Is op basis van olijfolie misschien zit daar het probleem?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
Ah! Ik had deze mayonaise gebruikt.
[afbeelding]
Achzo!quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:27 schreef Oblivion het volgende:
Die is inderdaad niet te vermengen met water.![]()
Heb dat ook wel eens een keer geprobeerd...![]()
Truste Obliquote:
Hey soms moet je vauten maken...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Achzo!
Zal het nóóit meer doen..
Slaap lekker!
quote:Rissoleren
Vlug aanbraden tot mooi gouden kleur.
Die met dat kereltje en die citroen! Die was tof!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Proest
Is toch wel erg dat men een moeilijke term gebruikt en em niet eens goed kan schrijven
Doet me een beetje denken aan die C1000-reclames van een tijdje geleden
Beetje respect voor de moderator hequote:Op woensdag 27 april 2005 09:44 schreef Drive-r het volgende:
BBQ kip, briljant! Zelf posten in een gesloten topic... proest...
Kunnen modjes dan door slotjes heen posten?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beetje respect voor de moderator he![]()
Ik kom er dus echt 2 seconden geleden pas achter....![]()
![]()
Dat moet je dus ook net even weten he... Toch fout dat de SVH zoiets fout op haar formulieren zet...quote:Op woensdag 27 april 2005 03:04 schreef shredder het volgende:
Het is rissoleren, dan krijg je ook meer hits op google.
[..]
http://www.svh.nl/quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is SVH?
Ten eerste moet je zeker je sociale hygiene gehaald hebben om een zaak te mogen beginnen en eventueel waar alcohol mag worden geschonken. ( even tussen door, de sociale hygiene heb ik gisteren gehaald:quote:Op woensdag 27 april 2005 12:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Gave site dat svh.nl
Wat een geweldige boeken staan erop zeg!
Zeg even een vraagje, ik ga deze zomer afstuderen en er is een grote kans dat ik geen baan kan vinden (gaat niet zo goed in mijn vakgebiedje op dit moment).
Ik ben aan het oriënteren op alternatieven en heb het er al jaren met mijn zus over om iets van een lunchroom-achtig iets op te starten
Geen concrete plannen hoor, maar ik ben weleens benieuwd wat voor diploma's je hiervoor moet halen en wat er zo'n beetje bij komt kijken vóór je kunt beginnen.
En er zitten hier volgens mij genoeg mensen die mij dat kunnen vertellen, of niet?
Zo, das niet gepiest en toch nat!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:07 schreef shredder het volgende:
( even tussen door, de sociale hygiene heb ik gisteren gehaald:
Een 9)
heerlijk! jij ook nog de slaap kunnen vatten?quote:
Vanwaar dequote:
Ja, uiteindelijk wel... In slaap gevallen met mijn beste vriend, de tv...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heerlijk! jij ook nog de slaap kunnen vatten?
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel... In slaap gevallen met mijn beste vriend, de tv...![]()
quote:
Ah...quote:
works fine for me too. waar had je gister nacht zin in trouwens? misschien is dat een antwoord op wat hierboven staat.quote:
was mijn eerste hit. maar het komt uit een goed hartquote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef Oblivion het volgende:
Dat is bijna de eerste hit bij google...![]()
Ik heb een andere uitgekozen.![]()
En ik weet nog niet of ik het doe, maar eens kijken....![]()
het ging om een voorafje bij sushi/sashimi.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
bloemkoolsoep..
lijk mij persoonlijk niks. maarja, ben ook niet echt een bloemkool fan. alhoewel ik een rauw stukje wel weer lekker vind om weg te knabbelen. kan je er geen lekkere ovenschotel mee maken ofzo?
of was de soep al het plan?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik helemaal niet gek ben op bloemkool...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
bloemkoolsoep..
lijk mij persoonlijk niks. maarja, ben ook niet echt een bloemkool fan. alhoewel ik een rauw stukje wel weer lekker vind om weg te knabbelen. kan je er geen lekkere ovenschotel mee maken ofzo?
of was de soep al het plan?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het ging om een voorafje bij sushi/sashimi.
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
U is gemeen, want ik had gezegd dat, dat geen optie was...![]()
gerookte zalm?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:37 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb hier een recept met zalm...
Nou dat spreekt me dan wel aan...![]()
Nee rauwe zalm filet, maar dat heb ik natuurlijk niet in huis, blikkie moet toch kunnen?quote:
voor hoeveel mensen kook je normaal?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef Oblivion het volgende:
Ah op zo'n manier...![]()
Nee, geen sashimi vandaag....![]()
Heb de laatste tijd toch weinig zin in koken...![]()
Maar...maar....maar....het blijft bloemkool...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Bloemkool is ook heel lekker als je het even kookt, dan in een ovenschotel mikt, dan geraspte kaas erover gooit en dan flink wat komijn erover strooit
Aardappeltjes of puree erbij, heel lekker!
* BBQ-kip kruipt weer snel terug naar haar studie
dan is het nog steeds bloemkoolquote:Op woensdag 27 april 2005 16:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar...maar....maar....het blijft bloemkool...![]()
En met de soep mag je pureren...![]()
2 volwassen en 1 kind.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor hoeveel mensen kook je normaal?
Met zalm zal dat toch wel meevallen?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan is het nog steeds bloemkool
slobberbloemkool
recept?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:47 schreef Oblivion het volgende:
, maar prei-brie soep gaat er zomaar in...![]()
ivm met de sashimi. maak je het wel eens zelf? hier zit een top viswinkel, the fish store, met meer dan 100 soorten ingevroren (ook allerlei garnalen en zelfs kikkerbilletjes). je kan gewoon een kilotje zelf samenstellen en dan heb je echt wel genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
2 volwassen en 1 kind.
Hoezo?
Het is toch vaak te veel... En dat vries ik in, voor de dagen dat ik niet kan koken...![]()
quote:
Ik haal wel eens lekkere verse zalm en tonijn, en dan smullen maar...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ivm met de sashimi. maak je het wel eens zelf? hier zit een top viswinkel, the fish store, met meer dan 100 soorten ingevroren (ook allerlei garnalen en zelfs kikkerbilletjes). je kan gewoon een kilotje zelf samenstellen en dan heb je echt wel genoeg.
ja vers kan ook. maar ik had begrepen dat de meeste fokkers armlastige studenten zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 16:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik haal wel eens lekkere verse zalm en tonijn, en dan smullen maar...![]()
Ben niet student, en ook niet armlastig...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja vers kan ook. maar ik had begrepen dat de meeste fokkers armlastige studenten zijn![]()
ik kan nog wel eens s'nachts zin krijgen. maar anders vers hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben niet student, en ook niet armlastig...![]()
En als sashimi niet vers is hoef ik het niet... Jij wel?
Eet jij veel 's nachts?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan nog wel eens s'nachts zin krijgen. maar anders vers hoor.
hangt een beetje van mijn ritme af. en vis is natuurlijk erg licht.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eet jij veel 's nachts?
Ik probeer dat toch een beetje tot het minimale te houden...
nee ik leef onregelmatig.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:10 schreef Oblivion het volgende:
Je werkt nachtdiensten enzo?
En ik weet al wat ik ga eten, groene thaise curry...![]()
![]()
Gooi die bloemkool er wel door, dan is die ook weer op...![]()
Lekker met kip...![]()
Zal ik jullie eens een geheimpje verklappen, geen enkele vis die jullie eten is vers. Alles komt al-tijd diepgevroren aan, ja zelfs de hollandse nieuwe! Waarom? Omdat de wetgeving bepaald dat als jij je vis wilt verkopen moet ie op de boot al zijn ingevroren. Er wordt idd wel eens mee gesjoemeld, door hem op het land nog eerst te fileren of ff de ingewanden eruit te halen, maar dan wordt ie ook ingevroren. Al-tijd.3e wereldlanden uitgezonderd natuurlijk, geld voor de westerse wereldquote:Op woensdag 27 april 2005 16:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik haal wel eens lekkere verse zalm en tonijn, en dan smullen maar...![]()
Ja, ontdooide visquote:Op woensdag 27 april 2005 20:25 schreef Oblivion het volgende:
Ah ja, je weet wat ik bedoel...toch?
Ach, ik vond hem simpel. Je moet gewoon wel wat globaal weten over bepaalde gespreksmodellen, drugs en wat inhoudelijke zaken. Het is een toets op mbo niveau, niet al te moeilijk. Je krijgt 40 minuten voor 40 vragen. En ik was 173 euro kwijt voor alleen één toets.quote:Op woensdag 27 april 2005 14:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah gefeliciteerd met je 9, dat is nog eens een mooi cijfer!
Wat voor niveau kan ik verwachten van die examens? MBO? VMBO?
En hoeveel tijd ben je er zo'n beetje mee kwijt (voor theorie en wanneer nodig praktijk).
Ah jij ook alquote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef Chielus het volgende:
Hallo Allemaal
Ik heb vandaag veel te veel betaald voor een of ander half-litertje Yoghert & juice van Friese vlag, het is gewoon yoghurt met jus dórange (ja, dat had ik zelf ook wel kunnen weten,) maar ik wil altijd nieuwe producten eens een x proberen.
appels zijn niet alleen goed om een nicotineverslaving tegen te gaan, ze zijn ook nog eens hongerremmend. en augurken net als komkommer en citroen zijn anti-caloriën. zuur is een goede vervanger van eten dus, maar neemt niet weg dat het je tanden kapot maakt. gelukkig hebben we weer kaas om dat te verhelpen.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Ah nee niet doen...![]()
Ik wil niks snoepen, eten of iets...![]()
*naar de water kraan rent...![]()
hey hey. heb je nog nagedacht over een houtoven op een volkstuintje? kan je zo met een paar fokkers organiseren.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Aloha, kip is present
Wat gaan we maken vanavond?
Ik ga helemaal niets meer maken, heb me vol zitten vreten aan AH-chocoladetaart
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
appels zijn niet alleen goed om een nicotineverslaving tegen te gaan, ze zijn ook nog eens hongerremmend. en augurken net als komkommer en citroen zijn anti-caloriën. zuur is een goede vervanger van eten dus, maar neemt niet weg dat het je tanden kapot maakt. gelukkig hebben we weer kaas om dat te verhelpen.
Haha, ja, ik had slecht geslapen en was toen maar wat literatuur gaan lezen ('t is maar waar je zin in hebt he om 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 28 april 2005 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Jij was vanochtend trouwens vroeg wakker....kip!
DAMN!![]()
Haha, een volkstuintjequote:Op donderdag 28 april 2005 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey hey. heb je nog nagedacht over een houtoven op een volkstuintje? kan je zo met een paar fokkers organiseren.
Ik vind het geweldigquote:
beterquote:Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haha, een volkstuintje
Ik ben 22, heb en wil geen volkstuintje. Al zou ik het willen, ik heb er de tijd niet voor.
En lekker je groente met neergedaalde troep van de A4 eten... neuh...
Het komt wel in een volgend huis, met tuin
ritme is zo aangeleerd. maar voor een opgroeiend gezin een noodzaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:40 schreef Oblivion het volgende:
Oh ja overdag slapen is heerlijk...maar inderdaad funest voor je ritme.![]()
Hmm, ik denk wel dat iedereen een ander ritme heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ritme is zo aangeleerd. maar voor een opgroeiend gezin een noodzaak.
Nou, ik probeer het al 22 jaar te krijgen, maar tot op heden nog niet gelukt...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ritme is zo aangeleerd. maar voor een opgroeiend gezin een noodzaak.
ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zijn niet zoveel volkstuintjes meer in Den Haag, ik zit hier in Rijswijk en heb ze eigenlijk nog nooit gezien hier in de buurt...
Maar ik zou het toch maar verwaarlozen denk ik...
Mijn tijd komt nog wel en goed ook![]()
leuk, als we de loire nemen weet ik nog een landhuis om te slapen. gaan we wel de michelinroute af. en 'van horen zeggen' natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Ja, zullen we met z'n alle naar frankrijk rijden?![]()
![]()
je weet echt niet waar je over praat. in een klein ovenvast bruin kommetje. daar liggen ze. de uit de schelp gehaalde slakken, borrelend in de kokend hete knoflookolie en kruiden enzo. als garnalen, maar dan anders. je snijdt een stukje af, dat is namelijk verplicht als je meegaat, en je proeft het.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Eten ze in Frankrijk ook niet slakken?![]()
Dat wil ik niet hoor, dat gaat deze grote meid niet trekken...![]()
ik ben gek op de loire. vanwege de wijn en de keukens in de streek. je zult mij geen zoete wijn zien drinken tenzij het dessertwijn is. en anders rood.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:10 schreef Oblivion het volgende:
Nee, maar als je een culinair rondje frankrijk gaat doen, hoort dat er wel bij...
Nou mij niet gezien, ben helemaal gek van slakkenkruiden, maar daar stopt het dan...![]()
En wijn... Hebben ze daar ook mierzoete wijn?![]()
Ben wel eens in Frankrijk geweest, maar was toen nog een jong oblietje...![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet wel waar ik over praat!![]()
Ik heb ze zien drijven, in frankrijk... En mijn honger was weg...![]()
Nee, het pannenkoekje heeft de meneer van de toko gemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:07 schreef Oblivion het volgende:
Heb je het (soort van) pannekoekje gemaakt (de roti dus) Of ook vulling?![]()
Harstikke goed...quote:
Eerste dagen wezen winkelen allerlei delicatessewinkeltjes bezocht ga zeker een keer terug voor inkopen. Ook een winkel tegen gekomen waar engelse producten verkocht werden.quote:
Denk dat een paar dagen weg er de komende tijd niet in zitten. Hebben dus best veel gedaan in die twee dagen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Zo, dat klinkt goed!
Moeten wij ook maar eens gaan doen.![]()
et vrijthof is echt k*t, zit niks leuks en origineels tussen. Een tip voor als je weer eens in maastricht bent: Bezoek eens wat kleine restaurantjes in een zijsteegje, die hebben vaak het lekkerste eten. Of doe het gewoon direct goed en ga (zoals wij) gewoon lekker naar Toine Hermsenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Eerste dagen wezen winkelen allerlei delicatessewinkeltjes bezocht ga zeker een keer terug voor inkopen. Ook een winkel tegen gekomen waar engelse producten verkocht werden.
Daarna aan het vrijthof wat gedronken en gegeten. Daar na naar de film.
De volgende dag bezoekje Valkenburg s'ochtends fluweelengrot bezocht. Daarna geluncht bij een Tapas bar daar (Erg lekker trouwens![]()
). Daarna naar het drie landen punt en daarna gegeten in het hotel met een lekker flesje wijn er bij en wat Port na het diner
![]()
![]()
En vandaag op ons gemak weer terug gereden.
Waar zit die Toine Hermsen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
et vrijthof is echt k*t, zit niks leuks en origineels tussen. Een tip voor als je weer eens in maastricht bent: Bezoek eens wat kleine restaurantjes in een zijsteegje, die hebben vaak het lekkerste eten. Of doe het gewoon direct goed en ga (zoals wij) gewoon lekker naar Toine Hermsen
Is dus een aanslag op je bankrekening als je daar gaat eten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef Euc- het volgende:
Ik heb bij god geen idee hoe ik dat uit moet leggen, het is iig vlak voor een pleintje voor het vrijthof nog, zit het ergens op een hoek. Moet je ff op de website kijken van hun, staat het uitgelegd. Ik neem aan dat je snapt dat het een redelijk prijzig restaurant is? (1 michelin ster, heeft 6 jaar lang 2 sterren gekookt bij Restaurant Prinses Juliana, waar toendertijd mijn huidige leermeester maitre was)
ben jij zo profi?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef Euc- het volgende:
Ik heb bij god geen idee hoe ik dat uit moet leggen, het is iig vlak voor een pleintje voor het vrijthof nog, zit het ergens op een hoek. Moet je ff op de website kijken van hun, staat het uitgelegd. Ik neem aan dat je snapt dat het een redelijk prijzig restaurant is? (1 michelin ster, heeft 6 jaar lang 2 sterren gekookt bij Restaurant Prinses Juliana, waar toendertijd mijn huidige leermeester maitre was)
Laat ik het dan anders vragen.quote:
Dat is oranjequote:Op zaterdag 30 april 2005 00:31 schreef Euc- het volgende:
Obliv, wrom ben je ineens rood?
kut zeg. maar je kan er toch niks aan doen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver, vandaag moest er zonodig weer iemand een auto op m'n bumper planten. Werk net een maandje bij m'n werkgever. Mag ik meteen uitleggen, dat ik weer een nieuwe auto nodig heb...
Ja, maar het is nog wel kut... ik mag m'n baas nu trakteren op lunch, omdat ik in de eerste werkweek heb gezegd dat ik voorzichtig met de auto zou zijn en bij een deukje zou trakteren...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kut zeg. maar je kan er toch niks aan doen?
Nu alweer terug? De nacht is nog jong...ook niks meer gewend tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
He bah zeg... niet tof als zulke dingen gebeuren...
Maaruh, ga jij koken voor je baas nu? Lekker lunchgerecht maken (kun je heb meteen even paaien met je kookkunsten)
Ik ben net terug van de KoninginneNach, was gezellig en erg mooi weer
En lekker lamskoteletjes gegeten, jam jam jam!
als je in karma gelooft zal dat etentje juist heel belangrijk worden voor je verdere levenspadquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog wel kut... ik mag m'n baas nu trakteren op lunch, omdat ik in de eerste werkweek heb gezegd dat ik voorzichtig met de auto zou zijn en bij een deukje zou trakteren...
Je zou bijna zeggen, God heeft het zo gewild
Het is maar tot 1 uur en ik wilde mijn tram nog halenquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nu alweer terug? De nacht is nog jong...ook niks meer gewend tegenwoordig
Nou ja morgen maar naar Amsterdam met de trein...i.p.v auto
Vertel nog een wat meer over ons Frankrijk-tripjequote:Op zaterdag 30 april 2005 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je in karma gelooft zal dat etentje juist heel belangrijk worden voor je verdere levenspad![]()
grin, later. het gaat over een wijn/kaas trip naar frankrijk in het gebied van de loire. je vriend is ook uitgenodigd als het zover isquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel nog een wat meer over ons Frankrijk-tripje
Je had het over een landhuis, dat past ook wel bij mijn karma, m.i.![]()
![]()
Net als ze in het boek "Hoe wordt ik een rat" schrijven ga altijd lunchen met iemand die hoger op de ladder staat dan jij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je in karma gelooft zal dat etentje juist heel belangrijk worden voor je verdere levenspad![]()
Zie Lekkerste hartige quiche?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow lekker!
Wat voor vulling?
(ik ga even een vriendin naar huis brengen)
Is elk jaar zo, niet op koninginedag maar op 1 mei de vrijmarkt. Is schijnbaar 1 van de grootste van Nederland (iig nog nooit zoveel troep bijelkaar gezien, en we waren 2,5 uur aan het lopen, flinke stappenquote:Op maandag 2 mei 2005 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Met al die tuinverhalen voel ik me schuldig... met mijn gore betonnen balkon met daarop een paar potten met verlepte dorre stukjes stro (oftewel, de bloemen van vorig jaar) erin....
Van de week maar even het balkon goed gaan schrobben en wat leuke plantjes kopen...
Vandaag nog vrijmarkt Euc? Mag dat wel?
heul veul alcohol gedronken..... tja als het om 3 uur snachts nog 20 graden is waarom zou je dan niet op t terras blijven zittenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 gooit de bar open en vraagt zich of wat iedereen gedaan heeft met dt mooie weer
Voor Fok!radio?quote:
Recepten uitwisselen?quote:
En daar heb jij natuurlijk geen problemen meequote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Zo even een afspraak gemaakt, want mijn zoon wil naar zijn omi! Ow zo!![]()
quote:Bedankt voor je sollicitatie bij McDonald's.
Heb je vragen over je sollicitatie, neem dan contact op met McDonald's restaurant Nederweert, telefoonnummer: 0495-634682.
Wil je de gegevens printen, klik dan hier.
'slaap' lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, ik heb in de keuken van een serviceflat gewerkt, dat is net zoiets als de Mac toch?
Ik had even een emo-avondje... helemaal niet lekker, maar nu even fijn Fok doorspitten en dan lekker in bedje stappen en naast mijn vriendje gaan slapen
En daar heb ik zin in
En morgen heb ik mijn laatste werkdag als invaller
Jammer om weg te gaan, super leuke plek, maar aan de andere kant weer iets meer tijd voor den studie!
Nederweert heeft wel een hele mooie Mac.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Euc- het volgende:
Ok jongens, ik ben vandaag zo diep gezonken en zo wanhopig opzoek naar een baan waar ik WEL altijd kan werken dat ik dit heb gedaan:
[..]
![]()
![]()
Ik ga slapen, eerlijk waarquote:
ook al lig je nu waarschijnlijk te 'slapen' kan ik me niet meer dan dit voorstellen. ik ben ook geen 18 meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga slapen, eerlijk waar
Voor sex moet je rustig de tijd nemen vind ik, niet hup vlug want we moeten slapen en morgen weer vroeg op want ik heb een vergadering en ik moet nog stukken doorlezen en voorbereiden en ik moet ook nog spullen in de wasmachine doen en daarna moet ik ook nog naar de Xenos om ons huis weer te voorzien van prullaria en dan nog boodschappen doen en.....
Afijn, geen sex maar slapen dus
Jullie ook allemaal tukse!![]()
Ach ja daar kan je wel altijd werken en als ze goed betalen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Euc- het volgende:
Ok jongens, ik ben vandaag zo diep gezonken en zo wanhopig opzoek naar een baan waar ik WEL altijd kan werken dat ik dit heb gedaan:![]()
![]()
Zo drukke dag werken en prive combineren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen, eerlijk waar
Voor sex moet je rustig de tijd nemen vind ik, niet hup vlug want we moeten slapen en morgen weer vroeg op want ik heb een vergadering en ik moet nog stukken doorlezen en voorbereiden en ik moet ook nog spullen in de wasmachine doen en daarna moet ik ook nog naar de Xenos om ons huis weer te voorzien van prullaria en dan nog boodschappen doen en.....
Was even een voorbeeldje van dingen die er aan de hand zouden kunnen zijn en mogelijke redenen zijn om sex te hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo drukke dag werken en prive combineren?
*kuch* Martijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOH, morgen wel even verslag uitbrengen dan!!!!
Slaap lekker voor nu.
Ik ga ook zo...![]()
quote:
Was weer heel leerzaam zit midden in mijn introductie programma bij mijn nieuwe baas.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe was jouw dag Martijn?
LE-ZEN! Je mag verslag uitbrengen van je eerste dag...quote:
Ja, sorry krijg veel informatie voor mijn kiezen in de nieuwe baan en ga ook zo naar bed moet mrgen ook weer vraag weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
LE-ZEN! Je mag verslag uitbrengen van je eerste dag...
Ik heb vandaag al een paar posts van je gezien dat je er niet helemaal bij bent....
Alles wel goed?
Oke, dank je maar over welke post had je het hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Ik snap het wel, fijn dat alles in ieder geval goed is.![]()
Was ik niet scherp genoeg of zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb vandaag al een paar posts van je gezien dat je er niet helemaal bij bent....
Ach kan gebeurenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Nee, zag je vragen stellen die in de topics al voor gekomen waren...![]()
Maakt niets uit, vond het alleen opmerkelijk.
PSV - Milan, het is de return alweer, dus ze MOETEN minimaal 2-0 maken in de reguliere speeltijd, anders gaat het niet meer, en absoluut NIET een doelpunt tegen krijgen, want dan is het gedaan, dan zouden ze er 4 moeten scoren willen ze doorgaan naar de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat ga je koken, BBQ-kip?
En wie voetbalt vandaag?
Vandaag is helemaal geen leuke dag, en nee ik wil het niet uitleggen...![]()
Ik ben voor jou, voor Milan...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
PSV - Milan, het is de return alweer, dus ze MOETEN minimaal 2-0 maken in de reguliere speeltijd, anders gaat het niet meer, en absoluut NIET een doelpunt tegen krijgen, want dan is het gedaan, dan zouden ze er 4 moeten scoren willen ze doorgaan naar de finale.
Ik had het al in het "wat eten we vanavond"-topic gezet, maar we eten:quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat ga je koken, BBQ-kip?
En wie voetbalt vandaag?
Een dikkequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
Oke dan nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
Geen dankquote:
Heb nog niks op de planning staan. Moet vrijdag trouwens ook gewoon werken. Wilde wat uitgebreider koken maar als niks open is......quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen morgen?
*nar-mode*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Euc- het volgende:
Uiteraard weer italianen die de laatste minuut een goaltje binnen koppen.
Wat ben je tegen gekomen krak?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga nog eens nadenken over dingen die ik zondag ben tegengekomen.....
Je bent te vaag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, op zich niet, maar het lijkt wel te maken te hebben met de rest van mij........
Ik was er al op aan het wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
YOEHOE, eucje? Ben je er nog?
Ik zal je niet meer plagen...![]()
Kom hier krijg je een dikke knuffel... [afbeelding]
Als ze lief zijn en je voelt je er goed bij is het toch oke?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, op zich niet, maar het lijkt wel te maken te hebben met de rest van mij........
quote:
Mens, grijpen met 2 handen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het moeilijk en dit zou me misschien verder kunnen helpen
Ik heb echt helemaal nisk met voetballen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik was er al op aan het wachten
Is al goed, ik weet dat je het niet zo bedoeld
Morgen weer een kans, moet AZ
IDD grijpen en goed vast houden!!!quote:
1-0 is voldoende hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]Tuurlijk
En RKC wordt volgend jaar landskampioen![]()
![]()
AZ! Alkmaar!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nisk met voetballen...![]()
Maar hoop voor je dat ze winnen, who ever that may be...![]()
Kst...quote:
Heil krakkemiekequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Euc: ik ben een vrouw die de buitenspelregel begrijpt.....
(Dank je Pa!)
Doe ik helemaal niet, Obliv en ik hebben alleen een soort haat liefde verhouding wat voetbal betreft, uitgebloeid op msnquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
En dat vind ik flauw Euc, dat hele gedoe over vrouwen begrijpen voetbal niet......
Sommige vrouwen vinden voetbal niet leuk. Nou en?
Nu wordt ik bewierookt omdat ik het wel interessant vind. Nou en?
Ja, ik heb een vader die zich geen reet van voetbal aan trekt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Euc: ik ben een vrouw die de buitenspelregel begrijpt.....
(Dank je Pa!)
Klopt, maar dan kijken jullie ons weer vreemd aan dat we niks van handbal snappenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ok! Hehehe, maar vaak is het wel zo....
handbal?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kijken jullie ons weer vreemd aan dat we niks van handbal snappen
Hier heb je je buiging:quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vader die zich geen reet van voetbal aan trekt.
Ik weet het ook...
En nu?![]()
Krijg ik ook een buiging? IK MAG TOCH HOPEN VAN WEL!![]()
![]()
Hoezo mijn pa? Die weet het niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje geeft Obli en pa een schouderklop!
Joa!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:55 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wacht! Obli, ken je de buitenspelregel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |