Geen dankquote:
Heb nog niks op de planning staan. Moet vrijdag trouwens ook gewoon werken. Wilde wat uitgebreider koken maar als niks open is......quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen morgen?
*nar-mode*quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef Euc- het volgende:
Uiteraard weer italianen die de laatste minuut een goaltje binnen koppen.
Wat ben je tegen gekomen krak?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga nog eens nadenken over dingen die ik zondag ben tegengekomen.....
Je bent te vaag.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, op zich niet, maar het lijkt wel te maken te hebben met de rest van mij........
Ik was er al op aan het wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
YOEHOE, eucje? Ben je er nog?
Ik zal je niet meer plagen...![]()
Kom hier krijg je een dikke knuffel... [afbeelding]
Als ze lief zijn en je voelt je er goed bij is het toch oke?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, op zich niet, maar het lijkt wel te maken te hebben met de rest van mij........
quote:
Mens, grijpen met 2 handen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het moeilijk en dit zou me misschien verder kunnen helpen
Ik heb echt helemaal nisk met voetballen...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik was er al op aan het wachten
Is al goed, ik weet dat je het niet zo bedoeld
Morgen weer een kans, moet AZ
IDD grijpen en goed vast houden!!!quote:
1-0 is voldoende hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]Tuurlijk
En RKC wordt volgend jaar landskampioen![]()
![]()
AZ! Alkmaar!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal nisk met voetballen...![]()
Maar hoop voor je dat ze winnen, who ever that may be...![]()
Kst...quote:
Heil krakkemiekequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Euc: ik ben een vrouw die de buitenspelregel begrijpt.....
(Dank je Pa!)
Doe ik helemaal niet, Obliv en ik hebben alleen een soort haat liefde verhouding wat voetbal betreft, uitgebloeid op msnquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
En dat vind ik flauw Euc, dat hele gedoe over vrouwen begrijpen voetbal niet......
Sommige vrouwen vinden voetbal niet leuk. Nou en?
Nu wordt ik bewierookt omdat ik het wel interessant vind. Nou en?
Ja, ik heb een vader die zich geen reet van voetbal aan trekt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Euc: ik ben een vrouw die de buitenspelregel begrijpt.....
(Dank je Pa!)
Klopt, maar dan kijken jullie ons weer vreemd aan dat we niks van handbal snappenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ok! Hehehe, maar vaak is het wel zo....
handbal?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan kijken jullie ons weer vreemd aan dat we niks van handbal snappen
Hier heb je je buiging:quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vader die zich geen reet van voetbal aan trekt.
Ik weet het ook...
En nu?![]()
Krijg ik ook een buiging? IK MAG TOCH HOPEN VAN WEL!![]()
![]()
Hoezo mijn pa? Die weet het niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje geeft Obli en pa een schouderklop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |