abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26553551
mjah.. natuurlijk vinden 'we' het fijn als ze mooi zijn, maar mooi staat absoluut los van grootte..

als ik helemaal weg ben van een meisje hoeven ze echt niet perfect te zijn, wil ik gek op haar borsten zijn

ik heb eigenlijk altijd het id dat vrouwen zich veel drukker maken om borsten als mannen, en dat juist ook nog eens puur omdat vrouwen denken dat wij ons er zo druk over maken
pi_26553688
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef Clara3 het volgende:
Volgens mij zijn mannen sowieso meestal vrij flexibel Als ze een vriendin hebben met kleine borsten houden ze daar van, en als ze een vriendin hebben met grote borsten houden ze daar van.
Haha, zou nog best wel wat in kunnen zitten.. Maar hij trekt sowieso een btje een vies gezicht bij plaatjes van vrouwen met grote borsten.

Ik denk dat het hem erin zit dat hij van mooie kleine tepels houdt en vrouwen met kleine borsten hebben meestal in verhouding ook kleinere tepels. Toch?
pi_26553782
quote:
Ik denk dat het hem erin zit dat hij van mooie kleine tepels houdt en vrouwen met kleine borsten hebben meestal in verhouding ook kleinere tepels. Toch?
meestal wel, maar er zijn ook genoeg uitzonderingen
  woensdag 27 april 2005 @ 21:22:12 #54
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_26553787
Als ze maar bij het lichaam passen idd....
  woensdag 27 april 2005 @ 21:25:07 #55
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26553851
Ik vind borsten niet zozeer mooier naarmate e groter worden. Het is net als een neus of handen, hetbevalt je of het bevalt je niet. Plat is klote (vrouwen zonder neus ook).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_26553895
ik vergelijk het toch niet met een neus hoor.. zon klein lief 'omhoog lopend' puntneusje is superlief.. borsten heb ik toch liever rondvormig als puntig
pi_26553984
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:21 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nu vergis je je hoor.
A/B/C kunnen hangtieten zijn en D/E/F mooie stevige jetsers en vice versa natuurlijk.
Mijn D-tjes waren veel steviger dan mijn B/C-tjes nu.
Ja volgens mij slaat dat ook nergens op. Mijn vriendin heeft DD, maar die zien er gewoon echt heel goed uit, niks hangen of heel grote tepels ofzo!
quote:
Ik kom als vrouw met het stereotype cliché, als ze maar bij het lichaam passen. . Een klein tenger vrouwtje met cup D vind ik écht niet mooi en een stevige vrouw met een B-tje ook niet. Tepels heb ik het liefst bescheiden en dus geen grote spiegels. .
Precies, daar moet iedereen het toch wel mee eens zijn? Of zijn er ook die echt op disproportioneel vallen?
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 21:37:57 #58
13368 NiGeLaToR
pi_26554205
Ik val in herhaling, maar ik ben bijvoorbeeld een tietenman. Daarbij speelt de omvang een rol, te klein vind ik zelf niet zo.. overigens te groot ook niet. Zeg grote C t/m kleine D op een gemideld postuur

Overigens heb ik zat vrienden die juist kleinere exemplaren preferen, of het geen kont uitmaakt.. of juist wel de kont dus. Dat zijn dan de kontmannen.

Anyway, tietenman klinkt wat sneu, maargoed, 't dekt de lading goed genoeg
Ga het ook niet lopen ontkennen. Overigens slaat het nergens op, want vrouwen die gewoon leuk zijn, zijn gewoon leuk, wat voor tieten er ook op zitten. Dus m'n hele tietenman gezeik slaat dus weer nergens op. Vermoedelijk geld dat dan ook voor kontmannen, die interesseert het waarschijnlijk geen tiet.

Dus dames, als je denkt dat het uit maakt zal het uitmaken, zodra je stopt met te denken dat het uit maakt zal het ook niet meer uitmaken, zodat het dus uiteindelijk uit maakt als je het laat uitmaken terwijl het niet uitmaakt als je dat dus zelf uiteindelijk uit draagt naar buiten toe.

Enfin, volgens mij spoor ik niet vanavond. Wat denken jullie?
  woensdag 27 april 2005 @ 21:52:32 #59
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_26554572
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik val in herhaling, maar ik ben bijvoorbeeld een tietenman. Daarbij speelt de omvang een rol, te klein vind ik zelf niet zo.. overigens te groot ook niet. Zeg grote C t/m kleine D op een gemideld postuur

Overigens heb ik zat vrienden die juist kleinere exemplaren preferen, of het geen kont uitmaakt.. of juist wel de kont dus. Dat zijn dan de kontmannen.

Anyway, tietenman klinkt wat sneu, maargoed, 't dekt de lading goed genoeg
Ga het ook niet lopen ontkennen. Overigens slaat het nergens op, want vrouwen die gewoon leuk zijn, zijn gewoon leuk, wat voor tieten er ook op zitten. Dus m'n hele tietenman gezeik slaat dus weer nergens op. Vermoedelijk geld dat dan ook voor kontmannen, die interesseert het waarschijnlijk geen tiet.

Dus dames, als je denkt dat het uit maakt zal het uitmaken, zodra je stopt met te denken dat het uit maakt zal het ook niet meer uitmaken, zodat het dus uiteindelijk uit maakt als je het laat uitmaken terwijl het niet uitmaakt als je dat dus zelf uiteindelijk uit draagt naar buiten toe.

Enfin, volgens mij spoor ik niet vanavond. Wat denken jullie?
Tjoeketjoeke tuut tuut!!!

Ik vind tieten gaaf. Grote tieten zijn gaver, ze moeten lekker in de hand liggen bij voorkeur en dan kom je toch bij C of D uit. Maar ja kijk, voor mannen is het geen punt meestal. Zolang er maar tieten zijn, want zelf hebben we dr geen. Daarom willen veel mannen lesbo's zijn stiekempjes, dan kunnen we met onze eigen tieten spelen. Ik ben blij met de gevel van mn din. Die is imposant.
pi_26554627
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:52 schreef Zzyzx het volgende:

... Ik ben blij met de gevel van mn din. Die is imposant.
Same here
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 22:00:07 #61
13368 NiGeLaToR
pi_26554768
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:55 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Same here
Stel dat ze er niet waren.. chick geditched? Om maar eens in voor jullie herkenbare taal te spreken

Vind het wel fijn dat ze over het algemeen zo lekker zacht zijn
  woensdag 27 april 2005 @ 22:00:20 #62
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26554772
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:10 schreef Clara3 het volgende:
Volgens mij zijn mannen sowieso meestal vrij flexibel Als ze een vriendin hebben met kleine borsten houden ze daar van, en als ze een vriendin hebben met grote borsten houden ze daar van.
Marktwerking noemen we dat .
Maarja, nogal kansloos als je je vriendin sorteerd op de grote van haar bos hout...
pi_26554857
Het maakt me geen donder uit, zolang de vrouw in kwestie er maar tevreden over is vind ik het prima. Mooie borsten waar je graag je handen op legt of kusjes geeft... dat zijn de borsten! Gewoon mooie lieve borsten (vrouwelijke dat wel! Mannelijke borsten... )
Danmark: more usefull every day!
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 22:20:37 #64
13368 NiGeLaToR
pi_26555301
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:03 schreef Keksi het volgende:
Het maakt me geen donder uit, zolang de vrouw in kwestie er maar tevreden over is vind ik het prima. Mooie borsten waar je graag je handen op legt of kusjes geeft... dat zijn de borsten! Gewoon mooie lieve borsten (vrouwelijke dat wel! Mannelijke borsten... )
Lieve borsten.. hebben die extra lange wimpers, of superzachte haren?
Ach, wellicht hebbie ook wel gelijk ook..
pi_26555549
Kleine tietjes tot C zijn leuk, alles daarboven is bij uitzondering mooi.
  woensdag 27 april 2005 @ 22:30:25 #66
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_26555594
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:29 schreef Tranceptor het volgende:
Kleine tietjes tot C zijn leuk, alles daarboven is bij uitzondering mooi.
Waarom had ik van jou deze reactie wel verwacht
  FOK!fotograaf woensdag 27 april 2005 @ 22:32:16 #67
13368 NiGeLaToR
pi_26555646
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Hijs getrouwd met de princes met de erwt?
pi_26555666
Ik stel voor dat de vriendjes van vriendinnetjes die cup-d of dd of groter hebben even een fotootje plaatsen
Gek op damesbenen :) Het liefst ietsje dikker dan "standaard'" :)
pi_26555697
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ik heb geen idee

Kamelot-fan? memento mori

pi_26555741
Mits C.
slettebak [@] gmail.com
pi_26557941
Cup B of C!!
Ik vind die maat het mooiste passen bij een (slanke) vrouw!!
En die van de TS zijn moooooi
Neuj
  donderdag 28 april 2005 @ 00:37:12 #72
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_26558924
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Liever geen borsten
dat was het eerste wat ook ik d8 toen ik de titel las !

uhm , meer als een handvol
maar niet dat het hangt of gaat hangen

-> als het maar in proportie tot het lichaam is he

...tja tenminste eerlijk toch , en ja ik weet dat je dat toch moet afwachten of dat gaat gebeuren enz
quote:
dan ook voor kontmannen, die interesseert het waarschijnlijk geen tiet.
!
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_26559322
Liever wat groter..maar sowieso geen neppers...En ik ben anti kleine tepels.
underground forever baby
  donderdag 28 april 2005 @ 01:03:07 #74
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26559624
Grootte vind ik niet belangrijk, zolang het maar geen zwabbertieten zijn.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_26560012
ja henkie spankie dat klopttttttttttttttt hahahahah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')