quote:Op woensdag 27 april 2005 16:09 schreef Zimmerbach het volgende:
Voor mij is het gewoon een mooie hand vol en geen hang tieten of van die mega tepels want dat is niet mooi moeten nog wel beetje stevige borsten uit hun zelfs zijn, siliconen moet ik idd ook niets van weten. maar ik kom dus als snel uit op cup b-c
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
cup d hoeft zeker nog geen hang tieten te zijnen grote tepels ook niet
mijn vriendin heeft D en heeft mooie borsten en zeker niet hangend en al helemaal geen groote tepels
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Zolang het totaal plaatje maar goed is.
Hoezo ziet een plaatje met D er dan toch beter uit?quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoezo ziet een plaatje met D er dan toch beter uit?
Fijne pedo uitspraak. Grotere borsten zijn echt wel aantrekkelijker dan een A. Kijk als je een goede B had gezegd...ok.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Klein kan ook fijn zijn
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Fijne pedo uitspraak. Grotere borsten zijn echt wel aantrekkelijker dan een A. Kijk als je een goede B had gezegd...ok.
Foto als bewijsquote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
mijn vriendin heeft D en heeft mooie borsten en zeker niet hangend en al helemaal geen groote tepels
Geloof je hetzelf, D is gewoon (in vrijwel alle gevallen) niet meer mooi. Liever een mooie stevige B / C-cupquote:Op woensdag 27 april 2005 16:11 schreef Zimmerbach het volgende:
Ach klets niet homoquote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Geloof je hetzelf, D is gewoon (in vrijwel alle gevallen) niet meer mooi. Liever een mooie stevige B / C-cup
Nu vergis je je hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:54 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Geloof je hetzelf, D is gewoon (in vrijwel alle gevallen) niet meer mooi. Liever een mooie stevige B / C-cup
iddquote:Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Insomaniac het volgende:
als ze maar bij het lichaam passen... Een klein tenger vrouwtje met cup D vind ik écht niet mooi en een stevige vrouw met een B-tje ook niet.
Uhm, cup A is dus níet pedo... Voor cup A is ook borstontwikkeling nodig, een secundair geslachtskenmerk. Tekenend voor een pedofiel: valt op kinderen die nog géén secundaire geslachtskenmerken hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Fijne pedo uitspraak. Grotere borsten zijn echt wel aantrekkelijker dan een A. Kijk als je een goede B had gezegd...ok.
Je kunt niet kiezen als vrouw welke cup je wilt, maar eigenlijk moet je toch wel minimaal B hebben... Maar je mag ook weer geen siliconen nemen als je kleiner bedeeld bent...quote:Op woensdag 27 april 2005 17:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
maargoed, niemand kan er voor kiezen wat voor cup 'ie wel of niet wil van nature. ik denk, als je "je ware" op ten duur hebt gevonden, jouw idealen die je ooit had toch minder een rol spelen dan voorheen...
Mijn vriendin heeft prima b-cupje, niks mis mee, sterker nog ben erg dol op, maar toch blijft ze zeuren dat ze ze te klein vind terwijl ze maar blijft zeggen dat ik de ware ben. Betekent dit nu dat ik nu niet de ware ben of dat het toch wel uitmaakt.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
maargoed, niemand kan er voor kiezen wat voor cup 'ie wel of niet wil van nature. ik denk, als je "je ware" op ten duur hebt gevonden, jouw idealen die je ooit had toch minder een rol spelen dan voorheen...
EDIT: toevoeging
Ja, dat heb ik hier nu inmiddels al een paar keer gelezen en ik ben het er ook wel mee eens. Maar dan heb ik wel een vraag voor degenen die vinden dat siliconen uit den boze zijn EN dat het formaat van de borsten bij het lichaam moet passen: wat vinden jullie dan erger: een dikke vrouw met kleine borsten, of een dikke vrouw die kleine borsten had en er siliconen in heeft gegooid? Ik bedoel, zo'n vrouw moet toch iets, niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:03 schreef slindenau het volgende:
Het gaat gewoon om het plaatje, een kleine/slanke vrouw met cup D staat niet, net zoals een vollere vrouw met cup A.
alles liever dan siliconenquote:Op woensdag 27 april 2005 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier nu inmiddels al een paar keer gelezen en ik ben het er ook wel mee eens. Maar dan heb ik wel een vraag voor degenen die vinden dat siliconen uit den boze zijn EN dat het formaat van de borsten bij het lichaam moet passen: wat vinden jullie dan erger: een dikke vrouw met kleine borsten, of een dikke vrouw die kleine borsten had en er siliconen in heeft gegooid? Ik bedoel, zo'n vrouw moet toch iets, niet?
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Insomaniac het volgende:
als ze maar bij het lichaam passen.. Een klein tenger vrouwtje met cup D vind ik écht niet mooi en een stevige vrouw met een B-tje ook niet. Tepels heb ik het liefst bescheiden en dus geen grote spiegels.
.
maar weet je wel zeker dat je siliconen altijd herkend? Volgens mij is het pas lelijk als je het heel duidelijk ziet.quote:
liever een dikke vrouw met kleine borsten danquote:Op woensdag 27 april 2005 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik hier nu inmiddels al een paar keer gelezen en ik ben het er ook wel mee eens. Maar dan heb ik wel een vraag voor degenen die vinden dat siliconen uit den boze zijn EN dat het formaat van de borsten bij het lichaam moet passen: wat vinden jullie dan erger: een dikke vrouw met kleine borsten, of een dikke vrouw die kleine borsten had en er siliconen in heeft gegooid? Ik bedoel, zo'n vrouw moet toch iets, niet?
Haha, zou nog best wel wat in kunnen zitten..quote:Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef Clara3 het volgende:
Volgens mij zijn mannen sowieso meestal vrij flexibelAls ze een vriendin hebben met kleine borsten houden ze daar van, en als ze een vriendin hebben met grote borsten houden ze daar van.
meestal wel, maar er zijn ook genoeg uitzonderingenquote:Ik denk dat het hem erin zit dat hij van mooie kleine tepels houdt en vrouwen met kleine borsten hebben meestal in verhouding ook kleinere tepels. Toch?
Ja volgens mij slaat dat ook nergens op. Mijn vriendin heeft DD, maar die zien er gewoon echt heel goed uit, niks hangen of heel grote tepels ofzo!quote:Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu vergis je je hoor.
A/B/C kunnen hangtieten zijn en D/E/F mooie stevige jetsers en vice versa natuurlijk.
Mijn D-tjes waren veel steviger dan mijn B/C-tjes nu.
Precies, daar moet iedereen het toch wel mee eens zijn? Of zijn er ook die echt op disproportioneel vallen?quote:Ik kom als vrouw met het stereotype cliché, als ze maar bij het lichaam passen.. Een klein tenger vrouwtje met cup D vind ik écht niet mooi en een stevige vrouw met een B-tje ook niet. Tepels heb ik het liefst bescheiden en dus geen grote spiegels.
.
Tjoeketjoeke tuut tuut!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik val in herhaling, maar ik ben bijvoorbeeld een tietenman. Daarbij speelt de omvang een rol, te klein vind ik zelf niet zo.. overigens te groot ook niet. Zeg grote C t/m kleine D op een gemideld postuur
Overigens heb ik zat vrienden die juist kleinere exemplaren preferen, of het geen kont uitmaakt.. of juist wel de kont dus. Dat zijn dan de kontmannen.
Anyway, tietenman klinkt wat sneu, maargoed, 't dekt de lading goed genoeg![]()
Ga het ook niet lopen ontkennen. Overigens slaat het nergens op, want vrouwen die gewoon leuk zijn, zijn gewoon leuk, wat voor tieten er ook op zitten. Dus m'n hele tietenman gezeik slaat dus weer nergens op. Vermoedelijk geld dat dan ook voor kontmannen, die interesseert het waarschijnlijk geen tiet.
Dus dames, als je denkt dat het uit maakt zal het uitmaken, zodra je stopt met te denken dat het uit maakt zal het ook niet meer uitmaken, zodat het dus uiteindelijk uit maakt als je het laat uitmaken terwijl het niet uitmaakt als je dat dus zelf uiteindelijk uit draagt naar buiten toe.
Enfin, volgens mij spoor ik niet vanavond. Wat denken jullie?
Same herequote:Op woensdag 27 april 2005 21:52 schreef Zzyzx het volgende:
... Ik ben blij met de gevel van mn din. Die is imposant.
Stel dat ze er niet waren.. chick geditched? Om maar eens in voor jullie herkenbare taal te sprekenquote:
Marktwerking noemen we datquote:Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef Clara3 het volgende:
Volgens mij zijn mannen sowieso meestal vrij flexibelAls ze een vriendin hebben met kleine borsten houden ze daar van, en als ze een vriendin hebben met grote borsten houden ze daar van.
Lieve borsten.. hebben die extra lange wimpers, of superzachte haren?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:03 schreef Keksi het volgende:
Het maakt me geen donder uit, zolang de vrouw in kwestie er maar tevreden over is vind ik het prima. Mooie borsten waar je graag je handen op legt of kusjes geeft... dat zijn de borsten! Gewoon mooie lieve borsten (vrouwelijke dat wel! Mannelijke borsten...)
Waarom had ik van jou deze reactie wel verwachtquote:Op woensdag 27 april 2005 22:29 schreef Tranceptor het volgende:
Kleine tietjes tot C zijn leuk, alles daarboven is bij uitzondering mooi.
Hijs getrouwd met de princes met de erwt?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom had ik van jou deze reactie wel verwacht
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Waarom had ik van jou deze reactie wel verwacht
dat was het eerste wat ook ik d8 toen ik de titel lasquote:
quote:dan ook voor kontmannen, die interesseert het waarschijnlijk geen tiet.
Wanneer mag ik nou eensquote:Op donderdag 28 april 2005 01:26 schreef so_secret het volgende:
ja henkie spankie dat klopttttttttttttttt hahahahah
Ik heb zelf niet zoveel op met van die 'met bruine suiker bestrooide flensjes'.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:51 schreef Laton het volgende:
Liever wat groter..maar sowieso geen neppers...En ik ben anti kleine tepels.
Ik giet er zelfs nog stroop bijquote:Op donderdag 28 april 2005 01:42 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zoveel op met van die 'met bruine suiker bestrooide flensjes'.
Laat me raden... jij hebt zeker een hele kleine penis?quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gaap*![]()
IK, ME , MIJN.. bla bla bla
Jullie hebben geen van allen een reactie geplaatst waarin jullie het gevoel van de andere kant voorop stellen.
Wat een vrouw voelt met haar borsten ( en de rest van haar lichaam) is wat telt. Dan maakt het niet uit of het een A/B/C/D/F enz is.
Respect voor de maat die een vrouw heeft. En een echte man kan daar haar bij helpen, om haar goed te laten voelen.
Wat je zien wil is natuurlijk iets anders. En als je vriendin niet de maten heeft die jij wil...Als je een vriendin hebt om haar maten, ben je al ziek bezig. Een vrouw/vriendin is geen lustobject, maar een partner, die je met respect moet behandelen.
Jezus zeur niet, haast iedereen vindt dat, en zo niet jammer dan. Dan zoekt die vrouw wel een ander. TS vraagt, wij antwoorden. Simpel he.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gaap*![]()
Jullie hebben geen van allen een reactie geplaatst waarin jullie het gevoel van de andere kant voorop stellen.
Wat een vrouw voelt met haar borsten ( en de rest van haar lichaam) is wat telt. Dan maakt het niet uit of het een A/B/C/D/F enz is.
Respect voor de maat die een vrouw heeft. En een echte man kan daar haar bij helpen, om haar goed te laten voelen.
Wat je zien wil is natuurlijk iets anders. En als je vriendin niet de maten heeft die jij wil...Als je een vriendin hebt om haar maten, ben je al ziek bezig. Een vrouw/vriendin is geen lustobject, maar een partner, die je met respect moet behandelen.
Je gaat offtopicquote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
*gaap*![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 05:28 schreef Laton het volgende:
[..]
Jezus zeur niet, haast iedereen vindt dat, en zo niet jammer dan. Dan zoekt die vrouw wel een ander. TS vraagt, wij antwoorden. Simpel he.
Als iemand vraagt over taartjes ga je het toch ook niet opnemen voor bakkers die geen banket verkopen.. pfff.
D'r loopt hier in huis een 12jarige met B, en één die met 12 jaar D had... Daarnaast een 20jarige met A...quote:Op donderdag 28 april 2005 03:22 schreef BennieK het volgende:
Als het maar groter dan A is...ik wil niet het idee hebben dat ik een 12 jarige neuk
Deze topic gaat puur en alleen over borsten en niet over de inhoud van het vrouwlijke geslacht.quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
BLA BLA verhaal
Tjah, life's unfair. Vrouwen kunnen ook niet kiezen tussen een macho of een gevoelige man. Nou heeft dat opzich niets met dit topic te maken, maar het is ook oneerlijk dat "wij mannen" daar tussen moeten schipperen.quote:Je kunt niet kiezen als vrouw welke cup je wilt, maar eigenlijk moet je toch wel minimaal B hebben... Maar je mag ook weer geen siliconen nemen als je kleiner bedeeld bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |