Ja.. dat verklaard inderdaad dat je bijv van het ENgelse team alle shirts kan kopen van de afgelopen 20 jaar...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zou nooit met een shirt uit Turkije durven rondlopen
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de sfeer van de Nederlandse Turken meegemaakt en dat zegt mij al genoeg
De shirts zullen zo te zien heel mooi worden (zoals eigenlijk alle Quick shirts), alleen zal het wel weer door oerlelijke felgekleurde sponsornamen verpest worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuwe wedstrijdshirts Vitesse 2005-2006: Quick is de nieuwe sponsor.
Mooi uitshirt iig, met die 'V'.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nieuwe wedstrijdshirts Vitesse 2005-2006: Quick is de nieuwe sponsor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is inderdaad een erg mooi shirt, zondag dragen ze het volgens mij alquote:
Sparta speelt volgend seizoen niet meer in Quick, maar in Kelme tenuesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:50 schreef Stefkuh het volgende:
Godver.. ja ik vind het een mooi uitshirt van Vitesse.. maar had gehoopt dat Quick het zou houen bij NAc en Spartamja.. toch mooi shirt. Wij weer een (ook) wit met diagobnale bies uit en thuis geel met zwart (of zwart witte) diagonale bies alst goed is.
Da's wel minder...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef Samcali het volgende:
[..]
Sparta speelt volgend seizoen niet meer in Quick, maar in Kelme tenues![]()
en daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef DeRCT14 het volgende:
Het lijkt wel of alle shirts van hetzelfde merk op elkaar gaan lijken
mjah, adidas en nike enzo wist ik al.. maargoed, ik wilde het ff onder de aandacht brengen.quote:
Die sokken lijken net van die beugels.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi nieuwe uittenue van PSV waar ze nu in aan het spelen zijn.
Mooie kleurencombinatie, hadden ze vorig jaar geloof ik ook. Die sokken zijn alleen een beetje té.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |