Hij zegt ook 'één van de eerste'.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eersteik heb er al meer gezien.
ik was er ook 2 weken geleden en ben bij zo'n megasportstore op één of ander industrie terrein geweest, daar waren ook veel shirts van dit seizoen tussen de 5 en 15 pond !quote:Op donderdag 28 april 2005 22:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik was daar 2 weken geleden en bij Lilywhites hielden ze net opruiming. Veel shirts voor weinig ponden.
Inderdaad berelelijk, wat de rest van het shirt dan ook weer teniet doet..quote:Op zondag 1 mei 2005 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
De kraag van het feyenoord thuisshirt is lelijk...
quote:
Nee, ga nu mn geld terug proberen te krijgen via Ebay.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:15 schreef superjoden het volgende:
rotskibo heb jij inmiddels al wat gehoord of ontvangen?
een nike winkel misschienquote:Op maandag 9 mei 2005 12:03 schreef Luizao het volgende:
Iemand nog enig idee waar het huidige thuisshirt van Atletico Madrid voor een mooi prijsje te krijgen is?? Op Ebay kon ik m niet vinden! Dus iemand enig idee?
Ik vind het shirt wat ze nu hebben veel en veel mooier !quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:16 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe shirt van West Ham...![]()
.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:03 schreef Luizao het volgende:
Iemand nog enig idee waar het huidige thuisshirt van Atletico Madrid voor een mooi prijsje te krijgen is?? Op Ebay kon ik m niet vinden! Dus iemand enig idee?
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:03 schreef Luizao het volgende:
Je bedoelt toch niet deze? ...en dan zonder handtekening.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat shirt zal daarom ook over een tijd in mijn kast hangen ( ook omdat het een mooie club is)
Ik heb er nu nog spijt van dat ik dat Adidas shirt van de Spurs een paar jaar terug niet heb gekocht
Ik weet niet waarom dat 'idd' er staat, maar ik wilde met mijn post NIET aangeven dat ik 't een lelijk shirt vind.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:19 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die is idd lelijk!
Nee die ik had gezien was nog ietsje ouderquote:Op maandag 9 mei 2005 14:14 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet deze? ...en dan zonder handtekening.
[afbeelding]
Spelen ze dan gelijk in het nieuwe uitshirt? Of worden alleen de combinaties bekend gemaakt?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef PyTh het volgende:
Vind 't een beetje balen dat er nog helemaal niks bekend is over het nieuwe uitshirt van PSV voor volgend seizoen. (buiten het feit dat ie weer blauw wordt).
Pas uit tegen Roda JC zal het nieuwe uitshirt bekend gemaakt worden![]()
Da's lang geleden, de laatste 2. 3 seizoenen was ie toch steeds grijs.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef PyTh het volgende:
Vind 't een beetje balen dat er nog helemaal niks bekend is over het nieuwe uitshirt van PSV voor volgend seizoen. (buiten het feit dat ie weer blauw wordt).
Pas uit tegen Roda JC zal het nieuwe uitshirt bekend gemaakt worden![]()
Een typisch Bjoro shirtjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Bjoro het volgende:
die malmo is echt heel mooi !!
mits niet te duur zou ik hem zo bestellen !!quote:
Alsteblaftquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:46 schreef Bjoro het volgende:
die malmo is echt heel mooi !!
maar in de OP staan toch ook diverse sites waar je shirts kan kopen, dus waarom niet
Goeie keus. Ik ben al een tijdje de gelukkige eigenaar van hetzelfde shirt. Ik heb alleen niet de officiele opdruk.quote:
Vind ¤ 49,95 nog wel meevallen.quote:
ligt het aan mij dat die link niet werktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Martijne het volgende:
Alsteblafthttp://www.shirtshop.nl/xcart/customer/home.php?cat=82
Voor meer geile retroshirts zie ook http://www.22shirts.nl/22shirts.phpquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:52 schreef Martijne het volgende:
[..]
Alsteblafthttp://www.shirtshop.nl/xcart/customer/home.php?cat=82
Volgens mij nog niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:22 schreef Luizao het volgende:
al te koop die van celtic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |