Ik gok dat ze echt wel een cup of wat groter zijn dan een E!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:02 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heeft het ook iets 'push-up' effect, als ik goed gok (zal wel niet) zou het wel es cupmaat DD/E kunnen zijn...
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Roellie80 het volgende:
Zolang ze maar passen bij de rest van je lichaam..
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?quote:
Noem het dan eerder rijk. Waarom zou je er anders naar blijven staren?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?
hahahhahaquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
Ik blíjf maar naar dat plaatje staren! Zeg me ajb dat dat fotosoep is, dat arme kind kan toch niet lopen zonder kruiwagen onder dr tieten?
Ik staar uit ongeloof en een vleugje medelijden, komt geen geilheid of bewondering bij kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Noem het dan eerder rijk. Waarom zou je er anders naar blijven staren?
Het t-shirtje is in elk geval steviger dan je zou vermoeden he?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahhaha
![]()
![]()
![]()
Ik bleef ook al bij dit plaatje hangen.......en nee het is geen fotosoep.
Dat is ook best wel het jammere van borsten, het is meer fascinatie. Uitgepakt zijn ze nog maar de helft waardquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik staar uit ongeloof en een vleugje medelijden, komt geen geilheid of bewondering bij kijken.
En ik kan iemand die waarschijnlijk kapotte rug/nekwervels heeft niet rijk noemen.. Ook al heb ik in vergelijking met haar mierentietjes, ik zou voor geen goud willen ruilen.
Volgens mij is het een luie-kut-studente die haar kleren nog in bad wast. En dan gaat ze er nog vrolijk bij liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Harry_Sack het volgende:
Het t-shirtje is in elk geval steviger dan je zou vermoeden he?![]()
Als je zwanger raakt komt daar nog wel verandering in.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:17 schreef Insomaniac het volgende:
Ook al heb ik in vergelijking met haar mierentietjes.
Ja, tuurlijk, met zo'n postuur leg je dat niet onder je matrasquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Volgens mij is het een luie-kut-studente die haar kleren nog in bad wast. En dan gaat ze er nog vrolijk bij liggen.
But hey, nobody is perfect
Duidelijk fotosoep. Kijk maar naar die soep, lijkt me sterk dat het zo zit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dezelfde meid nog eens een keer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:43 schreef Ambrosius het volgende:
Duidelijk fotosoep. Kijk maar naar die soep, lijkt me sterk dat het zo zit.
Ik heb cup D en heb nergens last van.quote:Op woensdag 4 mei 2005 03:00 schreef troma78 het volgende:
Ik heb ze liever kleiner dan hebben ze minder rugpijn en zeuren ze minder![]()
Ik zit ook bij een meisje in de klas die vrijwel geen borsten heeft...quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:49 schreef Mauveen het volgende:
er zit hier een meisje in m'n klas met hele kleine puntige tietjes en eigenlijk wil ik dat best wel eens een keer proberen. Over het algemeen heb ik liever een handvol. Ze hoeven niet zo groot voor mij hoor.
normaal heb ik liever ook iets om vast te pakken. Ik weet niet waarom, maar toch vind ik 't er niet slecht uit zien.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:16 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ik zit ook bij een meisje in de klas die vrijwel geen borsten heeft...Maar dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Volgens mij heeft ze niet eens een BH nodig
Uiteindelijk is er voor elk wat wilsquote:Op donderdag 5 mei 2005 03:18 schreef Mauveen het volgende:
[..]
normaal heb ik liever ook iets om vast te pakken. Ik weet niet waarom, maar toch vind ik 't er niet slecht uit zien.
tis klein lief meisje met rooie haren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |