quote:Op woensdag 27 april 2005 16:09 schreef Zimmerbach het volgende:
Voor mij is het gewoon een mooie hand vol en geen hang tieten of van die mega tepels want dat is niet mooi moeten nog wel beetje stevige borsten uit hun zelfs zijn, siliconen moet ik idd ook niets van weten. maar ik kom dus als snel uit op cup b-c
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
cup d hoeft zeker nog geen hang tieten te zijnen grote tepels ook niet
mijn vriendin heeft D en heeft mooie borsten en zeker niet hangend en al helemaal geen groote tepels
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Zolang het totaal plaatje maar goed is.
Hoezo ziet een plaatje met D er dan toch beter uit?quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoezo ziet een plaatje met D er dan toch beter uit?
Fijne pedo uitspraak. Grotere borsten zijn echt wel aantrekkelijker dan een A. Kijk als je een goede B had gezegd...ok.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Klein kan ook fijn zijn
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Fijne pedo uitspraak. Grotere borsten zijn echt wel aantrekkelijker dan een A. Kijk als je een goede B had gezegd...ok.
Foto als bewijsquote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
mijn vriendin heeft D en heeft mooie borsten en zeker niet hangend en al helemaal geen groote tepels
Geloof je hetzelf, D is gewoon (in vrijwel alle gevallen) niet meer mooi. Liever een mooie stevige B / C-cupquote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
Ach klets niet homoquote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Geloof je hetzelf, D is gewoon (in vrijwel alle gevallen) niet meer mooi. Liever een mooie stevige B / C-cup
Nu vergis je je hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Geloof je hetzelf, D is gewoon (in vrijwel alle gevallen) niet meer mooi. Liever een mooie stevige B / C-cup
iddquote:Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Insomaniac het volgende:
als ze maar bij het lichaam passen... Een klein tenger vrouwtje met cup D vind ik écht niet mooi en een stevige vrouw met een B-tje ook niet.
Uhm, cup A is dus níet pedo... Voor cup A is ook borstontwikkeling nodig, een secundair geslachtskenmerk. Tekenend voor een pedofiel: valt op kinderen die nog géén secundaire geslachtskenmerken hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Fijne pedo uitspraak. Grotere borsten zijn echt wel aantrekkelijker dan een A. Kijk als je een goede B had gezegd...ok.
Je kunt niet kiezen als vrouw welke cup je wilt, maar eigenlijk moet je toch wel minimaal B hebben... Maar je mag ook weer geen siliconen nemen als je kleiner bedeeld bent...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
maargoed, niemand kan er voor kiezen wat voor cup 'ie wel of niet wil van nature. ik denk, als je "je ware" op ten duur hebt gevonden, jouw idealen die je ooit had toch minder een rol spelen dan voorheen...
Mijn vriendin heeft prima b-cupje, niks mis mee, sterker nog ben erg dol op, maar toch blijft ze zeuren dat ze ze te klein vind terwijl ze maar blijft zeggen dat ik de ware ben. Betekent dit nu dat ik nu niet de ware ben of dat het toch wel uitmaakt.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
maargoed, niemand kan er voor kiezen wat voor cup 'ie wel of niet wil van nature. ik denk, als je "je ware" op ten duur hebt gevonden, jouw idealen die je ooit had toch minder een rol spelen dan voorheen...
EDIT: toevoeging
Ja, dat heb ik hier nu inmiddels al een paar keer gelezen en ik ben het er ook wel mee eens. Maar dan heb ik wel een vraag voor degenen die vinden dat siliconen uit den boze zijn EN dat het formaat van de borsten bij het lichaam moet passen: wat vinden jullie dan erger: een dikke vrouw met kleine borsten, of een dikke vrouw die kleine borsten had en er siliconen in heeft gegooid? Ik bedoel, zo'n vrouw moet toch iets, niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef slindenau het volgende:
Het gaat gewoon om het plaatje, een kleine/slanke vrouw met cup D staat niet, net zoals een vollere vrouw met cup A.
alles liever dan siliconenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier nu inmiddels al een paar keer gelezen en ik ben het er ook wel mee eens. Maar dan heb ik wel een vraag voor degenen die vinden dat siliconen uit den boze zijn EN dat het formaat van de borsten bij het lichaam moet passen: wat vinden jullie dan erger: een dikke vrouw met kleine borsten, of een dikke vrouw die kleine borsten had en er siliconen in heeft gegooid? Ik bedoel, zo'n vrouw moet toch iets, niet?
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Insomaniac het volgende:
als ze maar bij het lichaam passen.. Een klein tenger vrouwtje met cup D vind ik écht niet mooi en een stevige vrouw met een B-tje ook niet. Tepels heb ik het liefst bescheiden en dus geen grote spiegels.
.
maar weet je wel zeker dat je siliconen altijd herkend? Volgens mij is het pas lelijk als je het heel duidelijk ziet.quote:
liever een dikke vrouw met kleine borsten danquote:Op woensdag 27 april 2005 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier nu inmiddels al een paar keer gelezen en ik ben het er ook wel mee eens. Maar dan heb ik wel een vraag voor degenen die vinden dat siliconen uit den boze zijn EN dat het formaat van de borsten bij het lichaam moet passen: wat vinden jullie dan erger: een dikke vrouw met kleine borsten, of een dikke vrouw die kleine borsten had en er siliconen in heeft gegooid? Ik bedoel, zo'n vrouw moet toch iets, niet?
Haha, zou nog best wel wat in kunnen zitten..quote:Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef Clara3 het volgende:
Volgens mij zijn mannen sowieso meestal vrij flexibelAls ze een vriendin hebben met kleine borsten houden ze daar van, en als ze een vriendin hebben met grote borsten houden ze daar van.
meestal wel, maar er zijn ook genoeg uitzonderingenquote:Ik denk dat het hem erin zit dat hij van mooie kleine tepels houdt en vrouwen met kleine borsten hebben meestal in verhouding ook kleinere tepels. Toch?
Ja volgens mij slaat dat ook nergens op. Mijn vriendin heeft DD, maar die zien er gewoon echt heel goed uit, niks hangen of heel grote tepels ofzo!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu vergis je je hoor.
A/B/C kunnen hangtieten zijn en D/E/F mooie stevige jetsers en vice versa natuurlijk.
Mijn D-tjes waren veel steviger dan mijn B/C-tjes nu.
Precies, daar moet iedereen het toch wel mee eens zijn? Of zijn er ook die echt op disproportioneel vallen?quote:Ik kom als vrouw met het stereotype cliché, als ze maar bij het lichaam passen.. Een klein tenger vrouwtje met cup D vind ik écht niet mooi en een stevige vrouw met een B-tje ook niet. Tepels heb ik het liefst bescheiden en dus geen grote spiegels.
.
Tjoeketjoeke tuut tuut!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik val in herhaling, maar ik ben bijvoorbeeld een tietenman. Daarbij speelt de omvang een rol, te klein vind ik zelf niet zo.. overigens te groot ook niet. Zeg grote C t/m kleine D op een gemideld postuur
Overigens heb ik zat vrienden die juist kleinere exemplaren preferen, of het geen kont uitmaakt.. of juist wel de kont dus. Dat zijn dan de kontmannen.
Anyway, tietenman klinkt wat sneu, maargoed, 't dekt de lading goed genoeg![]()
Ga het ook niet lopen ontkennen. Overigens slaat het nergens op, want vrouwen die gewoon leuk zijn, zijn gewoon leuk, wat voor tieten er ook op zitten. Dus m'n hele tietenman gezeik slaat dus weer nergens op. Vermoedelijk geld dat dan ook voor kontmannen, die interesseert het waarschijnlijk geen tiet.
Dus dames, als je denkt dat het uit maakt zal het uitmaken, zodra je stopt met te denken dat het uit maakt zal het ook niet meer uitmaken, zodat het dus uiteindelijk uit maakt als je het laat uitmaken terwijl het niet uitmaakt als je dat dus zelf uiteindelijk uit draagt naar buiten toe.
Enfin, volgens mij spoor ik niet vanavond. Wat denken jullie?
Same herequote:Op woensdag 27 april 2005 21:52 schreef Zzyzx het volgende:
... Ik ben blij met de gevel van mn din. Die is imposant.
Stel dat ze er niet waren.. chick geditched? Om maar eens in voor jullie herkenbare taal te sprekenquote:
Marktwerking noemen we datquote:Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef Clara3 het volgende:
Volgens mij zijn mannen sowieso meestal vrij flexibelAls ze een vriendin hebben met kleine borsten houden ze daar van, en als ze een vriendin hebben met grote borsten houden ze daar van.
Lieve borsten.. hebben die extra lange wimpers, of superzachte haren?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:03 schreef Keksi het volgende:
Het maakt me geen donder uit, zolang de vrouw in kwestie er maar tevreden over is vind ik het prima. Mooie borsten waar je graag je handen op legt of kusjes geeft... dat zijn de borsten! Gewoon mooie lieve borsten (vrouwelijke dat wel! Mannelijke borsten...)
Waarom had ik van jou deze reactie wel verwachtquote:Op woensdag 27 april 2005 22:29 schreef Tranceptor het volgende:
Kleine tietjes tot C zijn leuk, alles daarboven is bij uitzondering mooi.
Hijs getrouwd met de princes met de erwt?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom had ik van jou deze reactie wel verwacht
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom had ik van jou deze reactie wel verwacht
dat was het eerste wat ook ik d8 toen ik de titel lasquote:
quote:dan ook voor kontmannen, die interesseert het waarschijnlijk geen tiet.
Wanneer mag ik nou eensquote:Op donderdag 28 april 2005 01:26 schreef so_secret het volgende:
ja henkie spankie dat klopttttttttttttttt hahahahah
Ik heb zelf niet zoveel op met van die 'met bruine suiker bestrooide flensjes'.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef Laton het volgende:
Liever wat groter..maar sowieso geen neppers...En ik ben anti kleine tepels.
Ik giet er zelfs nog stroop bijquote:Op donderdag 28 april 2005 01:42 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zoveel op met van die 'met bruine suiker bestrooide flensjes'.
Laat me raden... jij hebt zeker een hele kleine penis?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gaap*![]()
IK, ME , MIJN.. bla bla bla
Jullie hebben geen van allen een reactie geplaatst waarin jullie het gevoel van de andere kant voorop stellen.
Wat een vrouw voelt met haar borsten ( en de rest van haar lichaam) is wat telt. Dan maakt het niet uit of het een A/B/C/D/F enz is.
Respect voor de maat die een vrouw heeft. En een echte man kan daar haar bij helpen, om haar goed te laten voelen.
Wat je zien wil is natuurlijk iets anders. En als je vriendin niet de maten heeft die jij wil...Als je een vriendin hebt om haar maten, ben je al ziek bezig. Een vrouw/vriendin is geen lustobject, maar een partner, die je met respect moet behandelen.
Jezus zeur niet, haast iedereen vindt dat, en zo niet jammer dan. Dan zoekt die vrouw wel een ander. TS vraagt, wij antwoorden. Simpel he.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gaap*![]()
Jullie hebben geen van allen een reactie geplaatst waarin jullie het gevoel van de andere kant voorop stellen.
Wat een vrouw voelt met haar borsten ( en de rest van haar lichaam) is wat telt. Dan maakt het niet uit of het een A/B/C/D/F enz is.
Respect voor de maat die een vrouw heeft. En een echte man kan daar haar bij helpen, om haar goed te laten voelen.
Wat je zien wil is natuurlijk iets anders. En als je vriendin niet de maten heeft die jij wil...Als je een vriendin hebt om haar maten, ben je al ziek bezig. Een vrouw/vriendin is geen lustobject, maar een partner, die je met respect moet behandelen.
Je gaat offtopicquote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gaap*![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 05:28 schreef Laton het volgende:
[..]
Jezus zeur niet, haast iedereen vindt dat, en zo niet jammer dan. Dan zoekt die vrouw wel een ander. TS vraagt, wij antwoorden. Simpel he.
Als iemand vraagt over taartjes ga je het toch ook niet opnemen voor bakkers die geen banket verkopen.. pfff.
D'r loopt hier in huis een 12jarige met B, en één die met 12 jaar D had... Daarnaast een 20jarige met A...quote:Op donderdag 28 april 2005 03:22 schreef BennieK het volgende:
Als het maar groter dan A is...ik wil niet het idee hebben dat ik een 12 jarige neuk
Deze topic gaat puur en alleen over borsten en niet over de inhoud van het vrouwlijke geslacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
BLA BLA verhaal
Tjah, life's unfair. Vrouwen kunnen ook niet kiezen tussen een macho of een gevoelige man. Nou heeft dat opzich niets met dit topic te maken, maar het is ook oneerlijk dat "wij mannen" daar tussen moeten schipperen.quote:Je kunt niet kiezen als vrouw welke cup je wilt, maar eigenlijk moet je toch wel minimaal B hebben... Maar je mag ook weer geen siliconen nemen als je kleiner bedeeld bent...
Is er iets mis met je hormoonhuishouding of ben je nog in de ontkenninsfase?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:34 schreef frenkck het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt veel te groot hoor.
Hmmmz, kuche, juist. Heb je wel een seks? Of is dat denigrerend voor de vrouw als je haar borsten vastpakt, en weet ik veel wat nog meer? Mensen vallen op uiterlijk, daarna innerlijk, fact. (Uiterlijk en innerlijk zijn ook met elkaar verbonden...)quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat ik geen kind wil neuken of ook maar iets wat daarop lijkt...helemaal kaalgeschoren kleine kutjes pas ik ook voorquote:Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef innovative het volgende:
[..]
D'r loopt hier in huis een 12jarige met B, en één die met 12 jaar D had... Daarnaast een 20jarige met A...
You're point being?
Och 19jarige kleine kaalgeschoren kutjes sla ik niet af hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 14:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
dat ik geen kind wil neuken of ook maar iets wat daarop lijkt...helemaal kaalgeschoren kleine kutjes pas ik ook voor
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Och 19jarige kleine kaalgeschoren kutjes sla ik niet af hoor![]()
Cupmaat heeft voor een deel met vetpercentage te maken, maar ook niet volledig. Er zijn vrouwen die vrij zwaar zijn, maar toch kleine borsten hebben. Deze vrouwen hebben dan vooral klierweefsel in hun borsten. Ook zijn er vrouwen met gigantische borsten, terwijl ze heel slank zijn. Ook dit is vooral bepaald door klierweefsel.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef BennieK het volgende:
en als je op je 12de een D cup hebt () zou ik de ouders toch echt adviseren het kind minder snoep en vet te geven
Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Denk na voordat je dingen zegt, want ze slaan nergens op.[/sub]
Inderdaad, uitzonderingen bevestigen de regel juist.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.![]()
Sinds wanneer is de uitzondering de regel?
klopt, maar die erfelijkheid bepaalt dan weer of je veel of weinig klierweefsel hebt, vetborsten, spierborsten oid... En dat is waar het mij om gaat... Het heeft maar voor een klein deel met gewicht en vetpercentage te maken...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
innovative, cupmaat wordt vooral bepaald door erfelijkheid
terug naar groep 6 jijquote:Op donderdag 28 april 2005 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Inderdaad, uitzonderingen bevestigen de regel juist.
Nee, ik haal je redenering onderuit door te zeggen dat de cupmaat vooral bepaald wordt door de hoeveelheid klierweefsel en deels vet ter plekke (getriggerd door erfelijke factoren, mmv Hanneke...), maar minder door het vetpercentage over het hele lijf.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.![]()
Sinds wanneer is de uitzondering de regel?
Weet je wat jij nu ongeveer zegtquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Cupmaat heeft voor een deel met vetpercentage te maken, maar ook niet volledig. Er zijn vrouwen die vrij zwaar zijn, maar toch kleine borsten hebben. Deze vrouwen hebben dan vooral klierweefsel in hun borsten. Ook zijn er vrouwen met gigantische borsten, terwijl ze heel slank zijn. Ook dit is vooral bepaald door klierweefsel.
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je wat jij nu ongeveer zegt?
Dit:
Veruit de meeste seriemoordernaars hebben een historie van misbruik, mishandeling en verwaarlozing.
Maar sommige seriemoordenaars komen uit een goed warm nest.
Derhalve zou je kunnen stellen dat alle seriemoordenaars uit een goed warm nest komen.
Wat ik zeg is gewoon:quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je wat jij nu ongeveer zegt?
Dit:
Veruit de meeste seriemoordernaars hebben een historie van misbruik, mishandeling en verwaarlozing.
Maar sommige seriemoordenaars komen uit een goed warm nest.
Derhalve zou je kunnen stellen dat alle seriemoordenaars uit een goed warm nest komen.
jij geeft het (extreme) voorbeeld van een 12 jarige met een D cup...zie je het al voor je, een skinny 12 jarige met hang uiers? Dat kind zou haar leven lang problemen hebben met rechtop lopenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee, ik haal je redenering onderuit door te zeggen dat de cupmaat vooral bepaald wordt door de hoeveelheid klierweefsel en deels vet ter plekke (getriggerd door erfelijke factoren, mmv Hanneke...), maar minder door het vetpercentage over het hele lijf.
Simpel gezegd: Als de hormoontjes nog niet werken, zal een meisje nooit op cup D kunnen komen. Puur op vet kom je hoogstens op een ruime A... Die cupmaat heeft dus niks te maken met het eetpatroon, maar simpelweg met vroeg in de puberteit komen.
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:09 schreef Pilsenator het volgende:
Cup B en C
-A is strijkplank
-D/E/F is pannekoek tepels en hangtieten wanneer de BH uit gaat.
Mooi, dan kan ze makkelijker bukken...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef BennieK het volgende:
Dat kind zou haar leven lang problemen hebben met rechtop lopen
Mwah, ik ken er wel een paar die vreselijk dun zijn mét cup D of groter.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef BennieK het volgende:
[..]
jij geeft het (extreme) voorbeeld van een 12 jarige met een D cup...zie je het al voor je, een skinny 12 jarige met hang uiers? Dat kind zou haar leven lang problemen hebben met rechtop lopen
snap je het verschil tussen vrouwen en kinderen? je bent niet echt goed in zinnige argumenten bedenken he..of gewoon bij de les blijven. Of zit je te discussieren om het discussieren zelf? meld je aan bij een praatgroep aubquote:Op donderdag 28 april 2005 16:01 schreef innovative het volgende:
[..]
Wat ik zeg is gewoon:
Je hebt dikke vrouwen met kleine borsten, en dunne vrouwen met dikke borsten. Hierbij is geen verband te zien tussen vetpercentage op het lichaam en cupmaat. Derhalve kun je stellen dat het vetpercentage over het lichaam minder invloed heeft op de cupmaat dan de aanwezigheid van klierweefsel en plaatselijk vet.
Jij zit anders ook aardig uit je nek te zwetsen...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:12 schreef BennieK het volgende:
[..]
snap je het verschil tussen vrouwen en kinderen? je bent niet echt goed in zinnige argumenten bedenken he..of gewoon bij de les blijven. Of zit je te discussieren om het discussieren zelf? meld je aan bij een praatgroep aub![]()
Moet je het weer opnemen voor Innovativequote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jij zit anders ook aardig uit je nek te zwetsen...
Wat is volgens jou de definitie van een vrouw? En die van een kind?
Dat wij als mensheid hebben afgesproken dat je vanaf je 18e (soms 21e) volwassen bent, zegt niet dat de natuur zich daar wat van aan trekt... Ergo: Vrouw is uitgegroeid, kind is dat nog niet...
Ga jij zelf nog maar lekker even naar de biologieles...
Dus dan zeg je nee als die haar bloesje uitdoet.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:34 schreef frenkck het volgende:
Dat vind ik dus echt veel te groot hoor.
Dit vind ik dus echt niet meer mooi. Absoluut te groot. Damn, over 20 jaar hangen die dingen op haar buik.quote:
altijd 'over 20 jaar'.... alsof je ook maar een seconde met haar samen zult zijn... laat staan 20 jaar!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt niet meer mooi. Absoluut te groot. Damn, over 20 jaar hangen die dingen op haar buik.
Ik vind ze nu al te groot. En het gaat erom welke cup mannen mooi vinden. Dan ga ik toch even uit van een vriendin die langere tijd mee moet gaan.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
altijd 'over 20 jaar'.... alsof je ook maar een seconde met haar samen zult zijn... laat staan 20 jaar!
Dan lijkt het meerquote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
waarom dragen vrouwen met cup a eigenlijk een bh?
ik heb zelfs grotere tieten
Zeer mooie borsten, bijna net zo "lekker" als die van mn vriendinquote:
Onzin. Leeftijd heeft daar niets mee te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef innovative het volgende:
[..]
en het voordeel van D als je 12 bent: ze hangen nog niet...
Leeftijd heeft wel degelijk daar mee te maken. Niet in de zin dat ze zomaar op je -zeg- twintigste verjaardag gaan hangen, maar wel dat de huid minder elastisch en minder sterk wordt naarmate je ouder wordt. Dit heeft tot gevolg dat ook de huid rond de borsten minder strak wordt, en borsten dus ook wat minder stevig op hun plek zitten. En tja, dan zit je toch met het fenomeen zwaartekracht.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Onzin. Leeftijd heeft daar niets mee te maken.
Het heeft idd met je huid te maken en die kan op je 12e ook heel dun zijn, waardoor zware borsten erg gaan trekken aan je huid, deze het gewicht niet kan dragen en de boel gewoon wél gaat hangen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef innovative het volgende:
[..]
Leeftijd heeft wel degelijk daar mee te maken. Niet in de zin dat ze zomaar op je -zeg- twintigste verjaardag gaan hangen, maar wel dat de huid minder elastisch en minder sterk wordt naarmate je ouder wordt. Dit heeft tot gevolg dat ook de huid rond de borsten minder strak wordt, en borsten dus ook wat minder stevig op hun plek zitten. En tja, dan zit je toch met het fenomeen zwaartekracht.
Kijk, ik stel niet dat een bepaalde cup standaard gaat hangen, en dat kleine cups niet gaan hangen. Evenmin zeg ik dat ze vanaf een bepaalde leeftijd zullen gaan hangen, of voor een bepaald moment nog niet hangen. Dat is van meer dingen afhankelijk, onder andere van het weefsel in de borsten en de staat van de huid, daarnaast of de borsten altijd mooi zijn ondersteund. Maar ja, je kunt wel stellen dat de kans dat borsten (gaan) hangen, groter is naarmate een vrouw ouder is.
Overigens reageerde ik met de betreffende zin op iemand die het had over "hangende memmen bij een meisje van 12" en een hoop onzin te berde bracht.
Ik weet ook wel dat ze kunnen hangen met 12 hoor, kans is wat kleiner, maar het kan idd... Het ging mij alleen om degene waar ik op reageerde, die met zo ontzettend veel onzin aan kwam zetten over 12 jarige meisjes en borsten in het algemeen, dat ik daar even op moest reageren... Met een ietwat radicale stelling, ja...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het heeft idd met je huid te maken en die kan op je 12e ook heel dun zijn, waardoor zware borsten erg gaan trekken aan je huid, deze het gewicht niet kan dragen en de boel gewoon wél gaat hangen.
Kortom: Op jonge leeftijd kunnen borsten dus wel degelijk hangen..
Dat ze echt hangen als we 65 zijn helaas wel een feit..
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:29 schreef EggsTC het volgende:
B+ is. Eigelijk heb ik nooit wat gedaan met vrouwen die iets anders hadden als D, maar dat is toeval.
Hmm, ik weet het niet.. t komt er gewoon nooit van met andere meiden. Tis niet echt zoiets van "oh zij heb wat minder, dus houd ik meer afstand". Dat idee heb ik helemaal niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een heel duidelijk selectiecriterium dat je (onbewust) handhaaft.
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:16 schreef Andrew1985 het volgende:
cupjes b c vind ik persoonlijk mooier
Niet bij jou ... neeneeneeneenee ... ik luister niet *vingers in de oren* lalalalala ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef MUUS het volgende:
Dat ze echt hangen als we 65 zijn is helaas wel een feit..
Wat hij zegt^^ . Het maakt me ook niet uit wat me vriendin heeft, als zij er mee kan leven is't goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:14 schreef Gelderland het volgende:
in principe maakt het me niet uit, MAAR als ik zou mogen kiezen zou ik toch voor cup C-D gaan.
Wowquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef POLL het volgende:
Onder het mom van één plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[afbeelding]
eenschquote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
Hier word ik dus echt misselijk vanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef POLL het volgende:
[afbeelding]
Ieww! :/quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef POLL het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:58 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik had laatst voor het eerst in mijn leven een cupje B in mijn handenDaarvoor enkel cup C en een enkele keer D mogen betasten...
Maar ik moet zeggen, die cup B was wel lekker stevigIk was er even stil van... Had geen idee dat het ook zo stevig kon zijn
Ik gok dat ze echt wel een cup of wat groter zijn dan een E!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heeft het ook iets 'push-up' effect, als ik goed gok (zal wel niet) zou het wel es cupmaat DD/E kunnen zijn...
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Roellie80 het volgende:
Zolang ze maar passen bij de rest van je lichaam..
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?quote:
Noem het dan eerder rijk. Waarom zou je er anders naar blijven staren?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?
hahahhahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?
Ik staar uit ongeloof en een vleugje medelijden, komt geen geilheid of bewondering bij kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Noem het dan eerder rijk. Waarom zou je er anders naar blijven staren?
Het t-shirtje is in elk geval steviger dan je zou vermoeden he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahhaha
![]()
![]()
![]()
Ik bleef ook al bij dit plaatje hangen.......en nee het is geen fotosoep.
Dat is ook best wel het jammere van borsten, het is meer fascinatie. Uitgepakt zijn ze nog maar de helft waardquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik staar uit ongeloof en een vleugje medelijden, komt geen geilheid of bewondering bij kijken.
En ik kan iemand die waarschijnlijk kapotte rug/nekwervels heeft niet rijk noemen.. Ook al heb ik in vergelijking met haar mierentietjes, ik zou voor geen goud willen ruilen.
Volgens mij is het een luie-kut-studente die haar kleren nog in bad wast. En dan gaat ze er nog vrolijk bij liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Het t-shirtje is in elk geval steviger dan je zou vermoeden he?![]()
Als je zwanger raakt komt daar nog wel verandering in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
Ook al heb ik in vergelijking met haar mierentietjes.
Ja, tuurlijk, met zo'n postuur leg je dat niet onder je matrasquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij is het een luie-kut-studente die haar kleren nog in bad wast. En dan gaat ze er nog vrolijk bij liggen.
But hey, nobody is perfect
Duidelijk fotosoep. Kijk maar naar die soep, lijkt me sterk dat het zo zit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dezelfde meid nog eens een keer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
Duidelijk fotosoep. Kijk maar naar die soep, lijkt me sterk dat het zo zit.
Ik heb cup D en heb nergens last van.quote:Op woensdag 4 mei 2005 03:00 schreef troma78 het volgende:
Ik heb ze liever kleiner dan hebben ze minder rugpijn en zeuren ze minder![]()
Ik zit ook bij een meisje in de klas die vrijwel geen borsten heeft...quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:49 schreef Mauveen het volgende:
er zit hier een meisje in m'n klas met hele kleine puntige tietjes en eigenlijk wil ik dat best wel eens een keer proberen. Over het algemeen heb ik liever een handvol. Ze hoeven niet zo groot voor mij hoor.
normaal heb ik liever ook iets om vast te pakken. Ik weet niet waarom, maar toch vind ik 't er niet slecht uit zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik zit ook bij een meisje in de klas die vrijwel geen borsten heeft...Maar dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Volgens mij heeft ze niet eens een BH nodig
Uiteindelijk is er voor elk wat wilsquote:Op donderdag 5 mei 2005 03:18 schreef Mauveen het volgende:
[..]
normaal heb ik liever ook iets om vast te pakken. Ik weet niet waarom, maar toch vind ik 't er niet slecht uit zien.
tis klein lief meisje met rooie haren![]()
Jij wordt misselijk van een cup D?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hier word ik dus echt misselijk van![]()
Bah melkvee
Een cup D niet per se, maar veel groter dan dat. Ik weet niet, ik hou gewoon echt niet van grote tieten. Ik heb nog liever een AA dan een EE. Kleine tietjes zijn lief.quote:
Oh. Ok. Kan niet echt begrijpen dat mensen misselijk worden van Next Door Nikki.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een cup D niet per se, maar veel groter dan dat. Ik weet niet, ik hou gewoon echt niet van grote tieten. Ik heb nog liever een AA dan een EE. Kleine tietjes zijn lief.![]()
Behalve dat ze een verschrikkelijke rotkop, slechte belichtingsapparatuur, lelijke tattoo's en goedkope kleding aanheeft ik ook niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh. Ok. Kan niet echt begrijpen dat mensen misselijk worden van Next Door Nikki.
AA. Nee, dat zou voor mij een afknapper zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:37 schreef Chemist het volgende:
mijn laatste vriendin had AA ; veel plezier van gehad .. maar ergens boeit het me niet inderdaad, het gaat om het totaal plaatje en of ze een beetje leuk meedoen![]()
toch heb ik liever een A/B dan een C/D
Gelukkig verschillen smakenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:50 schreef POLL het volgende:
[..]
AA. Nee, dat zou voor mij een afknapper zijn.
* capetonian sluit zich hier volledig bij aan ...quote:[b]Op maandag 9 mei 2005 11:32
Ik ben geen bortstenman, meer een billenman.
Same here !! .... en ogen ... *zwijmel*quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef capetonian het volgende:
* capetonian sluit zich hier volledig bij aan ...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 05:23 schreef hansjes het volgende:
Een graat met cup d vind ik niks
Een papzak met cup a vind ik niks
Als het maar een beetje klopt vind ik het prima
Ik idem, maar als ik er toch wat over mag zeggen. Klein en mooi van vorm vind ik vele malen mooier dan groot al zijn ze mooi van vorm. Op zich val ik ook vaak op wat iele, dunne meisjes waar grote borsten ook raar bij zouden staan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Topic ging dus over borsten...
Persoonlijk ben ik ook veel meer een billenman
En mooi haar...
quote:Op donderdag 28 april 2005 04:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat me raden... jij hebt zeker een hele kleine penis?
Klopt helemaal..quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
Hetzelfde verhaal hier, en het is nu 2 weken uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:52 schreef Weezbat het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft prima b-cupje, niks mis mee, sterker nog ben erg dol op, maar toch blijft ze zeuren dat ze ze te klein vind terwijl ze maar blijft zeggen dat ik de ware ben. Betekent dit nu dat ik nu niet de ware ben of dat het toch wel uitmaakt.
A/B/C/D, is de cupmaat. Het getal is de omtrek van de BH.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef MaRySe het volgende:
70c is trouwens veeel kleiner dan 90c
Dus a/b/c/d/ zegt op zich ook niet veel.
Ja, dat met die maten dacht ik dus ook altijdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:58 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
A/B/C/D, is de cupmaat. Het getal is de omtrek van de BH.
Dus een vrouw met 80D heeft dezlefde tieten als een vrouw met 95D.
Alleen zal de laatst genoemde waarschijnlijk dikker zijn.
Overigens, geef mij maar die D-cup.
En een vrouw met grote borsten is daarbij meestal ook wat voller.
Uitzonderingen daargelaten.
De cupmaat is het verschilt tussen de omtrek en de borsten zelf. De tieten zijn dus ongeveer even groot, maar in verhouding met het lichaam is een 80D groter dan een 95D. Het oogt dus juist kleiner.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja, dat met die maten dacht ik dus ook altijd![]()
Maarja... wanneer een vrouw dit tegenspreekt ga ik toch wel twijfelen
Zou ze het dan toch verkeerd hebbenMisschien oogt het alleen groter
Ah dus in verhouding is er tussen een 75C of 75D eigenlijk geen verschil ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:00 schreef Innocence het volgende:
[..]
De cupmaat is het verschilt tussen de omtrek en de borsten zelf. De tieten zijn dus ongeveer even groot, maar in verhouding met het lichaam is een 80D groter dan een 95D. Het oogt dus juist kleiner.
Vind zelf goedgevormde 75 C of D het mooisteMaar ik ben dan ook geen man.
Aha ik snap hem bijnaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:11 schreef Innocence het volgende:
In verhouding zou er dus geen verschil zijn tussen 75C en 80D
Ik zie & hoor juist het tegen overgesteldequote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef slindenau het volgende:
Maar deze gedachte is door de moderne maatschappij (media) helemaal overboord gegooid...het moet nu allemaal groter. Klein kan soms ook geil zijn.
fout. de letters geven de massa van de borst zelf aan. dus niets "ten opzichte van".quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aha ik snap hem bijna![]()
De letters geven dus het borst formaat aan ten opzichte van de vrouw (ongeveer iig) ?
Najah wat dan ookB of C is mijn maat waar ik van houd
![]()
.
Welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:07 schreef hansjes het volgende:
[..]
fout. de letters geven de massa van de borst zelf aan. dus niets "ten opzichte van".
het getal is de omtrek van de torso
Ook bij de Ikea verkrijgbaar in Massief eiken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef Innocence het volgende:
[..]
Wel![]()
Ik post hier net zo'n handig rijtje...
De massa van de borst?![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ook bij de Ikea verkrijgbaar in Massief eiken?
Nee, 75D en 80C....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:11 schreef Innocence het volgende:
In verhouding zou er dus geen verschil zijn tussen 75C en 80D
Omtrek is het eerste deel vd bh-maat (75-80-85 enz) en het tweede deel is dus de cupmaat ( A, B, C enz) die dus bepaald wordt door het verschil tussen de omtrek van het lichaam en de omtrek van de borst. Dus als dat verschil 12 cm is is het cup A (zie dat tabelletje)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik snap er nu niks meer van
Het verschil tussen de omtrek van het lichaam en de omtrek van de borst...
Wat ik wel wist dat het gewoon 75 - 80 - 85 - 90 enz. En ik dacht dus dat omtrek + de borstmaat de BH maat werd... wat snap ik nou niet Innocence?
Alles behalve waar, 80D zwemt in 95D....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:58 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
A/B/C/D, is de cupmaat. Het getal is de omtrek van de BH.
Dus een vrouw met 80D heeft dezlefde tieten als een vrouw met 95D.
Alleen zal de laatst genoemde waarschijnlijk dikker zijn.
Overigens, geef mij maar die D-cup.
En een vrouw met grote borsten is daarbij meestal ook wat voller.
Uitzonderingen daargelaten.
Oh wacht, nu snap ik mquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omtrek is het eerste deel vd bh-maat (75-80-85 enz) en het tweede deel is dus de cupmaat ( A, B, C enz) die dus bepaald wordt door het verschil tussen de omtrek van het lichaam en de omtrek van de borst. Dus als dat verschil 12 cm is is het cup A (zie dat tabelletje)
Nee hoor, jij zegt dat de cupmaar niets met 'in verhouding tot' te maken heeft, terwijl ik juist zeg dat het het verschil is tussen je borstomvang en onderwijdte.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:00 schreef hansjes het volgende:
[..]
ok, volume dan![]()
we zeggen eigenlijk precies hetzelfde hoor
Of je iets mooi vind of niet is niet te meten met een meetlint. Met het oog kan ik veel beter zien of ik het mooi vind of niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef Innocence het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook, gaat hier over wat mannen het mooiste vinden en ik heb er nog vrij weinig met een meetlint over straat zien gaan![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Maakt me niet zo heel veel uit. B of C is prima (beetje tieten is natuurlijk wel lekker) Als ze maar een lekker kontje heeft
Ik loop wel met een meetlint over straat hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:07 schreef Innocence het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook, gaat hier over wat mannen het mooiste vinden en ik heb er nog vrij weinig met een meetlint over straat zien gaan![]()
Liever A en dan maar eens zien wat er gebeurd als die kinderen krijgt, dan DD die kinderen krijgt... imhoquote:Op maandag 16 mei 2005 01:04 schreef Stephan4kant het volgende:
Een vriendin van me heeft DD, is wel aan de grote kant, had echt niet groter gemoeten. Maarja, liever dan A
quote:
waarom zijn de eerste reacties altijd "dat kan nooit" of "duidelijke fotosoep"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
Dzjeez.. die zijn niet echt(kan iig nooit itt haar lichaam)
Trots?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
Nederlands trots:
Anekee van der Velden
[afbeelding]
ach meisje toch als die geen rug klachten heeft en geil word aan gekeken overal waar ze komt weet ik het ook niet meer?!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
Nederlands trots:
Anekee van der Velden
[afbeelding]
Dat is fake, of ze moet heel snel zoiets idioots gedaan hebben...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
Nederlands trots:
Anekee van der Velden
[afbeelding]
Ze staan anders prima hoor op dit meisje...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:21 schreef k3_kill_me het volgende:
is verschillend bij elke meid vind k. grote vd borste moeten bij het figuur staan.. meisje van 1.60 met gewicht dat bij die lengte hoort en dan D cup ziet niet echt uit vinnik
Wohohoho, HUGE!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
Nederlands trots:
Anekee van der Velden
[afbeelding]
Inderdaad. Heb zelf 70D en ben 1.66 en dat past prima! Lijkt eerder op leuke C dan belachelijk grote D.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:40 schreef erodome het volgende:De ene D cup is de andere ook niet he, ik ben 1.60(afgerond naar boven), heb een D cup, maar dan wel 75D, wat helemaal niet zo belachelijk groot is.
Het past prima bij me, is er dan ook vanzelf opgegroeid, helemaal in verhouding.
Maakt niet zoveel uit. Platter of wat groter. Maar als het maar geen nepdingen zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef so_secret het volgende:
Borsten zijn er in alle soorten en maten,
En nu vraag ik me eens af wat mannen er nou echt van denken,
ik hoor wel eens het maakt me echt niks uit hoe groot ze zijn , en ik hoor wel eens lekker dikke tietenn!!!
dus vertel hier wat jij er van denkt,,, wat v borsten vind jij geill??![]()
![]()
Ik denk niet dat ze álle foto's die ik tot nu toe van haar ben tegengekomen hebben gefotoshopt... Ze zijn op élke foto zo groot...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is fake, of ze moet heel snel zoiets idioots gedaan hebben...
mja inderdaad. Ik zit er ook flink aan te twijfelen of ze toevallig toch niet echt zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze álle foto's die ik tot nu toe van haar ben tegengekomen hebben gefotoshopt... Ze zijn op élke foto zo groot...
Ik denk dat je nog wel meer dingen niet kan.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja inderdaad. Ik zit er ook flink aan te twijfelen of ze toevallig toch niet echt zijn.
Lijkt me trouwens flink irritant slapen. Je kan bijv niet op je buik liggen...
Het is een aantal maanden geleden dat ik haar heb zien lopen, zonder van die knotsen.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mja inderdaad. Ik zit er ook flink aan te twijfelen of ze toevallig toch niet echt zijn.
Lijkt me trouwens flink irritant slapen. Je kan bijv niet op je buik liggen...
mooi gezegtquote:Op maandag 30 mei 2005 17:14 schreef Dulghar het volgende:
Ach... het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of borsten nou groot of klein zijn. Maar als ik ze uit zou mogen kiezen, dan liever iets kleiner. Vind het toch opwindender dan grote borsten. Mooi kleine borstjes![]()
Mijn wereldbeeld, wat doe je?!?!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo werkt het niet echt, het is geen graadmeter ofzo.
Die boomquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
Nederlands trots:
Anekee van der Velden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |