Ja de verhuisdozen zijn al zo ongeveer ingepakt en ik ben nu alle meubelen van Arty die ik lelijk vind van het balkon aan het flikkeren ( Hoi liefjequote:Op donderdag 28 april 2005 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Dude-babe! Wat lees ik? Emigreren naar het Groningse? Leukleukleuk!
Super!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja de verhuisdozen zijn al zo ongeveer ingepakt en ik ben nu alle meubelen van Arty die ik lelijk vind van het balkon aan het flikkeren ( Hoi liefje![]()
), maar eerlijk gezegd moeten we het huis nog wel even kopen
Maar wij doen ons best
Ik heb een groen stickertje voor wat wel mee mag. Was ik sneller klaar. Ik plak het straks als hij thuiskomt op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 28 april 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Super!Ik las idd dat het huis 'nog even' gekocht moet worden, dus ik zal voor jullie duimen! Klinkt goed allemaal!
Enneh... die spulletjes van Arty... had jij ook al fijn overal rode stickertjes opgeplakt? Op de dingen die niet mee 'mochten'...
Leuk om te doen he! 'Dàt!?!?!?! Echt niet in mijn huis!![]()
'
Ik hoop dat het gaat lukken met dat huis! Spannend hoor!
* Tuurt intensief... *quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
* Tuurt intensief... *
Wat voor cupmaatje zit daar nou onder?
Sleep je straks de meubeltjes ook weer naar boven? Ik moet er nog wel een poosje op zitten namelijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja de verhuisdozen zijn al zo ongeveer ingepakt en ik ben nu alle meubelen van Arty die ik lelijk vind van het balkon aan het flikkeren ( Hoi liefje![]()
), maar eerlijk gezegd moeten we het huis nog wel even kopen
Nou ja, jíj vooral momenteel. Maar ik sta je geestelijk bij.quote:
En nou ben ik opeens meubilair?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een groen stickertje voor wat wel mee mag. Was ik sneller klaar. Ik plak het straks als hij thuiskomt op zijn voorhoofd![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef AmyLee het volgende:
middag
Heb weer eens n nieuw shirt gekocht
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:23 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sleep je straks de meubeltjes ook weer naar boven? Ik moet er nog wel een poosje op zitten namelijk.
Laat me raden: de tv is zeker in het proces stukgevallen?
[..]
quote:Nou ja, jíj vooral momenteel. Maar ik sta je geestelijk bij.
Kloptquote:Op donderdag 28 april 2005 15:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En nou ben ik opeens meubilair?
Ik dacht dat jij alleen van antiek hield?
Dus het is kiezen tussen zwarte of blanke mannen? Beetje een dubieus T-shirt dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 14:55 schreef AmyLee het volgende:
middag
Heb weer eens n nieuw shirt gekocht
[afbeelding]
ja he? :Squote:Op donderdag 28 april 2005 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]leuk
En een hele moeilijke keus![]()
Da's ook niet leuk; lachen om andermans cupmaat.quote:
Tuurblijk welquote:Op donderdag 28 april 2005 14:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maggie daar wel
Lijkt me niet echt een klus fora![]()
Ik zou zo graag een knutsel- en klussubforum zien op Fok!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurblijk welAlle klustopics mikken we altijd daarheen
Zeker wetenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is er het weer voor, hier in het noorden!![]()
Dat deed ik helemaal niet hoor..quote:Op donderdag 28 april 2005 15:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's ook niet leuk; lachen om andermans cupmaat.
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooienquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een knutsel- en klussubforum zien op Fok!![]()
En hoi Flessie! Al lekker even buiten geweest?
Dat zijn pas goeie duidelijke namenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een knutsel- en klussubforum zien op Fok!![]()
En hoi Flessie! Al lekker even buiten geweest?
Wat doet dat ding daar eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooien
klinkt leukquote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |