abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:31:29 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26600567
quote:
Katie Holmes wil maagd blijven.

Actrice Katie Holmes, de nieuwe vriendin van Tom Cruise, zegt geen seks voor het huwelijk te willen hebben. Dat heeft de 26-jarige actrice aan vrienden laten weten. Het stel is op dit moment in Rome, waar de 42-jarige Cruise vrijdag op het Italiaanse filmfestival de David di Donatello Award, een prijs voor zijn hele oeuvre, in ontvangst neemt.

Cruise heeft voor zijn vriendin en zichzelf een hotelkamer van tweeduizend pond (2960 euro) per nacht geboekt. "Hij wilde een romantische sfeer en heeft zoveel mogelijk rode rozen besteld als er maar in de kamer konden staan", laat een bron in het hotel weten.

Holmes en Cruise hebben sinds een paar weken een relatie. Dit hebben de managers van beide acteurs donderdag bevestigd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:32:27 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26600593

Kan Tom even zijn lol op...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26604847
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:56 schreef woeshie het volgende:
leuk koppeltje wtf ?
tis net alsof hij met z'n dochter uitgaat
Eigenlijk wel he

Ach ja, zij is al 26, hij is nog niet echt heel oud en hij is één van de meest sexy mannen van de wereld dus ach...leuk koppeltje
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:19:51 #29
76339 woeshie
Let your mind go
pi_26607696
maar gewoon 't feit dat zij waarschijnlijk nog niet geboren was als hij z'n eerste film gemaakt heeft ..
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:21:05 #30
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26607719
Tommie Kroes heeft wel smaak. En ze zullen wel binnen een week getrouwd zijn.
For great justice!
pi_26612421
ten eerste denk ik dat die fabeltjes van geen seks voor et huwelijk echt wel verzonnen zijn (komaan zelfs joet heeft uiteindelijk de knoop door gehakt om seks te hebben met eerst pacey, dan dawson ) en ten 2de heeft die tom da zeer goe bekeken
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  zaterdag 30 april 2005 @ 01:29:58 #32
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26612616
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 01:08 schreef BramK het volgende:
ten eerste denk ik dat die fabeltjes van geen seks voor et huwelijk echt wel verzonnen zijn (komaan zelfs joet heeft uiteindelijk de knoop door gehakt om seks te hebben met eerst pacey, dan dawson ) en ten 2de heeft die tom da zeer goe bekeken
Kun je dat dialect even vertalen naar abn?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 30 april 2005 @ 01:34:40 #33
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26612664
gvd katie was voor mij
pi_26612855
waarom gaan beroemde mensen toch altijd met beroemde mensen
pi_26612900
Laat ze toch lekker hun gang gaan, is helemaal niets mis mee
stupidity has become as common as common sense was before
pi_26614778
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 01:59 schreef DrDentz het volgende:
waarom gaan beroemde mensen toch altijd met beroemde mensen
Omdat beroemde mensen elkaar begrijpen en beter met die druk van buitenaf op hun relatie kunnen omgaan denk ik Wat ook helpt is dat als die andere beroemde persoon ook rijk is dat je dan weet dat het hem/haar waarschijnlijk niet om het geld te doen is.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_26614808
Die Cruise had toch wat met Penelope Cruz ?
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:14:57 #39
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_26615620
Wat raar dat helemaal officieel bekend wordt gemaakt door de mensen van Tom Cruise dat ze aan het daten zijn. En zo snel ook. Meestal moeten we het hebben van stiekum gemaakte foto's en wekenlange geruchten. Ik vind het allemaal maar verdacht. Meneer Cruise zal wel weer ergens hebben opgevangen dat het gerucht dat hij homo is nog steeds de ronde doet en nu moet hij weer bewijzen dat hij toch echt, echt, ECHT! hetero is. Echt waar, zekersteweten... Een hele dikke vette macho stoere hetero. Met een heel meisjesachtig vrouwelijk jong vriendinnetje. Dat we dat even heel goed door hebben! Hetero, horen jullie me?

Me thinks the lady protests too much!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_26616048
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 01:29 schreef static het volgende:

[..]

Kun je dat dialect even vertalen naar abn?
alsof je het niet verstaat kerel ? Joet moest trouwens Joey zijn.
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_26643039
quote:
Lovestruck Cruise Talks About His Fine Romance

Tom Cruise has broken his silence about his new romance with Katie Holmes.

The movie hunk was so impressed when US TV presenter Jon Kelley flew all the way to Rome, Italy, to track the new golden couple down, he agreed to chat with him about the new love in his life at an official engagement last night (28APR05).

Kelley, who works for TV show Extra, asked Cruise to tell him all about his new girlfriend, to which the beaming star said, "She's an extraordinary woman... I feel really happy. I'm more than enamoured."

But the actor refused to talk about how the couple met and wouldn't confirm rumours that they fell in love after meeting up to discuss a film project.

Cruise told Kelley, "I'm going to hold on to that one for myself for the time being. I'm just enjoying this now."

The newsman also had a surprise for Cruise - a copy of a Seventeen magazine from last year (04), in which Holmes confessed to a lifelong crush on the actor.

Surprised Cruise looked back at his blushing girlfriend and said, "I don't want to disappoint her."

Cruise went on to tell the probing Kelley that he plans to "hang" with Holmes in Rome for a few days because the former Dawson'S Creek star had never been to the Italian city.

He stated, "It couldn't be any more romantic."
  zondag 1 mei 2005 @ 17:13:23 #42
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26643946
ach ja, ik geef het een jaar dan ben ik nog ruim dan is dat sprookje ook weer over....
don't give me that fucking bullshit
pi_26645847
die Tom is goed bezig
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_26649748
Midlife crisis?

Zij kan, net als Nicolle, maar beter geen hakken dragen
pi_26650438
Hmm, leuk stel. Als ie dr maar niet indoctrineerd met die scientology-shit.
''Going mental on the Wabbu''
pi_26650781
Idd, hij wou zijn kinderen ook op die manier opvoeden. (schijnt een van de redenen van de scheiding te zijn)
  maandag 2 mei 2005 @ 17:12:13 #47
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26669872
Tom en Katie? Woei, dat had ik niet verwacht!
Dacht idd dat zij nog happy en in luv met haar Chris Klein was (die er ook mag wezen!) Maar goed als het niet gaat dat gaat het niet.

Ben blij voor ze.
Tom Cruise is natuurlijk ook geen slechte vangst.
(Un)masking for the greater good.
pi_26936972
van de site RTL boulevard:

Toen Katie nog een kleine Katie was, droomde ze al van Tom Cruise. Vanaf haar vierde heeft de actrice al een oogje op de acteur.

Can't get you out of my head
De film The Outsiders gaf de doorslag. In die film vond Katie Tom helemaal geweldig. Na nog twee films met Cruise had ze een echte crush te pakken en kreeg ze hem niet meer uit haar hoofd.

Held
Als je aan Katie vroeg welke acteur haar held was, antwoordde altijd: ‘In mijn dromen, trouwde ik, zelfs met Tom’. Wie had ooit gedacht dat de twee echt wat met elkaar zouden krijgen? Katie hoopte er in ieder geval op.

donderdag 12 mei 2005 @ 11:06:49 #49
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_26938353

pi_26938391
Wat een klein manneke is die Tom toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')