jij geeft het (extreme) voorbeeld van een 12 jarige met een D cup...zie je het al voor je, een skinny 12 jarige met hang uiers? Dat kind zou haar leven lang problemen hebben met rechtop lopenquote:Op donderdag 28 april 2005 15:58 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee, ik haal je redenering onderuit door te zeggen dat de cupmaat vooral bepaald wordt door de hoeveelheid klierweefsel en deels vet ter plekke (getriggerd door erfelijke factoren, mmv Hanneke...), maar minder door het vetpercentage over het hele lijf.
Simpel gezegd: Als de hormoontjes nog niet werken, zal een meisje nooit op cup D kunnen komen. Puur op vet kom je hoogstens op een ruime A... Die cupmaat heeft dus niks te maken met het eetpatroon, maar simpelweg met vroeg in de puberteit komen.
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:09 schreef Pilsenator het volgende:
Cup B en C
-A is strijkplank
-D/E/F is pannekoek tepels en hangtieten wanneer de BH uit gaat.
Mooi, dan kan ze makkelijker bukken...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef BennieK het volgende:
Dat kind zou haar leven lang problemen hebben met rechtop lopen
Mwah, ik ken er wel een paar die vreselijk dun zijn mét cup D of groter.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef BennieK het volgende:
[..]
jij geeft het (extreme) voorbeeld van een 12 jarige met een D cup...zie je het al voor je, een skinny 12 jarige met hang uiers? Dat kind zou haar leven lang problemen hebben met rechtop lopen
snap je het verschil tussen vrouwen en kinderen? je bent niet echt goed in zinnige argumenten bedenken he..of gewoon bij de les blijven. Of zit je te discussieren om het discussieren zelf? meld je aan bij een praatgroep aubquote:Op donderdag 28 april 2005 16:01 schreef innovative het volgende:
[..]
Wat ik zeg is gewoon:
Je hebt dikke vrouwen met kleine borsten, en dunne vrouwen met dikke borsten. Hierbij is geen verband te zien tussen vetpercentage op het lichaam en cupmaat. Derhalve kun je stellen dat het vetpercentage over het lichaam minder invloed heeft op de cupmaat dan de aanwezigheid van klierweefsel en plaatselijk vet.
Jij zit anders ook aardig uit je nek te zwetsen...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:12 schreef BennieK het volgende:
[..]
snap je het verschil tussen vrouwen en kinderen? je bent niet echt goed in zinnige argumenten bedenken he..of gewoon bij de les blijven. Of zit je te discussieren om het discussieren zelf? meld je aan bij een praatgroep aub![]()
Moet je het weer opnemen voor Innovativequote:Op donderdag 28 april 2005 16:18 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Jij zit anders ook aardig uit je nek te zwetsen...
Wat is volgens jou de definitie van een vrouw? En die van een kind?
Dat wij als mensheid hebben afgesproken dat je vanaf je 18e (soms 21e) volwassen bent, zegt niet dat de natuur zich daar wat van aan trekt... Ergo: Vrouw is uitgegroeid, kind is dat nog niet...
Ga jij zelf nog maar lekker even naar de biologieles...
Dus dan zeg je nee als die haar bloesje uitdoet.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:34 schreef frenkck het volgende:
Dat vind ik dus echt veel te groot hoor.
Dit vind ik dus echt niet meer mooi. Absoluut te groot. Damn, over 20 jaar hangen die dingen op haar buik.quote:
altijd 'over 20 jaar'.... alsof je ook maar een seconde met haar samen zult zijn... laat staan 20 jaar!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:51 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt niet meer mooi. Absoluut te groot. Damn, over 20 jaar hangen die dingen op haar buik.
Ik vind ze nu al te groot. En het gaat erom welke cup mannen mooi vinden. Dan ga ik toch even uit van een vriendin die langere tijd mee moet gaan.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
altijd 'over 20 jaar'.... alsof je ook maar een seconde met haar samen zult zijn... laat staan 20 jaar!
Dan lijkt het meerquote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
waarom dragen vrouwen met cup a eigenlijk een bh?
ik heb zelfs grotere tieten
Zeer mooie borsten, bijna net zo "lekker" als die van mn vriendinquote:
Onzin. Leeftijd heeft daar niets mee te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:10 schreef innovative het volgende:
[..]
en het voordeel van D als je 12 bent: ze hangen nog niet...
Leeftijd heeft wel degelijk daar mee te maken. Niet in de zin dat ze zomaar op je -zeg- twintigste verjaardag gaan hangen, maar wel dat de huid minder elastisch en minder sterk wordt naarmate je ouder wordt. Dit heeft tot gevolg dat ook de huid rond de borsten minder strak wordt, en borsten dus ook wat minder stevig op hun plek zitten. En tja, dan zit je toch met het fenomeen zwaartekracht.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Onzin. Leeftijd heeft daar niets mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |