Verliefd is 1.. maar dít. Dít gaat écht te ver. Alsof hij op 42-jarige leeftijd voor het eerst seks heeft gehad ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:20 schreef Hare het volgende:
Vreemd dat ik de pics van Cruise on Oprah nog niet heb gezien, maar bij deze:
Die gast is echt ontspoord
Ik werk in Pathequote:
Ik vind haar gezicht wel anders op die foto. Het zijne ook. Gaf Kidman hem toevallig ook de tip om eens langs de plastische chirurg te gaan. Korting, 2 voor de prijs van 1quote:
quote:Sunday, June 05, 2005
An Open Letter to Tom Cruise
Dear Tom,
Stop it. Just stop.
We miss the old Tom Cruise. Remember him? He danced in his tightie-whities and felt the need for speed and proved he could handle the truth and showed us the money. He had us at hello.
This new guy? Certifiably fucking nutters.
We're not quite sure if Scientology has rotted your brain from the inside out, but that's possibly the only explanation for your crazy behavior. Somebody's got to set you straight, Tom. You're really freaking us out.
1) Katie Holmes is not your soulmate. She's probably a lovely girl (even with the herpes) but you've known her for precisely eight minutes—and she's young enough to be your daughter. She just got out of a five year relationship, and you're already flying her around the world in your private jet and moving her into your house and humping her leg on Oprah. (Did you not see the fear in her eyes??) This brings me to point number two.
2) Do not pull that jumping-on-the-couch shit again. Ever. It doesn't make you look in love. It makes you look really creepy and like maybe you need to be placed in a padded room. And it really doesn't bode well for those gay rumors. Twelve-year-old girls jump on couches. Tom Cruise does not.
3) If you're trying to keep up the whole "manly" thing, don't start a catfight with Brooke Shields, okay? Trust me on this one. You came off like a big asshole and Brooke wiped the floor with you. Pretend it never happened and just move on.
4) You love Scientology. We get it. Now shut the fuck up about it. Nobody cares.
5) Finally—and I know this is going to be painful to hear—your publicist sucks. Fire her immediately. Yes, I know she's your sister. Fire her now. Do you know what she told the New York Times after your little "performance" on Oprah? She said, "The response we've gotten back is complete enthusiasm and exhilaration for his enthusiasm and exhilaration." WTF? Who are these liars she's talking to? I know she doesn't have any formal training as a publicist, so please explain to her that asking people on your payroll what they think doesn't count. Fire her ass immediately, and crawl back to Pat Kingsley on your hands and knees.
Enough is enough, Tom. We beg you to end this madness. If not for the fans, then do it for yourself. You're never going to win an Oscar riding the crazy train. Godspeed.
Respectfully,
A Concerned Citizen
Hijs fijn!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:
OMG! Plaatsvervangende schaamte neemt bezit van mij..... Dit is TE erg!
(Hilarisch die imitatie door Dane Cooke)
Kan ik begrijpen, volgens mij was ie echt tot alles in staatquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij was Oprah zelfs een beetje bang van Tom Kroes.....![]()
Mijn Godquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:39 schreef Hare het volgende:
[..]![]()
En hij snapt het nog steeds niet
Bij Leno:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat die jongen rustig inslapen ofzo, films krijgt ie nu toch niet meer.
Inderdaad, wat een labielquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:
Dane Cook!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:
(Hilarisch die imitatie door Dane Cooke)
Beetje rare publiciteitsstunt. Gaat wel een beetje ver om op deze manier je film te promoten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Troel het volgende:
Vers van de pers:
Tom en Katie voerden toneelstukje op
AMSTERDAM - Actrice Katie Holmes heeft toegegeven dat haar 'relatie' met Tom Cruise deels een toneelstukje is geweest. Er zou wel een prettige sfeer tussen de twee Hollywood-sterren hangen, maar van echte liefde lijkt dus geen sprake.
Katie Holmes ontweek vragen van talkshow-presentator David Letterman over een huwelijk met Tom Cruise dat op handen zou zijn. 'Ik moet zeggen dat de eerste ontmoeting met Cruise erg prettig was', bekende Katie. Maar later moest Katie toch eerlijk toegeven dat de 'relatie' met Cruise maar tijdelijk is geweest.
Na die ontboezeming was Katie plots niet meer zo enthousiast over Cruise. Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.
De Amerikaanse media vertrouwden het zaakje al niet vanaf het eerste moment. Direct nadat de relatie bekend werd sprak men al van een 'publicitaire stunt'. Voor Holmes staat de première van Batman Begins op stapel. Cruise maakte onlangs War of the Worlds.
Bron: Telegraaf
Kan je zien hoe slim ze isquote:Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.
Ja idd dat vind ik ook het vage eraan. Cruise is al zeker 10x binnen en werkt alleen nog zodat zijn klein klein kleinkinderen niet hoeven te werken. Holmes is ook wel binnen maar nog niet zo als Cruise maar die heeft het carrieretechnisch helemaal niet nodig. Dit vind ik wel een vreemde actie van haar, had ik niet verwacht (of heb ik bij haar toch teveel het ideaalbeeld van joey voor me)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Kan je zien hoe slim ze is.
Wel heel vreemd trouwens, Holmes en Cruise zijn qua geld toch allang binnen, hoeven ze dit toch niet te doen.
quote:Tom en Katie voerden toneelstukje op
door onze redactie
AMSTERDAM - Actrice Katie Holmes heeft toegegeven dat haar 'relatie' met Tom Cruise deels een toneelstukje is geweest. Er zou wel een prettige sfeer tussen de twee Hollywood-sterren hangen, maar van echte liefde lijkt dus geen sprake.
Katie Holmes ontweek vragen van talkshow-presentator David Letterman over een huwelijk met Tom Cruise dat op handen zou zijn. 'Ik moet zeggen dat de eerste ontmoeting met Cruise erg prettig was', bekende Katie. Maar later moest Katie toch eerlijk toegeven dat de 'relatie' met Cruise maar tijdelijk is geweest.
Na die ontboezeming was Katie plots niet meer zo enthousiast over Cruise. Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.
De Amerikaanse media vertrouwden het zaakje al niet vanaf het eerste moment. Direct nadat de relatie bekend werd sprak men al van een 'publicitaire stunt'. Voor Holmes staat de première van Batman Begins op stapel. Cruise maakte onlangs War of the Worlds.
Eerst inlezen is ook wat veel gevraagd he?quote:
Normaal reageren blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Eerst inlezen is ook wat veel gevraagd he?
nou sorry hoor ik had em even moeten verversen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Eerst inlezen is ook wat veel gevraagd he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |