Het heeft idd met je huid te maken en die kan op je 12e ook heel dun zijn, waardoor zware borsten erg gaan trekken aan je huid, deze het gewicht niet kan dragen en de boel gewoon wél gaat hangen.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef innovative het volgende:
[..]
Leeftijd heeft wel degelijk daar mee te maken. Niet in de zin dat ze zomaar op je -zeg- twintigste verjaardag gaan hangen, maar wel dat de huid minder elastisch en minder sterk wordt naarmate je ouder wordt. Dit heeft tot gevolg dat ook de huid rond de borsten minder strak wordt, en borsten dus ook wat minder stevig op hun plek zitten. En tja, dan zit je toch met het fenomeen zwaartekracht.
Kijk, ik stel niet dat een bepaalde cup standaard gaat hangen, en dat kleine cups niet gaan hangen. Evenmin zeg ik dat ze vanaf een bepaalde leeftijd zullen gaan hangen, of voor een bepaald moment nog niet hangen. Dat is van meer dingen afhankelijk, onder andere van het weefsel in de borsten en de staat van de huid, daarnaast of de borsten altijd mooi zijn ondersteund. Maar ja, je kunt wel stellen dat de kans dat borsten (gaan) hangen, groter is naarmate een vrouw ouder is.
Overigens reageerde ik met de betreffende zin op iemand die het had over "hangende memmen bij een meisje van 12" en een hoop onzin te berde bracht.
Ik weet ook wel dat ze kunnen hangen met 12 hoor, kans is wat kleiner, maar het kan idd... Het ging mij alleen om degene waar ik op reageerde, die met zo ontzettend veel onzin aan kwam zetten over 12 jarige meisjes en borsten in het algemeen, dat ik daar even op moest reageren... Met een ietwat radicale stelling, ja...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het heeft idd met je huid te maken en die kan op je 12e ook heel dun zijn, waardoor zware borsten erg gaan trekken aan je huid, deze het gewicht niet kan dragen en de boel gewoon wél gaat hangen.
Kortom: Op jonge leeftijd kunnen borsten dus wel degelijk hangen..
Dat ze echt hangen als we 65 zijn helaas wel een feit..
quote:Op donderdag 28 april 2005 21:29 schreef EggsTC het volgende:
B+ is. Eigelijk heb ik nooit wat gedaan met vrouwen die iets anders hadden als D, maar dat is toeval.
Hmm, ik weet het niet.. t komt er gewoon nooit van met andere meiden. Tis niet echt zoiets van "oh zij heb wat minder, dus houd ik meer afstand". Dat idee heb ik helemaal niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:06 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een heel duidelijk selectiecriterium dat je (onbewust) handhaaft.
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:16 schreef Andrew1985 het volgende:
cupjes b c vind ik persoonlijk mooier
Niet bij jou ... neeneeneeneenee ... ik luister niet *vingers in de oren* lalalalala ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef MUUS het volgende:
Dat ze echt hangen als we 65 zijn is helaas wel een feit..
Wat hij zegt^^ . Het maakt me ook niet uit wat me vriendin heeft, als zij er mee kan leven is't goedquote:Op vrijdag 29 april 2005 08:14 schreef Gelderland het volgende:
in principe maakt het me niet uit, MAAR als ik zou mogen kiezen zou ik toch voor cup C-D gaan.
Wowquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef POLL het volgende:
Onder het mom van één plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[afbeelding]
eenschquote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
cup d hoeft zeker nog geen hang tieten te zijnen grote tepels ook niet
mijn vriendin heeft D en heeft mooie borsten en zeker niet hangend en al helemaal geen groote tepels
Hier word ik dus echt misselijk vanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef POLL het volgende:
[afbeelding]
Ieww! :/quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef POLL het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 mei 2005 23:58 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik had laatst voor het eerst in mijn leven een cupje B in mijn handenDaarvoor enkel cup C en een enkele keer D mogen betasten...
Maar ik moet zeggen, die cup B was wel lekker stevigIk was er even stil van... Had geen idee dat het ook zo stevig kon zijn
Ik gok dat ze echt wel een cup of wat groter zijn dan een E!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heeft het ook iets 'push-up' effect, als ik goed gok (zal wel niet) zou het wel es cupmaat DD/E kunnen zijn...
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Roellie80 het volgende:
Zolang ze maar passen bij de rest van je lichaam..
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?quote:
Noem het dan eerder rijk. Waarom zou je er anders naar blijven staren?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?
hahahhahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?
Ik staar uit ongeloof en een vleugje medelijden, komt geen geilheid of bewondering bij kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Noem het dan eerder rijk. Waarom zou je er anders naar blijven staren?
Het t-shirtje is in elk geval steviger dan je zou vermoeden he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahhaha
![]()
![]()
![]()
Ik bleef ook al bij dit plaatje hangen.......en nee het is geen fotosoep.
Dat is ook best wel het jammere van borsten, het is meer fascinatie. Uitgepakt zijn ze nog maar de helft waardquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik staar uit ongeloof en een vleugje medelijden, komt geen geilheid of bewondering bij kijken.
En ik kan iemand die waarschijnlijk kapotte rug/nekwervels heeft niet rijk noemen.. Ook al heb ik in vergelijking met haar mierentietjes, ik zou voor geen goud willen ruilen.
Volgens mij is het een luie-kut-studente die haar kleren nog in bad wast. En dan gaat ze er nog vrolijk bij liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Het t-shirtje is in elk geval steviger dan je zou vermoeden he?![]()
Als je zwanger raakt komt daar nog wel verandering in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
Ook al heb ik in vergelijking met haar mierentietjes.
Ja, tuurlijk, met zo'n postuur leg je dat niet onder je matrasquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij is het een luie-kut-studente die haar kleren nog in bad wast. En dan gaat ze er nog vrolijk bij liggen.
But hey, nobody is perfect
Duidelijk fotosoep. Kijk maar naar die soep, lijkt me sterk dat het zo zit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dezelfde meid nog eens een keer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
Duidelijk fotosoep. Kijk maar naar die soep, lijkt me sterk dat het zo zit.
Ik heb cup D en heb nergens last van.quote:Op woensdag 4 mei 2005 03:00 schreef troma78 het volgende:
Ik heb ze liever kleiner dan hebben ze minder rugpijn en zeuren ze minder![]()
Ik zit ook bij een meisje in de klas die vrijwel geen borsten heeft...quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:49 schreef Mauveen het volgende:
er zit hier een meisje in m'n klas met hele kleine puntige tietjes en eigenlijk wil ik dat best wel eens een keer proberen. Over het algemeen heb ik liever een handvol. Ze hoeven niet zo groot voor mij hoor.
normaal heb ik liever ook iets om vast te pakken. Ik weet niet waarom, maar toch vind ik 't er niet slecht uit zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik zit ook bij een meisje in de klas die vrijwel geen borsten heeft...Maar dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Volgens mij heeft ze niet eens een BH nodig
Uiteindelijk is er voor elk wat wilsquote:Op donderdag 5 mei 2005 03:18 schreef Mauveen het volgende:
[..]
normaal heb ik liever ook iets om vast te pakken. Ik weet niet waarom, maar toch vind ik 't er niet slecht uit zien.
tis klein lief meisje met rooie haren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |