Leuk voor jou. En een maand geleden was het ook helemaal nog geen clichéquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:05 schreef Annemarietjuuh het volgende:
Mijn vriendje is de ORIGINEELSTEEE!! hij vroeg mij namelijk presies een maand VOOR tom verkering op de eifeltoren... TOM, niet echt origineel
Leer ff spellen en je capslock uit te zetten...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:31 schreef Annemarietjuuh het volgende:
SNAP JE HET NIET... is toch presies DE ZELFDE DAG, DE ZELFDE PLEK alleen een maandje later VET TOCHofniet dan
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:34 schreef Annemarietjuuh het volgende:
wat heb ik fout gespelt
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:41 schreef Annemarietjuuh het volgende:
sorry, ik wist niet dat dit een site was voor interlectuelen mensen.... als dat wel zo is kan ik beter weg gaan mischien..... KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK ALLOGTOON BEN EN NOG MAAR 5 JAAR NEDERLANDS SPREEK,...beetje meer respect mag wel hoor...
OK, dat is GOED!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef static het volgende:
Nokken nu.
Zeg dat ook even tegen Tom en Katie aub..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:38 schreef static het volgende:
Nokken nu.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef Hare het volgende:
Kom op zeg static, dit vraagt toch om een reactie?
Sorry hoor!
Kappen, jij ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:12 schreef Annemarietjuuh het volgende:
stelletje rassisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |