Is op basis van olijfolie misschien zit daar het probleem?quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
Ah! Ik had deze mayonaise gebruikt.
[afbeelding]
Achzo!quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:27 schreef Oblivion het volgende:
Die is inderdaad niet te vermengen met water.![]()
Heb dat ook wel eens een keer geprobeerd...![]()
Truste Obliquote:
Hey soms moet je vauten maken...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:39 schreef Auticia het volgende:
[..]
Achzo!
Zal het nóóit meer doen..
Slaap lekker!
quote:Rissoleren
Vlug aanbraden tot mooi gouden kleur.
Die met dat kereltje en die citroen! Die was tof!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Proest
Is toch wel erg dat men een moeilijke term gebruikt en em niet eens goed kan schrijven
Doet me een beetje denken aan die C1000-reclames van een tijdje geleden
Beetje respect voor de moderator hequote:Op woensdag 27 april 2005 09:44 schreef Drive-r het volgende:
BBQ kip, briljant! Zelf posten in een gesloten topic... proest...
Kunnen modjes dan door slotjes heen posten?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beetje respect voor de moderator he![]()
Ik kom er dus echt 2 seconden geleden pas achter....![]()
![]()
Dat moet je dus ook net even weten he... Toch fout dat de SVH zoiets fout op haar formulieren zet...quote:Op woensdag 27 april 2005 03:04 schreef shredder het volgende:
Het is rissoleren, dan krijg je ook meer hits op google.
[..]
http://www.svh.nl/quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is SVH?
Ten eerste moet je zeker je sociale hygiene gehaald hebben om een zaak te mogen beginnen en eventueel waar alcohol mag worden geschonken. ( even tussen door, de sociale hygiene heb ik gisteren gehaald:quote:Op woensdag 27 april 2005 12:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Gave site dat svh.nl
Wat een geweldige boeken staan erop zeg!
Zeg even een vraagje, ik ga deze zomer afstuderen en er is een grote kans dat ik geen baan kan vinden (gaat niet zo goed in mijn vakgebiedje op dit moment).
Ik ben aan het oriënteren op alternatieven en heb het er al jaren met mijn zus over om iets van een lunchroom-achtig iets op te starten
Geen concrete plannen hoor, maar ik ben weleens benieuwd wat voor diploma's je hiervoor moet halen en wat er zo'n beetje bij komt kijken vóór je kunt beginnen.
En er zitten hier volgens mij genoeg mensen die mij dat kunnen vertellen, of niet?
Zo, das niet gepiest en toch nat!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:07 schreef shredder het volgende:
( even tussen door, de sociale hygiene heb ik gisteren gehaald:
Een 9)
heerlijk! jij ook nog de slaap kunnen vatten?quote:
Vanwaar dequote:
Ja, uiteindelijk wel... In slaap gevallen met mijn beste vriend, de tv...quote:Op woensdag 27 april 2005 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heerlijk! jij ook nog de slaap kunnen vatten?
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel... In slaap gevallen met mijn beste vriend, de tv...![]()
quote:
Ah...quote:
works fine for me too. waar had je gister nacht zin in trouwens? misschien is dat een antwoord op wat hierboven staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |