quote:Op woensdag 27 april 2005 18:38 schreef DeRCT14 het volgende:
Leuk dat er nog een deel van mijn startpost uit deel 7 nog over is
Whehehe tofquote:Op woensdag 27 april 2005 18:49 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ga van de zomer op vakantie met 3 vrienden, voor ons allemaal een NL-11tal shirt bestelt met bedrukking.
Nr. 11 Robben
Nr. 10 v. Nistelrooy
Nr. 9 Makaay
Nr. 7 Kuyt
Zal er straks wel cool uitzien als we ze met zijn 4'en tegelijk aanhebben,
Waar?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik ga gebruik maken van de tottenham aanbieding! 15 pond voor een shirtje is niet duur. Iemand al gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding?
Dat shirt zal daarom ook over een tijd in mijn kast hangen ( ook omdat het een mooie club isquote:Op woensdag 27 april 2005 20:56 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Die shirts van Tottemham blijven ook mooi,
dat valt idd wel mee en ze zijn mooiquote:Op woensdag 27 april 2005 19:39 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik ga gebruik maken van de tottenham aanbieding! 15 pond voor een shirtje is niet duur. Iemand al gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding?
Was het met spelfout goedkoper?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:42 schreef ShaoliN het volgende:
Mijn zoontje van 1 is sinds dit weekend eigenaar van een officieel Barcelona shirt. Ronaldihno. Wel grappig, al is ie nog iets te groot.
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef Spina1 het volgende:
Was het met spelfout goedkoper?
Ik heb er ook 2 keer besteldquote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Hoelang is de levertijd gemiddeld bij Bagdedirect (Fanshop.nl). Ik zit al meer als 1.5 week op mijn Oranjeshirtjes te w88 en het is nog steeds niet binnen. De vorige keer bij mijn Ajax-Shirt liepen ze ook al te kloten. Duurde het ook 3 weken ofzo...
Ik ga naar Londonquote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef pyter het volgende:
Ben 2 maanden terug met SC Heerenveen mee geweest naar Newcastle. Heb me daar echt lopen verbazen over de prijs van voetbalshirts. In welke winkel het was weet ik niet meer, maar heb er drie shirts gekocht; 1 van Chelsea (10 pond), 1 van de Spurs (10 pond), Manchester City (5!! pond) en National team van Engeland met bedrukking van Beckham 12 pond. Allemaal officiële shirts van dit seizoen...dus wil je goedkope voetbalshirts; ga naar Newcastle..
Ik was daar 2 weken geleden en bij Lilywhites hielden ze net opruiming. Veel shirts voor weinig ponden.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga naar London
Maar ik verwacht dat ze daar ook niet al te duur zullen zijn.
die zijn er ja alleen nog in xxxxxxxxxxxxxxxl ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef SoA-Holic het volgende:
http://ssl.spurs.co.uk/thfcstore/dept.asp?dept_id=186&deptid=1
Dat is al goed om te horenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik was daar 2 weken geleden en bij Lilywhites hielden ze net opruiming. Veel shirts voor weinig ponden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |