Dat deed ik helemaal niet hoor..quote:Op donderdag 28 april 2005 15:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Da's ook niet leuk; lachen om andermans cupmaat.
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooienquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou zo graag een knutsel- en klussubforum zien op Fok!![]()
En hoi Flessie! Al lekker even buiten geweest?
Dat zijn pas goeie duidelijke namenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hoi Flessie! Al lekker even buiten geweest?
Wat doet dat ding daar eigenlijk?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooien
klinkt leukquote:Op donderdag 28 april 2005 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's van die hijskraan gemaakt. Zal ze zo wel ff online gooien
Dag Spietje!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn pas goeie duidelijke namen
Nah ik ga eerst foto's maken
Lat@rssssss
tot later moppiequote:Op donderdag 28 april 2005 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn pas goeie duidelijke namen
Nah ik ga eerst foto's maken
Lat@rssssss
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een groen stickertje voor wat wel mee mag. Was ik sneller klaar. Ik plak het straks als hij thuiskomt op zijn voorhoofd![]()
Wel geinig: ze slepen eerst MASSA'S staal naar binnen, met een aantal kraanwagens. Met een 25-meterkraan gaan ze wat maststukken in elkaar zetten om daarmee een grote 100-meterkraan op te bouwen, en die wordt weer gebruikt om een vaste torenkraan mee te bouwen, en die is nu klaar, dus nu gaan ze met het 25-meterkraantje die 100-meterkraan weer ontmantelen en dan is het inpakken en wegwezen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat doet dat ding daar eigenlijk?
Je huis wordt toch niet stiekem afgebroken?
Then again: Huisje kopen??![]()
Is over gesproken... Men had zelfs mij getipt als modje daarquote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef Duderinnetje het volgende:
idd, flink lang ook, 11mrt de eerste keer opgestuurd, de 8 april terug .quote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoi Bengel, dat is fijn! Was ' ie in reparatie?
Maar dat was na dat IKEA-debacle wel afgelopen natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is over gesproken... Men had zelfs mij getipt als modje daar(was nog voor ik op GC kwam).
dat is nogal een lange story zo, 2 maanden...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
idd, flink lang ook, 11mrt de eerste keer opgestuurd, de 8 april terug .
Meer kapot dan gemaakt, de 11e weer retour.
En nu weer terugeindelijk gemaakt , hele nieuwe onderkant, binnen perfect in orde
daar lijkt het nu tenminste op en een heel nieuw toetsenbord..![]()
Lijkt me superleuk! Er wordt altijd verhuisd, geklust en geknutseld. Zowel door de jeugdige studerende Fok!kers, als door de ouwe dozen!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is over gesproken... Men had zelfs mij getipt als modje daar(was nog voor ik op GC kwam).
Lijkt me wel heel erg leuk. Iig als tijdelijk subforum!
Maar heel veel verder dan 'spreken' is men eigenlijk nog niet gekomen. Wie weet... ooit!
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel geinig: ze slepen eerst MASSA'S staal naar binnen, met een aantal kraanwagens. Met een 25-meterkraan gaan ze wat maststukken in elkaar zetten om daarmee een grote 100-meterkraan op te bouwen, en die wordt weer gebruikt om een vaste torenkraan mee te bouwen, en die is nu klaar, dus nu gaan ze met het 25-meterkraantje die 100-meterkraan weer ontmantelen en dan is het inpakken en wegwezen.
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is nogal een lange story zo, 2 maanden...
Wauw dat is wel veel ja!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:51 schreef es70 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te verhuizen. 5 keer in de afgelopen 15 jaar was meer dan genoeg... (en dan wonen we hier al weer bijna 9 jaar
).
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dat was na dat IKEA-debacle wel afgelopen natuurlijk
O ja, die 25meter-kraan kan alles zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |