abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 12:52:10 #101
47608 CaptainM
Nocturnal Metamorper
pi_26567672
Mij maakt het geen flikker uit als ze maar geil is. Alhoewel, nu ik er zo over nadenk, meer als D vind ik toch iets teveel van het goede. Dan toch maar een b of c
The Basic Foundations of House Music: The Club... The People... The Music
pi_26568531
Klein maar fijn is liev
pi_26570271
quote:
Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef SanyoSoft het volgende:

Wat is dit... E? Doe maar E dan
Dat vind ik dus echt veel te groot hoor.
pi_26570312
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:34 schreef frenkck het volgende:

[..]

Dat vind ik dus echt veel te groot hoor.
Is er iets mis met je hormoonhuishouding of ben je nog in de ontkenninsfase?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26570330
Iets kleiner mag wel ja .
slettebak [@] gmail.com
pi_26570542
Grote A, (kleine) B. Zoiets vinnik wel mooi
Iig: geen siliconen, nog liever bijna plat...
quote:
Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jullie hebben geen van allen een reactie geplaatst waarin jullie het gevoel van de andere kant voorop stellen.

Wat een vrouw voelt met haar borsten ( en de rest van haar lichaam) is wat telt. Dan maakt het niet uit of het een A/B/C/D/F enz is.

Respect voor de maat die een vrouw heeft. En een echte man kan daar haar bij helpen, om haar goed te laten voelen.

Wat je zien wil is natuurlijk iets anders. En als je vriendin niet de maten heeft die jij wil... Als je een vriendin hebt om haar maten, ben je al ziek bezig. Een vrouw/vriendin is geen lustobject, maar een partner, die je met respect moet behandelen.
Hmmmz, kuche, juist. Heb je wel een seks? Of is dat denigrerend voor de vrouw als je haar borsten vastpakt, en weet ik veel wat nog meer? Mensen vallen op uiterlijk, daarna innerlijk, fact. (Uiterlijk en innerlijk zijn ook met elkaar verbonden...)
Beetje moraalridderende post dus...

Daarnaast is mijn vriendin ZEKER ook mijn lustobject, en nog zo veel meer...
pi_26570751
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef innovative het volgende:

[..]

D'r loopt hier in huis een 12jarige met B, en één die met 12 jaar D had... Daarnaast een 20jarige met A...

You're point being?
dat ik geen kind wil neuken of ook maar iets wat daarop lijkt...helemaal kaalgeschoren kleine kutjes pas ik ook voor
pi_26570773
en als je op je 12de een D cup hebt ( ) zou ik de ouders toch echt adviseren het kind minder snoep en vet te geven
pi_26570776
Volle A of een normale B

Geen hang tieten in elk geval
pi_26570924
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:53 schreef BennieK het volgende:

[..]

dat ik geen kind wil neuken of ook maar iets wat daarop lijkt...helemaal kaalgeschoren kleine kutjes pas ik ook voor
Och 19jarige kleine kaalgeschoren kutjes sla ik niet af hoor
pi_26570951
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Och 19jarige kleine kaalgeschoren kutjes sla ik niet af hoor
.
17-jarige ook niet .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 28 april 2005 @ 15:02:30 #112
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_26570977
75 C of D, voor minder doe ik het niet...
pi_26570994
Xebro .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 28 april 2005 @ 15:03:31 #114
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26571000
Cup DDDD

Driedubbel DD
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26572205
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef BennieK het volgende:
en als je op je 12de een D cup hebt ( ) zou ik de ouders toch echt adviseren het kind minder snoep en vet te geven
Cupmaat heeft voor een deel met vetpercentage te maken, maar ook niet volledig. Er zijn vrouwen die vrij zwaar zijn, maar toch kleine borsten hebben. Deze vrouwen hebben dan vooral klierweefsel in hun borsten. Ook zijn er vrouwen met gigantische borsten, terwijl ze heel slank zijn. Ook dit is vooral bepaald door klierweefsel.

geheel offopic, maar het meisje in kwestie was toen ook al 1,5 jaar ongesteld en 1,85 m. Niet alle meisjes van 12 zijn nog lief en klein, dit meisje was nagenoeg volgroeid (ook volgens handwortelfoto's.) Daarbij ook nog bekeken dat zij, van de vier meiden, de enige was met D. Verder hadden we 2x B en 1x A... En dat allemaal met dezelfde ouders en hetzelfde eetpatroon... Denk na voordat je dingen zegt, want ze slaan nergens op.
pi_26572299
innovative, cupmaat wordt vooral bepaald door erfelijkheid
pi_26572379
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef innovative het volgende:

[..]

Denk na voordat je dingen zegt, want ze slaan nergens op.[/sub]
Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.

Sinds wanneer is de uitzondering de regel?
pi_26572420
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef BennieK het volgende:

[..]

Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.

Inderdaad, uitzonderingen bevestigen de regel juist.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26572423
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
innovative, cupmaat wordt vooral bepaald door erfelijkheid
klopt, maar die erfelijkheid bepaalt dan weer of je veel of weinig klierweefsel hebt, vetborsten, spierborsten oid... En dat is waar het mij om gaat... Het heeft maar voor een klein deel met gewicht en vetpercentage te maken...

Overigens is het wel zo dat, wanneer je zwaarder bent, je meer vet over je hele lijf hebt en dus ook meer op je borsten, waardoor die vaak wat groter zijn.

Hier in huis is die erfelijkheid trouwens een beetje mislukt... Mams heeft A, ik ook, maar mijn zusjes hebben C, D en B, en degene met B is nog lang niet uitgepuberd (is pas 12), dus dat kan ook nog veranderen...

en mijn vaders kant kun je niet als voorbeeld nemen... Mijn tante is veel te zwaar, en dat heeft invloed op haar cupmaat (vetborsten), verder is er alleen nog een oom... Oma is dood, dus tja...
  donderdag 28 april 2005 @ 15:56:45 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_26572457
Zolang de vorm goed blijft is het hoe groter hoe beter. Die foto hierboven vind ik dus okay. Helaas hebben ze bij grote maten vaak geen mooie vorm meer. Maar in principe is de vorm het belangrijkste en is het vanaf een ruime B dan al groot genoeg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_26572472
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Inderdaad, uitzonderingen bevestigen de regel juist.
terug naar groep 6 jij
pi_26572500
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef BennieK het volgende:

[..]

Nee, ik haal je redenering onderuit door te zeggen dat de cupmaat vooral bepaald wordt door de hoeveelheid klierweefsel en deels vet ter plekke (getriggerd door erfelijke factoren, mmv Hanneke...), maar minder door het vetpercentage over het hele lijf.

Simpel gezegd: Als de hormoontjes nog niet werken, zal een meisje nooit op cup D kunnen komen. Puur op vet kom je hoogstens op een ruime A... Die cupmaat heeft dus niks te maken met het eetpatroon, maar simpelweg met vroeg in de puberteit komen.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:59:05 #123
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_26572522
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef innovative het volgende:

[..]

Cupmaat heeft voor een deel met vetpercentage te maken, maar ook niet volledig. Er zijn vrouwen die vrij zwaar zijn, maar toch kleine borsten hebben. Deze vrouwen hebben dan vooral klierweefsel in hun borsten. Ook zijn er vrouwen met gigantische borsten, terwijl ze heel slank zijn. Ook dit is vooral bepaald door klierweefsel.
Weet je wat jij nu ongeveer zegt ?
Dit:
Veruit de meeste seriemoordernaars hebben een historie van misbruik, mishandeling en verwaarlozing.
Maar sommige seriemoordenaars komen uit een goed warm nest.
Derhalve zou je kunnen stellen dat alle seriemoordenaars uit een goed warm nest komen.
pi_26572544
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dit:
Veruit de meeste seriemoordernaars hebben een historie van misbruik, mishandeling en verwaarlozing.
Derhalve zou je kunnen stellen dat alle seriemoordenaars uit een goed warm nest komen.
pi_26572576
quote:
Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dit:
Wat ik zeg is gewoon:

Je hebt dikke vrouwen met kleine borsten, en dunne vrouwen met dikke borsten. Hierbij is geen verband te zien tussen vetpercentage op het lichaam en cupmaat. Derhalve kun je stellen dat het vetpercentage over het lichaam minder invloed heeft op de cupmaat dan de aanwezigheid van klierweefsel en plaatselijk vet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')