Voor Fok!radio?quote:
Recepten uitwisselen?quote:
En daar heb jij natuurlijk geen problemen meequote:Op maandag 2 mei 2005 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Zo even een afspraak gemaakt, want mijn zoon wil naar zijn omi! Ow zo!![]()
quote:Bedankt voor je sollicitatie bij McDonald's.
Heb je vragen over je sollicitatie, neem dan contact op met McDonald's restaurant Nederweert, telefoonnummer: 0495-634682.
Wil je de gegevens printen, klik dan hier.
'slaap' lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ach, ik heb in de keuken van een serviceflat gewerkt, dat is net zoiets als de Mac toch?
Ik had even een emo-avondje... helemaal niet lekker, maar nu even fijn Fok doorspitten en dan lekker in bedje stappen en naast mijn vriendje gaan slapen
En daar heb ik zin in
En morgen heb ik mijn laatste werkdag als invaller
Jammer om weg te gaan, super leuke plek, maar aan de andere kant weer iets meer tijd voor den studie!
Nederweert heeft wel een hele mooie Mac.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Euc- het volgende:
Ok jongens, ik ben vandaag zo diep gezonken en zo wanhopig opzoek naar een baan waar ik WEL altijd kan werken dat ik dit heb gedaan:
[..]
![]()
![]()
Ik ga slapen, eerlijk waarquote:
ook al lig je nu waarschijnlijk te 'slapen' kan ik me niet meer dan dit voorstellen. ik ben ook geen 18 meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga slapen, eerlijk waar
Voor sex moet je rustig de tijd nemen vind ik, niet hup vlug want we moeten slapen en morgen weer vroeg op want ik heb een vergadering en ik moet nog stukken doorlezen en voorbereiden en ik moet ook nog spullen in de wasmachine doen en daarna moet ik ook nog naar de Xenos om ons huis weer te voorzien van prullaria en dan nog boodschappen doen en.....
Afijn, geen sex maar slapen dus
Jullie ook allemaal tukse!![]()
Ach ja daar kan je wel altijd werken en als ze goed betalen.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Euc- het volgende:
Ok jongens, ik ben vandaag zo diep gezonken en zo wanhopig opzoek naar een baan waar ik WEL altijd kan werken dat ik dit heb gedaan:![]()
![]()
Zo drukke dag werken en prive combineren?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen, eerlijk waar
Voor sex moet je rustig de tijd nemen vind ik, niet hup vlug want we moeten slapen en morgen weer vroeg op want ik heb een vergadering en ik moet nog stukken doorlezen en voorbereiden en ik moet ook nog spullen in de wasmachine doen en daarna moet ik ook nog naar de Xenos om ons huis weer te voorzien van prullaria en dan nog boodschappen doen en.....
Was even een voorbeeldje van dingen die er aan de hand zouden kunnen zijn en mogelijke redenen zijn om sex te hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo drukke dag werken en prive combineren?
*kuch* Martijn...quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOH, morgen wel even verslag uitbrengen dan!!!!
Slaap lekker voor nu.
Ik ga ook zo...![]()
quote:
Was weer heel leerzaam zit midden in mijn introductie programma bij mijn nieuwe baas.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe was jouw dag Martijn?
LE-ZEN! Je mag verslag uitbrengen van je eerste dag...quote:
Ja, sorry krijg veel informatie voor mijn kiezen in de nieuwe baan en ga ook zo naar bed moet mrgen ook weer vraag weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
LE-ZEN! Je mag verslag uitbrengen van je eerste dag...
Ik heb vandaag al een paar posts van je gezien dat je er niet helemaal bij bent....
Alles wel goed?
Oke, dank je maar over welke post had je het hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Ik snap het wel, fijn dat alles in ieder geval goed is.![]()
Was ik niet scherp genoeg of zo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb vandaag al een paar posts van je gezien dat je er niet helemaal bij bent....
Ach kan gebeurenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:50 schreef Oblivion het volgende:
Nee, zag je vragen stellen die in de topics al voor gekomen waren...![]()
Maakt niets uit, vond het alleen opmerkelijk.
PSV - Milan, het is de return alweer, dus ze MOETEN minimaal 2-0 maken in de reguliere speeltijd, anders gaat het niet meer, en absoluut NIET een doelpunt tegen krijgen, want dan is het gedaan, dan zouden ze er 4 moeten scoren willen ze doorgaan naar de finale.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat ga je koken, BBQ-kip?
En wie voetbalt vandaag?
Vandaag is helemaal geen leuke dag, en nee ik wil het niet uitleggen...![]()
Ik ben voor jou, voor Milan...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
PSV - Milan, het is de return alweer, dus ze MOETEN minimaal 2-0 maken in de reguliere speeltijd, anders gaat het niet meer, en absoluut NIET een doelpunt tegen krijgen, want dan is het gedaan, dan zouden ze er 4 moeten scoren willen ze doorgaan naar de finale.
Ik had het al in het "wat eten we vanavond"-topic gezet, maar we eten:quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
Oh, wat ga je koken, BBQ-kip?
En wie voetbalt vandaag?
Een dikkequote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
Oke dan nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:06 schreef Oblivion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |