abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27777127
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:20 schreef Hare het volgende:
Vreemd dat ik de pics van Cruise on Oprah nog niet heb gezien, maar bij deze:
Die gast is echt ontspoord
Verliefd is 1.. maar dít. Dít gaat écht te ver. Alsof hij op 42-jarige leeftijd voor het eerst seks heeft gehad ofzo In Vanilla Sky flipte hij al ernstig, dat vond ik knap.. maar lijkt erop alsof hij écht geflipt is. Katie is wel schattig, vind ik. Ben benieuwt hoe ze het in Batman begins doet, want ik vind het niet echt op haar lijf geschreven ofzo.
Delivered without an information leaflet
pi_27777143
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zover ik weet wel ja
Ik werk in Pathe (alleen niet in Adam ) (edoch, ik heb wel een uniform )
pi_27777185
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar gezicht wel anders op die foto. Het zijne ook. Gaf Kidman hem toevallig ook de tip om eens langs de plastische chirurg te gaan. Korting, 2 voor de prijs van 1
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:52:49 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27777231
Zoek maar eens naar pics van Cruise bij Jay Leno (was gisteravond), stond ie weer op de bank

"This is for real"

"She's everything"

blahblahyaddayadda.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_27777569
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:52 schreef popolon het volgende:
"This is for real"
"She's everything"
Dat is toch zo'n beetje de standaard uitspraak van een Hollywood koppel
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:39:23 #106
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27795888
quote:
Sunday, June 05, 2005
An Open Letter to Tom Cruise

Dear Tom,

Stop it. Just stop.

We miss the old Tom Cruise. Remember him? He danced in his tightie-whities and felt the need for speed and proved he could handle the truth and showed us the money. He had us at hello.

This new guy? Certifiably fucking nutters.

We're not quite sure if Scientology has rotted your brain from the inside out, but that's possibly the only explanation for your crazy behavior. Somebody's got to set you straight, Tom. You're really freaking us out.

1) Katie Holmes is not your soulmate. She's probably a lovely girl (even with the herpes) but you've known her for precisely eight minutes—and she's young enough to be your daughter. She just got out of a five year relationship, and you're already flying her around the world in your private jet and moving her into your house and humping her leg on Oprah. (Did you not see the fear in her eyes??) This brings me to point number two.

2) Do not pull that jumping-on-the-couch shit again. Ever. It doesn't make you look in love. It makes you look really creepy and like maybe you need to be placed in a padded room. And it really doesn't bode well for those gay rumors. Twelve-year-old girls jump on couches. Tom Cruise does not.

3) If you're trying to keep up the whole "manly" thing, don't start a catfight with Brooke Shields, okay? Trust me on this one. You came off like a big asshole and Brooke wiped the floor with you. Pretend it never happened and just move on.

4) You love Scientology. We get it. Now shut the fuck up about it. Nobody cares.

5) Finally—and I know this is going to be painful to hear—your publicist sucks. Fire her immediately. Yes, I know she's your sister. Fire her now. Do you know what she told the New York Times after your little "performance" on Oprah? She said, "The response we've gotten back is complete enthusiasm and exhilaration for his enthusiasm and exhilaration." WTF? Who are these liars she's talking to? I know she doesn't have any formal training as a publicist, so please explain to her that asking people on your payroll what they think doesn't count. Fire her ass immediately, and crawl back to Pat Kingsley on your hands and knees.

Enough is enough, Tom. We beg you to end this madness. If not for the fans, then do it for yourself. You're never going to win an Oscar riding the crazy train. Godspeed.

Respectfully,

A Concerned Citizen

En hij snapt het nog steeds niet

Bij Leno:

Laat die jongen rustig inslapen ofzo, films krijgt ie nu toch niet meer.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:58:57 #107
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27796187
OMG! Plaatsvervangende schaamte neemt bezit van mij..... Dit is TE erg!

(Hilarisch die imitatie door Dane Cooke)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:07:41 #108
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27796388
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:58 schreef twentemeisje het volgende:

Hijs fijn!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:11:31 #109
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27796453

Volgens mij was Oprah zelfs een beetje bang van Tom Kroes.....
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:17:26 #110
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27796554
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef twentemeisje het volgende:

Volgens mij was Oprah zelfs een beetje bang van Tom Kroes.....
Kan ik begrijpen, volgens mij was ie echt tot alles in staat

Had totaal geen controle over zichzelf, en tja, dan gaan mensen rare dingen doen.
pi_27796730
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:39 schreef Hare het volgende:

[..]

En hij snapt het nog steeds niet

Bij Leno:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Laat die jongen rustig inslapen ofzo, films krijgt ie nu toch niet meer.
Mijn God . Ik dacht dat ik nuts was. Fantastische brief .
pi_27797503
Volgens mij heeft meneer Cruise eigenhandig zijn carriëre de nek omgedraaid. Gelukkig maar
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:02:29 #113
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_27797576
Waar is ie in godsnaam mee bezig Twee mensen die altijd zo van privacy hielden hoereren ineens hun prille romance voor de hele wereld. Publicity stunt dus, of een cover up omdat ie gay is.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_27797793
Ik zeg: cuckoo!

Scientology heeft hem volgens mij iets te grondig ontdaan van negatieve ionen (oid).
pi_27797889
quote:
Inderdaad, wat een labiel Dat publiek ook Worden helemaal gek of zo.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:07:37 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_27799309
Vers van de pers:

Tom en Katie voerden toneelstukje op

AMSTERDAM - Actrice Katie Holmes heeft toegegeven dat haar 'relatie' met Tom Cruise deels een toneelstukje is geweest. Er zou wel een prettige sfeer tussen de twee Hollywood-sterren hangen, maar van echte liefde lijkt dus geen sprake.

Katie Holmes ontweek vragen van talkshow-presentator David Letterman over een huwelijk met Tom Cruise dat op handen zou zijn. 'Ik moet zeggen dat de eerste ontmoeting met Cruise erg prettig was', bekende Katie. Maar later moest Katie toch eerlijk toegeven dat de 'relatie' met Cruise maar tijdelijk is geweest.

Na die ontboezeming was Katie plots niet meer zo enthousiast over Cruise. Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.

De Amerikaanse media vertrouwden het zaakje al niet vanaf het eerste moment. Direct nadat de relatie bekend werd sprak men al van een 'publicitaire stunt'. Voor Holmes staat de première van Batman Begins op stapel. Cruise maakte onlangs War of the Worlds.

Bron: Telegraaf
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_27799507
quote:

Dane Cook!

Echt hilarische
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:25:19 #118
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27799834
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Troel het volgende:
Vers van de pers:

AMSTERDAM - Actrice Katie Holmes heeft toegegeven dat haar 'relatie' met Tom Cruise deels een toneelstukje is geweest. Er zou wel een prettige sfeer tussen de twee Hollywood-sterren hangen, maar van echte liefde lijkt dus geen sprake.

Katie Holmes ontweek vragen van talkshow-presentator David Letterman over een huwelijk met Tom Cruise dat op handen zou zijn. 'Ik moet zeggen dat de eerste ontmoeting met Cruise erg prettig was', bekende Katie. Maar later moest Katie toch eerlijk toegeven dat de 'relatie' met Cruise maar tijdelijk is geweest.

Na die ontboezeming was Katie plots niet meer zo enthousiast over Cruise. Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.

De Amerikaanse media vertrouwden het zaakje al niet vanaf het eerste moment. Direct nadat de relatie bekend werd sprak men al van een 'publicitaire stunt'. Voor Holmes staat de première van Batman Begins op stapel. Cruise maakte onlangs War of the Worlds.

Bron: Telegraaf
Beetje rare publiciteitsstunt. Gaat wel een beetje ver om op deze manier je film te promoten.

En volgens mij heeft Cruise er juist voor gezorgd dat er minder mensen naar War of the Worlds gaan. Wie wil zo'n freak nu eenmaal zien acteren
pi_27800358
Die Dane Cook had ik nog niet gezien Geweldig!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27800433
quote:
Hun grote leeftijdsverschil - Katie is 26 en Cruise 42 - liet haar onverschillig. 'Ik heb er nooit over nagedacht', aldus Holmes.
Kan je zien hoe slim ze is .

Wel heel vreemd trouwens, Holmes en Cruise zijn qua geld toch allang binnen, hoeven ze dit toch niet te doen.
pi_27800560
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Kan je zien hoe slim ze is .

Wel heel vreemd trouwens, Holmes en Cruise zijn qua geld toch allang binnen, hoeven ze dit toch niet te doen.
Ja idd dat vind ik ook het vage eraan. Cruise is al zeker 10x binnen en werkt alleen nog zodat zijn klein klein kleinkinderen niet hoeven te werken. Holmes is ook wel binnen maar nog niet zo als Cruise maar die heeft het carrieretechnisch helemaal niet nodig. Dit vind ik wel een vreemde actie van haar, had ik niet verwacht (of heb ik bij haar toch teveel het ideaalbeeld van joey voor me)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:21:31 #122
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27805417
quote:
door onze redactie

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:37:40 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_27805946
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:21 schreef One_conundrum het volgende:

[..]
Eerst inlezen is ook wat veel gevraagd he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:13:11 #124
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27807175
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Normaal reageren blijkbaar ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 15:22:23 #125
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27807477
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Troel het volgende:

[..]

nou sorry hoor ik had em even moeten verversen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')