quote:Filmacteur Tom Cruise heeft een nieuwe vriendin, de 26-jarige actrice Katie Holmes. Dit heeft zijn zuster en publiciteitsagente Lee Anne DeVette woensdag bevestigd. Het paar is sinds enige weken bij elkaar. De 42-jarige Cruise had eerder een relatie met Penelope Cruz. Daarvoor was hij getrouwd met Nicole Kidman en daarvoor met Mimi Rogers, allen actrices. Holmes verbrak onlangs, na vijf jaar, haar relatie met acteur Chris Klein.
Katie Holmes heeft ook egt een acteer krui wagen nodig..quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Deetch het volgende:
That'll work (not). Wel een goede keuze van Cruise (lekker jonge pop om te batsen) en ook van Katie (ouwe kerel om te gebruiken als acteer kruiwagen)
Jij in ieder geval een opfriscursus Nederlands.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Katie Holmes heeft ook egt een acteer krui wagen nodig..![]()
Hquote:Op donderdag 28 april 2005 12:33 schreef sijkweiv het volgende:
HmmmTom heeft mij nog niet ontmoet
Ik ben veeeeeeeeeeeeel liever dan die stomme Katie
quote:Publicist: Cruise dating actress Katie Holmes 'Dawson's Creek' star 16 years his junior
Thursday, April 28, 2005 Posted: 1110 GMT (1910 HKT)
LOS ANGELES (AP) -- Tom Cruise has a new girlfriend -- actress Katie Holmes.
Cruise, 42, and Holmes, 26, have been dating a few weeks, Cruise's publicist and sister, Lee Anne DeVette, said Wednesday. The pair were photographed this week together in Rome, Italy, where Cruise on Friday will receive a lifetime achievement award at the Italian equivalent of the Academy Awards, the David di Donatello Awards.
Holmes' public relations firm -- Baker Winokur Ryder -- confirmed the two were dating.
Both actors have had high-profile relationships.
Cruise's first two marriages, to actresses Mimi Rogers and Nicole Kidman, ended in divorce. He was dating actress Penelope Cruz until the pair split last year.
Holmes and actor Chris Klein recently called off their engagement after dating five years.
Cruise in his nearly 25-year career has starred in such films as "Rain Man," "Jerry Maguire" and the upcoming Steven Spielberg remake of "War of the Worlds."
Holmes is best known for starring in the TV show "Dawson's Creek," and the movies "Wonder Boys" and "Pieces of April." She will co-star with Christian Bale in this summer's "Batman Begins."
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:54 schreef Tokay het volgende:
Tom Cruise
Chris Klein
In We Were Soldiers had 'ie zo'n mooie rol.
quote:
Bron: Glamour.comquote:Ever the perfect gentleman, Tom Cruise is ensuring his romantic break in Italy with new girlfriend Katie Holmes goes like a dream, booking them into a £2,000-a-night presidential penthouse hotel suite for the duration of their stay.
According to a source at the luxury Hassler hotel, Tom masterminded every little detail, asking for jewellery and flowers to fill the room, as well as 40 Armani outfits to be delivered so Katie could choose her favourite. "He wanted everything just right to create a perfect romantic atmosphere," the insider reveals.
However, we reckon Katie wouldn't mind if they were staying in a B&B: the former Dawson's Creek star let slip back when she was still engaged to Chris Klein that Tom was her perfect man, telling one magazine she'd had a crush on the star ever since she saw him in Risky Business.
Quote ik m'n quote gewoon nog even:quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:41 schreef BramK het volgende:
Zou me trouwens niet verwonderen dat Katie op haar 15 jaar niet stiekem verliefd was op cruise en posters van hem had hangen ...![]()
quote:However, we reckon Katie wouldn't mind if they were staying in a B&B: the former Dawson's Creek star let slip back when she was still engaged to Chris Klein that Tom was her perfect man, telling one magazine she'd had a crush on the star ever since she saw him in Risky Business.
quote:Katie Holmes wil maagd blijven.
Actrice Katie Holmes, de nieuwe vriendin van Tom Cruise, zegt geen seks voor het huwelijk te willen hebben. Dat heeft de 26-jarige actrice aan vrienden laten weten. Het stel is op dit moment in Rome, waar de 42-jarige Cruise vrijdag op het Italiaanse filmfestival de David di Donatello Award, een prijs voor zijn hele oeuvre, in ontvangst neemt.
Cruise heeft voor zijn vriendin en zichzelf een hotelkamer van tweeduizend pond (2960 euro) per nacht geboekt. "Hij wilde een romantische sfeer en heeft zoveel mogelijk rode rozen besteld als er maar in de kamer konden staan", laat een bron in het hotel weten.
Holmes en Cruise hebben sinds een paar weken een relatie. Dit hebben de managers van beide acteurs donderdag bevestigd.
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef woeshie het volgende:
leuk koppeltje wtf ?![]()
tis net alsof hij met z'n dochter uitgaat
Kun je dat dialect even vertalen naar abn?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:08 schreef BramK het volgende:
ten eerste denk ik dat die fabeltjes van geen seks voor et huwelijk echt wel verzonnen zijn (komaan zelfs joet heeft uiteindelijk de knoop door gehakt om seks te hebben met eerst pacey, dan dawson) en ten 2de heeft die tom da zeer goe bekeken
![]()
Omdat beroemde mensen elkaar begrijpen en beter met die druk van buitenaf op hun relatie kunnen omgaan denk ik Wat ook helpt is dat als die andere beroemde persoon ook rijk is dat je dan weet dat het hem/haar waarschijnlijk niet om het geld te doen is.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:59 schreef DrDentz het volgende:
waarom gaan beroemde mensen toch altijd met beroemde mensen![]()
alsof je het niet verstaat kerel ?quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:29 schreef static het volgende:
[..]
Kun je dat dialect even vertalen naar abn?
quote:Lovestruck Cruise Talks About His Fine Romance
Tom Cruise has broken his silence about his new romance with Katie Holmes.
The movie hunk was so impressed when US TV presenter Jon Kelley flew all the way to Rome, Italy, to track the new golden couple down, he agreed to chat with him about the new love in his life at an official engagement last night (28APR05).
Kelley, who works for TV show Extra, asked Cruise to tell him all about his new girlfriend, to which the beaming star said, "She's an extraordinary woman... I feel really happy. I'm more than enamoured."
But the actor refused to talk about how the couple met and wouldn't confirm rumours that they fell in love after meeting up to discuss a film project.
Cruise told Kelley, "I'm going to hold on to that one for myself for the time being. I'm just enjoying this now."
The newsman also had a surprise for Cruise - a copy of a Seventeen magazine from last year (04), in which Holmes confessed to a lifelong crush on the actor.
Surprised Cruise looked back at his blushing girlfriend and said, "I don't want to disappoint her."
Cruise went on to tell the probing Kelley that he plans to "hang" with Holmes in Rome for a few days because the former Dawson'S Creek star had never been to the Italian city.
He stated, "It couldn't be any more romantic."
héhé ja, little Joey Potter met Tom cruise, vreemdquote:Op maandag 16 mei 2005 01:02 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt het er toch een beetje incestueus uitzien. Toen ik puberde was Tom Cruise toch het lekkerste ding dat er was qua acteurs en later toen ik studeerde speelde Katie Holmes het lieve kleine meisje in DC. Die generatiekloof maakt het een tikkeltje vreemd...
op de cosmo van deze maand ziet ze er anders best goed uit.. maar daar lijkt ze een stuk volwassener. in een interview zei ze ook dat ze vroeger als klein meisje al verliefd was op tom cruise. das wel raar als je erover nadenktquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:37 schreef Vitalogy het volgende:
Katie Holmes ziet er op haar best uit of ze net klaar is met puberen.
Iemand die weet hoe ver wij achterlopen met Oprah?quote:Tom Cruise is super verliefd
De 42-jarige acteur heeft sinds kort een relatie met de 26-jarige Katie Holmes.
De acteur die normaal gesproken erg gesloten is over zijn privéleven lijkt het wel van de daken te willen schreeuwen dat hij verliefd is. Hij nam Katie zelfs mee naar de Oprah Winfrey show waar hij te gast was. Oprah die hem al jaren kent heeft Tom ook nog nooit eerder zo gezien.
2 maandjes geloof ikquote:Op maandag 23 mei 2005 20:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe ver wij achterlopen met Oprah?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Spindizzy het volgende:
Natuulijk gaan ze trouwen! Ze kennen elkaar tenslotte al drie hele minuten![]()
Waarvoor is ze in nederland dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is dinsdag in Nederland..zou dr neukertje meekomen?
Ik had het ergens gelezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
Katie is geen maagd meer hoor
Chris Klein is er al overheen geweest
Maar ach, kan me herinneren dat La Spears in een niet zo ver verleden hetzelfde riepquote:Tom Cruise’s new lady love has reportedly said that she wants to remain a virgin until she gets married.
Premiere Batman Begins...quote:
waar, wanneer, hoe laatquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is dinsdag in Nederland..zou dr neukertje meekomen?
quote:Kidman waarschuwt Cruise.
Nicole Kidman vindt dat haar ex-man Tom Cruise en zijn nieuwe liefje Katie Holmes het wat rustiger aan moeten doen. Zij waarschuwt het stel dat hun openlijke liefdesuitingen op een publiciteitsstunt lijken. De 37-jarige actrice, die 20 juni haar verjaardag viert, denkt dat de publieke optredens van het stel 'cynisme' kunnen opwekken over de 'echtheid' van hun relatie.
De 42-jarige Cruise en zijn 26-jarige Holmes werden in april voor het eerst gefotografeerd in Rome. Sindsdien grijpt de acteur iedere kans aan om zijn liefde te uiten. Zo laat het paar zich om de haverklap fotograferen en zeggen zij in interviews 'dolverliefd' zijn.
Het stel verscheen in de Oprah Winfrey-show, waar Cruise zonder enige gene en met veel omhaal vertelde dat hij van Holmes houdt. "Ik hou van deze vrouw en iedereen mag het weten", zei de Top Gun-acteur. Op de MTV Awards in Los Angeles kreeg Cruise zaterdag een prijs voor zijn gehele oeuvre uitgereikt door zijn liefje, waarop het stel 'innig' het podium verliet.
Vorige week verscheen in de Amerikaanse tabloids een aantal peilingen waaruit bleek dat een groot deel van de lezers denkt dat de relatie een publiciteitsstunt is. Door vaak voor de camera's van de paparazzi te verschijnen zou het stel extra aandacht willen krijgen voor hun nieuwe films. Cruise is deze zomer te zien in de nieuwe film van Steven Spielberg, 'War of the worlds' en Holmes in 'Batman begins'.
Wacht... het is nog erger als je het in bewegende beelden ziet:quote:
Snuifje hier , tripje daar ,quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wacht... het is nog erger als je het in bewegende beelden ziet:
http://gorillamask.net/cruiseoprah.shtml
Gebruikt die gozer XTC ofzo?
Nu weten we het wel, ho maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hoe kunnen mensen op dit wicht vallen?
Ik heb hier geen geluid op mijn stage maar die gozer is echt de weg kwijt hij zit nooit 2 seconden achter elkaar stilquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Gisteravond was ie bij Jay Leno te gast en deed Cruise het nog eens dunnetjes over.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:20 schreef Hare het volgende:
Vreemd dat ik de pics van Cruise on Oprah nog niet heb gezien, maar bij deze:
Die gast is echt ontspoord
Dit is idd echt niet normaal meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In A'dam zeker. (?)quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Premiere Batman Begins...
Zover ik weet wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
In A'dam zeker. (?)Anders ga ik dus mooi ff langs
Verliefd is 1.. maar dít. Dít gaat écht te ver. Alsof hij op 42-jarige leeftijd voor het eerst seks heeft gehad ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:20 schreef Hare het volgende:
Vreemd dat ik de pics van Cruise on Oprah nog niet heb gezien, maar bij deze:
Die gast is echt ontspoord
Ik werk in Pathequote:
Ik vind haar gezicht wel anders op die foto. Het zijne ook. Gaf Kidman hem toevallig ook de tip om eens langs de plastische chirurg te gaan. Korting, 2 voor de prijs van 1quote:
quote:Sunday, June 05, 2005
An Open Letter to Tom Cruise
Dear Tom,
Stop it. Just stop.
We miss the old Tom Cruise. Remember him? He danced in his tightie-whities and felt the need for speed and proved he could handle the truth and showed us the money. He had us at hello.
This new guy? Certifiably fucking nutters.
We're not quite sure if Scientology has rotted your brain from the inside out, but that's possibly the only explanation for your crazy behavior. Somebody's got to set you straight, Tom. You're really freaking us out.
1) Katie Holmes is not your soulmate. She's probably a lovely girl (even with the herpes) but you've known her for precisely eight minutes—and she's young enough to be your daughter. She just got out of a five year relationship, and you're already flying her around the world in your private jet and moving her into your house and humping her leg on Oprah. (Did you not see the fear in her eyes??) This brings me to point number two.
2) Do not pull that jumping-on-the-couch shit again. Ever. It doesn't make you look in love. It makes you look really creepy and like maybe you need to be placed in a padded room. And it really doesn't bode well for those gay rumors. Twelve-year-old girls jump on couches. Tom Cruise does not.
3) If you're trying to keep up the whole "manly" thing, don't start a catfight with Brooke Shields, okay? Trust me on this one. You came off like a big asshole and Brooke wiped the floor with you. Pretend it never happened and just move on.
4) You love Scientology. We get it. Now shut the fuck up about it. Nobody cares.
5) Finally—and I know this is going to be painful to hear—your publicist sucks. Fire her immediately. Yes, I know she's your sister. Fire her now. Do you know what she told the New York Times after your little "performance" on Oprah? She said, "The response we've gotten back is complete enthusiasm and exhilaration for his enthusiasm and exhilaration." WTF? Who are these liars she's talking to? I know she doesn't have any formal training as a publicist, so please explain to her that asking people on your payroll what they think doesn't count. Fire her ass immediately, and crawl back to Pat Kingsley on your hands and knees.
Enough is enough, Tom. We beg you to end this madness. If not for the fans, then do it for yourself. You're never going to win an Oscar riding the crazy train. Godspeed.
Respectfully,
A Concerned Citizen
Hijs fijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:
OMG! Plaatsvervangende schaamte neemt bezit van mij..... Dit is TE erg!
(Hilarisch die imitatie door Dane Cooke)
Kan ik begrijpen, volgens mij was ie echt tot alles in staatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij was Oprah zelfs een beetje bang van Tom Kroes.....![]()
Mijn Godquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:39 schreef Hare het volgende:
[..]![]()
En hij snapt het nog steeds niet
Bij Leno:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat die jongen rustig inslapen ofzo, films krijgt ie nu toch niet meer.
Inderdaad, wat een labielquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:
Dane Cook!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:
(Hilarisch die imitatie door Dane Cooke)
Beetje rare publiciteitsstunt. Gaat wel een beetje ver om op deze manier je film te promoten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Troel het volgende:
Vers van de pers:
Tom en Katie voerden toneelstukje op
AMSTERDAM - Actrice Katie Holmes heeft toegegeven dat haar 'relatie' met Tom Cruise deels een toneelstukje is geweest. Er zou wel een prettige sfeer tussen de twee Hollywood-sterren hangen, maar van echte liefde lijkt dus geen sprake.
Katie Holmes ontweek vragen van talkshow-presentator David Letterman over een huwelijk met Tom Cruise dat op handen zou zijn. 'Ik moet zeggen dat de eerste ontmoeting met Cruise erg prettig was', bekende Katie. Maar later moest Katie toch eerlijk toegeven dat de 'relatie' met Cruise maar tijdelijk is geweest.
Na die ontboezeming was Katie plots niet meer zo enthousiast over Cruise. Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.
De Amerikaanse media vertrouwden het zaakje al niet vanaf het eerste moment. Direct nadat de relatie bekend werd sprak men al van een 'publicitaire stunt'. Voor Holmes staat de première van Batman Begins op stapel. Cruise maakte onlangs War of the Worlds.
Bron: Telegraaf
Kan je zien hoe slim ze isquote:Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.
Ja idd dat vind ik ook het vage eraan. Cruise is al zeker 10x binnen en werkt alleen nog zodat zijn klein klein kleinkinderen niet hoeven te werken. Holmes is ook wel binnen maar nog niet zo als Cruise maar die heeft het carrieretechnisch helemaal niet nodig. Dit vind ik wel een vreemde actie van haar, had ik niet verwacht (of heb ik bij haar toch teveel het ideaalbeeld van joey voor me)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je zien hoe slim ze is.
Wel heel vreemd trouwens, Holmes en Cruise zijn qua geld toch allang binnen, hoeven ze dit toch niet te doen.
quote:Tom en Katie voerden toneelstukje op
door onze redactie
AMSTERDAM - Actrice Katie Holmes heeft toegegeven dat haar 'relatie' met Tom Cruise deels een toneelstukje is geweest. Er zou wel een prettige sfeer tussen de twee Hollywood-sterren hangen, maar van echte liefde lijkt dus geen sprake.
Katie Holmes ontweek vragen van talkshow-presentator David Letterman over een huwelijk met Tom Cruise dat op handen zou zijn. 'Ik moet zeggen dat de eerste ontmoeting met Cruise erg prettig was', bekende Katie. Maar later moest Katie toch eerlijk toegeven dat de 'relatie' met Cruise maar tijdelijk is geweest.
Na die ontboezeming was Katie plots niet meer zo enthousiast over Cruise. Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.
De Amerikaanse media vertrouwden het zaakje al niet vanaf het eerste moment. Direct nadat de relatie bekend werd sprak men al van een 'publicitaire stunt'. Voor Holmes staat de première van Batman Begins op stapel. Cruise maakte onlangs War of the Worlds.
Eerst inlezen is ook wat veel gevraagd he?quote:
Normaal reageren blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Eerst inlezen is ook wat veel gevraagd he?
nou sorry hoor ik had em even moeten verversen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Eerst inlezen is ook wat veel gevraagd he?
inderdaad, heb ik ook. Ik ga Katie Holmes voor de rest van mijn leven associeren met Joey Potter (en missch maar best ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:48 schreef kultivate het volgende:
[..]
(of heb ik bij haar toch teveel het ideaalbeeld van joey voor me)
Ik vind dat Amerikaanse kutpubliek nog een tikkeltje gestoorder dan Cruise.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Filmpje van Cruise die compleet idioot bij Oprah verschijnt
Klik
dudequote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
Filmpje van Cruise die compleet idioot bij Oprah verschijnt
Klik
Dat is standaard dat publiek bij Oprah, bleh.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind dat Amerikaanse kutpubliek nog een tikkeltje gestoorder dan Cruise.
Zich laten bekerenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
En wat moet zo'n meisje überhaupt met zo'n enge scientologist![]()
In sommige landen zou hij daarvoor de bak indraaien.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zich laten bekerenLas ik van de week ergens.
Een dipje? De befaamde seven week itch?quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:16 schreef Perzikje het volgende:
Tom Cruise en Katie Holmes gaan trouwen
De relatie tussen Tom Cruise en Katie Holmes leek even in een dip leek te zitten, maar niets blijkt minder waar. Het tweetal heeft aangekondigd te gaan trouwen.
quote:Tom Cruise gets this excited about everything. He’s like a ferret on speed
Katie Holmes ja ! En dat vind ik al zo'n 6tal jaarquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:29 schreef bloodymary het volgende:
Toch blijft het een ontzettend lekker ding.![]()
En dat vind ik al 20 jaar.............![]()
Link met videootje van 't incidentquote:LONDON – An interview with Tom Cruise found the actor all wet.
While Cruise was giving an on-the-spot interview at the "War of the Worlds" premiere in London, he was squirted in the face with water. The water came from what appeared to be a microphone.
Four men who were part of a freelance camera crew were arrested. They could face assault charges
Dat had ik dus nóóit gedurfd he nou ik hem zo raar heb zien doen bij Oprah enzoquote:
Ja idd, wat deed ze debiel zegquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:46 schreef Babettie het volgende:
[afbeelding]
Iemand dit nog gezien (MTV Movie Awards, 4 juni)? De aankondiging van Katie Holmes was minstens zo tenenkrommend als het optreden van Tom Cruise bij Oprah![]()
Dan mag het wel een grapje van Katie zijn, maar ik vind het een behoorlijk leip setje!quote:Cruise accepted the award from girlfriend Katie Holmes, who poked fun at his "Oprah" appearance by dropping down on one knee in celebration and asking the crowd "Should I go get him?"
Laughing, Cruise moved slowly through his remarks and told yelling audience members, "Let me speak."
"If I've been able to entertain you at all, OK, then, I thank you for allowing me to do so," he said.
Denk dat ze het expres deed.. om te zorgen dat, dat van hem weer minder serieus werd genomen.. ofzo. Sowieso.. waarom hebben ze niet iemand anders die prijs laten uitreiken?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:47 schreef Duiveltja het volgende:
Ja idd, wat deed ze debiel zeg
Eensch!quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:10 schreef Babettie het volgende:
Volgens www.cnn.com:
[..]
Dan mag het wel een grapje van Katie zijn, maar ik vind het een behoorlijk leip setje!
dat vond ik in Dawsons Creek ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:28 schreef Setambre het volgende:
Kinds of niet, ik vind haar wel wat hebben qua uitstraling.
erg hé, het ideaalbeeld van Joey Potter aan diggelenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat vond ik in Dawsons Creek ook
Maar nu![]()
Leuk voor jou. En een maand geleden was het ook helemaal nog geen clichéquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:05 schreef Annemarietjuuh het volgende:
Mijn vriendje is de ORIGINEELSTEEE!! hij vroeg mij namelijk presies een maand VOOR tom verkering op de eifeltoren... TOM, niet echt origineel
Leer ff spellen en je capslock uit te zetten...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:31 schreef Annemarietjuuh het volgende:
SNAP JE HET NIET... is toch presies DE ZELFDE DAG, DE ZELFDE PLEK alleen een maandje later VET TOCHofniet dan
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:34 schreef Annemarietjuuh het volgende:
wat heb ik fout gespelt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef Annemarietjuuh het volgende:
sorry, ik wist niet dat dit een site was voor interlectuelen mensen.... als dat wel zo is kan ik beter weg gaan mischien..... KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK ALLOGTOON BEN EN NOG MAAR 5 JAAR NEDERLANDS SPREEK,...beetje meer respect mag wel hoor...
OK, dat is GOED!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef static het volgende:
Nokken nu.
Zeg dat ook even tegen Tom en Katie aub..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef static het volgende:
Nokken nu.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef Hare het volgende:
Kom op zeg static, dit vraagt toch om een reactie?
Sorry hoor!
Kappen, jij ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Annemarietjuuh het volgende:
stelletje rassisten
Ga ik eens op mijn strepen staan, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef Hare het volgende:
Kom op zeg static, dit vraagt toch om een reactie?
Sorry hoor!
Geinigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:14 schreef Radegast het volgende:
Er is al eerder een gifje van gepost maar nu dan een filmpje met geluid.
http://awkwobfilms.com/files/TomCruise.mov (4MB)
![]()
quote:Kids voor Tom en Katie.
Tom Cruise en Katie Holmes willen er geen gras over laten groeien. De prille lovers denken nu al aan gezinsuitbreiding.
Tom liet US Magazine weten graag opnieuw vader te willen worden. "Maar we moeten het eerst maar eens bespreken met onze families." Cruise heeft al twee geadopteerde kinderen bij zijn ex Nicole Kidman.
Om te onderstrepen dat het hem ernst is, wil de acteur "zo snel mogelijk" trouwen met zijn verloofde Katie. Ondertussen werden tijdens de Amerikaanse première van War Of The Worlds alle camera's onderzocht op valse microfoons, nadat Tom door een fopjournalist was nat gespoten.
quote:Tom stelt Katie voor aan ex-schoonouders.
Dat Tom Cruise nog altijd goed omgaat met zijn ex-lovers blijtk wel uit het feit dat de acteur met zijn nieuwe liefje op bezoek ging bij zijn ex-schoonouders. Voordat Tom iets kreeg met Katie Holmes had hij een relatie met Penelope Cruz. Het klikte in die tijd zo goed met haar ouders, dat Tom nog regelmatig bij ze over de vloer komt. Tijdens een diner in het Spaanse Madrid stelde Tom zijn nieuwe verloofde aan de ouders van Penelope voor. De vader van zijn ex-vriendin zei Katie beeldschoon te vinden en wenste Tom veel geluk met haar. Katie zelf voelde zich een beetje ongemakkelijk tijdens het diner met de ex-schoonouders van haar aanstaande man. Het etentje in New York met familie van Tom en Katie verliep stukken beter. Daar waren de moeder en zus (Lee Anne DeVette) aanwezig en de ouders van Katie. De familie is zeer blij met het aanstaande huwelijk van de twee sterren en zeggen niets van het leeftijdsverschil van 16 jaar te merken.
Dat van David Letterman? En zo ja, waar heb je die vandaan, kan het nergens vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
K kijk nu een interview met m van gisteren..
Ik begin echt te geloven dat die man in zn eigen wereldje leeft..
quote:SCIENTOLOGY-HUWELIJK VOOR TOM EN KATIE
Acteur Tom Cruise (43) en zijn collega Katie Holmes (26) plannen een Scientology- bruiloft. Het huwelijk wordt gesloten op het Celebrity Center-hoofdkwartier in Los Angeles. De receptie is hoogstwaarschijnlijk op een luxe jacht die eigendom was van L. Ron Hubbard, grondlegger van de regelmatig in opspraak zijnde leer.
Tom is al jaren fanatiek aanhanger van de leer. Katie is katholiek opgevoed, maar is nu ook de Scientology aan het bestuderen.
Gehersenspoeld
„Ik volg lessen en ben erg enthousiast. Ik heb het gevoel dat ik een nieuwe kant van mezelf aan het ontdekken ben”, aldus Katie. De jonge actrice is zelfs gestopt met de nieuwe film Factory Girl omdat zij daarin een drugsverslaafde zou moeten spelen en de Scientology verslavende middelen niet goedkeurt.
Er zijn dan ook fans van de Batman Begins-actrice die denken dat ze door haar nieuwe liefde is gehersenspoeld. Zij riepen de website FreeKatie.com in het leven om volgens eigen zeggen ’lieve Katie te redden uit de klauwen van de gekke Scientologist Tom Cruise’. Op de site kunnen T-shirts en andere spulletjes gekocht worden met de tekst ’Free Katie’. Maar of de reddingsactie nog kans heeft van slagen…
Aanhangers van de Scientology die op het huwelijk zijn uitgenodigd, zijn John Travolta, Kirstie Alley en Lisa Marie Presley. Ook Oprah Winfrey, Robert de Niro en Dustin Hoffman zullen van de partij zijn.
Het mediageile stel verloofde zich onlangs, nadat zij elkaar pas acht weken kenden. Tom was eerder getrouwd met Mimi Rogers en Nicole Kidman. Dus drie keer is scheepsrecht? Voor Katie is het de tweede keer dat zij is verloofd, maar de eerste keer dat ze de grote stap ook echt waagt.
Zou Oprah wel durven, of verwacht ze weer een electrocutie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
....Ook Oprah Winfrey, Robert de Niro en Dustin Hoffman zullen van de partij zijn....
In Minority Report speelde TC een drugsversaalfde politieagent...quote:De jonge actrice is zelfs gestopt met de nieuwe film Factory Girl omdat zij daarin een drugsverslaafde zou moeten spelen en de Scientology verslavende middelen niet goedkeurt.
Niet zomaar een 'drugsverslaafde' maar one time factory girl Edie Sedgwick:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
De jonge actrice is zelfs gestopt met de nieuwe film Factory Girl omdat zij daarin een drugsverslaafde zou moeten spelen en de Scientology verslavende middelen niet goedkeurt.
quote:Although most often associated with Andy Warhol, Edie was only a member of the Factory for about a year. Bright, educated and fashionable, Edie had a number of expensive habits including shopping, drugs and booze. During her time with the Factory she was filmed in a number of Warhol's movies. Depending on who you talk to, she was either lured away or she left because of her crush on Bob Dylan. After that fell through, Edie maintained a residency at the infamous Chelsea Hotel before eventually moving to Santa Barbara, CA where she was born. After a lifetime of drug addiction, trips to the hospital, shock treatments, therapists and rehab, Edie died of a barbituate overdose at 28. As inspiring in death as she was in life, Edie has inspired a number of songs about her, most notably "Edie (Ciao Baby!)" by the Cult and "Little Miss S" by Edie Brickell & the New Bohemians. Edie's life will also be portrayed in a movie called "Factory Girl".
Of te wel, een kans op een Oscar kan ze nu vergeten... ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zomaar een 'drugsverslaafde' maar one time factory girl Edie Sedgwick:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Bron: http://sisteredith.com/famous_ediths.html
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef Dizer het volgende:
Of te wel, een kans op een Oscar kan ze nu vergeten... ?
Ach tegenwoordig iedere Holywoodster die 30 kilo afvalt en zich een tijdje vervormd en in een film gaat spelen waarin drugs, sex, verkrachting en alcohol een rol spelen wordt genomineerd voor een oscar...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is sowieso van nogal wat factoren afhankelijk. Niet in de laatste plaats Katie's acteerprestates... die ik persoonlijk niet zo heel bijzonder vind.
Ik lees heel veel, maar het zijn alleen maar oorlogsboekenquote:Ben wel benieuwd naar die film... als ie er uiteindelijk komt. In de tussentijd is het boek: Edie, American Girl een aanrader, mocht je geïnteresseerd zijn.
War of the Worlds [Deel 2]quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:49 schreef gekke_sandra het volgende:
Bah.. ik vind ze echt vreselijk.
Zo ging ik dus naar War of the Worlds.. in de hoop mijn respect voor Tommyboy terug te krijgen, na het zien van die tape bij Oprah. Maar, helaas!Kan ik mezelf moeite besparen door niet naar Batman Begins te gaan?
Wat is een factory girl?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zomaar een 'drugsverslaafde' maar one time factory girl Edie Sedgwick:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Bron: http://sisteredith.com/famous_ediths.html
The Factory was de studio van Andy Warhol, en meer dan een studio, het was dé place to be.quote:
stat.quote:
Past prima in een matig topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tom Cruise is een matig acteur, Katie Holmes een matig actrice...
Idd, de man heeft smaak!!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:35 schreef Tennis-boy het volgende:
Geen slechte keuze van Tom Cruise. Ik zou Katie Holmes ook willen hebben.![]()
Stel je niet zo aan alsof het ineens minder gezellig is als ze even niet aan elkaar geplakt staan. Ze zitten nog altijd in het zelfde bootje.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:05 schreef Duiveltja het volgende:
Als de camera's weg zijn, is het opeens minder gezellg
[afbeelding]
Matig of niet Tom is wel even de grootste ster en meest succesvolste acteur die we nu hebben en eerlijk gezegd zijn de meeste films ook best te pruimen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tom Cruise is een matig acteur, Katie Holmes een matig actrice...
Dat betwijfel ik. Maar ook al was hij dat wel dan duurt dat niet lang meer want hij is ondertussen wel de meest uitgelachen acteur ter wereld. En terecht.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:04 schreef sampoo het volgende:
Matig of niet Tom is wel even de grootste ster en meest succesvolste acteur die we nu hebben
Het zal hem niet deren. Buiten de fanatieke fans die hij nog wel heeft en de kansen die hij krijgt om films uit te kiezen waardoor de neutrale groep die gewoon goede films willen zien hem ook niet zullen mijden zijn er weinigen die hem een kans hoeven te geven in de filmindustrie. Hij heeft zelf genoeg centen om zelf films zelfstandig te produceren als het moet want we hebben het over iemand die honderden miljoenen "waard" is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:50 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Maar ook al was hij dat wel dan duurt dat niet lang meer want hij is ondertussen wel de meest uitgelachen acteur ter wereld. En terecht.
Maar het blijft een eikelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:57 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het zal hem niet deren. Buiten de fanatieke fans die hij nog wel heeft en de kansen die hij krijgt om films uit te kiezen waardoor de neutrale groep die gewoon goede films willen zien hem ook niet zullen mijden zijn er weinigen die hem een kans hoeven te geven in de filmindustrie. Hij heeft zelf genoeg centen om zelf films zelfstandig te produceren als het moet want we hebben het over iemand die honderden miljoenen "waard" is.
Maar verder zullen weinigen hem mijden omdat hij een deel van de risico uit handen neemt. Een relatief laag basissalaris vraagt, hij financiert de films mede en vraag "enkel" een percentage van de inkomsten en je hebt zo goed als zeker een gegarandeerde hit met een naam als Cruise. Zo kan Cruise $150 miljoen verdienen aan Mission Impossible I en II en geld is nog altijd koning in Hollywood.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:41 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
'the only thing that would make Tom Cruise truly happy'![]()
Ik snapte hem eerst niet, maar opeens keek ik goed en zag ik hetquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:41 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Tom Cruise and Rob Thomas caught in bed
Permalink | Tuesday - June 28, 2005
If there's one thing I know, it's that random gossip from total strangers based on absolutely no facts is true about 100% of the time. That said, here's an email that reader Rob decided to forward in.
"So, I work with this girl who has a family friend that works in PR in Hollywood, and she always has fun little scoops about celeb stuff. Well, if this is true, this is just ridiculous! So, the whole Tom Cruise/Katie Holmes thing - apparently, it is, like we all thought anyway, a ridiculous PR thing. Tom Cruise was supposedly caught in bed with Rob Thomas (the lead singer of Matchbox 20) by Rob Thomas's wife, Marisol. Rob Thomas is also a Scientologist. Obviously, nobody wanted this to get out, and Marisol was going nuts threatening to expose them. I think that she might be getting paid off, but to preempt any rumors about Tom, the Scientology people as well as Tom's PR people basically recruited Katie Holmes to play this part of Tom's super-excited girlfriend, and they are just paying her a b*ttload of money. I guess they also woo'd her with promises of what this would do for her career, since she's at best a B-lister. But I guess now Marisol is so annoyed at all of the press Tom and Katie's relationship is getting, she's threatening to go public, spill the beans, and file for divorce."
Sure, why not.
BRON: www.thesuperficial.com
[afbeelding]
quote:Lauren Bacall haalt uit naar Cruise.
Het wereldvreemde gedrag van Tom Cruise bij Oprah en tijdens andere publieke optredens is niet alleen de gewone burger opgevallen. Filmlegende Lauren Bacall heeft in een interview met Time Magazine, dat op 8 augustus verschijnt, genadeloos naar Cruise uitgehaald. Volgens haar maakt de Hollywoodster zich schuldig aan 'vulgair' gedrag. Ook trekt Bacall het acteertalent van Cruise in twijfel.
Bacall, die erom bekend staat dat zij geen blad voor de mond neemt als zij praat over haar vakgenoten, is vooral gevallen over het gedrag van de 42-jarige acteur toen hij zijn verloving met Katie Holmes bekendmaakte. 'Het is ongepast, vulgair en absoluut onaanvaardbaar om je privé-leven te gebruiken om een commercieel product te verkopen', zei de diva.
'Groot'
Bacall zei te betreuren dat acteurs tegenwoordig te pas en te onpas het etiket 'groot' of 'legendarisch; krijgen opgeplakt. 'Het woord 'groot' staat ergens voor. Als je spreekt over een groot acteur, heb je het niet over Tom Cruise'', aldus de 81-jarige filmdiva.
Goedkope publiciteit
Cruise maakte zijn trouwplannen met de zestien jaar jongere Holmes wereldkundig rond het tijdstip dat zijn nieuwe film War of the Worlds uitkwam. Holmes was op dat moment bezig met de promotie van Batman Begins. De openlijke liefdesverklaringen tussen beide filmsterren leidde al eerder tot de kritiek dat zij goedkope publiciteit zouden zoeken voor hun films.
Juist. Kan het niet beter zeggenquote:'Groot'
Bacall zei te betreuren dat acteurs tegenwoordig te pas en te onpas het etiket 'groot' of 'legendarisch; krijgen opgeplakt. 'Het woord 'groot' staat ergens voor. Als je spreekt over een groot acteur, heb je het niet over Tom Cruise'', aldus de 81-jarige filmdiva.
Vooral niet omdat hij maar 1.20m isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Hare het volgende:
'Groot'
Bacall zei te betreuren dat acteurs tegenwoordig te pas en te onpas het etiket 'groot' of 'legendarisch; krijgen opgeplakt. 'Het woord 'groot' staat ergens voor. Als je spreekt over een groot acteur, heb je het niet over Tom Cruise'', aldus de 81-jarige filmdiva
Ik vond het zwaar irritant, continu dezelfde grap, op zijn knietjes gaan zitten enzo. Je zou bijna denken dat hij stoned wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb m vorige week bij Oprah gezien.
En ach ja misschien is het niet helemaal normaal. Maar ik vond de levensvreugde die hij daar ten toon spreide erg aanstekelijk
Ik vond het wel leuk om te zien.
Levensvreugde? Ik interpreteerde het eerder als een ernstige vorm van ADHDquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb m vorige week bij Oprah gezien.
En ach ja misschien is het niet helemaal normaal. Maar ik vond de levensvreugde die hij daar ten toon spreide erg aanstekelijk
Ik vond het wel leuk om te zien.
quote:Cruise's 'Oprah' Moment Spawns New Term
Tom Cruise's chair dancing antics on Oprah Winfrey's chat show have made such an impact on pop culture that "jumping the couch" has now become a well-used phrase. The Mission: Impossible star became the focus of relentless mockery in May, after jumping on Winfrey's couch and punching the air while yelling about his love for Katie Holmes. And the moment has now spawned a term, which was recently added to website UrbanDictionary.com. The definition of the term jump the couch reads: "The defining moment when you know someone has gone off the deep end. Inspired by Tom Cruise's behavior on Oprah. Sample usage: 'My new boyfriend Benny... jumped the couch and started rubbing spicy brown mustard on his body at my family reunion.'"
Telegraafquote:Bruiloft Tom en Katie onder druk
AMSTERDAM - Troubles in paradise voor Tom Cruise (43) en Katie Holmes (26). Het acteurspaar heeft het tijdens de voorbereidingen van hun huwelijk met elkaar aan de stok gekregen. Een insider zegt dat de ruzie wellicht onoverkomelijk is: "Ik denk dat Katie de bruiloft afblaast. Tom ziet het als de happening van de eeuw, terwijl zij een simpele plechtigheid wil."
Ook religie is een twistpunt. De Batman Begins-actrice is bezig met het zich eigen maken van de Scientology-leer, waar haar aanstaande aanhanger van is, maar wil haar katholieke familie niet voor het hoofd stoten.
"Katie wil op zijn minst een burgerlijk huwelijk", aldus de bron, "en Tom wil een Scientology-bruiloft." Sinds de twee hun relatie met veel bombarie openbaar maakten, gaan er geruchten dat het een publiciteitsstunt is. De afzegging van hun huwelijk zou dan ook perfect in dat plaatje passen...
Waarom veranderen mensen hun naam als ze bij een sekte gaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:18 schreef jadelovespat het volgende:
Het is nu Kate Cruise he!
http://www.thesuperficial(...)tie_holmes_is_1.html
Ga fietsen kutquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef pberends het volgende:
Katie Holmes = het wezen dat de goede film Spiderman 2 naar de klote bracht
Tom Cruise = het misbaksel dat de goede film War of the World naar de klote bracht
afvoeren die paupers.
Scientology is geen sekte! Het is een manier van levenquote:Op maandag 12 september 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom veranderen mensen hun naam als ze bij een sekte gaan?![]()
Toen de scheiding werd aangevraagd was Nicole zwanger. Het gerucht gaat dat het van Jude Law was en dat dat de oorzaak was van de scheiding. Ze heeft overigens een miskraam gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:55 schreef moryana het volgende:
Of was het Nicole die geen kinderen kan/wil krijgen???
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
Ik dacht altijd dat ze geadopteerd hadden omdat Tom zo gay is als een roze kerstboom midden in Parijs.
KT?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT is dus vreemdgegaan.. Maar met wie?
Kee Tiequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
Maar Nicole heeft ook een miskraam gehad, toch, of was dat ook niet van hem en was dat de aanleiding tot scheiden
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
Toen de scheiding werd aangevraagd was Nicole zwanger. Het gerucht gaat dat het van Jude Law was en dat dat de oorzaak was van de scheiding. Ze heeft overigens een miskraam gehad.
Ja, lees dan ook wat ik nog moet posten danquote:
Dat blijft zó'n grappig filmpje!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:28 schreef Merina het volgende:
De parodie van die desbetreffende show bij Oprah.
http://www.alldumb.com/item/12095/
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef Bupatih het volgende:
http://gorillamask.net/tomkatpat.shtml
Blijf kijken tot het einde.
Ik denk dat het vooral de combinatie is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
Katie Holmes heeft trouwens na 9 jaar haar PR manager gedumpt... zou het door Tom komen of door Scientology Church?
Ja maar das toch dezelfde PR manager als van Tom zelf...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral de combinatie is.
Haar nieuwe PR manager is toch de zus van Tom?
Wowquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
Tom Cruise is cool. Misschien nog een van de coolste Hollywood sterren. Niet omdat hij goed is of zo, maar hij lacht wel en doet dingen en is aardig en geeft interviews en deelt handtekeningen uit en zo. Hij is cool
Alleen dat scientology.. tjah..
Tom Cruise coolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
Tom Cruise is cool. Misschien nog een van de coolste Hollywood sterren. Niet omdat hij goed is of zo, maar hij lacht wel en doet dingen en is aardig en geeft interviews en deelt handtekeningen uit en zo. Hij is cool
Alleen dat scientology.. tjah..
quote:KATE AND TOM SET FOR MEXICAN WEDDING
TOM Cruise and his fiancee Katie Holmes are planning a shotgun beach wedding at the end of next month - at the super exclusive Ritz-Carlton in Cancun, Mexico.
The couple recently announced they are expecting a baby and are now in a huge rush to tie the knot.
While Katie, 26, wants to get hitched before her bump gets too noticeable, her 43-year-old beau is also keen to make things official before the arrival of their little bundle of joy.
A source close to the couple tells us they first chose the hotel four months ago - long before Katie discovered she was pregnant.
"Tom's old fashioned," our spy tells us. "He wants his child to be born in wedlock. He's very romantic and wants everything to be in place before the birth.
quote:TOM AND KATIE ARE FRIGID
Tom Cruise and Katie Holmes have topped a list of the coldest and most frigid stars in Hollywood. Website FilmThreat.com placed Cruise at number one in their Frigid 50 because of the media storm surrounding his relationship with Holmes and his public speeches concerning Scientology. The website states: "Steven Spielberg's latest summer blockbuster War of the Worlds was overshadowed by Tom's publicly flaunted love life with Katie Holmes and his Scientology-fuelled rantings." Holmes followed close behind at number two, due to her "lacklustre" performance as Rachel Dawes in Batman Begins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |