Is er iets mis met je hormoonhuishouding of ben je nog in de ontkenninsfase?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:34 schreef frenkck het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt veel te groot hoor.
Hmmmz, kuche, juist. Heb je wel een seks? Of is dat denigrerend voor de vrouw als je haar borsten vastpakt, en weet ik veel wat nog meer? Mensen vallen op uiterlijk, daarna innerlijk, fact. (Uiterlijk en innerlijk zijn ook met elkaar verbonden...)quote:Op donderdag 28 april 2005 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jullie hebben geen van allen een reactie geplaatst waarin jullie het gevoel van de andere kant voorop stellen.
Wat een vrouw voelt met haar borsten ( en de rest van haar lichaam) is wat telt. Dan maakt het niet uit of het een A/B/C/D/F enz is.
Respect voor de maat die een vrouw heeft. En een echte man kan daar haar bij helpen, om haar goed te laten voelen.
Wat je zien wil is natuurlijk iets anders. En als je vriendin niet de maten heeft die jij wil...Als je een vriendin hebt om haar maten, ben je al ziek bezig. Een vrouw/vriendin is geen lustobject, maar een partner, die je met respect moet behandelen.
dat ik geen kind wil neuken of ook maar iets wat daarop lijkt...helemaal kaalgeschoren kleine kutjes pas ik ook voorquote:Op donderdag 28 april 2005 09:35 schreef innovative het volgende:
[..]
D'r loopt hier in huis een 12jarige met B, en één die met 12 jaar D had... Daarnaast een 20jarige met A...
You're point being?
Och 19jarige kleine kaalgeschoren kutjes sla ik niet af hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 14:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
dat ik geen kind wil neuken of ook maar iets wat daarop lijkt...helemaal kaalgeschoren kleine kutjes pas ik ook voor
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Och 19jarige kleine kaalgeschoren kutjes sla ik niet af hoor![]()
.
Cupmaat heeft voor een deel met vetpercentage te maken, maar ook niet volledig. Er zijn vrouwen die vrij zwaar zijn, maar toch kleine borsten hebben. Deze vrouwen hebben dan vooral klierweefsel in hun borsten. Ook zijn er vrouwen met gigantische borsten, terwijl ze heel slank zijn. Ook dit is vooral bepaald door klierweefsel.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:54 schreef BennieK het volgende:
en als je op je 12de een D cup hebt () zou ik de ouders toch echt adviseren het kind minder snoep en vet te geven
Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Denk na voordat je dingen zegt, want ze slaan nergens op.[/sub]
Inderdaad, uitzonderingen bevestigen de regel juist.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.![]()
Sinds wanneer is de uitzondering de regel?
klopt, maar die erfelijkheid bepaalt dan weer of je veel of weinig klierweefsel hebt, vetborsten, spierborsten oid... En dat is waar het mij om gaat... Het heeft maar voor een klein deel met gewicht en vetpercentage te maken...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:50 schreef Hanneke1983 het volgende:
innovative, cupmaat wordt vooral bepaald door erfelijkheid
terug naar groep 6 jijquote:Op donderdag 28 april 2005 15:55 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Inderdaad, uitzonderingen bevestigen de regel juist.
Nee, ik haal je redenering onderuit door te zeggen dat de cupmaat vooral bepaald wordt door de hoeveelheid klierweefsel en deels vet ter plekke (getriggerd door erfelijke factoren, mmv Hanneke...), maar minder door het vetpercentage over het hele lijf.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:53 schreef BennieK het volgende:
[..]
Volg dit advies zelf op wil je, want je probeert mijn bewering onderuit te halen door een extreem voorbeeld aan te halen.![]()
Sinds wanneer is de uitzondering de regel?
Weet je wat jij nu ongeveer zegtquote:Op donderdag 28 april 2005 15:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Cupmaat heeft voor een deel met vetpercentage te maken, maar ook niet volledig. Er zijn vrouwen die vrij zwaar zijn, maar toch kleine borsten hebben. Deze vrouwen hebben dan vooral klierweefsel in hun borsten. Ook zijn er vrouwen met gigantische borsten, terwijl ze heel slank zijn. Ook dit is vooral bepaald door klierweefsel.
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je wat jij nu ongeveer zegt?
Dit:
Veruit de meeste seriemoordernaars hebben een historie van misbruik, mishandeling en verwaarlozing.
Maar sommige seriemoordenaars komen uit een goed warm nest.
Derhalve zou je kunnen stellen dat alle seriemoordenaars uit een goed warm nest komen.
Wat ik zeg is gewoon:quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je wat jij nu ongeveer zegt?
Dit:
Veruit de meeste seriemoordernaars hebben een historie van misbruik, mishandeling en verwaarlozing.
Maar sommige seriemoordenaars komen uit een goed warm nest.
Derhalve zou je kunnen stellen dat alle seriemoordenaars uit een goed warm nest komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |