quote:Garner bevestigt relatiebreuk.
Jennifer Garner heeft toegegeven dat haar relatie met Michael Vartan inderdaad verleden tijd is. De actrice, die als een blok voor haar Alias co-ster viel na de scheiding van haar man Scott Foley, zegt weer vrijgezel te zijn.
Toch is Garner niet gelukkig met de situatie. Hoewel ze nog maar kort vrijgezel is, vindt ze het leven zonder een vriend nu al ontzettend saai.
In een radio-interview zei Jennifer: "Ik ben weer alleen en zit mij iedere zaterdagavond thuis te vervelen."
Is inderdaad behoorlijk saai, elke zaterdagavond op de bankquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:14 schreef static het volgende:
[..]
quote:Liefdesbreuk voor Renee Zellweger en Jack White.
Actrice Renee Zellweger en zanger Jack White van The White Stripes zijn uit mekaar. Een reden voor de breuk werd niet gegeven. Een zegsman van de actrice wou enkel kwijt "dat de twee als vrienden uit mekaar gaan."
De 35-jarige actrice van onder meer Bridget Jones leerde Jack White twee jaren geleden op de filmset van Cold Mountain in Roemenië kennen. De twee waren als koppel bijna nooit in het openbaar te zien. Uitzondering vormde de uitreiking van de Oscars in februari van dit jaar.
De 29-jarige Jack White, die deze zomer nog Pukkelpop afsloot, verlangde van Zellweger dat ze in de buurt van Detroit zou komen wonen. Naar verluidt kocht de Texaanse actrice in de wijde omgeving twee huizen, maar het heeft niet mogen baten. White was niet het eerste bekende vriendje van Zellweger. In het verleden had ze iets moois met George Clooney en Jim Carrey.
quote:Orlando Bloom en Kate Bosworth uit elkaar.
Orlando Bloom en Kate Bosworth zijn na een relatie van drie jaar uit elkaar gegaan. De twee wijten de split aan hun overdrukke agenda. Orlando schitterde in de Lord Of The Rings-trilogie, Pirates Of The Carribean en Troy. Hij is uitgegroeid tot één van de meest succesvolle Britten in Hollywood. De Amerikaanse Kate Bosworth (22) speelt in 2006 Lois Lane in de nieuwe Superman-film.
De twee leerden elkaar in 2002 kennen tijdens de opnames van een reclamespot voor het kledingsmerk Gap. Op hun recente reis naar Brazilië bleek het duidelijk dat de twee het te druk hebben met hun filmcarrière. Ze besloten dan ook om een punt achter hun relatie te zetten.
"Ze hadden geen tijd meer voor elkaar. Hun filmcarrière ging voor en daardoor konden ze nooit langer dan een week bij elkaar blijven", zei een insider aan de Britse krant Mail On Sunday. "Kate is er het hart van in. Maar vergeet niet dat Orlando altijd wel een rokkenjager is geweest. Hij vindt zich nog te jong om zich definitief te settelen."
na 4 maanden nog geen huwelijksaanzoek.....schande!!!!quote:Nicole Kidman weer vrijgezel
AMSTERDAM - Nicole Kidman is weer single! De Hollywood-actrice zou tegen vrienden hebben gezegd dat ze multi-miljonair Steve Bing heeft gedumpt, omdat hij het vertikte om met haar te trouwen.
Na een romance van vier maanden heeft Nicole een punt achter de relatie gezet. "Toen Nicole erachter kwam dat Steve geen interesse had in een huwelijk, heeft ze hem aan de kant gezet", zo zegt een bron in The Sun.
En wie denkt dat meneer Bing nu met een gebroken hart thuis zit, heeft het mis. "Steve was er zelfs wel trots op, dat dat de reden was voor de breuk."
Kidman heeft nooit een geheim gemaakt van haar wens om te hertrouwen. De actrice, die voorheen door het leven ging als mevrouw Cruise, zag dan ook geen toekomst meer in de relatie met de ex van Liz Hurley.
quote:Het was niet aan, maar het is nu wel uit!
K3-Karen weer single
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - De veelbesproken liefdesrelatie tussen de roodharige K3-zangeres Karen en de Studio 100-directeur Gert Verhulst is voorbij. Het duo, dat een kleine twee jaar geleden verliefd werd, maar dat nooit publiekelijk heeft willen bekennen, zette zo'n drie weken geleden definitief een punt achter hun relatie. Hoewel de geruchten dat het niet meer zo boterde tussen de twee alsmaar sterker werden, wisten beiden dat trieste feit bijna een maand stil te houden.
Hoewel ze officieel dus geen relatie hadden, bleef het niet onopgemerkt dat op feesten en officiële gelegenheden waar een van beiden aanwezig was, ook de ander steevast in de buurt vertoefde. De afgelopen maanden werd het eens zo gelukkige paar echter steeds minder samen gesignaleerd. Door vrienden en intimi werd dat feit afgedaan als zouden de twee het te druk hebben. Maar ook sinds K3 vakantie heeft - omdat de donkerharige Kristel begin januari bevallen is - en Karen dus over meer vrije tijd beschikt, verscheen het paar nergens meer samen.
Verjaardagsfeest
Terwijl Karen haar vrienden afgelopen zaterdag tijdens een wel zeer verlaat verjaardagsfeest (in oktober was ze 30 geworden) in het romantische kasteel van Brasschaat op de hoogte stelde van haar herwonnen vrijheid, werd Gert in het Antwerpse uitgaanscircuit gesignaleerd. Hij leek allerminst gebukt te gaan onder de breuk.
De meiden van K3.
Zelfs de wetenschap dat zijn ex-vriendin op datzelfde moment haar hele vriendenkring inlichtte, leek hem niet te deren. Ook bij Karen geen spoortje van verdriet. En dat kwam misschien nog wel het meest door Regi Pinxsten van de popgroep MilkInc, de man met wie zij vóór Gert zes jaar lang een relatie had en die haar op het feest geen moment uit het oog verloor. Naar verluidt heeft Karen altijd een speciaal plekje voor Regi in haar hart gehouden.
Vader
Toen Karen op een avond, nu twee jaar geleden, Regi in hun toenmalige huis in Herenthals vertelde dat zij dacht verliefd te zijn op haar baas, werd hij niet boos maar adviseerde hij zijn geliefde om uit te zoeken of haar gevoelens voor Gert - veel ouder en bovendien vader van twee kinderen - oprecht waren.
In België fluistert men dat Regi en Karen elkaar weer hebben gevonden en het opnieuw met elkaar gaan proberen. Of Gert ook weer teruggaat naar zijn voormalige vrouw zal over een tijdje blijken. Feit is dat hij al die tijd een prettige relatie met de moeder van zijn twee kinderen is blijven onderhouden en hen wekelijks verschillende keren bezoekt.
Zie ook: Echtgenote slaat Christian Slater ziekenhuis in...quote:Christian Slater gaat scheiden.
Filmster Christian Slater gaat scheiden. Dit bleek woensdag uit papieren van de rechtbank in Los Angeles.
Slater (35) trouwde op Valentijnsdag 2000 met de televisieproducente Ryan Haddon. Drie maanden geleden kreeg Slater in een ziekenhuis twintig hechtingen aan zijn achterhoofd, nadat hij in een hotel in Las Vegas met Haddon ruzie had gehad. Haddon zou hem met een drinkglas hebben geslagen. Zij werd na het incident aangehouden. Slater pleitte haar toen vrij door te zeggen dat het glas haar was 'ontglipt'.
Slater wil de voogdij over hun twee kinderen delen met de moeder. Het stel heeft een jongen van vijf en een meisje van drie.
Slater werd in 1986 als tiener wereldberoemd door zijn rol in de film De naam van de roos van de Franse regisseur Jean-Jacques Annaud, volgens de gelijknamige roman van de wereldberoemde Italiaanse schrijver Umberto Eco. Slater speelt in de film een jonge novice die een geleerde monnik bijstaat die door Sean Connery wordt gespeeld.
quote:NIEUW K3 LIEFDEDRAMA: OOK KATHLEEN WEER ALLEEN
Amor heeft zich blijkbaar tegen de meiden van K3 gekeerd. Nadat vorige week Karen brak met haar minnaar Gert Verhulst, is ook blonde Kathleen weer alleen. Zij brak met haar Nederlandse vriend, de regisseur Jasper Verheugd.
Op de werkvloer van Studio 100, het bedrijf waar K3 onder contract staat, wordt het er de komende maanden niet leuker op. Niet alleen de exen Karen en Gert Verhulst zullen elkaar door regelmatig tegen het lijf lopen, maar ook Kathleen en Jasper, die tot vorige week ook een onstuimige liefdesrealtie onderhielden.
Onderhielden, want Jasper heeft Kathleen gedumpt. en dat moet een harde klap zijn voor de blonde K3-zangeres, want ze noemde haar Jasper ' de mooiste man van de wereld' en 'haar prins op het witte paard.'
Kathleen zat te wachten tot haar Jasper haar ten huwelijk zou vragen, maar ze kreeg dus een heel andere boodschap.
Drie maanden geleden zei kathleen: ' Jasper vraagt me maar niet, maar ik zou niets liever willen'. Waarom Jasper kathleen niet ten huwelijk vroeg is nu dus duidelijk: hij voelde niet genoeg liefde voor de K3-zangeres om een levenslange verbintenis aan te gaan.
Dave Navarroquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:50 schreef Catootje het volgende:
en hoe zit het met carmen electra en haar even enge man???
quote:
wo 2 mrt 2005, 11:48
Scheiding Romijn en Stamos eindelijk rond
door onze redactie
AMSTERDAM - De scheiding van X-Men-actrice en model Rebecca Romijn en Full House-acteur John Stamos is nu eindelijk officieel helemaal rond. Bijna een jaar geleden maakte het paar bekend uit elkaar te gaan.
Een rechter in Los Angeles ondertekende vorige week donderdag al de scheidingspapieren.
Romijn, dochter van een Nederlandse vader, en Stamos trouwden in september 1998. De twee hebben geen kinderen.
die vind ik niet zo eng hoor!quote:
quote:Katie Holmes en Chris Klein uit elkaar.
De Hollywood-sterren Katie Holmes en Chris Klein hebben een punt achter hun relatie gezet. Dat heeft het Amerikaanse entertainmentblad People vrijdag gemeld.
De 26-jarige Holmes werd vooral bekend door haar medewerking aan het tienerdrama Dawson's Creek. De 25-jarige Klein speelde onder meer in de film American Pie. Holmes en Klein hadden zich in december 2003 verloofd.
Nee hoor, lol.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:01 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Haha, je bedoelt denk ik hear, hear?
En nog een staartje aan deze breakupquote:
Wat een lul zeg om zo na te trappenquote:Apparently the 26 year old co-star of Batman Begins isn't the sexual being that many of her male fans think. The former Dawson Creek star is said to be 'lazy', 'boring', and also 'very uptight and conservative' for Klein's liking. Klein is quoted as saying that Miss Holmes is intimate 'maybe once a month' and is often very moody. Klein's camp says that he wanted to end the engagement because Holmes is 'too busy and too uptight to satisfy her boyfriend'.
After several days of not seeing each other, Klein claims that he would take Holmes to romantic vacation spots for days at a time, only to have his sexual advances declined. 'He felt so alone because here is his fiance refusing any advances other than plain kissing,' says one source close to Klein's camp. 'It was like he was engaged to her Dawsons Creek character.'
Once Klein finally sealed the deal and made love to Holmes, Katie was said to be very stale. 'Katie is from the midwest, so perhaps that is where most of her insecurities and lack of sexual motivation stem from.'
Several sources also tell us that Holmes almost backed out of her topless scene in The Gift on several occasions, even breaking down into tears on the closed set during filming.
'Her management was very distraught over her self-esteem during the scene. The director offered Miss Holmes an additional $100,000 to go through with the scene, but the Holmes camp refused, knowing it would be bad for business.
Even more shocking and discouraging to her fans is this: More of Miss Holmes' nudity was cut and scrapped during filming of The Gift. Two additional nude scenes are still on the cutting room floor, including a scene in which Holmes' bare buttocks is exposed and spanked by a co-star, as well as an additional topless scene that is classified as full frontal nudity. Holmes avoided a civil suit from the movie company in exchange for taking a pay cut during filming.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:55 schreef BramK het volgende:
wat een eikel !![]()
En dat maakt haar charmes alleen maar groter, ze is werkelijk echt zo lief als Joey in Dawson's Creek ... Pffff Katie i am made for you !![]()
quote:Daphne dumpt Jeroen Pauw
Het lieve gezicht in de ochtend, de 31-jarige tv-presentatrice Daphne Bunskoek, is weg bij haar coach en beminde Nova -presentator Jeroen Pauw (44).
volgens de telegraaf gedroeg Jeroen zich als onderwijzer, niet alleen op werkgebied., maar ook privéquote:
quote:Jeroen Pauw weer alleen! Daphne maakt eind aan relatie
Jeroen Pauw is een alleskunner, maar een ding beheerst hij niet: Jeroen kan geen vrouw aan zich binden! Na Manuela Kemp is nu ook Daphne Bunskoek bij Jeroen Pauw vertrokken...
De breuk tussen Jeroen Pauw (44) en Daphne (32) was de afgelopen weken een van de best bewaarde geheimen van Hilversum. Aan de hoofdpersonen zelf was weinig te merken en ook hun samenwerking -hij als producent en zij als presentatrice- bij Goedemorgen Nederland verliep voor het oog van de buitenwereld zoals altijd, maar de bittere waarheid is dat de liefde tussen Jeroen en Daphne bekoeld is.
Drie weken, rond Valentijnsdag, heeft Daphne de woonboot van Jeroen verlaten en ze zal er ook niet meer terugkeren.
Geruchten willen dat het andermaal Jeroens fascinatie voor vrouwen is geweest die een eind maakte aan de relatie, maar andere bronnen menen dat het het leeftijdsverschil is geweest dat een eind aan de relatie heeft gemaakt. De twee presentatoren hadden al dik twee jaar een relatie en woonden samen op de woonboot van Jeroen.
Daphne Bunskoek blijft voorlopig wel nog werken voor het ochtendprogramma ‘Goedemorgen Nederland’ (AVRO, KRO en NCRV), maar achter de schermen zoekt de man die nu njog slechts haar baas is, Jeroen Pauw naar een mede-presentator of presentatrice, omdat Daphne al te kennen had gegeven ook wel eens een keer te willen uitslapen.
Het werk voor Goedemorgen Nederland betekent namenlijk dat Daphne iedere dag om half vijf op moet.
De voormalige TMF-babe gaat overigens ook een rol spelen in de nieuwe advocatenserie, Keyzer & De Boer advocaten van de NCRV en KRO, die in oktober 2005 van start gaat.
quote:Vicky Leandros gaat scheiden.
Zangeres Vicky Leandros verlaat haar tweede echtgenoot, de 51-jarige baron Enno Freiherr von Ruffin. Het droompaar, dat samenleefde op een 600 hectare groot familiekasteel, was 19 jaar getrouwd.
De scheiding komt volkomen onverwacht. Vrienden zeggen dat het stel in goede sfeer heeft besloten de huwelijksbanden te verbreken. "De liefde is weg, de vriendschap blijft."
Vicky en Enno blijven vooralsnog in verschillende vleugels van het landgoed wonen. Vicky vertelde een aantal weken geleden nog dat ze " ontzettend gelukkig" was met haar bestaan. Het feit dat Enno en zij in twee volkomen verschillende werelden leven noemde zij juist spannend.
"De zakenwereld en de showbizz blijven zo heerlijk gescheiden. Hij is mijn manager en zorgt ervoor dat ik creatief kan zijn. Ik heb nog elke dag het gevoel dat ik van hem leer." Vicky en Enno kregen samen twee dochters en voedden ook Vicky's zoon uit haar eerdere huwelijk met de Griekse bouwmagnaat Leandros op.
er zit nu toch al regelmatig een ander iemand dan Daphne, tenminste het valt me op dat afgelopen maanden ze er regelmatig niet is. Vind het altijd beetje jammer als die gast (weet niet hoe die heet) er zit. Daphne doet het veel leuker.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:13 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens de telegraaf gedroeg Jeroen zich als onderwijzer, niet alleen op werkgebied., maar ook privé
[..]
Da's even uit de oude doosch!quote:
quote:Helmut Lotti gaat scheiden.
BRUSSEL - De Vlaamse zanger Helmut Lotti gaat scheiden van zijn echtgenote Carol Jane Poe. De manager van Lotti liet dinsdag weten dat het stel, dat in 2001 trouwde, de beslissing "in alle vriendschap" heeft genomen.
Het paar wil de scheiding "in serene stilte" verwerken, aldus de manager. Voor Lotti, wiens echte naam Helmut Lotigiers luidt, is het zijn tweede scheiding. Uit zijn eerste huwelijk heeft hij een dochter.
beetje egotrippertje die Helmut...quote:SCHEIDING HELMUT LOTTI: HIJ WILDE KINDEREN, ZIJ NIET!
Niet alleen het voortdurende vreemdgaan van Helmut Lotti heeft tot de scheiding van de zanger en echtgenote Carol Jane geleid, maar ook de door Carol Jane niet gedeelde kinderwens van Helmut Lotti.
Dat Lotti zo openhartig was over zijn liefdesleven, zoals u op deze plek kon lezen , lijkt ook alles te maken te hebben met de bij helmut al sinds zijn trouwdag levende kinderwens die door Carol blijkbaar niet gedeeld werd.
Lotti: "Ik zou graag kinderen hebben met Carol, maar het is moeilijk een goede vader te zijn met het leven dat ik nu leid. Ik heb het al een keer niet al te best gedaan, en ik wil niet opnieuw dezelfde fout maken.
Maar ik heb een heel groot huis gebouwd, en ik zou het prettig vinden als daar, behalve Carol en ik en onze vijf katten, wat meer volk zou rondlopen.
Carol heeft echter absoluut geen moederinstinct, zgt ze. Maar dat kan natuurlijk nog komen: ze is tenslotte nog maar dertig."
Mocht de derde mevrouw Lotti, wie dat ook moge zijn, nu denken dat zij haar Helmut aan zich kan binden door zijn kinderwens te vervullen dan is er slecht nieuws, want Lotti ziets niets in een monogame relatie!
Lotti: "Ik ben zelfs tijdens vorige relaties ontrouw geweest zonder dat ik me daar schuldig over voelde. Die relaties waren dan wel kapot. In andere vrouwen geinteresseerd zijn vind ik geen zonde.
Integendeel: ik denk dat het tegennatuurlijk is nooit naar een andere vrouw te kijken. Monogamie is zeker bewonderenswaardig, maar het is wel tegen onze biologie.
Ik heb een tijdje geleden een interview met Jennifer Lopez gelezen waarin ze zei: 'Monogamie zit niet in onze natuur, maar je wilt het wel proberen voor iemand die je de moeite waard vindt.' Zo zie ik het ook.
Maar je partner moet dan wel even hard zijn best doen om een relatie spannend en boeiend te houden, anders krijg je onvoormijdelijk problemen."
quote:Hans Laroes (49), de hoofdredacteur van het NOS Journaal, heeft zijn vrouw en drie kinderen - in de leeftijd van 12, 15 en 17 jaar - verlaten voor voormalig Journaal-collega Carolijn Lilipaly (35), de vroegere echtgenote van Koen Wauters. Geruchten willen dat de liefde tussen de twee - die allebei Middelburg als geboorteplaats hebben - ook de oorzaak is geweest van de scheiding tussen Carolijn en de zanger van Clouseau. De voormalig MTV Europe-presentatrice en Koen trouwden eind 1998. Na de scheiding in 2002 werkte Carolijn enige tijd op de Journaal-redactie waar Laroes net hoofdredacteur was geworden. Ze presenteerde ook enige tijd de vroege Journaal-uitzendingen, maar was van de ene op de andere dag ook weer van het scherm verdwenen. Aan dat vertrek zou de verhouding die zij met haar baas had mede ten grondslag hebben gelegen. De twee hebben inmiddels een appartement betrokken in de regio Leiderdorp, waar ook de kersverse ex-vrouw van Laroes met de drie kinderen woont. Laroes heeft zijn kinderen om de week een weekend. Ook Carolijn heeft een 12-jarige dochter.
bronquote:Hans Laroes (49), de hoofdredacteur van het NOS Journaal, heeft zijn vrouw en drie kinderen - in de leeftijd van 12, 15 en 17 jaar - verlaten voor voormalig Journaal-collega Carolijn Lilipaly (35), de vroegere echtgenote van Koen Wauters.
Geruchten willen dat de liefde tussen de twee - die allebei Middelburg als geboorteplaats hebben - ook de oorzaak is geweest van de scheiding tussen Carolijn en de zanger van Clouseau. De voormalig MTV Europepresentatrice en Koen trouwden eind 1998.
Na de scheiding in 2002 werkte Carolijn enige tijd op de Journaal-redactie waar Laroes net hoofdredacteur was geworden. Ze presenteerde ook enige tijd de vroege Journaal uitzendingen, maar was van de ene op de andere dag ook weer van het scherm verdwenen. Aan dat vertrek zou de verhouding die zij met haar baas had mede ten grondslag hebben gelegen.
De twee hebben inmiddels een appartement betrokken in de regio Leiderdorp, waar ook de kersverse ex-vrouw van Laroes met de drie kinderen woont. Laroes heeft zijn kinderen om de week een weekend. Ook Carolijn heeft een 12-jarige dochter.
Af en toe dingentjes op lokatie toch?? Net zoals Marga van Praagquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Schande Laroes!
Wat doet Carolijn tegenwoordig?
Okéquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:23 schreef static het volgende:
Deze gaat gemerged worden met deze: And it's a wrap!!! Sterren in Scheiding
Voor het NOS-Journaal?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:23 schreef schatje het volgende:
Af en toe dingentjes op lokatie toch??
Ja, Keukenhof enzo. Luchtig, vooral luchtigquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:30 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voor het NOS-Journaal?
Oeh, dat zal een hoop gezelligheid geven op de redactie.
Het ergste is dat wanneer hij niet bekend en rijk was, hij blij mocht zijn als hij 1 vrouw kon krijgen......quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:12 schreef Ole het volgende:
nog wat uitgebreider:
[..]
beetje egotrippertje die Helmut...
Had ze me ook wel mogen vertellenquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:01 schreef Petra76 het volgende:
De twee hebben inmiddels een appartement betrokken in de regio Leiderdorp
quote:Robert Schumacher verlaat vrouw en kind (6).
Hij geeft van zichzelf toe dat hij mediageil is, maar plastisch chirurg Robert Schumacher had waarschijnlijk liever niet gezien dat zijn ophanden zijnde scheiding van echtgenote Monique in de publiciteit kwam. Na zeven jaar is het huwelijk van de man die zich chirurg noemt, maar feitelijk gewoon basisarts is, over en uit! Wat rest zijn de onderhandelingen tussen de voormalig geliefden over de miljoenenboedel en het voogdijschap over hun 6-jarig zoontje Moos...
De immer zonnebankbruine Robert Schumacher gaat scheiden van zijn vrouw Monique. de 47-jarige arts die een privé-kliniek runt in Scheveningen, waar ook zijn vrouw nu nog twee dagen per week werkt, had het nieuws liever niet aan de grote klok gehangen, maar geeft wel toe dat zijn huwelijk voorbij is. "We praten nu over de verdeling van alles en nog wat."
Schumacher leerde zijn vrouw twaalf jaar geleden kennen toen hij nog volslagen onbekend was. met haar aan zijn zijde begon de carrière van de huisarts die zich specialiseerde in de plastische chirurgie. Half Bekend Nederland is inmiddels bij hem onder het mes geweest en de gratis publiciteit in -vooral- de roddelbladen leverden hem bepaald geen windeieren op. Nog maar recent opereerde hij Jacques Herb en Kelly. Beide operaties waren te zien in RTL Boulevard en in het weekblad Story.
Wat de reden van de scheiding is wil Schumacher niet zeggen, maar geruchten willen dat Schumacher bepaald een oog heeft voor mooie vrouwen... Andere bronnen zeggen echter dat het familieleven is geweest dat Schumacher maar matig beviel.
Dat laatste zou overigens best een waar kunnen zijn, want sinds de komst van hun nu 6-jarig zoontje leek het huwelijk niet meer zo spannend. Schumacher maakte er vroeger ook geen geheim van geen kinderen te willen.
Pas op zijn 41ste werd hij vader, zoals hij onlangs in Viva vertelde. "Ik heb lang geen kinderen gewild. Ik dacht: ik ben te veel met andere dingen bezig, heb niet genoeg verantwoordelijkheidsgevoel. Maar op een gegeven moment bleek dat ik er wel aan toe was en toen zijn we er snel aan begonnen. Het lukte gelukkig ook vlug. en dat terwijl de gynaecoloog had voorspeld dat mijn vrouw niet zwanger zou raken. Ze was eerder geopereerd, dus dachten we dat het niet zou lukken. Het was een lucky shot, aangezien de kans klein was. Via de keizersnede is Moos ter wereld gekomen."
Zeker is wel dat een breekpunt is geweest dat zijn nu ex-echtgenote aanzienlijk minder dol was op de status van Bekende Nederlander dan haar man. Cosmetisch chirurg Robert Schumacher, die zo ijdel is dat hij dagelijks veertig pillen slikt die de veroudering van zijn lichaam moeten tegengaan, genoot van alle media-aandacht voor zichzelf en zijn werk, maar zijn vrouw haatte die publiciteit.
Schumacher verscheen dan ook doorgaans alleen op feestje en half Nederland wist niet eens dat hij getrouwd was...
Jammer, leuk stel.quote:Jeroen en Kristina uit elkaar.
Na een periode van 3,5 jaar hebben Kristina Bozilovic en Jeroen Post besloten hun liefdesrelatie te verbreken.
Het stel heeft ervoor gekozen de relatie in vriendschap voort te zetten, aangezien ze het er over eens zijn dat de liefdesvlam gedoofd is.
Voor dit berichtje zocht ik gisteren dit topic... tevergeefsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:32 schreef static het volgende:
Jammer, leuk stel.
Psst: voor dit soort topics die wegzakken gebruik ik de bookmarks.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dit berichtje zocht ik gisteren dit topic... tevergeefs.
Ja, verrek.quote:Ik vind haar net Astrid Joosten, the next generation
Bookmarked it isquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:39 schreef static het volgende:
Psst: voor dit soort topics die wegzakken gebruik ik de bookmarks.![]()
quote:Ja, verrek.
quote:George en Lisa breken.
Aan, uit, aan... uit. De relatie tussen George Clooney en Lisa Snowdon is definitief op de klippen gelopen.
Terwijl Lisa bij vrienden in Los Angeles bijkomt van de scheiding, probeert George de zinnen te verzetten in zijn villa aan het Italiaanse Comomeer.
De welbekende anonieme bron: "het is altijd moeilijk om een relatie op lange afstand vol te houden. Maar ze blijven goede vrienden en er is geen haat of nijd tussen hen".
Het stel ontmoette elkaar in 2000. Na een knipperlichtrelatie van een jaar gaat het licht nu blijvend uit. De acteur en actice zagen elkaar in mei voor het laatst in Amsterdam, waar George Ocean's 12 filmde.
quote:Elle 'The Body' Macpherson weer vrijgezel.
Het Australische supermodel Elle Macpherson is weer vrijgezel. Volgens de zaterdageditie van The Sydney Morning Herald heeft ze besloten weg te gaan bij haar huidige partner Arpad Busson. Het stel heeft twee kinderen, van 7 en 2 jaar oud. Volgens een verklaring van Macpherson is er geen sprake van een nieuwe liefde bij een van beiden.
De Australische, die in haar topjaren als supermodel 'The Body' werd genoemd, verdient haar brood tegenwoordig onder meer met de verkoop van een eigen lingerielijn. Ze acteerde onder andere in de film Sirens naast Hugh Grant en in enkele afleveringen van de Amerikaanse tv-serie Friends.
quote:Uit actrice Shannon Elizabeth(American Pie) in echtscheiding!
Bijna iedereen die de bekende American Pie sequals heeft gezien kent haar als de exchange student 'Nadia' uit Tjechie die niet vies is van een potje sex.
In het echt is actrice Shannon Elizabeth heel wat preutser dan haar film-persoonlijkheid 'Nadia' en is alles minder rooskleurig voor haar de laatste tijd.
reden? Echtscheiding!
quote:Wilfred Genee weer single
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Heeft Wilfred Genee (38) momenteel zakelijk gezien de wind mee, op liefdesgebied vergaat het hem even wat minder. De vriendin van de grote Talpa-belofte heeft vorige maand op Aruba hun relatie beëindigd.
Ironisch genoeg was het Caribisch eiland ook de plek waar Wilfred de donkere schone precies twee jaar geleden leerde kennen.
"Wilfred heeft haar ontmoet tijdens Beach Footvolley 2003 ", aldus een goede bekende van de presentator. "Helaas heeft zij het dit keer bij hetzelfde evenement uitgemaakt. Zij is direct bij aankomst naar zijn hotelkamer gekomen en daar is de beslissing genomen. Vervolgens is ze naar haar moeder gegaan, die op Aruba woont."
Hij vervolgt: "Om zich in de weken die hij daar in verband met zijn presenteerklus nog moest zijn niet al te eenzaam te voelen, heeft hij op de valreep zijn vroegere buurjongen, met wie hij nog steeds goed is bevriend, laten overkomen."
Wilfred zelf heeft op dit moment niet de behoefte op de gevoelige materie in te gaan.
quote:Acteur Eddie Murphy ligt in scheiding.
De vrouw van acteur Eddie Murphy heeft vrijdag de scheiding aangevraagd. Dat heeft de agent van Murphy gezegd. De twee zijn twaalf jaar getrouwd geweest en hebben vijf kinderen samen. De 44-jarige filmster zei in een verklaring dat het welzijn van hun kinderen hun grootste zorg is.
Murphy begon zijn carrière bij het televisieprogramma Saturday Night Live. Daarna volgde films als Beverly Hills Cop en The Nutty Professor. In die laatste film nam hij zeven rollen voor zijn rekening.
In 1997 haalde Murphy de kranten toen hij zijn auto moest stoppen van agenten in burger nadat hij een travestiet had opgehaald die verdacht werd van prostitutie. Murphy werd niet gearresteerd en beweerde dat hij de travestiet een lift had aangeboden in de veronderstelling dat het een vrouw was.
quote:Keira Knightley heeft haar vriendje Jamie Dornan aan de kant gezet. Twee jaar lang waren zij een stel, maar de mooie actrice ziet geen toekomst met hem...
Knightley deed er alles aan om van Jamie een grote ster te maken. De jonge acteur had af en toe een klein rolletje in een onbekende film en Keira wilde daar verandering in brengen.
En dat is gelukt, want Dornan heeft zijn eerste grote rol te pakken in de veelbelovende film Marie Antoinette. Daarin speelt hij maar liefst naast niemand minder dan de beeldschone Kirstin Dunst.
Maar ondanks zijn succes, ziet Keira het toch niet zitten om nog verder met hem te gaan.
Een woordvoerder zei: "Het werkte gewoonweg niet meer tussen hen. Dagelijks hadden zij heftige discussies. Keira zag in dat zij samen geen toekomst hebben."
Bron: De Telegraafquote:AMSTERDAM - Talpa-presentator Jan-Joost van Gangelen gaat scheiden van zijn jeugdliefde Yvette. Het stel, dat vorig jaar in het huwelijksbootje stapte, had veertien jaar een relatie.
Jan-Joost, die onder meer de sportitems doet in het programma NSE, heeft hun gezamenlijke huis in de hoofdstad inmiddels verruild voor een nieuw optrekje. De blonde Yvette, een veelgevraagd model voor onder meer Wehkamp, is alleen achtergebleven.
De twee gingen eerder dit jaar nog samen op reis naar Australië, maar de breuk bleek onafwendbaar. Ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan en zien elkaar dan ook nog regelmatig. De 31-jarige presentator wilde geen commentaar geven.
quote:Rechter bekrachtigt scheiding Pitt en Aniston
LOS ANGELES - Brad Pitt en Jennifer Aniston gaan weer door het leven als vrijgezellen. Een rechter in de Amerikaanse staat Californië heeft de echtscheiding van het koppel bekrachtigd, meldden Amerikaanse media maandag. Het huwelijk loopt op 2 oktober officieel ten einde. Vanaf die dag mogen ze ook weer trouwen.
Het droomkoppel leeft sinds januari dit jaar gescheiden van elkaar. Op 25 maart diende Aniston de echtscheidingspapieren in. Ze trouwden in juni 2000 in Malibu ten noorden van Los Angeles. Twee jaar eerder hadden ze elkaar leren kennen door een blind date.
Hoe de twee de inboedel hebben verdeeld staat niet in de beschikking die door de rechter is ondertekend. Het tweetal wil niet kwijt waarom het tot een scheiding is gekomen.
Aanvankelijk speculeerden de media er lustig op los dat Aniston (36) geen kinderen wilde hebben en Pitt (41) juist wel. De actrice bekend van onder meer de serie Friends weersprak dat begin augustus echter. Eerder al had Pitt die geruchten naar het rijk der fabelen verwezen. Hij heeft naar het schijnt inmiddels een relatie met actrice Angelina Jolie.
Bron: Telegraafquote:'Vrouwenman' Tygo Gernandt (31) is weer vrijgezel. De acteur en zijn negen jaar jongere vriendin Anna Drijver zijn geen stel meer.
"Het klopt dat we niet meer samen zijn. Maar we hebben geen ruzie hoor, Tygo is en blijft een lieve jongen", aldus Anna, die naast model ook actrice is. In maart 2002 vertelde een pasverliefde Tygo op deze pagina over de ontmoeting die toen net had plaatsgevonden: "Ik heb haar ontmoet bij het draaien van een pilot voor een tv-serie. In die zogenaamde proeffilm speelt zij ook een rolletje. Via haar castingbureau raakte ze verzeild in een clipje van Yorin. En met een gastrol voor Costa II op zak zullen jullie nog veel van haar gaan horen."
Inmiddels is Anna dus beland op het exen-lijstje van Tygo, waarop ook Tatum Dagelet en Tanja Jess staan. Wie volgt?
Pleidooi om elkaar eerst beter en langer te leren kennen alvorens je je in het huwelijksbootje begeeft?quote:Renée Zellweger and Kenny Chesney have reportedly ended their four-month marriage with an annulment, but not everyone is surprised. In fact, a source tells Star, "Kenny and Renée's annulment has been in the works, behind the scenes, for weeks. It was just a matter of time."
Renée, 36, and Kenny, 37, first met at January's Concert of Hope tsunami fundrasier and were married on May 9 on the island of St. John — but as reported in the current issue of Star, they've barely spent any time together since. The last time the two were spotted in public was later in May, when they jogged a deux in Dallas and when Renée attended one of his concerts in Philadelphia.
Where have they been in the meantime? After Kenny finished his 5-month, 63-city tour he recouped at his home in St. John, without his wife. She, meanwhile, traveled between her homes in East Hampton, N.Y. and Pomfret, Conn., before heading to Italy and London to promote Cinderella Man — alone.
So what happened to the marriage? One source close to Kenny said, even before the annulment was announced, "I believe Kenny rushed into marrying Renée without thinking."
quote:Renee Zellweger en Chesney uit elkaar
LOS ANGELES - Hollywoodster Renee Zellweger en countryzanger Kenny Chesney willen hun huwelijk laten ontbinden. Dat heeft een woordvoerster van het showbizzkoppel donderdag bevestigd aan Amerikaanse media. Zellweger (36) en Chesney (37) gaven elkaar nog geen vijf maanden geleden het jawoord op een Caribisch strand.
Zellweger won een Oscar voor haar rol in Cold Mountain, maar werd vooral beroemd door Bridget Jones' Diary. Chesney werd een week na zijn huwelijk met de actrice verkozen tot 'entertainer van het jaar' bij de Country Music Awards in Las Vegas. De twee ontmoetten elkaar begin dit jaar op een benefiet voor de slachtoffers van de zeebeving in Zuidoost-Azië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |