quote:Lauren Bacall haalt uit naar Cruise.
Het wereldvreemde gedrag van Tom Cruise bij Oprah en tijdens andere publieke optredens is niet alleen de gewone burger opgevallen. Filmlegende Lauren Bacall heeft in een interview met Time Magazine, dat op 8 augustus verschijnt, genadeloos naar Cruise uitgehaald. Volgens haar maakt de Hollywoodster zich schuldig aan 'vulgair' gedrag. Ook trekt Bacall het acteertalent van Cruise in twijfel.
Bacall, die erom bekend staat dat zij geen blad voor de mond neemt als zij praat over haar vakgenoten, is vooral gevallen over het gedrag van de 42-jarige acteur toen hij zijn verloving met Katie Holmes bekendmaakte. 'Het is ongepast, vulgair en absoluut onaanvaardbaar om je privé-leven te gebruiken om een commercieel product te verkopen', zei de diva.
'Groot'
Bacall zei te betreuren dat acteurs tegenwoordig te pas en te onpas het etiket 'groot' of 'legendarisch; krijgen opgeplakt. 'Het woord 'groot' staat ergens voor. Als je spreekt over een groot acteur, heb je het niet over Tom Cruise'', aldus de 81-jarige filmdiva.
Goedkope publiciteit
Cruise maakte zijn trouwplannen met de zestien jaar jongere Holmes wereldkundig rond het tijdstip dat zijn nieuwe film War of the Worlds uitkwam. Holmes was op dat moment bezig met de promotie van Batman Begins. De openlijke liefdesverklaringen tussen beide filmsterren leidde al eerder tot de kritiek dat zij goedkope publiciteit zouden zoeken voor hun films.
Juist. Kan het niet beter zeggenquote:'Groot'
Bacall zei te betreuren dat acteurs tegenwoordig te pas en te onpas het etiket 'groot' of 'legendarisch; krijgen opgeplakt. 'Het woord 'groot' staat ergens voor. Als je spreekt over een groot acteur, heb je het niet over Tom Cruise'', aldus de 81-jarige filmdiva.
Vooral niet omdat hij maar 1.20m isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef Hare het volgende:
'Groot'
Bacall zei te betreuren dat acteurs tegenwoordig te pas en te onpas het etiket 'groot' of 'legendarisch; krijgen opgeplakt. 'Het woord 'groot' staat ergens voor. Als je spreekt over een groot acteur, heb je het niet over Tom Cruise'', aldus de 81-jarige filmdiva
Ik vond het zwaar irritant, continu dezelfde grap, op zijn knietjes gaan zitten enzo. Je zou bijna denken dat hij stoned wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb m vorige week bij Oprah gezien.
En ach ja misschien is het niet helemaal normaal. Maar ik vond de levensvreugde die hij daar ten toon spreide erg aanstekelijk
Ik vond het wel leuk om te zien.
Levensvreugde? Ik interpreteerde het eerder als een ernstige vorm van ADHDquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:33 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb m vorige week bij Oprah gezien.
En ach ja misschien is het niet helemaal normaal. Maar ik vond de levensvreugde die hij daar ten toon spreide erg aanstekelijk
Ik vond het wel leuk om te zien.
quote:Cruise's 'Oprah' Moment Spawns New Term
Tom Cruise's chair dancing antics on Oprah Winfrey's chat show have made such an impact on pop culture that "jumping the couch" has now become a well-used phrase. The Mission: Impossible star became the focus of relentless mockery in May, after jumping on Winfrey's couch and punching the air while yelling about his love for Katie Holmes. And the moment has now spawned a term, which was recently added to website UrbanDictionary.com. The definition of the term jump the couch reads: "The defining moment when you know someone has gone off the deep end. Inspired by Tom Cruise's behavior on Oprah. Sample usage: 'My new boyfriend Benny... jumped the couch and started rubbing spicy brown mustard on his body at my family reunion.'"
Telegraafquote:Bruiloft Tom en Katie onder druk
AMSTERDAM - Troubles in paradise voor Tom Cruise (43) en Katie Holmes (26). Het acteurspaar heeft het tijdens de voorbereidingen van hun huwelijk met elkaar aan de stok gekregen. Een insider zegt dat de ruzie wellicht onoverkomelijk is: "Ik denk dat Katie de bruiloft afblaast. Tom ziet het als de happening van de eeuw, terwijl zij een simpele plechtigheid wil."
Ook religie is een twistpunt. De Batman Begins-actrice is bezig met het zich eigen maken van de Scientology-leer, waar haar aanstaande aanhanger van is, maar wil haar katholieke familie niet voor het hoofd stoten.
"Katie wil op zijn minst een burgerlijk huwelijk", aldus de bron, "en Tom wil een Scientology-bruiloft." Sinds de twee hun relatie met veel bombarie openbaar maakten, gaan er geruchten dat het een publiciteitsstunt is. De afzegging van hun huwelijk zou dan ook perfect in dat plaatje passen...
Waarom veranderen mensen hun naam als ze bij een sekte gaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:18 schreef jadelovespat het volgende:
Het is nu Kate Cruise he!
http://www.thesuperficial(...)tie_holmes_is_1.html
Ga fietsen kutquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:26 schreef pberends het volgende:
Katie Holmes = het wezen dat de goede film Spiderman 2 naar de klote bracht
Tom Cruise = het misbaksel dat de goede film War of the World naar de klote bracht
afvoeren die paupers.
Scientology is geen sekte! Het is een manier van levenquote:Op maandag 12 september 2005 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom veranderen mensen hun naam als ze bij een sekte gaan?![]()
Toen de scheiding werd aangevraagd was Nicole zwanger. Het gerucht gaat dat het van Jude Law was en dat dat de oorzaak was van de scheiding. Ze heeft overigens een miskraam gehad.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:55 schreef moryana het volgende:
Of was het Nicole die geen kinderen kan/wil krijgen???
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
Ik dacht altijd dat ze geadopteerd hadden omdat Tom zo gay is als een roze kerstboom midden in Parijs.
KT?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT is dus vreemdgegaan.. Maar met wie?
Kee Tiequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:14 schreef milagro het volgende:
Maar Nicole heeft ook een miskraam gehad, toch, of was dat ook niet van hem en was dat de aanleiding tot scheiden
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
Toen de scheiding werd aangevraagd was Nicole zwanger. Het gerucht gaat dat het van Jude Law was en dat dat de oorzaak was van de scheiding. Ze heeft overigens een miskraam gehad.
Ja, lees dan ook wat ik nog moet posten danquote:
Dat blijft zó'n grappig filmpje!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:28 schreef Merina het volgende:
De parodie van die desbetreffende show bij Oprah.
http://www.alldumb.com/item/12095/
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:28 schreef Bupatih het volgende:
http://gorillamask.net/tomkatpat.shtml
Blijf kijken tot het einde.
Ik denk dat het vooral de combinatie is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:17 schreef Dizer het volgende:
Katie Holmes heeft trouwens na 9 jaar haar PR manager gedumpt... zou het door Tom komen of door Scientology Church?
Ja maar das toch dezelfde PR manager als van Tom zelf...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral de combinatie is.
Haar nieuwe PR manager is toch de zus van Tom?
Wowquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
Tom Cruise is cool. Misschien nog een van de coolste Hollywood sterren. Niet omdat hij goed is of zo, maar hij lacht wel en doet dingen en is aardig en geeft interviews en deelt handtekeningen uit en zo. Hij is cool
Alleen dat scientology.. tjah..
Tom Cruise coolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
Tom Cruise is cool. Misschien nog een van de coolste Hollywood sterren. Niet omdat hij goed is of zo, maar hij lacht wel en doet dingen en is aardig en geeft interviews en deelt handtekeningen uit en zo. Hij is cool
Alleen dat scientology.. tjah..
quote:KATE AND TOM SET FOR MEXICAN WEDDING
TOM Cruise and his fiancee Katie Holmes are planning a shotgun beach wedding at the end of next month - at the super exclusive Ritz-Carlton in Cancun, Mexico.
The couple recently announced they are expecting a baby and are now in a huge rush to tie the knot.
While Katie, 26, wants to get hitched before her bump gets too noticeable, her 43-year-old beau is also keen to make things official before the arrival of their little bundle of joy.
A source close to the couple tells us they first chose the hotel four months ago - long before Katie discovered she was pregnant.
"Tom's old fashioned," our spy tells us. "He wants his child to be born in wedlock. He's very romantic and wants everything to be in place before the birth.
quote:TOM AND KATIE ARE FRIGID
Tom Cruise and Katie Holmes have topped a list of the coldest and most frigid stars in Hollywood. Website FilmThreat.com placed Cruise at number one in their Frigid 50 because of the media storm surrounding his relationship with Holmes and his public speeches concerning Scientology. The website states: "Steven Spielberg's latest summer blockbuster War of the Worlds was overshadowed by Tom's publicly flaunted love life with Katie Holmes and his Scientology-fuelled rantings." Holmes followed close behind at number two, due to her "lacklustre" performance as Rachel Dawes in Batman Begins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |