quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Spindizzy het volgende:
Natuulijk gaan ze trouwen! Ze kennen elkaar tenslotte al drie hele minuten![]()
Waarvoor is ze in nederland dan?quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is dinsdag in Nederland..zou dr neukertje meekomen?
Ik had het ergens gelezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef Duiveltja het volgende:
Katie is geen maagd meer hoor
Chris Klein is er al overheen geweest
Maar ach, kan me herinneren dat La Spears in een niet zo ver verleden hetzelfde riepquote:Tom Cruise’s new lady love has reportedly said that she wants to remain a virgin until she gets married.
Premiere Batman Begins...quote:
waar, wanneer, hoe laatquote:Op woensdag 8 juni 2005 01:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is dinsdag in Nederland..zou dr neukertje meekomen?
quote:Kidman waarschuwt Cruise.
Nicole Kidman vindt dat haar ex-man Tom Cruise en zijn nieuwe liefje Katie Holmes het wat rustiger aan moeten doen. Zij waarschuwt het stel dat hun openlijke liefdesuitingen op een publiciteitsstunt lijken. De 37-jarige actrice, die 20 juni haar verjaardag viert, denkt dat de publieke optredens van het stel 'cynisme' kunnen opwekken over de 'echtheid' van hun relatie.
De 42-jarige Cruise en zijn 26-jarige Holmes werden in april voor het eerst gefotografeerd in Rome. Sindsdien grijpt de acteur iedere kans aan om zijn liefde te uiten. Zo laat het paar zich om de haverklap fotograferen en zeggen zij in interviews 'dolverliefd' zijn.
Het stel verscheen in de Oprah Winfrey-show, waar Cruise zonder enige gene en met veel omhaal vertelde dat hij van Holmes houdt. "Ik hou van deze vrouw en iedereen mag het weten", zei de Top Gun-acteur. Op de MTV Awards in Los Angeles kreeg Cruise zaterdag een prijs voor zijn gehele oeuvre uitgereikt door zijn liefje, waarop het stel 'innig' het podium verliet.
Vorige week verscheen in de Amerikaanse tabloids een aantal peilingen waaruit bleek dat een groot deel van de lezers denkt dat de relatie een publiciteitsstunt is. Door vaak voor de camera's van de paparazzi te verschijnen zou het stel extra aandacht willen krijgen voor hun nieuwe films. Cruise is deze zomer te zien in de nieuwe film van Steven Spielberg, 'War of the worlds' en Holmes in 'Batman begins'.
Wacht... het is nog erger als je het in bewegende beelden ziet:quote:
Snuifje hier , tripje daar ,quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Wacht... het is nog erger als je het in bewegende beelden ziet:
http://gorillamask.net/cruiseoprah.shtml
Gebruikt die gozer XTC ofzo?
Nu weten we het wel, ho maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:53 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hoe kunnen mensen op dit wicht vallen?
Ik heb hier geen geluid op mijn stage maar die gozer is echt de weg kwijt hij zit nooit 2 seconden achter elkaar stilquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Gisteravond was ie bij Jay Leno te gast en deed Cruise het nog eens dunnetjes over.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:20 schreef Hare het volgende:
Vreemd dat ik de pics van Cruise on Oprah nog niet heb gezien, maar bij deze:
Die gast is echt ontspoord
Dit is idd echt niet normaal meer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:43 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In A'dam zeker. (?)quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Premiere Batman Begins...
Zover ik weet wel jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:37 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
In A'dam zeker. (?)Anders ga ik dus mooi ff langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |