boven op die van jouquote:Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met mijn zet erbij:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
koken is goud, laten bezorgen zilver![]()
Mooi, word zeker een heerlijke weekquote:Op donderdag 28 april 2005 17:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor, lekker op tijd thuis
de koffers staan klaar
Eerder andersomquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
koken is goud, laten bezorgen zilver![]()
helemaal linksquote:Op donderdag 28 april 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met mijn zet er bij:
[afbeelding]
Blijkbaar welquote:
Reservebril lijkt me in jouw geval geen overbodige luxe dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben maar tegen één leerling aangelopen vandaag
Laat ons zeggen dat het wat moeilijk was om uitleg te geven aan bord, behalve als ik er op tien centimeter van stond. Leerlingen vonden het grappig en ik kon er eigenlijk ook nog mee lachen. Maar het is toch maar goed dat hij ondertussen hersteld is.
bovenop die van jouquote:Op donderdag 28 april 2005 17:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
weer met mijn zet erbij:
[afbeelding]
Hehe, dat was ook mijn eerste idee vanmorgenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Reservebril lijkt me in jouw geval geen overbodige luxe dan...
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hehe, dat was ook mijn eerste idee vanmorgen![]()
Maar het probleem is dat drie jaar (I know.. 3) terug mijn bril opeens kapot was tijdens mijn stage en ik dus heel vlug een andere bril nodig had. Geen tijd voor oogcontrole dus dezelfde glazen gebruikt voor een nieuw montuur.
Maar in de grote vakantie ga ik zien hoe het met mijn ogen zit en dan kan ik evt een nieuwe bril kopen en mijn oude in reserve houden
Is dat nog niet genoeg dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
3 jaar!
Ik heb: 1 paar lenzen, 5 brillen, 2 (correctie)zonnebrillen en 1 gewone zonnebril (voor bij de lenzen). En ik wil een nieuwe bril
.
quote:
3e van rechtsquote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en helemaal rechts:
[afbeelding]
Howdy flesquote:
Ach.. zo heeft ieder zijn eigen ding.. ik heb een tassen/schoenen/oorbellen-ticquote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik heb wel heel makkelijk praten![]()
Doe je wel een beetje rustig aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ff druk met vanalles
verder goed![]()
Vanavond voetbal kijkenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Howdy fles
Al een beetje vrolijker ondertussen?![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach.. zo heeft ieder zijn eigen ding.. ik heb een tassen/schoenen/oorbellen-tic![]()
Tjeez... is het nou nog geen tijd voor de zomerstop?quote:
Wie moeten er spelen?quote:
Ik heb wel een brillentic... zonnebrillenquote:
Nog lang nietquote:Op donderdag 28 april 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjeez... is het nou nog geen tijd voor de zomerstop?
Weer 3e van rechtsquote:Op donderdag 28 april 2005 18:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ook 3e van rechts:
[afbeelding][/URL]
horloge'squote:Op donderdag 28 april 2005 18:14 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ach.. zo heeft ieder zijn eigen ding.. ik heb een tassen/schoenen/oorbellen-tic![]()
Bengel wintquote:
tijdverdrijf noemt men datquote:Op donderdag 28 april 2005 18:24 schreef Shreever het volgende:
[..]
Bengel wint
maareh.. wat is hier nou zo leuk aan?![]()
Haiquote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond lieve Fokkertjes
Jee wat is die vent laat thuis van zijn werk![]()
Ik heb hartstikke trek al (in eten)
Navond Dudequote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond lieve Fokkertjes
Jee wat is die vent laat thuis van zijn werk![]()
Ik heb hartstikke trek al (in eten)
Da's het nadeel als je echt een bril nodig hebt, je kan er niet een van 5 euro van een rek trekken... Mijn brillen komen bij de opticien vandaanquote:Op donderdag 28 april 2005 18:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb wel een brillentic... zonnebrillen
Maareh.. schoenen is ook erg, vooral open schoentjes![]()
PSV heeft dinsdag al verlorenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:19 schreef Shreever het volgende:
[..]
Wie moeten er spelen?
Shreeves kijkt eigenlijk bijna geen voetbal maar als ik moet kiezen ben ik voor psv![]()
Daar heb ik ballen schieten voor, echt een leuk spelletjequote:
Soms is dat beheersen echt heel moeilijk, helemaal als het mooie schoenen zijn met een lelijke prijs.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's het nadeel als je echt een bril nodig hebt, je kan er niet een van 5 euro van een rek trekken... Mijn brillen komen bij de opticien vandaan. En ondanks het feit dat ik ze een stuk voordeliger krijg dan een ander (inkoopsprijs), ontwikkeld zich geen tic
.
Schoenen zijn heel erg... Maar ik kan me redelijk beheersen.
Tot ' ie de ganse hypotheek bij elkaar verdiend heeft geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2005 18:27 schreef Shreever het volgende:
[..]
Navond Dude![]()
Hoelang moet je nog op m wachten dan?
Welke ballen ?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:28 schreef Shreever het volgende:
[..]
Daar heb ik ballen schieten voor, echt een leuk spelletje![]()
Ligt PSV eruit dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV heeft dinsdag al verloren
Sporting Lissabon - AZ, halve finale UEFAcup
Helemaal niet! Ik ben een goedkope delquote:Op donderdag 28 april 2005 18:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Alles wat ik mooi vind is vaak te duur, behoorlijk irri![]()
Dat zou inderdaad niet zo heel vreselijk zijn lijkt me zoquote:Op donderdag 28 april 2005 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tot ' ie de ganse hypotheek bij elkaar verdiend heeft geloof ik
O nee wacht, dat is juist wel fijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |