Ik zal nog wel eens een balletje opgooien! Lijkt mij ook leuk. Al is het idd maar voor een paar maandjes als thema forum...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Lijkt me superleuk! Er wordt altijd verhuisd, geklust en geknutseld. Zowel door de jeugdige studerende Fok!kers, als door de ouwe dozen!
Dat zou helemaal een goed Droste-effect gevenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja, die 25meter-kraan kan alles zelfDie hoeft niet nog met een 7meterkraantje in elkaar gezet te worden
Maar goed, foto's komen zo wel
Ik zou zo al een boel leuke idee"en en topics wetenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zal nog wel eens een balletje opgooien! Lijkt mij ook leuk. Al is het idd maar voor een paar maandjes als thema forum...
De laatste keer dat wij verhuisden was ik hoogzwanger... Dan loopt iedereen dus om je heen te tutten van: kijk uit, doe voorzichtig, dat kan je niet meer, ga nou zittenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wauw dat is wel veel ja!
Verhuizen is echt onwijs gestress ja! Zelfs de laatste keer en toen was het een verhuizing van een paar honderd meter maar, kon je mij opvegen na die dag![]()
Nestje betrokken en leggen dat ei!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
De laatste keer dat wij verhuisden was ik hoogzwanger... Dan loopt iedereen dus om je heen te tutten van: kijk uit, doe voorzichtig, dat kan je niet meer, ga nou zitten. Ik krijg zelfs na 9 jaar nog de neiging om te gaan gillen als ik er aan terugdenk
.
1 september verhuisd, 14 september bevallen...
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nestje betrokken en leggen dat ei!![]()
![]()
Je hebt er echt zin in he?quote:Op donderdag 28 april 2005 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nestje betrokken en leggen dat ei!![]()
![]()
Dank jequote:Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Fles 5786 is echt prachtig!!
Ik zou het ze niet graag na doenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeZag er best spectaculair uit, die gasten die zo lekker op 60-80 meter hoog wat van die elementen aan elkaar aan het meccanoën zijn
ik heb altijd al eens met zo'n ding willen rijden (en dat nog een maatje groter met 12 assen)quote:
En hoe hoog worden die dan? Deze was echt rond de 100 meterquote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb altijd al eens met zo'n ding willen rijden (en dat nog een maatje groter met 12 assen)
Die heb ik een paar keer bij COrus gezien, en het is fantastisch om te zien hoe die dingen door de bocht gaan...
Mja, ik zou het ook niet echt durven denk ik... maar waarschijnlijk wen je eraan als je het een paar keer gedaan hebtquote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou het ze niet graag na doen
Maar ik ben echt een mietje![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |