Brabant is en blijft gewoon met een Tquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderen
alsof jij stoom van mist kan onderscheidenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zojuist even niet. Stoom kwam letterlijk uit je oren
het is noord-brabantquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brabant is en blijft gewoon met een T.
Dat begreep ik al dat het voor je werk isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hort bij het werkOp het object waar ik vannacht zat moet je heel de nacht rondlopen
.
Ik ga nu naar bedquote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat begreep ik al dat het voor je werk isbijdehandje
Moet jij niet slapen, je word lastig ........
Als je niet rondliep, was je in slaapgevallen ?
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
Mijn moeder zit achter me. Nu kan ik mijn laatste pilsje niet eens rustig drinken
zeur moeders
Dank u. Die van jou mag er ook zijnquote:
Ik ook, door verbeteringenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderen
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof jij stoom van mist kan onderscheiden
* Bengeltje DaMook een klets om de oren geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
Mijn moeder zit achter me. Nu kan ik mijn laatste pilsje niet eens rustig drinken
zeur moeders
iddquote:Op woensdag 27 april 2005 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, door verbeteringen![]()
tss, er zijn ergere
Nou slaapse maar.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bedzie post over lastige moeder
Ja echt mijn moeder zeurt als ik 's ochtends bier drink terwijl ik dan net afgewerkt (klaar met werken) benquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
zeur moeders
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja echt mijn moeder zeurt als ik 's ochtends bier drink terwijl ik dan net afgewerkt (klaar met werken) benen mijn vader mag 's avonds na het werk wel bier drinken
Misschien toch tijd voor een eigen huisje?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja echt mijn moeder zeurt als ik 's ochtends bier drink terwijl ik dan net afgewerkt (klaar met werken) benen mijn vader mag 's avonds na het werk wel bier drinken
Er is nu eenmaal een verschil tussen avond en ochtendquote:Op woensdag 27 april 2005 09:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach, het oog wil ook watquote:Op woensdag 27 april 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dank U, die van mij heeft alleen geen betekenis![]()
Die van Speedy is pas gaafquote:Op woensdag 27 april 2005 09:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dank U, die van mij heeft alleen geen betekenis![]()
Spreek je nog wel isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan met een gerust hart offline.
iggy heeft mijn vraag beantwoord
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:41 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan met een gerust hart offline.
iggy heeft mijn vraag beantwoord
Als ik het geld had JAquote:Op woensdag 27 april 2005 09:35 schreef L-X het volgende:
[..]
Misschien toch tijd voor een eigen huisje?![]()
Vor mij is de ochtend avondquote:Op woensdag 27 april 2005 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er is nu eenmaal een verschil tussen avond en ochtend![]()
dat jij nachtdienst hebt, is maar een bijzaak![]()
Als jij nou eens zorgt dat ik mod op GAD kan worden hequote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef buzzer het volgende:
het is hier helemaal opgeklaard, het neigt nar mooi weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |