quote:Op woensdag 27 april 2005 18:38 schreef DeRCT14 het volgende:
Leuk dat er nog een deel van mijn startpost uit deel 7 nog over is
Whehehe tofquote:Op woensdag 27 april 2005 18:49 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ga van de zomer op vakantie met 3 vrienden, voor ons allemaal een NL-11tal shirt bestelt met bedrukking.
Nr. 11 Robben
Nr. 10 v. Nistelrooy
Nr. 9 Makaay
Nr. 7 Kuyt
Zal er straks wel cool uitzien als we ze met zijn 4'en tegelijk aanhebben,
Waar?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik ga gebruik maken van de tottenham aanbieding! 15 pond voor een shirtje is niet duur. Iemand al gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding?
Dat shirt zal daarom ook over een tijd in mijn kast hangen ( ook omdat het een mooie club isquote:Op woensdag 27 april 2005 20:56 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die shirts van Tottemham blijven ook mooi,
dat valt idd wel mee en ze zijn mooiquote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik ga gebruik maken van de tottenham aanbieding! 15 pond voor een shirtje is niet duur. Iemand al gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding?
Was het met spelfout goedkoper?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:42 schreef ShaoliN het volgende:
Mijn zoontje van 1 is sinds dit weekend eigenaar van een officieel Barcelona shirt. Ronaldihno. Wel grappig, al is ie nog iets te groot.
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Spina1 het volgende:
Was het met spelfout goedkoper?
Ik heb er ook 2 keer besteldquote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Hoelang is de levertijd gemiddeld bij Bagdedirect (Fanshop.nl). Ik zit al meer als 1.5 week op mijn Oranjeshirtjes te w88 en het is nog steeds niet binnen. De vorige keer bij mijn Ajax-Shirt liepen ze ook al te kloten. Duurde het ook 3 weken ofzo...
Ik ga naar Londonquote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef pyter het volgende:
Ben 2 maanden terug met SC Heerenveen mee geweest naar Newcastle. Heb me daar echt lopen verbazen over de prijs van voetbalshirts. In welke winkel het was weet ik niet meer, maar heb er drie shirts gekocht; 1 van Chelsea (10 pond), 1 van de Spurs (10 pond), Manchester City (5!! pond) en National team van Engeland met bedrukking van Beckham 12 pond. Allemaal officiële shirts van dit seizoen...dus wil je goedkope voetbalshirts; ga naar Newcastle..
Ik was daar 2 weken geleden en bij Lilywhites hielden ze net opruiming. Veel shirts voor weinig ponden.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga naar London
Maar ik verwacht dat ze daar ook niet al te duur zullen zijn.
die zijn er ja alleen nog in xxxxxxxxxxxxxxxl ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef SoA-Holic het volgende:
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=186&deptid=1
Dat is al goed om te horenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik was daar 2 weken geleden en bij Lilywhites hielden ze net opruiming. Veel shirts voor weinig ponden.
Nee ik bedoel de site in het algemeen. ( had ik misschien iets duidelijker moeten maken )quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik niet met je eens TLK, NEC heeft unieke shirts.
O, zo. Over de site heb je gelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de site in het algemeen. ( had ik misschien iets duidelijker moeten maken )
Ik vind de shirts van NEC wel meevallen.
En die nieuwe shirt van NEC vind ik zelf mooi
hmm.. mijn ierland retro shirt was er destijds binnen een week.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 keer besteld
Duurde ik best lang, Volgens mij langer dan 2 weken![]()
hebben ze toch aardig goed gemaakt vind ik de laatste jarenquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:19 schreef Erasmusch het volgende:
www.footballshirthallofshame.com
Met een eervolle vermelding voor NEC
Gister klacht ingediend bij Ebay.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:28 schreef ajaxshirts het volgende:
Vanmorgen op de radio was er een stukje over internetfraude en haalden ze een voorbeeld aan over een fraudeur die voetbalshirts "verkocht" op marktplaats. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?
Je moet die van Celtic nemenquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:27 schreef DeRCT14 het volgende:
Beetje laat met posten, maar ik kwam deze net tegen..
[afbeelding]
Zeker, ik vind het ook wel mooi als supporters invloed hebben op het shirt. Moet zeggen dat ik de shirts (uit en thuis) van NAC wel mooi vind dit seizoenquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat kan een verbetering zijn, zeker als de supporters zoals bij Nac en Sparta zelf het (uit)shirt mogen ontwerpen.
Nee man, gewoon strak en maagdelijk. Prachtig shirt.quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je moet die van Celtic nemen
Stoer shirt!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:04 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
Een van de eerste shirts van Adidas nieuwe stijl.
FC Tokyo, btw.
Mooi shirtquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:04 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
FC Tokyo, btw.
Eerstequote:Op zaterdag 30 april 2005 22:04 schreef DeRCT14 het volgende:
[afbeelding]
FC Tokyo, btw.
Hij zegt ook 'één van de eerste'.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eersteik heb er al meer gezien.
ik was er ook 2 weken geleden en ben bij zo'n megasportstore op één of ander industrie terrein geweest, daar waren ook veel shirts van dit seizoen tussen de 5 en 15 pond !quote:Op donderdag 28 april 2005 22:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik was daar 2 weken geleden en bij Lilywhites hielden ze net opruiming. Veel shirts voor weinig ponden.
Inderdaad berelelijk, wat de rest van het shirt dan ook weer teniet doet..quote:Op zondag 1 mei 2005 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
De kraag van het feyenoord thuisshirt is lelijk...
quote:
Nee, ga nu mn geld terug proberen te krijgen via Ebay.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:15 schreef superjoden het volgende:
rotskibo heb jij inmiddels al wat gehoord of ontvangen?
een nike winkel misschienquote:Op maandag 9 mei 2005 12:03 schreef Luizao het volgende:
Iemand nog enig idee waar het huidige thuisshirt van Atletico Madrid voor een mooi prijsje te krijgen is?? Op Ebay kon ik m niet vinden! Dus iemand enig idee?
Ik vind het shirt wat ze nu hebben veel en veel mooier !quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirt van West Ham...![]()
.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:03 schreef Luizao het volgende:
Iemand nog enig idee waar het huidige thuisshirt van Atletico Madrid voor een mooi prijsje te krijgen is?? Op Ebay kon ik m niet vinden! Dus iemand enig idee?
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:03 schreef Luizao het volgende:
Je bedoelt toch niet deze? ...en dan zonder handtekening.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat shirt zal daarom ook over een tijd in mijn kast hangen ( ook omdat het een mooie club is)
Ik heb er nu nog spijt van dat ik dat Adidas shirt van de Spurs een paar jaar terug niet heb gekocht
Ik weet niet waarom dat 'idd' er staat, maar ik wilde met mijn post NIET aangeven dat ik 't een lelijk shirt vind.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die is idd lelijk!
Nee die ik had gezien was nog ietsje ouderquote:Op maandag 9 mei 2005 14:14 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet deze? ...en dan zonder handtekening.
[afbeelding]
Spelen ze dan gelijk in het nieuwe uitshirt? Of worden alleen de combinaties bekend gemaakt?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef PyTh het volgende:
Vind 't een beetje balen dat er nog helemaal niks bekend is over het nieuwe uitshirt van PSV voor volgend seizoen. (buiten het feit dat ie weer blauw wordt).
Pas uit tegen Roda JC zal het nieuwe uitshirt bekend gemaakt worden![]()
Da's lang geleden, de laatste 2. 3 seizoenen was ie toch steeds grijs.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef PyTh het volgende:
Vind 't een beetje balen dat er nog helemaal niks bekend is over het nieuwe uitshirt van PSV voor volgend seizoen. (buiten het feit dat ie weer blauw wordt).
Pas uit tegen Roda JC zal het nieuwe uitshirt bekend gemaakt worden![]()
Een typisch Bjoro shirtjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Bjoro het volgende:
die malmo is echt heel mooi !!
mits niet te duur zou ik hem zo bestellen !!quote:
Alsteblaftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Bjoro het volgende:
die malmo is echt heel mooi !!
maar in de OP staan toch ook diverse sites waar je shirts kan kopen, dus waarom niet
Goeie keus. Ik ben al een tijdje de gelukkige eigenaar van hetzelfde shirt. Ik heb alleen niet de officiele opdruk.quote:
Vind ¤ 49,95 nog wel meevallen.quote:
ligt het aan mij dat die link niet werktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Martijne het volgende:
Alsteblafthttp://www.shirtshop.nl/xcart/customer/home.php?cat=82
Voor meer geile retroshirts zie ook http://www.22shirts.nl/22shirts.phpquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Martijne het volgende:
[..]
Alsteblafthttp://www.shirtshop.nl/xcart/customer/home.php?cat=82
Volgens mij nog niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:22 schreef Luizao het volgende:
al te koop die van celtic?
Boca Juniors:quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:48 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Deze foto kwam ik tegen in een ander topic, dit terzijde
Ik ben een verwoedt Coca-Cola verzamelaar. Weet iemand of er nog meer clubs zijn die CC als shirtsponsor hebben?
Alvast bedankt!
DeTolk
McDonald'squote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Jezus, werk je in de supermarkt ofzo?
Niet duur en erg mooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht bij Daka Sport, 29,95
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Boca Juniors:
[afbeelding]
Corinthians:
[afbeelding]
Alianza Lima:
[afbeelding]
Nacional:
[afbeelding]
![]()
Kom, ik troost je. Ik heb deze gevonden:quote:
Ondanks dat ook ik én dingen van CC spaar én Pepsi gewon stukken minder vind smakenquote:
Nee niks, we zijn opgelichtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:50 schreef superjoden het volgende:
rotskibo, heb jij inmiddels al wat vernomen. Heb zijn telefoonnummer via ebay opgevraagd maar daar zit die gast niet.
hier misschienquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:56 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ondanks dat ook ik én dingen van CC spaar én Pepsi gewon stukken minder vind smakenis dit shirt wel erg gaaf!! Waar kan ik die kopen?? Behalve op subsidesports.com dan want daar zijn ze niet beschikbaar.
Die is gaaf, alleen je loopt alleen een beetje voor lul, je lijkt net een clownquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht bij Daka Sport, 29,95
In Argentinië.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:56 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ondanks dat ook ik én dingen van CC spaar én Pepsi gewon stukken minder vind smakenis dit shirt wel erg gaaf!! Waar kan ik die kopen?? Behalve op subsidesports.com dan want daar zijn ze niet beschikbaar.
Froylan Ledezma, de ex-wereldspits van Ajaxquote:
Wat een enorm lelijk shirt zeg.quote:
Mooi shirt, stukken beter dan dit jaar!quote:
Dan ben ik benieuwd wat ie moet gaan kosten...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:15 schreef DeRCT14 het volgende:
Btw, gisteren bij de Sport-Inn in Almelo, deelde de verkoper mij mee dat het nieuwe Ajax uitshirt vanaf volgende week te koop is![]()
.
not badquote:Op maandag 16 mei 2005 13:41 schreef DeRCT14 het volgende:
Mijn collectie met een slechte compressie
[[url=http://img127.echo.cx/img127/2347/pict0099small9gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img127.echo.cx/img127/6243/pict0098small7ju.th.jpg]afbeelding][/URL]
Helderman in zaandamquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:33 schreef DeRCT14 het volgende:
waar?
55 euro is veel geld vind ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:52 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Ik heb em binnen, en hij is prachtig
En dat voor maar 55 euro
idd, heb al Liverpoolshirt gezien voor 35 euroquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, morgen eens rondneuzen in de stad dus, als de nieuwe lading shirts er zijn zijn de oude in de aanbieding![]()
Waar heb je die gezien, wil namelijk heel graag een shirt van Liverpool. Welke winkel, en welke stad?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
idd, heb al Liverpoolshirt gezien voor 35 euro
?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:27 schreef fransie102 het volgende:
Waarom krijg ik m'n Feyenoord-shirt pas op de 1e trainingsdag?
Misschien omdat ze pas gaan produceren als ze meer dan 50.000 inschrijvingen hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:27 schreef fransie102 het volgende:
omdat gullit niet te benijden isquote:Op zondag 22 mei 2005 15:27 schreef fransie102 het volgende:
Ik had het shirt vorige week besteld, en ik had het verwacht binnen een paar dagen wel binnen te hebben, maar nu lees ik pas dat ze vanaf de dag van de 1e training verstuurd/verkocht worden.quote:
Wij zijn Ajax niet waar opeens 20.000 minder seizoenskaarten verkocht worden en geen hond meer in een Ajax-shirt wil lopen als het 2 seizoenen kut gaat.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Misschien omdat ze pas gaan produceren als ze meer dan 50.000 inschrijvingen hebben![]()
Kan je niet annuleren en dan in de winkel kopen?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik had het shirt vorige week besteld, en ik had het verwacht binnen een paar dagen wel binnen te hebben, maar nu lees ik pas dat ze vanaf de dag van de 1e training verstuurd/verkocht worden.
Wanneer is de eerste trainingsdag dan? In augustus ofzow?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik had het shirt vorige week besteld, en ik had het verwacht binnen een paar dagen wel binnen te hebben, maar nu lees ik pas dat ze vanaf de dag van de 1e training verstuurd/verkocht worden.
un fucking believe ablequote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef fransie102 het volgende:
Ik heb ze in de winkel ook nog niet gezien. Volgens mij is dat shirt nog helemaal niet verkrijgbaar.
stadion zat een aantal jaar terug ook al zo volquote:Op zondag 22 mei 2005 15:38 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax niet waar opeens 20.000 minder seizoenskaarten verkocht worden en geen hond meer in een Ajax-shirt wil lopen als het 2 seizoenen kut gaat.
geld kwijt SJ ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef superjoden het volgende:
Deze persoon is niet langer ingeschreven als eBay-gebruiker.
hoort de gebruikersnaam Ingangsdatum Einddatum
jos8277 09-mrt-05 niet-geregistreerde gebruiker
teringlijer
Heb wel het telefoonnummer van zijn ouderlijk huisquote:
166802220 Ronald Heefferquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef Poepoog het volgende:
Wat is zijn rekeningno?
Op die wacht ik ook al een tijdje. Vorge zomer hadden ze een of ander slap aftreksel hiervan. Volgens mij stond er "EURO 88" achterop, maar die hoef ik niet. Ze hebben nu wel een gave van de CCCP, die lijkt tenminste ipv degene die je vaak ziet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:14 schreef Stefkuh het volgende:
Het wordt toch wel eens tijd dat ADIDAS gaat komen met retro replica's van het EK88 model. Zet er maar een flinke replica teken in zodat ie niet voor echt verkocht kan worden op e-bay... boeiend... alstie er maar komt. Ik heb al meerdere malen voor dit idee (alles wordt opnieuw uitgebracht vandaag de dag en DIT zou wel een spektakel stuk worden, in Nederland, binnen the Originals selectie) met ADIDAS contact gezocht maar in eerste instantie kreeg ik een reactie over het 1974 shirt (wat slechts een klein onderdeel was van mijn mail) en verder heb ik nooit meer een reactie gekregen.
IK WIL HET!! IK WIL HET!! IK WIL HET!!
Gewoon zo vet..
[afbeelding]
Mag ik die ook ?? Die gozer heeft mij ook genaaid.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef superjoden het volgende:
[..]
Heb wel het telefoonnummer van zijn ouderlijk huis, eerst maar even proberen via ebay geld terug te krijgen, als dat niet werkt even kijken hoe we dat adres kunnen achterhalen.
Ja dat EURO88 was zo'n VI versie.. die "visgraat" was veel kleiner.. het "had er iets van weg" meer niet.. zo zonde. Was ook maar 15 euro ofzo. En ik betaal graag een 50/60 euro voor een perfecte replica... misschien eens met iedereen die het ook wl Adidas bombarderen met mails? Zijn we iig nog op tijd voor het WK2006quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Op die wacht ik ook al een tijdje. Vorge zomer hadden ze een of ander slap aftreksel hiervan. Volgens mij stond er "EURO 88" achterop, maar die hoef ik niet. Ze hebben nu wel een gave van de CCCP, die lijkt tenminste ipv degene die je vaak ziet.
http://zoekopnummer.qik.nl/quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef superjoden het volgende:
[..]
Heb wel het telefoonnummer van zijn ouderlijk huis, eerst maar even proberen via ebay geld terug te krijgen, als dat niet werkt even kijken hoe we dat adres kunnen achterhalen.
en gestuurdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:59 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Mag ik die ook ?? Die gozer heeft mij ook genaaid.
Stuur maar naar mn username hier op fok @walla.com![]()
quote:
mmm die heb ik net gebruikt..nog een keer dan maarquote:
thnx daar heb je wat aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
http://zoekopnummer.qik.nl/
naaiers moeten hard worden aangepakt!!!!
ook ooit genaaid is
Noord Brabant dunkt miequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx daar heb je wat aangoirle
waar dat ook mag liggen
Zou ik er wel vor over hebben, maar waarom brengen ze het niet net als die WK74 shirts weer in productiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
Als je via Ebay het EK88 shirt wil bemachtigen mag je over het algemeen meer dan 100 pond op tafel leggen
Goirle ligt bij Tilburg in de buurt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef superjoden het volgende:
[..]
thnx daar heb je wat aangoirle
waar dat ook mag liggen
Dan is het speciale er snel vanaf.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Zou ik er wel vor over hebben, maar waarom brengen ze het niet net als die WK74 shirts weer in productie
Ja.. dat verklaard inderdaad dat je bijv van het ENgelse team alle shirts kan kopen van de afgelopen 20 jaar...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou nooit met een shirt uit Turkije durven rondlopen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de sfeer van de Nederlandse Turken meegemaakt en dat zegt mij al genoeg
De shirts zullen zo te zien heel mooi worden (zoals eigenlijk alle Quick shirts), alleen zal het wel weer door oerlelijke felgekleurde sponsornamen verpest worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuwe wedstrijdshirts Vitesse 2005-2006: Quick is de nieuwe sponsor.
Mooi uitshirt iig, met die 'V'.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuwe wedstrijdshirts Vitesse 2005-2006: Quick is de nieuwe sponsor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is inderdaad een erg mooi shirt, zondag dragen ze het volgens mij alquote:
Sparta speelt volgend seizoen niet meer in Quick, maar in Kelme tenuesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:50 schreef Stefkuh het volgende:
Godver.. ja ik vind het een mooi uitshirt van Vitesse.. maar had gehoopt dat Quick het zou houen bij NAc en Spartamja.. toch mooi shirt. Wij weer een (ook) wit met diagobnale bies uit en thuis geel met zwart (of zwart witte) diagonale bies alst goed is.
Da's wel minder...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef Samcali het volgende:
[..]
Sparta speelt volgend seizoen niet meer in Quick, maar in Kelme tenues![]()
en daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef DeRCT14 het volgende:
Het lijkt wel of alle shirts van hetzelfde merk op elkaar gaan lijken
mjah, adidas en nike enzo wist ik al.. maargoed, ik wilde het ff onder de aandacht brengen.quote:
Die sokken lijken net van die beugels.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi nieuwe uittenue van PSV waar ze nu in aan het spelen zijn.
Mooie kleurencombinatie, hadden ze vorig jaar geloof ik ook. Die sokken zijn alleen een beetje té.
zal wel nieuwe huisstijl zijn. Alles wordt toch hetzelfdequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef DeTolk het volgende:
Zijn dit sokken speciaal voor PSV, of is dit de nieuwe huisstijl van Nike?
Waarom kan ik deze nergens vinden op subside.com?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef DeRCT14 het volgende:
Het lijkt wel of alle shirts van hetzelfde merk op elkaar gaan lijken
Umbro:
In het shirt waarin WE nu spelen, spelen we het WK06 ook....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ik hoop echt op vette shirts voor Oranje voor het WK2006.. en stiekem hoop ik op ene retro uit shirt!
Diagonale of horizontale rood/wit/blauw bies op een geheel wit tenue.. hoe vet!!
Jammerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In het shirt waarin WE nu spelen, spelen we het WK06 ook....
Het zou volgens mij nog wel verandert kunnen worden, aangezien we in Portugal ook dit shirt hadden. En volgens mij heb je elk toernooi een ander shirt.quote:
wou ik zeggen want dat is lang niet altijd het geval geweest, hoewel ik het ook wel denk ja.quote:
Nahja iig een frise start dan met nieuwe tenues...quote:
Een boerenkiel met romeinse cijfers als rugnummerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef VoreG het volgende:
Ik wil sowieso niet zo'n 1300 in een dozijn shirt. Laten we gewoon weer iets aparts nemen niet iets wat elk land heeft....
Rood-wit-blauwquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
Het shirt moet helemaal oranje zijn, zonder wit
Zie Quick Nike maar eens uit te kopen... heel de wereld met hetzelfde shirt in een ander kleurtjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef VoreG het volgende:
Ik wil sowieso niet zo'n 1300 in een dozijn shirt. Laten we gewoon weer iets aparts nemen niet iets wat elk land heeft....
Hmmz... ik vind iig dat de BROEK wit moet.. mja.. mijn mening... shirt en sokken oranje.. uit wit en iets met rood/wit blauw doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
ai.. dat moet zelfs ik toegeven.. (aangezien dat ook leuk was geweest als holland uitshirt) maar scheelt dit shirt nu niet te weinig van't thuisshirt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe uitschirt van willem 2 (weet niet of die al gepost is..)
[afbeelding]
Ziet er wel ook uit vind ik
Dat dacht ik ook toen dit werd gekozen, maar ik denk dat het uitshirt van dit seizoen ook zal worden gehandhaaft als derde shirt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ai.. dat moet zelfs ik toegeven.. (aangezien dat ook leuk was geweest als holland uitshirt) maar scheelt dit shirt nu niet te weinig van't thuisshirt?
haha zoiets jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
Hm.. we hebben een rood wit blauw thuisshirt.. Voor een uitshirt moeten we ons onderscheiden... WEET JE WAT! We nemen een wit uitshirt met een rood en blauwe streep
Nee, gelukkig niet. Dat was het shirt voor het EK 2004 en voor de WK kwalificatie. Elk toernooi begint met een nieuw shirt en wordt gedragen tot na de kwalificatie van het volgende toernooi. Dat is al jarenlang zo dus ook volgend jaar zullen we met nieuwe shirts het WK spelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In het shirt waarin WE nu spelen, spelen we het WK06 ook....
Dat moet je hem eens in het wild zienquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van dit shirt, te modern om een retro uitstraling te hebben.
Wit of zwart hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:55 schreef Stefkuh het volgende:
Hmmz... ik vind iig dat de BROEK wit moet..
Best mooi ja, maar de laatste jaren was het dan ook helemaal niks, dat Willem II uitshirt...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe uitschirt van willem 2 (weet niet of die al gepost is..)
[afbeelding]
Ziet er wel ook uit vind ik
Ik vind dat beetje wit juist wel mooi, alleen die schietschijf in 't midden blijft irritant. Ik vind het huidige shirt toch een van de mooiste van de afgelopen jaren. Het is alleen jammer dat Nike maar één basisshirt heeft en voor elk land (en club) alleen wat kleurtjes aanpast. We hebben toch wat lelijke shirts gehad de laatste jaren: wit én zwart en oranje in het shirt, dan hebben we dat felle wegwerkersoranje gehad en nog wel in combinatie met zwarte broeken en ook nog die blauwe uitshirts die ik niet echt geslaagd vond.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
De enige juiste kleur voor een uitshirt vind ik. Nassau blauw hoort net zo bij Nederland als oranje. Wit en zwart zijn betekenisloos.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef Loohcs het volgende:
[..]
en ook nog die blauwe uitshirts die ik niet echt geslaagd vond.
Ze moeten niet zo zeiken. Is gewoon een mooi shirtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Nashje het volgende:
Leuke shirts ja. Volgens mij waren de Arsenal supporters minder enthousiast he?
Dat je forum maar gehackt mag wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 02:50 schreef pascalheister het volgende:
lelijk van arsenal maar dat kan ook niet anders
en Den Bosch maar weer een amateurclub wordtquote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat je forum maar gehackt mag worden
Kijk,en dat zal niet gebeurenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en Den Bosch maar weer een amateurclub wordt
Emirates komt pas in 2006/7 op de shirts,komend seizoen nog die lelijke "O"quote:Op zondag 5 juni 2005 03:30 schreef WaStEd het volgende:
Ik dacht dat O2 weg was bij Arsenal en dat het nu Fly Emirates wordt. En Samsung voor Chelsea.
Ja das waar... nieuwe stadion gaat ook zo hetenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Emirates komt pas in 2006/7 op de shirts,komend seizoen nog die lelijke "O"
nu ze weer in de eerste divisie zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 03:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk,en dat zal niet gebeuren
En hoezo trouwens "weer"?
Helaas wel,aan de andere kant,zo'n zak met ponden is ook niet onaantrekkelijk natuurlijk voor een club die zo commercieel is het maar zijn kan.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:33 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja das waar... nieuwe stadion gaat ook zo heten
lama,je hebt hem niet doorquote:Op zondag 5 juni 2005 03:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nu ze weer in de eerste divisie zijn
neequote:Op zondag 5 juni 2005 03:36 schreef WaStEd het volgende:
Had Den Bosch het beter gedaan in de nacompetitie denk je ?
weet ik niet,misschien wel,misschien niet,zou het niet durven zeggen eerlijk gezegdquote:Op zondag 5 juni 2005 03:36 schreef WaStEd het volgende:
Had Den Bosch het beter gedaan in de nacompetitie denk je ?
Viel mij ook op. Dat was ook de trent van afgelopen EK toen bijna elk land wel een wit uitshirt had.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:12 schreef Stefkuh het volgende:
Overigens wel opvallend dat er nogal wat Eredivisie clubs in witte uitshirts gaan spelen volgend jaar:
Feyenoord (wit met groene kraag)
Willem II (wit met rood/wit/blauwe verticale streep over het hart)
Vitesse (wit met zwarte V)
NAC (wit met .. nog niks over bekend, waarschijnlijk diagonale bies geel/zwart)
meer...?
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en Den Bosch maar weer een amateurclub wordt
dan zou ik het vooral rondbazuinen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Roy Keane hij staat nog niet eens zo hoog zit er over te denken
handig om die link te geven hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Roy Keane hij staat nog niet eens zo hoog zit er over te denken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Nou ik ken VBL een beetje en ik weet dat weinig mensen daar intresse in hebben
ok veel plezier ermeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Nashje het volgende:
Hmmz dat Keane shirt is wel vet. Ik ga bieden![]()
Zal ik het doen?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed ingeschat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Die gaat zeker gekocht worden!quote:In samenwerking met de Supportersvereniging zijn inmiddels drie ontwerpen uitgekozen.
Dit voor drie verschillende shirts. Hoewel de definitieve versies nog niet geheel bekend zijn, kan al wel worden verklapt dat een variant is gebaseerd op het allereerste, het paarse, shirt van FC Groningen. De andere shirts worden uitgevoerd in groenwit en zwart.
Bijzonder is dat alle shirts tot in de detail herinneringen dragen aan het stadion. Zo wordt op de voorzijde een geweven badge opgenaaid met een logo van het Oosterpark. Op achterzijde verschijnt het nummer 33, verwijzend naar het jaar waarin het Oosterpark werd geopend.
Oe oe oe oequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
Vanwege het naderende afscheid van het Oosterpark zal de FC een aantal shirts laten maken die herinneringen meedragen aan het Oosterpark waarvan 1 gebaseerd is op het allereerste shirt van de FC.
[..]
Die gaat zeker gekocht worden!
Goed idee.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |