Nee, het pannenkoekje heeft de meneer van de toko gemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2005 10:07 schreef Oblivion het volgende:
Heb je het (soort van) pannekoekje gemaakt (de roti dus) Of ook vulling?![]()
Harstikke goed...quote:
Eerste dagen wezen winkelen allerlei delicatessewinkeltjes bezocht ga zeker een keer terug voor inkopen. Ook een winkel tegen gekomen waar engelse producten verkocht werden.quote:
Denk dat een paar dagen weg er de komende tijd niet in zitten. Hebben dus best veel gedaan in die twee dagen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Zo, dat klinkt goed!
Moeten wij ook maar eens gaan doen.![]()
et vrijthof is echt k*t, zit niks leuks en origineels tussen. Een tip voor als je weer eens in maastricht bent: Bezoek eens wat kleine restaurantjes in een zijsteegje, die hebben vaak het lekkerste eten. Of doe het gewoon direct goed en ga (zoals wij) gewoon lekker naar Toine Hermsenquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Eerste dagen wezen winkelen allerlei delicatessewinkeltjes bezocht ga zeker een keer terug voor inkopen. Ook een winkel tegen gekomen waar engelse producten verkocht werden.
Daarna aan het vrijthof wat gedronken en gegeten. Daar na naar de film.
De volgende dag bezoekje Valkenburg s'ochtends fluweelengrot bezocht. Daarna geluncht bij een Tapas bar daar (Erg lekker trouwens![]()
). Daarna naar het drie landen punt en daarna gegeten in het hotel met een lekker flesje wijn er bij en wat Port na het diner
![]()
![]()
En vandaag op ons gemak weer terug gereden.
Waar zit die Toine Hermsen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
et vrijthof is echt k*t, zit niks leuks en origineels tussen. Een tip voor als je weer eens in maastricht bent: Bezoek eens wat kleine restaurantjes in een zijsteegje, die hebben vaak het lekkerste eten. Of doe het gewoon direct goed en ga (zoals wij) gewoon lekker naar Toine Hermsen
Is dus een aanslag op je bankrekening als je daar gaat eten?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef Euc- het volgende:
Ik heb bij god geen idee hoe ik dat uit moet leggen, het is iig vlak voor een pleintje voor het vrijthof nog, zit het ergens op een hoek. Moet je ff op de website kijken van hun, staat het uitgelegd. Ik neem aan dat je snapt dat het een redelijk prijzig restaurant is? (1 michelin ster, heeft 6 jaar lang 2 sterren gekookt bij Restaurant Prinses Juliana, waar toendertijd mijn huidige leermeester maitre was)
ben jij zo profi?quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:53 schreef Euc- het volgende:
Ik heb bij god geen idee hoe ik dat uit moet leggen, het is iig vlak voor een pleintje voor het vrijthof nog, zit het ergens op een hoek. Moet je ff op de website kijken van hun, staat het uitgelegd. Ik neem aan dat je snapt dat het een redelijk prijzig restaurant is? (1 michelin ster, heeft 6 jaar lang 2 sterren gekookt bij Restaurant Prinses Juliana, waar toendertijd mijn huidige leermeester maitre was)
Laat ik het dan anders vragen.quote:
Dat is oranjequote:Op zaterdag 30 april 2005 00:31 schreef Euc- het volgende:
Obliv, wrom ben je ineens rood?
kut zeg. maar je kan er toch niks aan doen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godver, vandaag moest er zonodig weer iemand een auto op m'n bumper planten. Werk net een maandje bij m'n werkgever. Mag ik meteen uitleggen, dat ik weer een nieuwe auto nodig heb...
Ja, maar het is nog wel kut... ik mag m'n baas nu trakteren op lunch, omdat ik in de eerste werkweek heb gezegd dat ik voorzichtig met de auto zou zijn en bij een deukje zou trakteren...quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kut zeg. maar je kan er toch niks aan doen?
Nu alweer terug? De nacht is nog jong...ook niks meer gewend tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
He bah zeg... niet tof als zulke dingen gebeuren...
Maaruh, ga jij koken voor je baas nu? Lekker lunchgerecht maken (kun je heb meteen even paaien met je kookkunsten)
Ik ben net terug van de KoninginneNach, was gezellig en erg mooi weer
En lekker lamskoteletjes gegeten, jam jam jam!
als je in karma gelooft zal dat etentje juist heel belangrijk worden voor je verdere levenspadquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog wel kut... ik mag m'n baas nu trakteren op lunch, omdat ik in de eerste werkweek heb gezegd dat ik voorzichtig met de auto zou zijn en bij een deukje zou trakteren...
Je zou bijna zeggen, God heeft het zo gewild
Het is maar tot 1 uur en ik wilde mijn tram nog halenquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nu alweer terug? De nacht is nog jong...ook niks meer gewend tegenwoordig
Nou ja morgen maar naar Amsterdam met de trein...i.p.v auto
Vertel nog een wat meer over ons Frankrijk-tripjequote:Op zaterdag 30 april 2005 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je in karma gelooft zal dat etentje juist heel belangrijk worden voor je verdere levenspad![]()
grin, later. het gaat over een wijn/kaas trip naar frankrijk in het gebied van de loire. je vriend is ook uitgenodigd als het zover isquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel nog een wat meer over ons Frankrijk-tripje
Je had het over een landhuis, dat past ook wel bij mijn karma, m.i.![]()
![]()
Net als ze in het boek "Hoe wordt ik een rat" schrijven ga altijd lunchen met iemand die hoger op de ladder staat dan jij.quote:Op zaterdag 30 april 2005 01:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je in karma gelooft zal dat etentje juist heel belangrijk worden voor je verdere levenspad![]()
Zie Lekkerste hartige quiche?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ow lekker!
Wat voor vulling?
(ik ga even een vriendin naar huis brengen)
Is elk jaar zo, niet op koninginedag maar op 1 mei de vrijmarkt. Is schijnbaar 1 van de grootste van Nederland (iig nog nooit zoveel troep bijelkaar gezien, en we waren 2,5 uur aan het lopen, flinke stappenquote:Op maandag 2 mei 2005 01:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Met al die tuinverhalen voel ik me schuldig... met mijn gore betonnen balkon met daarop een paar potten met verlepte dorre stukjes stro (oftewel, de bloemen van vorig jaar) erin....
Van de week maar even het balkon goed gaan schrobben en wat leuke plantjes kopen...
Vandaag nog vrijmarkt Euc? Mag dat wel?
heul veul alcohol gedronken..... tja als het om 3 uur snachts nog 20 graden is waarom zou je dan niet op t terras blijven zittenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:41 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 gooit de bar open en vraagt zich of wat iedereen gedaan heeft met dt mooie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |