Ow dus ik had de regen verdientquote:
Waarvoor moet jij naar buiten ?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen nacht dus ookHeel de nacht rondlopen in de regen
Al heb ik wel minder gelopen als normaal dankzij de regen
td? Ohnee, dat is Technische Dienst. Helaas is er geen Brabantdquote:Op woensdag 27 april 2005 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
Word gek van die d-t dt weet ik veel wat nog
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef L-X het volgende:
Morgen iedereen. Another glorious day in the Corps.![]()
Dat hort bij het werkquote:
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
Word gek van die d-t dt weet ik veel wat nog
Ik ben rustigquote:
Brabant is en blijft gewoon met een Tquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderen
alsof jij stoom van mist kan onderscheidenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zojuist even niet. Stoom kwam letterlijk uit je oren
het is noord-brabantquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brabant is en blijft gewoon met een T.
Dat begreep ik al dat het voor je werk isquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hort bij het werkOp het object waar ik vannacht zat moet je heel de nacht rondlopen
.
Ik ga nu naar bedquote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat begreep ik al dat het voor je werk isbijdehandje
Moet jij niet slapen, je word lastig ........
Als je niet rondliep, was je in slaapgevallen ?
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
Mijn moeder zit achter me. Nu kan ik mijn laatste pilsje niet eens rustig drinken
zeur moeders
Dank u. Die van jou mag er ook zijnquote:
Ik ook, door verbeteringenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb er op zich weinig last van, maar ik word soms meegezogen met anderen
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof jij stoom van mist kan onderscheiden
* Bengeltje DaMook een klets om de oren geeftquote:Op woensdag 27 april 2005 09:31 schreef DaMook het volgende:
Mijn moeder zit achter me. Nu kan ik mijn laatste pilsje niet eens rustig drinken
zeur moeders
iddquote:Op woensdag 27 april 2005 09:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, door verbeteringen![]()
tss, er zijn ergere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |