Da's wel minder...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:10 schreef Samcali het volgende:
[..]
Sparta speelt volgend seizoen niet meer in Quick, maar in Kelme tenues![]()
en daar kom je nu pas achter?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef DeRCT14 het volgende:
Het lijkt wel of alle shirts van hetzelfde merk op elkaar gaan lijken
mjah, adidas en nike enzo wist ik al.. maargoed, ik wilde het ff onder de aandacht brengen.quote:
Die sokken lijken net van die beugels.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi nieuwe uittenue van PSV waar ze nu in aan het spelen zijn.
Mooie kleurencombinatie, hadden ze vorig jaar geloof ik ook. Die sokken zijn alleen een beetje té.
zal wel nieuwe huisstijl zijn. Alles wordt toch hetzelfdequote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:47 schreef DeTolk het volgende:
Zijn dit sokken speciaal voor PSV, of is dit de nieuwe huisstijl van Nike?
Waarom kan ik deze nergens vinden op subside.com?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:01 schreef DeRCT14 het volgende:
Het lijkt wel of alle shirts van hetzelfde merk op elkaar gaan lijken
Umbro:
In het shirt waarin WE nu spelen, spelen we het WK06 ook....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:27 schreef Stefkuh het volgende:
Ik hoop echt op vette shirts voor Oranje voor het WK2006.. en stiekem hoop ik op ene retro uit shirt!
Diagonale of horizontale rood/wit/blauw bies op een geheel wit tenue.. hoe vet!!
Jammerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In het shirt waarin WE nu spelen, spelen we het WK06 ook....
Het zou volgens mij nog wel verandert kunnen worden, aangezien we in Portugal ook dit shirt hadden. En volgens mij heb je elk toernooi een ander shirt.quote:
wou ik zeggen want dat is lang niet altijd het geval geweest, hoewel ik het ook wel denk ja.quote:
Nahja iig een frise start dan met nieuwe tenues...quote:
Een boerenkiel met romeinse cijfers als rugnummerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef VoreG het volgende:
Ik wil sowieso niet zo'n 1300 in een dozijn shirt. Laten we gewoon weer iets aparts nemen niet iets wat elk land heeft....
Rood-wit-blauwquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
Het shirt moet helemaal oranje zijn, zonder wit
Zie Quick Nike maar eens uit te kopen... heel de wereld met hetzelfde shirt in een ander kleurtjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:49 schreef VoreG het volgende:
Ik wil sowieso niet zo'n 1300 in een dozijn shirt. Laten we gewoon weer iets aparts nemen niet iets wat elk land heeft....
Hmmz... ik vind iig dat de BROEK wit moet.. mja.. mijn mening... shirt en sokken oranje.. uit wit en iets met rood/wit blauw doenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
ai.. dat moet zelfs ik toegeven.. (aangezien dat ook leuk was geweest als holland uitshirt) maar scheelt dit shirt nu niet te weinig van't thuisshirt?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe uitschirt van willem 2 (weet niet of die al gepost is..)
[afbeelding]
Ziet er wel ook uit vind ik
Dat dacht ik ook toen dit werd gekozen, maar ik denk dat het uitshirt van dit seizoen ook zal worden gehandhaaft als derde shirt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:38 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ai.. dat moet zelfs ik toegeven.. (aangezien dat ook leuk was geweest als holland uitshirt) maar scheelt dit shirt nu niet te weinig van't thuisshirt?
haha zoiets jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
Hm.. we hebben een rood wit blauw thuisshirt.. Voor een uitshirt moeten we ons onderscheiden... WEET JE WAT! We nemen een wit uitshirt met een rood en blauwe streep
Nee, gelukkig niet. Dat was het shirt voor het EK 2004 en voor de WK kwalificatie. Elk toernooi begint met een nieuw shirt en wordt gedragen tot na de kwalificatie van het volgende toernooi. Dat is al jarenlang zo dus ook volgend jaar zullen we met nieuwe shirts het WK spelen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In het shirt waarin WE nu spelen, spelen we het WK06 ook....
Dat moet je hem eens in het wild zienquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van dit shirt, te modern om een retro uitstraling te hebben.
Wit of zwart hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:55 schreef Stefkuh het volgende:
Hmmz... ik vind iig dat de BROEK wit moet..
Best mooi ja, maar de laatste jaren was het dan ook helemaal niks, dat Willem II uitshirt...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe uitschirt van willem 2 (weet niet of die al gepost is..)
[afbeelding]
Ziet er wel ook uit vind ik
Ik vind dat beetje wit juist wel mooi, alleen die schietschijf in 't midden blijft irritant. Ik vind het huidige shirt toch een van de mooiste van de afgelopen jaren. Het is alleen jammer dat Nike maar één basisshirt heeft en voor elk land (en club) alleen wat kleurtjes aanpast. We hebben toch wat lelijke shirts gehad de laatste jaren: wit én zwart en oranje in het shirt, dan hebben we dat felle wegwerkersoranje gehad en nog wel in combinatie met zwarte broeken en ook nog die blauwe uitshirts die ik niet echt geslaagd vond.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:50 schreef Sloggi het volgende:
De enige juiste kleur voor een uitshirt vind ik. Nassau blauw hoort net zo bij Nederland als oranje. Wit en zwart zijn betekenisloos.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:55 schreef Loohcs het volgende:
[..]
en ook nog die blauwe uitshirts die ik niet echt geslaagd vond.
Ze moeten niet zo zeiken. Is gewoon een mooi shirtquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:17 schreef Nashje het volgende:
Leuke shirts ja. Volgens mij waren de Arsenal supporters minder enthousiast he?
Dat je forum maar gehackt mag wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 02:50 schreef pascalheister het volgende:
lelijk van arsenal maar dat kan ook niet anders
en Den Bosch maar weer een amateurclub wordtquote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat je forum maar gehackt mag worden
Kijk,en dat zal niet gebeurenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en Den Bosch maar weer een amateurclub wordt
Emirates komt pas in 2006/7 op de shirts,komend seizoen nog die lelijke "O"quote:Op zondag 5 juni 2005 03:30 schreef WaStEd het volgende:
Ik dacht dat O2 weg was bij Arsenal en dat het nu Fly Emirates wordt. En Samsung voor Chelsea.
Ja das waar... nieuwe stadion gaat ook zo hetenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Emirates komt pas in 2006/7 op de shirts,komend seizoen nog die lelijke "O"
nu ze weer in de eerste divisie zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 03:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kijk,en dat zal niet gebeuren
En hoezo trouwens "weer"?
Helaas wel,aan de andere kant,zo'n zak met ponden is ook niet onaantrekkelijk natuurlijk voor een club die zo commercieel is het maar zijn kan.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:33 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja das waar... nieuwe stadion gaat ook zo heten
lama,je hebt hem niet doorquote:Op zondag 5 juni 2005 03:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nu ze weer in de eerste divisie zijn
neequote:Op zondag 5 juni 2005 03:36 schreef WaStEd het volgende:
Had Den Bosch het beter gedaan in de nacompetitie denk je ?
weet ik niet,misschien wel,misschien niet,zou het niet durven zeggen eerlijk gezegdquote:Op zondag 5 juni 2005 03:36 schreef WaStEd het volgende:
Had Den Bosch het beter gedaan in de nacompetitie denk je ?
Viel mij ook op. Dat was ook de trent van afgelopen EK toen bijna elk land wel een wit uitshirt had.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:12 schreef Stefkuh het volgende:
Overigens wel opvallend dat er nogal wat Eredivisie clubs in witte uitshirts gaan spelen volgend jaar:
Feyenoord (wit met groene kraag)
Willem II (wit met rood/wit/blauwe verticale streep over het hart)
Vitesse (wit met zwarte V)
NAC (wit met .. nog niks over bekend, waarschijnlijk diagonale bies geel/zwart)
meer...?
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en Den Bosch maar weer een amateurclub wordt
dan zou ik het vooral rondbazuinen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Roy Keane hij staat nog niet eens zo hoog zit er over te denken
handig om die link te geven hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Roy Keane hij staat nog niet eens zo hoog zit er over te denken
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Nou ik ken VBL een beetje en ik weet dat weinig mensen daar intresse in hebben
ok veel plezier ermeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Nashje het volgende:
Hmmz dat Keane shirt is wel vet. Ik ga bieden![]()
Zal ik het doen?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed ingeschat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Die gaat zeker gekocht worden!quote:In samenwerking met de Supportersvereniging zijn inmiddels drie ontwerpen uitgekozen.
Dit voor drie verschillende shirts. Hoewel de definitieve versies nog niet geheel bekend zijn, kan al wel worden verklapt dat een variant is gebaseerd op het allereerste, het paarse, shirt van FC Groningen. De andere shirts worden uitgevoerd in groenwit en zwart.
Bijzonder is dat alle shirts tot in de detail herinneringen dragen aan het stadion. Zo wordt op de voorzijde een geweven badge opgenaaid met een logo van het Oosterpark. Op achterzijde verschijnt het nummer 33, verwijzend naar het jaar waarin het Oosterpark werd geopend.
Oe oe oe oequote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:09 schreef Noca het volgende:
Vanwege het naderende afscheid van het Oosterpark zal de FC een aantal shirts laten maken die herinneringen meedragen aan het Oosterpark waarvan 1 gebaseerd is op het allereerste shirt van de FC.
[..]
Die gaat zeker gekocht worden!
Goed idee.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Dos37 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |