofdpersoon
Bengeltje, ga jij ook verhuizen?
Hij is een goedhulpjequote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, wij delen onze liefde voor de onroerend goedmarkt![]()
![]()
een waanzinnig goede oplossing voor bepaalde problemen: aanvraag voor schouderklopjequote:
Ik ookquote:
op ebay ofzoquote:Op donderdag 28 april 2005 11:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook
Het is maar goed dat Arty er niet is, maar ik heb dus al wat leuke dingen voor de nieuwe tuin gekocht zo net![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
een waanzinnig goede oplossing voor bepaalde problemen: aanvraag voor schouderklopje
O dat moet ik (quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
een waanzinnig goede oplossing voor bepaalde problemen: aanvraag voor schouderklopje
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat moet ik (Ik bedoel Arty natuurlijk) nog even installeren
Klopt!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij de Xenos!
Die zit om de hoek![]()
Van ons nieuwe huis![]()
quote:
Er staat maar 1 in bij mijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb maar een heeeeeel kort lijstje
Maar ik zit nu niet achter mijn computerquote:
okay!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar ik zit nu niet achter mijn computer
Die staat thuis. In het oude huis zeg maar
Och jeetje, ik moet nu echt eens even wat rond gaan bellen en zo, want anders wordt het niets met dat huis.
Ben weg. Ren'e, fijne vakantie alvast en tot de 8e weer (toch)?
Doe ikquote:Op donderdag 28 april 2005 11:33 schreef Renesite het volgende:
laat het ff weten als bod geaccepteerd ( HIJ VAN JULLIE IS ) wordt enzo, heb al gemaild![]()
zouden we hetzelfde lijstje hebben ?quote:
BBQquote:
neeeeeeequote:Op donderdag 28 april 2005 11:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
zouden we hetzelfde lijstje hebben ?
laat me raden: het begint met een Cquote:
fijne vakantie Renequote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
buzzer, je vermaakt je wel in KLB he
Tot 7 mei renequote:
quote:
Dag blij meisje.quote:
Dat las ik!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is maar goed dat Arty er niet is, maar ik heb dus al wat leuke dingen voor de nieuwe tuin gekocht zo net![]()
Het is hard genoeg nodig lees je welquote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef ArtyShock het volgende:
Maar goed, ik ga weer verder met centjes verdienen.
en het werkt feilloosquote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dit is echt de dood voor Internet Exploder
Kan je bijvoorbeeld ook de naam van de poster van een verborgen bericht laten scramblen?quote:
je wil meteen de volle hand hequote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je bijvoorbeeld ook de naam van de poster van een verborgen bericht laten scramblen?Zo confronterend anders he
Ha medeblije man (toch?)quote:Op donderdag 28 april 2005 11:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dag blij meisje.
[..]
Dat las ik!Jij koopzieke muts!
Ik vraag me af of het wel zo handig is in het centrum te gaan wonen...
Maar goed, ik ga weer verder met centjes verdienen.
Ik denk gewoon mee voor nuttige feature requestsquote:
je bent beta-testerquote:Op donderdag 28 april 2005 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk gewoon mee voor nuttige feature requests
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je bijvoorbeeld ook de naam van de poster van een verborgen bericht laten scramblen?Zo confronterend anders he
inmiddels niet meer, het werd een beetje onaangenaam daar...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar die lui doen t er ook om, vooral die glazenwasserzuerder
quote:
O kwam die krijstreep van zo'n meloen?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Sander!! Post je bewijs eens van hoe ' rustgevend' zo'n wodka-meloen werkt
Het vullen van watermeloen met wodka O.I.D?
Ik zie een smoes voor BIERquote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
En nou doet hotmail raar
Nou ja. Boodschappen doen maar! Exorbitant eten vanavond om te vieren dat we misschien wel iets te vieren hebben
jammerquote:Op donderdag 28 april 2005 12:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
inmiddels niet meer, het werd een beetje onaangenaam daar...
Ja!!! Sander heeft het maar net overleefd, die meloen van mij.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O kwam die krijstreep van zo'n meloen?Anders heb ik m nog wel ergens staan
Tuurlijk. Het ligt weer aan hotmail...quote:
De aanleiding kan niet klein genoeg zijn om een feestje te bouwen...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja. Boodschappen doen maar! Exorbitant eten vanavond om te vieren dat we misschien wel iets te vieren hebben
Jij hebt daar nog steeds een smoes voor nodig?quote:
geeft niksquote:Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef dolle_hond het volgende:
sorry voor je knoeipartij buzzer
dat zal vast wel.... ik zou alleen niet zo snel weten waar..quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet iemand ook of ik [afbeelding]
Alleen de bovenkant van kan krijgen?? (Alleen dat zwarte)
je mag mijn tandenborstel wel ff lenenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
geeft niks
je bent gewoon sneller dan het geluid
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je mag mijn tandenborstel wel ff lenen
Hmmz okequote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zal vast wel.... ik zou alleen niet zo snel weten waar..
Nuttige bijdrage...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
dat zal vast wel.... ik zou alleen niet zo snel weten waar..
Zeer nuttigquote:
Ik heb een makelaar, kost wel [poen, maar alleen als het lukt met de aankoop!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het ligt weer aan hotmail...![]()
Ik lees hier zo nu en dan ook wel even mee hoor.
[..]
De aanleiding kan niet klein genoeg zijn om een feestje te bouwen...
jah sorry, ik bedoelde het goed, en ik ben aan vakantie toe, en de koffie is op, en mn band is lek, en de brug stond open,en de zon schijnt niet, en mijn collega maakt lawaai, en ik wil naar huis....quote:
Wat is dat nou Speed?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik weet niet eens WAT het is, laat staan dat ik weet of en waar het te krijgen isquote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Speedy heeft weer veel aan ons allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens WAT het is, laat staan dat ik weet of en waar het te krijgen is.
Voor wat voor ketel?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat is nou een rookdoorvoerpijp voor een ketel
Hoi Dude, gaat goed met de huizenjacht las ikquote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Speedy heeft weer veel aan ons allemaal
Hoi EsLekker weer weer
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor wat voor ketel?
Wat moet jij daar nou weer mee Speedy? Ga je zelf rolwolken stoken ofzo?![]()
Kan gebeuren DUDquote:Op donderdag 28 april 2005 13:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Speedy heeft weer veel aan ons allemaal
Hoi EsLekker weer weer
![]()
Jaquote:Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi Dude, gaat goed met de huizenjacht las ik.
Mooi weer idd, en het schijnt nog beter te worden.
Klaagbaak was jij van, toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah sorry, ik bedoelde het goed, en ik ben aan vakantie toe, en de koffie is op, en mn band is lek, en de brug stond open,en de zon schijnt niet, en mijn collega maakt lawaai, en ik wil naar huis....
zo, dat is eruit
We nemen een paal.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Voor wat voor ketel?
Wat moet jij daar nou weer mee Speedy? Ga je zelf rolwolken stoken ofzo?![]()
Grunse... Moet ik nou mijn paspoort laten verlengen als ik langs wil komenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja
Straks word ik nog een Grunse![]()
En dan moet ik mijn huis verkopenMaar dat doet maar effies pijn.
En ik moet ontslag nemen![]()
Maar eerst even winnaar worden in de biedingwedstrijd. Maandag om 14 uur gaan de gesloten enveloppen open
Zulke mensen moeten er natuurlijk ook zijn.quote:
Ik snap het!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We nemen een paal.
Die plaatsen we aan de muur.
Maar dan: Helaas te kort.
Dus die wil ik nu via de zolder door de oude ketelgat heen doen, alleen hij moet ook vast gezet worden, daarnaast moet het natuurlijk niet lekken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zit die gat, alleen die is veelste groot![]()
Ik zie je probleemquote:Op donderdag 28 april 2005 13:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We nemen een paal.
Die plaatsen we aan de muur.
Maar dan: Helaas te kort.
Dus die wil ik nu via de zolder door de oude ketelgat heen doen, alleen hij moet ook vast gezet worden, daarnaast moet het natuurlijk niet lekken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier zit die gat, alleen die is veelste groot![]()
Jah dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap het!
Maar ik denk dat je ook wel iets anders zou kunnen gebruiken. Gewoon eens in de bouwmarkt de situatie voorleggen ?
Tja ik dus ook niet echt.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie je probleem, alleen geen idee hoe je dat op zou kunnen lossen
.
ALS je al door de grensbewaking komt... dat valt nog niet mee hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Grunse... Moet ik nou mijn paspoort laten verlengen als ik langs wil komen![]()
Je kabouterhuisje...![]()
Ontslag? Kan je niet gaan freelancen dan?
Ik ga voor jullie duimen.
Oow??quote:Op donderdag 28 april 2005 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier op FOK! is ook ruimte voor klusvragen hoorLifestyle heet het
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef AmyLee het volgende:
middag
Heb weer eens n nieuw shirt gekocht
[afbeelding]
middag
[afbeelding]
Wbquote:
Hoiquote:
middag
[afbeelding]
Ja de verhuisdozen zijn al zo ongeveer ingepakt en ik ben nu alle meubelen van Arty die ik lelijk vind van het balkon aan het flikkeren ( Hoi liefjequote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Dude-babe! Wat lees ik? Emigreren naar het Groningse? Leukleukleuk!
Super!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja de verhuisdozen zijn al zo ongeveer ingepakt en ik ben nu alle meubelen van Arty die ik lelijk vind van het balkon aan het flikkeren ( Hoi liefje![]()
), maar eerlijk gezegd moeten we het huis nog wel even kopen
Maar wij doen ons best
Ik heb een groen stickertje voor wat wel mee mag. Was ik sneller klaar. Ik plak het straks als hij thuiskomt op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 28 april 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Super!Ik las idd dat het huis 'nog even' gekocht moet worden, dus ik zal voor jullie duimen! Klinkt goed allemaal!
Enneh... die spulletjes van Arty... had jij ook al fijn overal rode stickertjes opgeplakt? Op de dingen die niet mee 'mochten'...
Leuk om te doen he! 'Dàt!?!?!?! Echt niet in mijn huis!![]()
'
Ik hoop dat het gaat lukken met dat huis! Spannend hoor!
* Tuurt intensief... *quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
* Tuurt intensief... *
Wat voor cupmaatje zit daar nou onder?
Sleep je straks de meubeltjes ook weer naar boven? Ik moet er nog wel een poosje op zitten namelijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja de verhuisdozen zijn al zo ongeveer ingepakt en ik ben nu alle meubelen van Arty die ik lelijk vind van het balkon aan het flikkeren ( Hoi liefje![]()
), maar eerlijk gezegd moeten we het huis nog wel even kopen
Nou ja, jíj vooral momenteel. Maar ik sta je geestelijk bij.quote:
En nou ben ik opeens meubilair?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een groen stickertje voor wat wel mee mag. Was ik sneller klaar. Ik plak het straks als hij thuiskomt op zijn voorhoofd![]()
middag
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sleep je straks de meubeltjes ook weer naar boven? Ik moet er nog wel een poosje op zitten namelijk.
Laat me raden: de tv is zeker in het proces stukgevallen?
[..]
quote:Nou ja, jíj vooral momenteel. Maar ik sta je geestelijk bij.
Kloptquote:Op donderdag 28 april 2005 15:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En nou ben ik opeens meubilair?
Ik dacht dat jij alleen van antiek hield?
Dus het is kiezen tussen zwarte of blanke mannen? Beetje een dubieus T-shirt dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef AmyLee het volgende:
middag
[afbeelding]
ja he? :Squote:Op donderdag 28 april 2005 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]leuk
En een hele moeilijke keus![]()
Da's ook niet leuk; lachen om andermans cupmaat.quote:
Tuurblijk welquote:Op donderdag 28 april 2005 14:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maggie daar wel
Lijkt me niet echt een klus fora![]()
Ik zou zo graag een knutsel- en klussubforum zien op Fok!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurblijk welAlle klustopics mikken we altijd daarheen
Zeker wetenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is er het weer voor, hier in het noorden!![]()
Dat deed ik helemaal niet hoor..quote:Op donderdag 28 april 2005 15:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's ook niet leuk; lachen om andermans cupmaat.
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooienquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een knutsel- en klussubforum zien op Fok!![]()
En hoi Flessie! Al lekker even buiten geweest?
Dat zijn pas goeie duidelijke namenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hoi Flessie! Al lekker even buiten geweest?
Wat doet dat ding daar eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooien
klinkt leukquote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooien
Dag Spietje!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn pas goeie duidelijke namen
Nah ik ga eerst foto's maken
Lat@rssssss
tot later moppiequote:Op donderdag 28 april 2005 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn pas goeie duidelijke namen
Nah ik ga eerst foto's maken
Lat@rssssss
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een groen stickertje voor wat wel mee mag. Was ik sneller klaar. Ik plak het straks als hij thuiskomt op zijn voorhoofd![]()
Wel geinig: ze slepen eerst MASSA'S staal naar binnen, met een aantal kraanwagens. Met een 25-meterkraan gaan ze wat maststukken in elkaar zetten om daarmee een grote 100-meterkraan op te bouwen, en die wordt weer gebruikt om een vaste torenkraan mee te bouwen, en die is nu klaar, dus nu gaan ze met het 25-meterkraantje die 100-meterkraan weer ontmantelen en dan is het inpakken en wegwezen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat doet dat ding daar eigenlijk?
Je huis wordt toch niet stiekem afgebroken?
Then again: Huisje kopen??![]()
Is over gesproken... Men had zelfs mij getipt als modje daarquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
idd, flink lang ook, 11mrt de eerste keer opgestuurd, de 8 april terug .quote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Bengel, dat is fijn! Was ' ie in reparatie?
Maar dat was na dat IKEA-debacle wel afgelopen natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is over gesproken... Men had zelfs mij getipt als modje daar(was nog voor ik op GC kwam).
dat is nogal een lange story zo, 2 maanden...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
idd, flink lang ook, 11mrt de eerste keer opgestuurd, de 8 april terug .
Meer kapot dan gemaakt, de 11e weer retour.
En nu weer terugeindelijk gemaakt , hele nieuwe onderkant, binnen perfect in orde
daar lijkt het nu tenminste op en een heel nieuw toetsenbord..![]()
Lijkt me superleuk! Er wordt altijd verhuisd, geklust en geknutseld. Zowel door de jeugdige studerende Fok!kers, als door de ouwe dozen!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is over gesproken... Men had zelfs mij getipt als modje daar(was nog voor ik op GC kwam).
Lijkt me wel heel erg leuk. Iig als tijdelijk subforum!
Maar heel veel verder dan 'spreken' is men eigenlijk nog niet gekomen. Wie weet... ooit!
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel geinig: ze slepen eerst MASSA'S staal naar binnen, met een aantal kraanwagens. Met een 25-meterkraan gaan ze wat maststukken in elkaar zetten om daarmee een grote 100-meterkraan op te bouwen, en die wordt weer gebruikt om een vaste torenkraan mee te bouwen, en die is nu klaar, dus nu gaan ze met het 25-meterkraantje die 100-meterkraan weer ontmantelen en dan is het inpakken en wegwezen.
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is nogal een lange story zo, 2 maanden...
Wauw dat is wel veel ja!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef es70 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te verhuizen. 5 keer in de afgelopen 15 jaar was meer dan genoeg... (en dan wonen we hier al weer bijna 9 jaar
).
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat was na dat IKEA-debacle wel afgelopen natuurlijk
O ja, die 25meter-kraan kan alles zelfquote:
Ik zal nog wel eens een balletje opgooien! Lijkt mij ook leuk. Al is het idd maar voor een paar maandjes als thema forum...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Lijkt me superleuk! Er wordt altijd verhuisd, geklust en geknutseld. Zowel door de jeugdige studerende Fok!kers, als door de ouwe dozen!
Dat zou helemaal een goed Droste-effect gevenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja, die 25meter-kraan kan alles zelfDie hoeft niet nog met een 7meterkraantje in elkaar gezet te worden
Maar goed, foto's komen zo wel
Ik zou zo al een boel leuke idee"en en topics wetenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal nog wel eens een balletje opgooien! Lijkt mij ook leuk. Al is het idd maar voor een paar maandjes als thema forum...
De laatste keer dat wij verhuisden was ik hoogzwanger... Dan loopt iedereen dus om je heen te tutten van: kijk uit, doe voorzichtig, dat kan je niet meer, ga nou zittenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wauw dat is wel veel ja!
Verhuizen is echt onwijs gestress ja! Zelfs de laatste keer en toen was het een verhuizing van een paar honderd meter maar, kon je mij opvegen na die dag![]()
Nestje betrokken en leggen dat ei!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
De laatste keer dat wij verhuisden was ik hoogzwanger... Dan loopt iedereen dus om je heen te tutten van: kijk uit, doe voorzichtig, dat kan je niet meer, ga nou zitten. Ik krijg zelfs na 9 jaar nog de neiging om te gaan gillen als ik er aan terugdenk
.
1 september verhuisd, 14 september bevallen...
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nestje betrokken en leggen dat ei!![]()
![]()
Je hebt er echt zin in he?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nestje betrokken en leggen dat ei!![]()
![]()
Dank jequote:Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Fles 5786 is echt prachtig!!
Ik zou het ze niet graag na doenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeZag er best spectaculair uit, die gasten die zo lekker op 60-80 meter hoog wat van die elementen aan elkaar aan het meccanoën zijn
ik heb altijd al eens met zo'n ding willen rijden (en dat nog een maatje groter met 12 assen)quote:
En hoe hoog worden die dan? Deze was echt rond de 100 meterquote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb altijd al eens met zo'n ding willen rijden (en dat nog een maatje groter met 12 assen)
Die heb ik een paar keer bij COrus gezien, en het is fantastisch om te zien hoe die dingen door de bocht gaan...
Mja, ik zou het ook niet echt durven denk ik... maar waarschijnlijk wen je eraan als je het een paar keer gedaan hebtquote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou het ze niet graag na doen
Maar ik ben echt een mietje![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe hoog worden die dan? Deze was echt rond de 100 meter
chagrijnquote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee nou ff niet, sorry
Ben niet echt in de stemming voor leuke spelletjes
Als ik er alleen al aan denk...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik zou het ook niet echt durven denk ik... maar waarschijnlijk wen je eraan als je het een paar keer gedaan hebtZe waren op een bepaald moment ook helemaal bij het hoogste puntje, bij die windvaan aan het werk, om de tuistangen van de horizontale mastdelen vast te maken etc. Brrrrrr eng hoor
opscheppertquote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, dan raken jullie alle knikkers kwijt en is het weer zo'n jank topic![]()
Zo, die mag er ook zijn zegquote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Max. Loadmoment: 2145tm
Max. Capacity: 650t
Max. Radius: 109m
Main boom: 15.5..60.0m
Jib: 6.0..96.0
dat is hem.....
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, dan raken jullie alle knikkers kwijt en is het weer zo'n jank topic![]()
Zeg het maar, ik maak je inquote:Op donderdag 28 april 2005 16:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
opscheppert
ander spelletje dan?
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verstandig, al dat gejank hier is geen pretjequote:Op donderdag 28 april 2005 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]kijk, precies, alleen daarom doe ik al niet mee
dat ding heeft twaalf assen......quote:
ik doe het meer met ballenquote:
En de voorste 6 sturen steeds scherper in, en de achterste 6 sturen steeds scherper tegen of zo? Vanuit het midden gerekend dan hequote:
Sorry mag niet lachen, maar het klinkt erg grappigquote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef leonieke het volgende:
Wat een dag!
Vanmorgen een uur vroeger moeten opstaan dan gepland omdat phille zijn auto niet startte, wil ik mijn bril opzetten, blijkt hij kapot op mijn nachttafeltje te liggen (vraag me niet hoe het gebeurd is) dus heel de dag rondgelopen zonder bril
Kom ik op school en zie ik een draadje 'los' hangen aan mijn broek. Trek ik het eraf en is er nu een gat in mijn broek.
Ondertussen is de bril hersteld geraakt en zie ik weer alles door een 'roze' bril en is het spaghetti vanavond. Alsof de ma van phille de negatieve zaken aanvoelde en er maar onmiddellijk één van mijn lievelingsgerechten tegenaan heeft gesmeten!
Hoi iedereen trouwens![]()
Hoe? Je mag niet lachen? Tuurlijk wel! Ik kan er ondertussen ook al mee lachen hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 17:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry mag niet lachen, maar het klinkt erg grappig![]()
Ik mag zeker wel lachenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe? Je mag niet lachen? Tuurlijk wel! Ik kan er ondertussen ook al mee lachen hoor
Ik ben maar tegen één leerling aangelopen vandaagquote:Op donderdag 28 april 2005 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mag zeker wel lachen![]()
Kon je wel voldoende zien zonder bril ?
klopt.... in een bocht draait dat ding als het ware om zijn middelpunt, en je hoort de banden gewoon wringen op het asfalt...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de voorste 6 sturen steeds scherper in, en de achterste 6 sturen steeds scherper tegen of zo? Vanuit het midden gerekend dan he
Thnx moppiequote:Op donderdag 28 april 2005 17:11 schreef Bengeltje het volgende:
de eerst en op een na laatste vind ik heel mooimoppie
ja hoor, lekker op tijd thuisquote:
DUDquote:Op donderdag 28 april 2005 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Speedster, wat een prachtfoto's weer!
Sommige zijn misschien wat donker.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Gave foto's speedyIk vind ze alleen een beetje donker.. Hoe kan dat?
Oh ja, ik heb het gelezen. Op reis! Fantastisch gewoon. Maar ik vrees dat ik ergens over de bestemming heb heen gelezen... 2500 km van bij jullie zeker? Geen flauw idee waar je dan terecht komtquote:Op donderdag 28 april 2005 17:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor, lekker op tijd thuis
de koffers staan klaar
boven op die van jouquote:Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met mijn zet erbij:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
koken is goud, laten bezorgen zilver![]()
Mooi, word zeker een heerlijke weekquote:Op donderdag 28 april 2005 17:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor, lekker op tijd thuis
de koffers staan klaar
Eerder andersomquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
koken is goud, laten bezorgen zilver![]()
helemaal linksquote:Op donderdag 28 april 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met mijn zet er bij:
[afbeelding]
Blijkbaar welquote:
Reservebril lijkt me in jouw geval geen overbodige luxe dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben maar tegen één leerling aangelopen vandaag
Laat ons zeggen dat het wat moeilijk was om uitleg te geven aan bord, behalve als ik er op tien centimeter van stond. Leerlingen vonden het grappig en ik kon er eigenlijk ook nog mee lachen. Maar het is toch maar goed dat hij ondertussen hersteld is.
bovenop die van jouquote:Op donderdag 28 april 2005 17:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
weer met mijn zet erbij:
[afbeelding]
Hehe, dat was ook mijn eerste idee vanmorgenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Reservebril lijkt me in jouw geval geen overbodige luxe dan...
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hehe, dat was ook mijn eerste idee vanmorgen![]()
Maar het probleem is dat drie jaar (I know.. 3) terug mijn bril opeens kapot was tijdens mijn stage en ik dus heel vlug een andere bril nodig had. Geen tijd voor oogcontrole dus dezelfde glazen gebruikt voor een nieuw montuur.
Maar in de grote vakantie ga ik zien hoe het met mijn ogen zit en dan kan ik evt een nieuwe bril kopen en mijn oude in reserve houden
Is dat nog niet genoeg dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
3 jaar!
Ik heb: 1 paar lenzen, 5 brillen, 2 (correctie)zonnebrillen en 1 gewone zonnebril (voor bij de lenzen). En ik wil een nieuwe bril
.
quote:
3e van rechtsquote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en helemaal rechts:
[afbeelding]
Howdy flesquote:
Ach.. zo heeft ieder zijn eigen ding.. ik heb een tassen/schoenen/oorbellen-ticquote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel heel makkelijk praten![]()
Doe je wel een beetje rustig aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ff druk met vanalles
verder goed![]()
Vanavond voetbal kijkenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Howdy fles
Al een beetje vrolijker ondertussen?![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach.. zo heeft ieder zijn eigen ding.. ik heb een tassen/schoenen/oorbellen-tic![]()
Tjeez... is het nou nog geen tijd voor de zomerstop?quote:
Wie moeten er spelen?quote:
Ik heb wel een brillentic... zonnebrillenquote:
Nog lang nietquote:Op donderdag 28 april 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjeez... is het nou nog geen tijd voor de zomerstop?
Weer 3e van rechtsquote:Op donderdag 28 april 2005 18:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook 3e van rechts:
[afbeelding][/URL]
horloge'squote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach.. zo heeft ieder zijn eigen ding.. ik heb een tassen/schoenen/oorbellen-tic![]()
Bengel wintquote:
tijdverdrijf noemt men datquote:Op donderdag 28 april 2005 18:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Bengel wint
maareh.. wat is hier nou zo leuk aan?![]()
Haiquote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond lieve Fokkertjes
Jee wat is die vent laat thuis van zijn werk![]()
Ik heb hartstikke trek al (in eten)
Navond Dudequote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond lieve Fokkertjes
Jee wat is die vent laat thuis van zijn werk![]()
Ik heb hartstikke trek al (in eten)
Da's het nadeel als je echt een bril nodig hebt, je kan er niet een van 5 euro van een rek trekken... Mijn brillen komen bij de opticien vandaanquote:Op donderdag 28 april 2005 18:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb wel een brillentic... zonnebrillen
Maareh.. schoenen is ook erg, vooral open schoentjes![]()
PSV heeft dinsdag al verlorenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef Shreever het volgende:
[..]
Wie moeten er spelen?
Shreeves kijkt eigenlijk bijna geen voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor psv![]()
Daar heb ik ballen schieten voor, echt een leuk spelletjequote:
Soms is dat beheersen echt heel moeilijk, helemaal als het mooie schoenen zijn met een lelijke prijs.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's het nadeel als je echt een bril nodig hebt, je kan er niet een van 5 euro van een rek trekken... Mijn brillen komen bij de opticien vandaan. En ondanks het feit dat ik ze een stuk voordeliger krijg dan een ander (inkoopsprijs), ontwikkeld zich geen tic
.
Schoenen zijn heel erg... Maar ik kan me redelijk beheersen.
Tot ' ie de ganse hypotheek bij elkaar verdiend heeft geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2005 18:27 schreef Shreever het volgende:
[..]
Navond Dude![]()
Hoelang moet je nog op m wachten dan?
Welke ballen ?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Daar heb ik ballen schieten voor, echt een leuk spelletje![]()
Ligt PSV eruit dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV heeft dinsdag al verloren
Sporting Lissabon - AZ, halve finale UEFAcup
Helemaal niet! Ik ben een goedkope delquote:Op donderdag 28 april 2005 18:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Alles wat ik mooi vind is vaak te duur, behoorlijk irri![]()
Dat zou inderdaad niet zo heel vreselijk zijn lijkt me zoquote:Op donderdag 28 april 2005 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tot ' ie de ganse hypotheek bij elkaar verdiend heeft geloof ik
O nee wacht, dat is juist wel fijn natuurlijk
Neequote:Op donderdag 28 april 2005 18:31 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ligt PSV eruit dan?
Mja.. zoals ik al zei, voetbal interesseerd me niet zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |