dat kan wel eens gebeuren hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:40 schreef DaMook het volgende:
Wat doe jij in de crew D_H ???
Waarom vraag ik dit ? Omdat je door een slotje heen post.
Jajaquote:Op woensdag 27 april 2005 08:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat kan wel eens gebeuren hoor.
een DB-bugje/feature
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jaja
Ow buzzer laat die 08:00 uur naar bed maar zittenik zit er (alweer) overheen
, ik kan me ook nooit aan beloften houden ook he
quote:
Vroeg opquote:
Lol. Dus je hebt deze week nachtdiensquote:Op woensdag 27 april 2005 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg opIk moet nog naar bed
Was om 6 uur afgewerkt
(ow, voor de niet brabo's , klaar met werken
) .
Ik heb altijd nachtdienstquote:Op woensdag 27 april 2005 09:01 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Lol. Dus je hebt deze week nachtdiens
O dat is dus braband'squote:Op woensdag 27 april 2005 09:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vroeg opIk moet nog naar bed
Was om 6 uur afgewerkt
(ow, voor de niet brabo's , klaar met werken
) .
Altijd??quote:Op woensdag 27 april 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb altijd nachtdienst
Ik ben komende nacht wel vrij btw![]()
Met een Tquote:
Zeg maar gewoon vannachtquote:Op woensdag 27 april 2005 09:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Altijd??
Wel beter dat je vandaag/morgen vrij bent!
Ik zie de letter d graagquote:Op woensdag 27 april 2005 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met een TEn ja afgewerkt is brabants voor klaar met werken
.
Brabant is ook gewoon gaafquote:Op woensdag 27 april 2005 09:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie de letter d graag![]()
wist niet dat er hier zoveel brabo's waren
Ow ok. Niet geweten.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon vannachtdat dekt het goed genoeg
en ja ik heb idd altijd nachtdienst
al 4 jaren lang
.
Dat is ook weer zoquote:Als ik een andere baan tegenkom die even goed betaald doe ik het trouwens, maar de meeste bedrijven betalen minder als wat ik nu verdienen nu kan ik 50% van mijn tijd fokken tijdens werktijd en dat kan ook haast nergens
.
zo gebondenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bengeltje ziet liever Braband. Klinkt voller
Onzin, jij weet niet wat ik graag ziequote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bengeltje ziet liever Braband. Klinkt voller
met een d is het eerder brablondquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of maak er Brabandt vaniedereen happy
En bedanktquote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met een d is het eerder brablond
er is hier al veel regen gevalllen vanochtendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai es en d_h .![]()
Het is hier nog droog.... Nog wel ....![]()
Er zijn hier al sinds vanacht steeds flinke buienquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai es en d_h .![]()
Het is hier nog droog.... Nog wel ....![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met een d is het eerder brablond
Of je blijft heeeelijk in je warme huisquote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn hier al sinds vanacht steeds flinke buien. Dagje regenpak vrees ik
.
quote:Eerst nog een aantal flinke buien. Vanuit het zuidwesten droog en wat zon. Later vandaag nog kans op een enkele bui in het binnenland.
Draaiend naar west tot zuidwest en toenemend matig tot vrij krachtig, 4-5, aan de kust soms krachtig, 6 Bft. Later weer minder wind.
Maximumtemperatuur tussen 13 en 16 graden.
Je krijgt wat je verdiendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er is hier al veel regen gevalllen vanochtend
quote:
Dat zal de TPG vast waarderen...quote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of je blijft heeeelijk in je warme huis
Dat is het nadeel van een buiten baan, ook bij regen moet je erop uitquote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn hier al sinds vanacht steeds flinke buien. Dagje regenpak vrees ik
.
Neejquote:Op woensdag 27 april 2005 09:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Of maak er Brabandt vaniedereen happy
Dat had ik afgelopen nacht dus ookquote:Op woensdag 27 april 2005 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een buiten baan, ook bij regen moet je erop uit![]()
Regen is eigenlijk niet eens zo erg, die gladheid, die was niet grappig... Eigenlijk bevalt mijn werk me erg goed, dan neem ik die regen ook maar voor liefquote:Op woensdag 27 april 2005 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een buiten baan, ook bij regen moet je erop uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |