Gewoon zaadjes van bloemetjes enzoquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor zaadjes?
Ik heb niet veel vogels in de tuin, vanwege 4 kattenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een aardig stuk tuin bezaaid zo'n maandje geleden.
En daarna een laagje aarde erover heen gestrooid (gewoon uit zo'n zak) en de volgende dag even besproeid met water.
Ze komen prima op nu, dus ik denk niet dat ze echt wegspoelen hoor, hooguit opgevroten door de vogels
Kon niet slapen neequote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef Bluezz het volgende:
Haha, vannacht plannen gemaakt voor een border, kon je niet slapen?
Dat gras hebben we nu zelf al aan gewerkt (gistermiddag) na het kalken een dag gewacht, toen met de hand geverticuteerd (met schop en kantafsteker omdat we niet zo'n echt ding ervoor hebben) dus grond losgemaakt, zoveel mogelijk paardenbloemenverwijderd met wortel en al.
Toen gras gezaaid op de kale plekken (dus bijna overal) en daarna bemest.
Toen bewaterd, maar dat wordt nu natuurlijk aangevuld.
Hopelijk stroomt het graszaad niet weg.
Is het nog gelukt met het bloemenzaad Tink?
Nope. Was het wel van plan.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:37 schreef Oblivion het volgende:
Vandaag verder geen mensen in de tuin bezig geweest?
Duh.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:22 schreef Bluezz het volgende:
witte Moonah
Een rij stenen van het terras weggehaald en een border gemaakt. Zaadjes gezaaidquote:Op zondag 1 mei 2005 16:37 schreef Oblivion het volgende:
Vandaag verder geen mensen in de tuin bezig geweest?
Respect? Ik tik mezelf op mijn voorhoofd, maar goed.quote:
Ah, bedank de buur voor de tipquote:Op zondag 1 mei 2005 20:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Respect? Ik tik mezelf op mijn voorhoofd, maar goed.![]()
Dank je, en jij ook bluezz!
Ben nog niet klaar...![]()
We zijn nu aan kijken of we het 1 of ander anders neer kunnen zetten..
Maar damn, het is allemaal wel mooi geworden, heb al de buxussen geknipt en geschoren...
En dat zijn er nogal wat.
Alle gaten dicht gegooid, en ow bluezz ik kreeg nog een tip van de buurman, kalk strooien over je grasveld elk voorjaar en elk najaar.En het liefst als je weet dat het gaat regenen.
Ik ga weer aan de slag...![]()
Het is een Krentquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:32 schreef Tinkerbell het volgende:
Niet zo'n hele goede foto, maar ik denk dat dit een sleedoorn is:
[afbeelding]
Een paar foto's er boven staat een krentenboompje. Die ziet er heel anders uit. En daar komen elk jaar krenten aan. Aan die boom die jij laat zien heb ik nog nooit krenten gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:39 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Het is een Krent
Amelanchier lamarckii Om precies te zijn..
Die krenten die er aan komen 's zomers, kun je eten btw.
Ja, die ken ik, dat is een akelei.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:11 schreef miss_sly het volgende:
Ook vond ik nog een erg mooi bloemetje, waarvan ik niet weet wat het is:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |