quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je bijvoorbeeld ook de naam van de poster van een verborgen bericht laten scramblen?Zo confronterend anders he
inmiddels niet meer, het werd een beetje onaangenaam daar...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar die lui doen t er ook om, vooral die glazenwasserzuerder
quote:
O kwam die krijstreep van zo'n meloen?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Sander!! Post je bewijs eens van hoe ' rustgevend' zo'n wodka-meloen werkt
Het vullen van watermeloen met wodka O.I.D?
Ik zie een smoes voor BIERquote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
En nou doet hotmail raar
Nou ja. Boodschappen doen maar! Exorbitant eten vanavond om te vieren dat we misschien wel iets te vieren hebben
jammerquote:Op donderdag 28 april 2005 12:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
inmiddels niet meer, het werd een beetje onaangenaam daar...
Ja!!! Sander heeft het maar net overleefd, die meloen van mij.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O kwam die krijstreep van zo'n meloen?Anders heb ik m nog wel ergens staan
Tuurlijk. Het ligt weer aan hotmail...quote:
De aanleiding kan niet klein genoeg zijn om een feestje te bouwen...quote:Op donderdag 28 april 2005 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja. Boodschappen doen maar! Exorbitant eten vanavond om te vieren dat we misschien wel iets te vieren hebben
Jij hebt daar nog steeds een smoes voor nodig?quote:
geeft niksquote:Op donderdag 28 april 2005 13:22 schreef dolle_hond het volgende:
sorry voor je knoeipartij buzzer
dat zal vast wel.... ik zou alleen niet zo snel weten waar..quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet iemand ook of ik [afbeelding]
Alleen de bovenkant van kan krijgen?? (Alleen dat zwarte)
je mag mijn tandenborstel wel ff lenenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
geeft niks
je bent gewoon sneller dan het geluid
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je mag mijn tandenborstel wel ff lenen
Hmmz okequote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zal vast wel.... ik zou alleen niet zo snel weten waar..
Nuttige bijdrage...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
dat zal vast wel.... ik zou alleen niet zo snel weten waar..
Zeer nuttigquote:
Ik heb een makelaar, kost wel [poen, maar alleen als het lukt met de aankoop!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het ligt weer aan hotmail...![]()
Ik lees hier zo nu en dan ook wel even mee hoor.
[..]
De aanleiding kan niet klein genoeg zijn om een feestje te bouwen...
jah sorry, ik bedoelde het goed, en ik ben aan vakantie toe, en de koffie is op, en mn band is lek, en de brug stond open,en de zon schijnt niet, en mijn collega maakt lawaai, en ik wil naar huis....quote:
Wat is dat nou Speed?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik weet niet eens WAT het is, laat staan dat ik weet of en waar het te krijgen isquote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Speedy heeft weer veel aan ons allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens WAT het is, laat staan dat ik weet of en waar het te krijgen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |