appels zijn niet alleen goed om een nicotineverslaving tegen te gaan, ze zijn ook nog eens hongerremmend. en augurken net als komkommer en citroen zijn anti-caloriën. zuur is een goede vervanger van eten dus, maar neemt niet weg dat het je tanden kapot maakt. gelukkig hebben we weer kaas om dat te verhelpen.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:29 schreef Oblivion het volgende:
Ah nee niet doen...![]()
Ik wil niks snoepen, eten of iets...![]()
*naar de water kraan rent...![]()
hey hey. heb je nog nagedacht over een houtoven op een volkstuintje? kan je zo met een paar fokkers organiseren.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Aloha, kip is present
Wat gaan we maken vanavond?
Ik ga helemaal niets meer maken, heb me vol zitten vreten aan AH-chocoladetaart
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
appels zijn niet alleen goed om een nicotineverslaving tegen te gaan, ze zijn ook nog eens hongerremmend. en augurken net als komkommer en citroen zijn anti-caloriën. zuur is een goede vervanger van eten dus, maar neemt niet weg dat het je tanden kapot maakt. gelukkig hebben we weer kaas om dat te verhelpen.
Haha, ja, ik had slecht geslapen en was toen maar wat literatuur gaan lezen ('t is maar waar je zin in hebt he om 4 uur 's nachtsquote:Op donderdag 28 april 2005 23:32 schreef Oblivion het volgende:
Jij was vanochtend trouwens vroeg wakker....kip!
DAMN!![]()
Haha, een volkstuintjequote:Op donderdag 28 april 2005 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey hey. heb je nog nagedacht over een houtoven op een volkstuintje? kan je zo met een paar fokkers organiseren.
Ik vind het geweldigquote:
beterquote:Op donderdag 28 april 2005 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Haha, een volkstuintje
Ik ben 22, heb en wil geen volkstuintje. Al zou ik het willen, ik heb er de tijd niet voor.
En lekker je groente met neergedaalde troep van de A4 eten... neuh...
Het komt wel in een volgend huis, met tuin
ritme is zo aangeleerd. maar voor een opgroeiend gezin een noodzaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:40 schreef Oblivion het volgende:
Oh ja overdag slapen is heerlijk...maar inderdaad funest voor je ritme.![]()
Hmm, ik denk wel dat iedereen een ander ritme heeft.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ritme is zo aangeleerd. maar voor een opgroeiend gezin een noodzaak.
Nou, ik probeer het al 22 jaar te krijgen, maar tot op heden nog niet gelukt...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ritme is zo aangeleerd. maar voor een opgroeiend gezin een noodzaak.
ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Er zijn niet zoveel volkstuintjes meer in Den Haag, ik zit hier in Rijswijk en heb ze eigenlijk nog nooit gezien hier in de buurt...
Maar ik zou het toch maar verwaarlozen denk ik...
Mijn tijd komt nog wel en goed ook![]()
leuk, als we de loire nemen weet ik nog een landhuis om te slapen. gaan we wel de michelinroute af. en 'van horen zeggen' natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Ja, zullen we met z'n alle naar frankrijk rijden?![]()
![]()
je weet echt niet waar je over praat. in een klein ovenvast bruin kommetje. daar liggen ze. de uit de schelp gehaalde slakken, borrelend in de kokend hete knoflookolie en kruiden enzo. als garnalen, maar dan anders. je snijdt een stukje af, dat is namelijk verplicht als je meegaat, en je proeft het.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:04 schreef Oblivion het volgende:
Eten ze in Frankrijk ook niet slakken?![]()
Dat wil ik niet hoor, dat gaat deze grote meid niet trekken...![]()
ik ben gek op de loire. vanwege de wijn en de keukens in de streek. je zult mij geen zoete wijn zien drinken tenzij het dessertwijn is. en anders rood.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:10 schreef Oblivion het volgende:
Nee, maar als je een culinair rondje frankrijk gaat doen, hoort dat er wel bij...
Nou mij niet gezien, ben helemaal gek van slakkenkruiden, maar daar stopt het dan...![]()
En wijn... Hebben ze daar ook mierzoete wijn?![]()
Ben wel eens in Frankrijk geweest, maar was toen nog een jong oblietje...![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:12 schreef Oblivion het volgende:
Ik weet wel waar ik over praat!![]()
Ik heb ze zien drijven, in frankrijk... En mijn honger was weg...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |