Jaja, want we weten het wel, ze gaat verhuizen, we houden de positiviteit er inquote:O jee wat een drukte, ik moet nog alles in dozen inpaken en alles naar Groningen brengen, o jee o jee
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
We hadden nog wel een fototoestel bij ons Ren'e, maar we zijn in alle consternatie glad vergeten foto's te maken.
Maar je ziet het in augustus vanzelf joh
Grapje? Vast welquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil nu een ook liefdesbaby natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
En een goldenretriefert en een folfo-steesjonwagen
Nee dat is een grapje hoor![]()
Hele fundering naar zijn grootje vermoed ikquote:Op donderdag 28 april 2005 11:12 schreef Renesite het volgende:
Dude, zit er niet een of ander addertje, een slecht onderhouden kozijn ofzo
aha, ja, dat is het m misschienquote:Op donderdag 28 april 2005 11:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hele fundering naar zijn grootje vermoed ik
Maar ik denk dat de prijs laag is door de tuin (je moet geen zonaanbidder zijn) en de bebouwing om het huis heen. Ik ga zo even de gemeente bellen om te informeren.
Mooi! Dan kun je van de zomer mooi een konijnenren helpen bouwen in de schaduwrijke tuinquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
aha, ja, dat is het m misschien
Zonaanbidder, ben ik niet
Ze is een hoofdpersoonquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij is Rene een beetje verliefd op dude, de meeste OP's gaan over haar
heb 2 rechter handenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi! Dan kun je van de zomer mooi een konijnenren helpen bouwen in de schaduwrijke tuin![]()
Nee hoor, wij delen onze liefde voor de onroerend goedmarktquote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij is Rene een beetje verliefd op dude, de meeste OP's gaan over haar
Je postaantallen, wat doe je?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met een baby heb ik toch helemaal geen tijd meer om te Fok!ken man
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is een hoofdpersoon
Bengeltje, ga jij ook verhuizen?
Hij is een goedhulpjequote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, wij delen onze liefde voor de onroerend goedmarkt![]()
![]()
een waanzinnig goede oplossing voor bepaalde problemen: aanvraag voor schouderklopjequote:
Ik ookquote:
op ebay ofzoquote:Op donderdag 28 april 2005 11:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook
Het is maar goed dat Arty er niet is, maar ik heb dus al wat leuke dingen voor de nieuwe tuin gekocht zo net![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
een waanzinnig goede oplossing voor bepaalde problemen: aanvraag voor schouderklopje
O dat moet ik (quote:Op donderdag 28 april 2005 11:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
een waanzinnig goede oplossing voor bepaalde problemen: aanvraag voor schouderklopje
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O dat moet ik (Ik bedoel Arty natuurlijk) nog even installeren
Klopt!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij de Xenos!
Die zit om de hoek![]()
Van ons nieuwe huis![]()
quote:
Er staat maar 1 in bij mijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb maar een heeeeeel kort lijstje
Maar ik zit nu niet achter mijn computerquote:
okay!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar ik zit nu niet achter mijn computer
Die staat thuis. In het oude huis zeg maar
Och jeetje, ik moet nu echt eens even wat rond gaan bellen en zo, want anders wordt het niets met dat huis.
Ben weg. Ren'e, fijne vakantie alvast en tot de 8e weer (toch)?
Doe ikquote:Op donderdag 28 april 2005 11:33 schreef Renesite het volgende:
laat het ff weten als bod geaccepteerd ( HIJ VAN JULLIE IS ) wordt enzo, heb al gemaild![]()
zouden we hetzelfde lijstje hebben ?quote:
BBQquote:
neeeeeeequote:Op donderdag 28 april 2005 11:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
zouden we hetzelfde lijstje hebben ?
laat me raden: het begint met een Cquote:
fijne vakantie Renequote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef dolle_hond het volgende:
buzzer, je vermaakt je wel in KLB he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |