boven op die van jouquote:Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met mijn zet erbij:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
koken is goud, laten bezorgen zilver![]()
Mooi, word zeker een heerlijke weekquote:Op donderdag 28 april 2005 17:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor, lekker op tijd thuis
de koffers staan klaar
Eerder andersomquote:Op donderdag 28 april 2005 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
koken is goud, laten bezorgen zilver![]()
helemaal linksquote:Op donderdag 28 april 2005 17:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met mijn zet er bij:
[afbeelding]
Blijkbaar welquote:
Reservebril lijkt me in jouw geval geen overbodige luxe dan...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben maar tegen één leerling aangelopen vandaag
Laat ons zeggen dat het wat moeilijk was om uitleg te geven aan bord, behalve als ik er op tien centimeter van stond. Leerlingen vonden het grappig en ik kon er eigenlijk ook nog mee lachen. Maar het is toch maar goed dat hij ondertussen hersteld is.
bovenop die van jouquote:Op donderdag 28 april 2005 17:42 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
weer met mijn zet erbij:
[afbeelding]
Hehe, dat was ook mijn eerste idee vanmorgenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Reservebril lijkt me in jouw geval geen overbodige luxe dan...
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hehe, dat was ook mijn eerste idee vanmorgen![]()
Maar het probleem is dat drie jaar (I know.. 3) terug mijn bril opeens kapot was tijdens mijn stage en ik dus heel vlug een andere bril nodig had. Geen tijd voor oogcontrole dus dezelfde glazen gebruikt voor een nieuw montuur.
Maar in de grote vakantie ga ik zien hoe het met mijn ogen zit en dan kan ik evt een nieuwe bril kopen en mijn oude in reserve houden
Is dat nog niet genoeg dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
3 jaar!
Ik heb: 1 paar lenzen, 5 brillen, 2 (correctie)zonnebrillen en 1 gewone zonnebril (voor bij de lenzen). En ik wil een nieuwe bril
.
quote:
3e van rechtsquote:Op donderdag 28 april 2005 17:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en helemaal rechts:
[afbeelding]
Howdy flesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |