dat kan wel eens gebeuren hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:40 schreef DaMook het volgende:
Wat doe jij in de crew D_H ???
Waarom vraag ik dit ? Omdat je door een slotje heen post.
Jajaquote:Op woensdag 27 april 2005 08:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat kan wel eens gebeuren hoor.
een DB-bugje/feature
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jaja
Ow buzzer laat die 08:00 uur naar bed maar zittenik zit er (alweer) overheen
, ik kan me ook nooit aan beloften houden ook he
quote:
Vroeg opquote:
Lol. Dus je hebt deze week nachtdiensquote:Op woensdag 27 april 2005 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg opIk moet nog naar bed
Was om 6 uur afgewerkt
(ow, voor de niet brabo's , klaar met werken
) .
Ik heb altijd nachtdienstquote:Op woensdag 27 april 2005 09:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Lol. Dus je hebt deze week nachtdiens
O dat is dus braband'squote:Op woensdag 27 april 2005 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg opIk moet nog naar bed
Was om 6 uur afgewerkt
(ow, voor de niet brabo's , klaar met werken
) .
Altijd??quote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb altijd nachtdienst
Ik ben komende nacht wel vrij btw![]()
Met een Tquote:
Zeg maar gewoon vannachtquote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Altijd??
Wel beter dat je vandaag/morgen vrij bent!
Ik zie de letter d graagquote:Op woensdag 27 april 2005 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met een TEn ja afgewerkt is brabants voor klaar met werken
.
Brabant is ook gewoon gaafquote:Op woensdag 27 april 2005 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie de letter d graag![]()
wist niet dat er hier zoveel brabo's waren
Ow ok. Niet geweten.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon vannachtdat dekt het goed genoeg
en ja ik heb idd altijd nachtdienst
al 4 jaren lang
.
Dat is ook weer zoquote:Als ik een andere baan tegenkom die even goed betaald doe ik het trouwens, maar de meeste bedrijven betalen minder als wat ik nu verdienen nu kan ik 50% van mijn tijd fokken tijdens werktijd en dat kan ook haast nergens
.
zo gebondenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bengeltje ziet liever Braband. Klinkt voller
Onzin, jij weet niet wat ik graag ziequote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bengeltje ziet liever Braband. Klinkt voller
met een d is het eerder brablondquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of maak er Brabandt vaniedereen happy
En bedanktquote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met een d is het eerder brablond
er is hier al veel regen gevalllen vanochtendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai es en d_h .![]()
Het is hier nog droog.... Nog wel ....![]()
Er zijn hier al sinds vanacht steeds flinke buienquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai es en d_h .![]()
Het is hier nog droog.... Nog wel ....![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met een d is het eerder brablond
Of je blijft heeeelijk in je warme huisquote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn hier al sinds vanacht steeds flinke buien. Dagje regenpak vrees ik
.
quote:Eerst nog een aantal flinke buien. Vanuit het zuidwesten droog en wat zon. Later vandaag nog kans op een enkele bui in het binnenland.
Draaiend naar west tot zuidwest en toenemend matig tot vrij krachtig, 4-5, aan de kust soms krachtig, 6 Bft. Later weer minder wind.
Maximumtemperatuur tussen 13 en 16 graden.
Je krijgt wat je verdiendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er is hier al veel regen gevalllen vanochtend
quote:
Dat zal de TPG vast waarderen...quote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of je blijft heeeelijk in je warme huis
Dat is het nadeel van een buiten baan, ook bij regen moet je erop uitquote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn hier al sinds vanacht steeds flinke buien. Dagje regenpak vrees ik
.
Neejquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of maak er Brabandt vaniedereen happy
Dat had ik afgelopen nacht dus ookquote:Op woensdag 27 april 2005 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een buiten baan, ook bij regen moet je erop uit![]()
Regen is eigenlijk niet eens zo erg, die gladheid, die was niet grappig... Eigenlijk bevalt mijn werk me erg goed, dan neem ik die regen ook maar voor liefquote:Op woensdag 27 april 2005 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een buiten baan, ook bij regen moet je erop uit![]()
Ow dus ik had de regen verdientquote:
Waarvoor moet jij naar buiten ?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen nacht dus ookHeel de nacht rondlopen in de regen
Al heb ik wel minder gelopen als normaal dankzij de regen
td? Ohnee, dat is Technische Dienst. Helaas is er geen Brabantdquote:Op woensdag 27 april 2005 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
Word gek van die d-t dt weet ik veel wat nog
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef L-X het volgende:
Morgen iedereen. Another glorious day in the Corps.![]()
Dat hort bij het werkquote:
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
Word gek van die d-t dt weet ik veel wat nog
Ik ben rustigquote:
Brabant is en blijft gewoon met een Tquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderen
alsof jij stoom van mist kan onderscheidenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zojuist even niet. Stoom kwam letterlijk uit je oren
het is noord-brabantquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brabant is en blijft gewoon met een T.
Dat begreep ik al dat het voor je werk isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hort bij het werkOp het object waar ik vannacht zat moet je heel de nacht rondlopen
.
Ik ga nu naar bedquote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat begreep ik al dat het voor je werk isbijdehandje
Moet jij niet slapen, je word lastig ........
Als je niet rondliep, was je in slaapgevallen ?
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
Mijn moeder zit achter me. Nu kan ik mijn laatste pilsje niet eens rustig drinken
zeur moeders
Dank u. Die van jou mag er ook zijnquote:
Ik ook, door verbeteringenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderen
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof jij stoom van mist kan onderscheiden
* Bengeltje DaMook een klets om de oren geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
Mijn moeder zit achter me. Nu kan ik mijn laatste pilsje niet eens rustig drinken
zeur moeders
iddquote:Op woensdag 27 april 2005 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, door verbeteringen![]()
tss, er zijn ergere
Nou slaapse maar.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bedzie post over lastige moeder
Ja echt mijn moeder zeurt als ik 's ochtends bier drink terwijl ik dan net afgewerkt (klaar met werken) benquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
zeur moeders
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja echt mijn moeder zeurt als ik 's ochtends bier drink terwijl ik dan net afgewerkt (klaar met werken) benen mijn vader mag 's avonds na het werk wel bier drinken
Misschien toch tijd voor een eigen huisje?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja echt mijn moeder zeurt als ik 's ochtends bier drink terwijl ik dan net afgewerkt (klaar met werken) benen mijn vader mag 's avonds na het werk wel bier drinken
Er is nu eenmaal een verschil tussen avond en ochtendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, het oog wil ook watquote:Op woensdag 27 april 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dank U, die van mij heeft alleen geen betekenis![]()
Die van Speedy is pas gaafquote:Op woensdag 27 april 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dank U, die van mij heeft alleen geen betekenis![]()
Spreek je nog wel isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan met een gerust hart offline.
iggy heeft mijn vraag beantwoord
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan met een gerust hart offline.
iggy heeft mijn vraag beantwoord
Als ik het geld had JAquote:Op woensdag 27 april 2005 09:35 schreef L-X het volgende:
[..]
Misschien toch tijd voor een eigen huisje?![]()
Vor mij is de ochtend avondquote:Op woensdag 27 april 2005 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is nu eenmaal een verschil tussen avond en ochtend![]()
dat jij nachtdienst hebt, is maar een bijzaak![]()
Als jij nou eens zorgt dat ik mod op GAD kan worden hequote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef buzzer het volgende:
het is hier helemaal opgeklaard, het neigt nar mooi weer
Ja I know, ben te lui.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef AMD64 het volgende:
L-X. Je moet hem even netjes resizen naar 60×60. dan wordt hij veeeel scherper en mooier!
Dit klinkt als hopeloos verslaafdquote:Op woensdag 27 april 2005 09:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vor mij is de ochtend avondmaar dat snapt mijn moeder niet
Ach ja nu lig ik in bed ( laptop) en ga lekker slapenhoe eerder ik slaap hoe eerder ik weer kan fokken
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik help je er vanavond anders wel mee
Neuj hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit klinkt als hopeloos verslaafd![]()
Ik doe het graag hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar hebben ze AMD voor, die doet dat voor iedereen![]()
Primaquote:Op woensdag 27 april 2005 09:50 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja? Dan mail ik hem of post ik het in het avatar topic in GC
Heb je email adres opgeschreven. ben vanavond rond half 6/ 6 thuis en ga ik meteen aan de slag...quote:Op woensdag 27 april 2005 09:53 schreef L-X het volgende:
[..]
Prima. Wat zijn er toch altijd mensen behulpzaam. En dat op de vroege ochtend (nouja vroeg).
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb je email adres opgeschreven. ben vanavond rond half 6/ 6 thuis en ga ik meteen aan de slag...
Dus hou je mail in de gaten
Ik slieo vanaf NUquote:Op woensdag 27 april 2005 09:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik doe het graag hoorAls ze het willen
@ Damook. Dacht dat je sliep
-edit-
never mind
Slaap lekker!quote:
Ik ziet het jonkiequote:Op woensdag 27 april 2005 09:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb je nu even toegevoegd in MSN. is wat beter
Dat kun je beter met Fles opnemen, die is al mod in GAD....quote:Op woensdag 27 april 2005 09:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als jij nou eens zorgt dat ik mod op GAD kan worden heDan ben ik je (eeuwig) dankbaar
.
bedoelde eigenlijk dat zo snel mogelijk weer op Fok! zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 09:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj hoorIk drink het alleen graag
. Ik kan ook wel zonder, maar ik snap niet waarom ik het niet mag als ik thuis kom en mijn vader wel
Ja inderdaad. Werkze vandaag.quote:
Sorry hoor. Ben net nieuw hierquote:Op woensdag 27 april 2005 10:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat kun je beter met Fles opnemen, die is al mod in GAD....
Veel plezier met werken, m'n avatar of jouw forum?quote:
Allebei?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:18 schreef L-X het volgende:
[..]
Veel plezier met werken, m'n avatar of jouw forum?
* L-X ook nietquote:
Het gaat lekkerquote:Op woensdag 27 april 2005 10:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb net iets in de 1500
Puntentotaal: 1521
mogguhquote:
Hier ookquote:Op woensdag 27 april 2005 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
De tijd gaat maar niet vooruit![]()
het is pas 11 uurde keuken is zover als klaar.
nu nog de woonkamer![]()
Maar de zon komt wel langzaam door![]()
wel lekker, maar kortquote:
Goomornin' flesquote:Op woensdag 27 april 2005 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
Jij hebt tenminste wat leuks te doenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
wel lekker, maar kort
we hebben nog een hoop napret van de open dag van gisteren, dus ik kom de dag wel door
Die van mijzelf!quote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef Shreever het volgende:
[..]
Het gaat lekker![]()
In welke subleage(s) zit jij?
En het wachtwoord?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef AMD64 het volgende:
Hier, dit is mijn league
http://sport.fok.nl/f1/subleagues/557
vervelen si niet prettig...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wat leuks te doen![]()
Ik ga me rot vervelen vandaag waarschijnlijk...
Maar mijn nieuwe boek is nog niet binnen, ik moet er nog twee dagen op wachten..quote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
vervelen si niet prettig...
een goed boek wil de dag ook nog wel eens snel doen gaan...
Weet je wel hoeveel engelse woorden er zijn die iemandj fout zou kunnen schrijven...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die is waarschijnlijk ook fout Engels
rolwolkenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:20 schreef leonieke het volgende:
Pompidom
Hallo
En nu post ik toch nog maar even over mijn werk
Ik moest me vandaag melden bij de directie. Dus ik met schrik richting haar bureau gestapt. Bureau vol volk. Moest ik even in een aparte bureau gaan met haar.
Vroeg ze me of ik het zou zien zitten om volgend jaar (in september dus) terug te keren voor een fulltime (en om mee te werken aan een drie jaar durend project)
En of!![]()
Voor de rest heb ik weer de heerlijke geur van gras opgesnoven en zit het hier vol slingerwolken![]()
quote:
Van Stuquote:
Dat weet je nietquote:Op woensdag 27 april 2005 13:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: wie of wat is Hair?
Ik ben pas geboren in 1981quote:Op woensdag 27 april 2005 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet je nietNou ja zeg...
.
Hair is een hippiefilm uit '79 met heel veel toffe muziek.
Toffe muziek dusquote:Op woensdag 27 april 2005 13:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben pas geboren in 1981![]()
Ik ben nog jong enzo![]()
Maar nee, die film zegt me nietsWat voor muziek zit er zo allemaal in?
*zoekt dan maar even op googlequote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Toffe muziek dus. Je kent het nummer Hair vast wel (I got life, mother).
Haiquote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
www.speedygj.nl = vrij![]()
![]()
Goedenmiddag mensen
Maar als het vrij is, is dat toch goed? Dan kan jij het inpikkenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
www.speedygj.nl = vrij![]()
![]()
Goedenmiddag mensen
Zoiets, alleen zit hier meer verhaal in. Maar het heeft er idd van wegquote:Op woensdag 27 april 2005 13:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
*zoekt dan maar even op google
Is het zo'n film in de aard van Grease of Dirty Dancing? Of geen van beide genres?
Want die films vind ik persoonlijk wel heel leuk! Luister weeral twee dagen naar de soundtrack van Grease in mijn auto. Voorbijgangers hebben waarschijnlijk veel plezier als ze me zien shaken en zingen
Hey mopquote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai
Wat is er?
Goede film es![]()
wanneer ga je die bekijken
Ik heb em 22ste aangevraagt.....quote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar als het vrij is, is dat toch goed? Dan kan jij het inpikken
Hoi Speedy
*kusje geeft zodat die armpjes in de lucht zwieren
Zoiets had ik dus met Grease en DD vermoed ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets, alleen zit hier meer verhaal in. Maar het heeft er idd van weg. Ik was overigens een jaar of 12 toen ik de film voor het eerst zag en die heeft toen ontzettende indruk op me gemaakt.
Dat duurd wel lang zegquote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey mop
[..]
Ik heb em 22ste aangevraagt.....
Order door ons geaccepteerd Nee
Overeenkomst ontvangen Nee
Primaire DNS opgezet Nee
Domeinnaam aangevraagd Nee
Aanvraag geaccepteerd Nee
Account aangemaakt Nee
Als nu 1maal een ander nu die gaat registreren en die hosters zijn sneller dan kan ik het vergeten
Alhoewel die kan wel klein is.
Ik weet nog niet wanneer ik 'm ga kijken, de voorpret is ook al leukquote:Op woensdag 27 april 2005 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai
Wat is er?
Goede film es![]()
wanneer ga je die bekijken
Ik ga blijven duimen zodat hij van u wordtquote:Op woensdag 27 april 2005 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb em 22ste aangevraagt.....
veel nee's
Als nu 1maal een ander nu die gaat registreren en die hosters zijn sneller dan kan ik het vergeten
Alhoewel die kan wel klein is.
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef D.Rose het volgende:
Flow it, show it, long as God can grow it, my hair
Een trekhaak, doe maar ruigquote:Op woensdag 27 april 2005 13:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj B
we hebben een trekhaak
Nee dan moet ik dokken, nu kan ik mooi 15 euro aan iets anders gaan besteden.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat duurd wel lang zeg![]()
Ik had het binnen 2 dgn. kan je niet een via een ander die naam registreren?
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik 'm ga kijken, de voorpret is ook al leuk. Zal wel een keer in een weekend worden
.
Van die 2 flims heb ik uiteraard ook de soundtracksquote:Op woensdag 27 april 2005 13:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus met Grease en DD vermoed ik.
Als ik die ooit eens tegenkom dan zeg ik gewoon niet tegen phille dat het een muziekfilm is en dan huur ik hem en kijk ik vol verbazing als ik al die liedjes hoor
Wanneer wanneerquote:Op woensdag 27 april 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dan moet ik dokken, nu kan ik mooi 15 euro aan iets anders gaan besteden.
[afbeelding]
WHAAAAAAAAAAAA ZOMEERRRRRRRRRRRRRRR
En hoe ziet het eruit voor België? Kuststreek en rond Brussel?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
WHAAAAAAAAAAAA ZOMEERRRRRRRRRRRRRRR
ik heb hét singeltje van DD nogquote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Van die 2 flims heb ik uiteraard ook de soundtracks. Dirty Dancing heb ik laatst de DVD van gekocht, puur voor de heb, want ik heb 'm nog altijd niet gekeken
.
Voor tijdelijk zo te zienquote:
Dat gaat vast wel lukken, ik heb 'm al zeker een keer of 6 gezien sinds die tijdquote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Vertel dan even of het nog net zo goed is als toen je HAIR voor het eerst had gezien.
Pooiersquote:Op woensdag 27 april 2005 13:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ruig he
daar past een autoambulance achter, met een pooierbak erop
In Belgie slaan ze de zomer dit jaar overquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe ziet het eruit voor België? Kuststreek en rond Brussel?
O nouja , volgende week is al ietsquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor tijdelijk zo te zien
Volgende week..
Ik denk dat mijn zus ergens de soundtrack heeft van DD, ik heb ergens de video en dvd liggen en alle mp3's op pc (maar mijn boxen werken nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel lukken, ik heb 'm al zeker een keer of 6 gezien sinds die tijd.
Dan is het toch geen pooierbak, liefjequote:Op woensdag 27 april 2005 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja maar....ja maar..... ik rijd er in
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
In Belgie slaan ze de zomer dit jaar over
daar hebben ze al metekindjes
dat was ook sarcasmequote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het toch geen pooierbak, liefje![]()
1: Zie kaartquote:Op woensdag 27 april 2005 13:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe ziet het eruit voor België? Kuststreek en rond Brussel?
Trouwens Speedy, blijkbaar hebben die mannen van het Brusselse vorig weekend heel de tijd zon gekregen (terrasjes gedaan enzo) terwijl wij in W-Vl daar zaten met onze grijze hemel en regen. Ziet het er weer zo uit voor dit weekend
Ach, zolang je naar de kust gaat heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, dan komen we wel Nederland onveilig maken. We hebben toch twee maand vrij. Ik heb toch twee maand vrij, phille wil persé herexamens geven in augustus![]()
Ik moet en zal de zon gezien hebben in de zomervakantie
O heb ik de verkeerde smiley erbij gepost ?quote:Op woensdag 27 april 2005 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was ook sarcasme
het is een D-bak
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O nouja , volgende week is al iets![]()
Ik mag vanaf volgende week de donderdag avond gaan werken![]()
![]()
nouja, als het een collega uit de nood helpt![]()
Wij zijn geen zeemensenquote:Op woensdag 27 april 2005 13:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, zolang je naar de kust gaat heb ik er geen last van
nou is het al te laatquote:Op woensdag 27 april 2005 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O heb ik de verkeerde smiley erbij gepost ?![]()
Ik wil ook de zon gezien hebben, desnoods ga ik ervoor naar Belgie.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, dan komen we wel Nederland onveilig maken. We hebben toch twee maand vrij. Ik heb toch twee maand vrij, phille wil persé herexamens geven in augustus![]()
Ik moet en zal de zon gezien hebben in de zomervakantie
quote:
Onweer na een hete dag is mooooii en leukquote:2: Ook voor deze weekeind lijkt het idd het slechte weer in het westen te zitten, alhoewel het zondag voor een groot deel van de dag droog zal blijfen (volgens de weerkaarten)
Die dag is zeer warm, maar dat betekent ook tot flink hevig onweer.
17 juliquote:Mogelijk verwacht ik zelf weer als 17 juli aangezien een flinke storing vanuit het westen ons kan op komt en dat knalt tegen die enorme zachte lucht aan met gevolg dat je zulke weerverschijnselen krijgt
Maar aan de kust in België is er niets te zien...quote:Op woensdag 27 april 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil ook de zon gezien hebben, desnoods ga ik ervoor naar Belgie.
Ik heb een afkeer van aan de zee liggen zonnen en dat zand tussen mijn tenen en alle lichaamsplooienquote:Op woensdag 27 april 2005 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet tegen zoutwater?
Hallo en smakelijk straksquote:Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee hoi ben ik weerff worstebroodjes klaarmaken
Fles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee hoi ben ik weerff worstebroodjes klaarmaken
En voor Fles jompel je jou de armen van het lijfquote:Op woensdag 27 april 2005 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Oh my...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
de feeststemming is hier wel voorbij.. Net te horen gekregen dat er vanochtend een docent plotseling overleden is... ik heb notabene gisterenavond nog met hem staan praten op de open dag
Mij maakt het niet uit of het aan zee is , als er maar zon isquote:Op woensdag 27 april 2005 13:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar aan de kust in België is er niets te zien...
De ardennen zijn leuk, maar de zee![]()
Deze wolken verdreef op 17 juli juist de warmtequote:Op woensdag 27 april 2005 14:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
En voor Fles jompel je jou de armen van het lijf
En wat een mooie wolken joh! Hoe jij er toch altijd aan denkt om daar foto's van te nemen. Ik zou gewoon staren naar die dingen en *wauw* uitkramen ofzo..
Maar welke wolk moet ik met welke vergelijken en welke is dan zoveel groter? Ik begrijp het niet helemaal
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
de feeststemming is hier wel voorbij.. Net te horen gekregen dat er vanochtend een docent plotseling overleden is... ik heb notabene gisterenavond nog met hem staan praten op de open dag
Flesjeeeeeequote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi SpeedyWat ben je enthousiast vandaag?
Ah het zijn de uwe niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze wolken verdreef op 17 juli juist de warmte
Deze zijn op verschillende plaatsen gemaakt.
Check: Klik hier
OMGquote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef buzzer het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit of het aan zee is , als er maar zon is
Klopt zijn niet van mij.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah het zijn de uwe niet.
Vorige zomer was het eigenlijk ook wel fantastisch weer hier, en de zomer ervoor ook.
Was een hete zomer die maanden dat phille en ik net samen waren![]()
Die vijfde foto lijkt trouwens veel op een ufo vind ik
aan en hartstilstand, net over de 50....quote:Op woensdag 27 april 2005 14:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh my...
Innige deelneming.
Plotseling als na een ongeval of iets aan het hart ofzo? Zoiets kan idd nogal hard aankomen. Had ik een tijd terug ook met mijn buurvrouw
als ik te nieuwsgierig ben, zeg je het me maar
Sjiek waarschijnlijk. Wolkbreuken kunnen leuk zijn, zeker na een hittegolf ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt zijn niet van mij.
Van die wolk heb ik ook weinig van gemerkt, maar we hebben wel 30 min onder een complete wolkbreuk gezeten waardoor het noorden het meeste regen aftapte
Is het nog steedsquote:Woei![]()
echte liefde
.
Ik denk dat ik van de schrik waarschijnlijk een volledige kelder zou beginnen gravenquote:Idd die lijkt best wel op een ufo, alleen qua grote is zelfs de grooste gebouw van de wereld er niks bij.
Je zou maar eens op 100 hoog zitten, je ziet dan werkelijk echt die wolk tegen je raam aan knallenlijkt me gaaf maar ook een angstig gezicht.
Inderdaad... Doet me altijd nog meer nadenken over mijn leven.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
aan en hartstilstand, net over de 50....
het blijft toch een raar idee datiemand er zo opeens niet meer is.
dank, dat is het zeker..quote:Op woensdag 27 april 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei buzzer, m'n condoleances kerelDat zijn nare dingen...
Net over de 50quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
aan en hartstilstand, net over de 50....
het blijft toch een raar idee datiemand er zo opeens niet meer is.
Hahaha in de regen wandelenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sjiek waarschijnlijk. Wolkbreuken kunnen leuk zijn, zeker na een hittegolf ofzo.
Phille vindt het bv zalig om in de regen te wandelen. Ik weet nog -de tijd dat we elke avond aan de telefoon hingen- dat hij -als het regende- buiten ging staan.
[..]
Is het nog steedsmaar wat minder onstuimig tegenwoordig
[..]
Ik denk dat ik van de schrik waarschijnlijk een volledige kelder zou beginnen graven![]()
tnxquote:Op woensdag 27 april 2005 14:26 schreef MutZ het volgende:
Gecondoleerd buzzer
quote:
Ook gezienquote:
Hoi Shreeverquote:
Hee MutZie!quote:
mij ook....quote:
Vakantie met bewoners van m'n werk... Het was echt ontzettend tof... aangepaste huisjes waarin 2 sauna's, een bubbelbad en een zonnehemel zatenquote:Op woensdag 27 april 2005 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
diessen???
wrom daarheen.
is toch geen reet te beleven
Goed, erg leuke vakantie gehad... Lichamelijk nu wel kapot, maar het was het waard...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hee MutZie!
Hoe is het met jou?
* Shreever is zo weer weg, even naar de kapper
Same here...quote:
Dat scheelt een hoop natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2005 15:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed, erg leuke vakantie gehad... Lichamelijk nu wel kapot, maar het was het waard...
Of je opent er een topique over, dat kan natuurlijk ookquote:
Spammerquote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef MutZ het volgende:
4.
nou niet doorzeuren....quote:
Dacht het niet...quote:
Hey Screeverquote:
Gloeiende gloeiende! Waarom gaat het net regenen als ik klaar ben op stage!quote:
ja hoor geen probleemquote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef Shreever het volgende:
[..]
Of je opent er een topique over, dat kan natuurlijk ook
Ja, klas 't net in FB topicquote:Op woensdag 27 april 2005 15:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou niet doorzeuren....
er wordt gekeken naar eenoplossing voor het stageprobleem..
Minder tijd speedy, minder tijd. Toen we net samen waren, was phille nog aan het luilakken op de schoolbanken en had ik een 8 to 5 jobquote:Op woensdag 27 april 2005 14:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hahaha in de regen wandelen![]()
(regenverhaal)
Haha minder onstuimighow come?
Hahaha is eigelijk niet nodig aangezien wolken echt niet hard zijn, maar toch, om zoiets op je af zien komen![]()
Zou je maar even lekker een middag dutje doen, ineens hoor je gerommel en alle mensen die roepen van: WOW!!!!!
Jij doet de gordijn open en dan zie je die enorme wolk op je af komen
Zou me eerlijk gezegt dood schrikken![]()
Hier in Terneuzen heeft het al een paar uur geregend. Nu is het eindelijk droog en schijnt 't zonnetje, houden zoquote:Op woensdag 27 april 2005 15:50 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende! Waarom gaat het net regenen als ik klaar ben op stage!
ik zei stage![]()
Aha okequote:Op woensdag 27 april 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Minder tijd speedy, minder tijd. Toen we net samen waren, was phille nog aan het luilakken op de schoolbanken en had ik een 8 to 5 job
En als ik een kelder wil graven, mag ik dat toch doen zeker?![]()
Soit, ik ben een watje soms, ik kruip de gordijnen al in als ik een spin tegenkom, dus zo'n wolk die op me afkomt... Apocalypse noooowwww![]()
Aha okequote:Op woensdag 27 april 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
late reactie doordat phille net thuis gekomen is en hij nog moest eten en ik hem vanalles moest vertellen over mijn contract enzo...
okequote:
We hebben bijna vakantie natuurlijk.. alle stress uit ons lichaam s..... sporten dusquote:Op woensdag 27 april 2005 15:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha okedat kan gebeuren he
Whahanah dat moet jij helemaal zelf weten
quote:Op woensdag 27 april 2005 15:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke![]()
Maakt ook niet uit joh
Ik moest nog effe wat dingen opmeten alleen nu zoek ik iets waar ik niet echt uit kom
Nog niet echt, maar dat komt welquote:Op woensdag 27 april 2005 15:48 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop natuurlijk![]()
Al een beetje bijgekomen nu?
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:54 schreef leonieke het volgende:
Wb Mutz![]()
Ik lees net dat de vakantie echt tof was.
Hoe voel je je nu?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...
heel vervelendquote:Op woensdag 27 april 2005 16:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu voel ik me wat minder... Veel pijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |