Klopt helemaal..quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
cup d hoeft zeker nog geen hang tieten te zijnen grote tepels ook niet
mijn vriendin heeft D en heeft mooie borsten en zeker niet hangend en al helemaal geen groote tepels
Hetzelfde verhaal hier, en het is nu 2 weken uit.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:52 schreef Weezbat het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft prima b-cupje, niks mis mee, sterker nog ben erg dol op, maar toch blijft ze zeuren dat ze ze te klein vind terwijl ze maar blijft zeggen dat ik de ware ben. Betekent dit nu dat ik nu niet de ware ben of dat het toch wel uitmaakt.
A/B/C/D, is de cupmaat. Het getal is de omtrek van de BH.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:36 schreef MaRySe het volgende:
70c is trouwens veeel kleiner dan 90c
Dus a/b/c/d/ zegt op zich ook niet veel.
Ja, dat met die maten dacht ik dus ook altijdquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:58 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
A/B/C/D, is de cupmaat. Het getal is de omtrek van de BH.
Dus een vrouw met 80D heeft dezlefde tieten als een vrouw met 95D.
Alleen zal de laatst genoemde waarschijnlijk dikker zijn.
Overigens, geef mij maar die D-cup.
En een vrouw met grote borsten is daarbij meestal ook wat voller.
Uitzonderingen daargelaten.
De cupmaat is het verschilt tussen de omtrek en de borsten zelf. De tieten zijn dus ongeveer even groot, maar in verhouding met het lichaam is een 80D groter dan een 95D. Het oogt dus juist kleiner.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Ja, dat met die maten dacht ik dus ook altijd![]()
Maarja... wanneer een vrouw dit tegenspreekt ga ik toch wel twijfelen
Zou ze het dan toch verkeerd hebbenMisschien oogt het alleen groter
Ah dus in verhouding is er tussen een 75C of 75D eigenlijk geen verschil ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:00 schreef Innocence het volgende:
[..]
De cupmaat is het verschilt tussen de omtrek en de borsten zelf. De tieten zijn dus ongeveer even groot, maar in verhouding met het lichaam is een 80D groter dan een 95D. Het oogt dus juist kleiner.
Vind zelf goedgevormde 75 C of D het mooisteMaar ik ben dan ook geen man.
Aha ik snap hem bijnaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:11 schreef Innocence het volgende:
In verhouding zou er dus geen verschil zijn tussen 75C en 80D
Ik zie & hoor juist het tegen overgesteldequote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef slindenau het volgende:
Maar deze gedachte is door de moderne maatschappij (media) helemaal overboord gegooid...het moet nu allemaal groter. Klein kan soms ook geil zijn.
fout. de letters geven de massa van de borst zelf aan. dus niets "ten opzichte van".quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Aha ik snap hem bijna![]()
De letters geven dus het borst formaat aan ten opzichte van de vrouw (ongeveer iig) ?
Najah wat dan ookB of C is mijn maat waar ik van houd
![]()
.
Welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:07 schreef hansjes het volgende:
[..]
fout. de letters geven de massa van de borst zelf aan. dus niets "ten opzichte van".
het getal is de omtrek van de torso
Ook bij de Ikea verkrijgbaar in Massief eiken?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:25 schreef Innocence het volgende:
[..]
Wel![]()
Ik post hier net zo'n handig rijtje...
De massa van de borst?![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ook bij de Ikea verkrijgbaar in Massief eiken?
Nee, 75D en 80C....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:11 schreef Innocence het volgende:
In verhouding zou er dus geen verschil zijn tussen 75C en 80D
Omtrek is het eerste deel vd bh-maat (75-80-85 enz) en het tweede deel is dus de cupmaat ( A, B, C enz) die dus bepaald wordt door het verschil tussen de omtrek van het lichaam en de omtrek van de borst. Dus als dat verschil 12 cm is is het cup A (zie dat tabelletje)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:56 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik snap er nu niks meer van
Het verschil tussen de omtrek van het lichaam en de omtrek van de borst...
Wat ik wel wist dat het gewoon 75 - 80 - 85 - 90 enz. En ik dacht dus dat omtrek + de borstmaat de BH maat werd... wat snap ik nou niet Innocence?
Alles behalve waar, 80D zwemt in 95D....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:58 schreef patrickt35 het volgende:
[..]
A/B/C/D, is de cupmaat. Het getal is de omtrek van de BH.
Dus een vrouw met 80D heeft dezlefde tieten als een vrouw met 95D.
Alleen zal de laatst genoemde waarschijnlijk dikker zijn.
Overigens, geef mij maar die D-cup.
En een vrouw met grote borsten is daarbij meestal ook wat voller.
Uitzonderingen daargelaten.
Oh wacht, nu snap ik mquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omtrek is het eerste deel vd bh-maat (75-80-85 enz) en het tweede deel is dus de cupmaat ( A, B, C enz) die dus bepaald wordt door het verschil tussen de omtrek van het lichaam en de omtrek van de borst. Dus als dat verschil 12 cm is is het cup A (zie dat tabelletje)
Nee hoor, jij zegt dat de cupmaar niets met 'in verhouding tot' te maken heeft, terwijl ik juist zeg dat het het verschil is tussen je borstomvang en onderwijdte.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:00 schreef hansjes het volgende:
[..]
ok, volume dan![]()
we zeggen eigenlijk precies hetzelfde hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |