Dank jequote:Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Fles 5786 is echt prachtig!!
Ik zou het ze niet graag na doenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeZag er best spectaculair uit, die gasten die zo lekker op 60-80 meter hoog wat van die elementen aan elkaar aan het meccanoën zijn
ik heb altijd al eens met zo'n ding willen rijden (en dat nog een maatje groter met 12 assen)quote:
En hoe hoog worden die dan? Deze was echt rond de 100 meterquote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb altijd al eens met zo'n ding willen rijden (en dat nog een maatje groter met 12 assen)
Die heb ik een paar keer bij COrus gezien, en het is fantastisch om te zien hoe die dingen door de bocht gaan...
Mja, ik zou het ook niet echt durven denk ik... maar waarschijnlijk wen je eraan als je het een paar keer gedaan hebtquote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou het ze niet graag na doen
Maar ik ben echt een mietje![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe hoog worden die dan? Deze was echt rond de 100 meter
chagrijnquote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee nou ff niet, sorry
Ben niet echt in de stemming voor leuke spelletjes
Als ik er alleen al aan denk...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik zou het ook niet echt durven denk ik... maar waarschijnlijk wen je eraan als je het een paar keer gedaan hebtZe waren op een bepaald moment ook helemaal bij het hoogste puntje, bij die windvaan aan het werk, om de tuistangen van de horizontale mastdelen vast te maken etc. Brrrrrr eng hoor
opscheppertquote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, dan raken jullie alle knikkers kwijt en is het weer zo'n jank topic![]()
Zo, die mag er ook zijn zegquote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Max. Loadmoment: 2145tm
Max. Capacity: 650t
Max. Radius: 109m
Main boom: 15.5..60.0m
Jib: 6.0..96.0
dat is hem.....
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, dan raken jullie alle knikkers kwijt en is het weer zo'n jank topic![]()
Zeg het maar, ik maak je inquote:Op donderdag 28 april 2005 16:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
opscheppert
ander spelletje dan?
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verstandig, al dat gejank hier is geen pretjequote:Op donderdag 28 april 2005 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]kijk, precies, alleen daarom doe ik al niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |