was mijn eerste hit. maar het komt uit een goed hartquote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef Oblivion het volgende:
Dat is bijna de eerste hit bij google...![]()
Ik heb een andere uitgekozen.![]()
En ik weet nog niet of ik het doe, maar eens kijken....![]()
het ging om een voorafje bij sushi/sashimi.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
bloemkoolsoep..
lijk mij persoonlijk niks. maarja, ben ook niet echt een bloemkool fan. alhoewel ik een rauw stukje wel weer lekker vind om weg te knabbelen. kan je er geen lekkere ovenschotel mee maken ofzo?
of was de soep al het plan?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik helemaal niet gek ben op bloemkool...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
bloemkoolsoep..
lijk mij persoonlijk niks. maarja, ben ook niet echt een bloemkool fan. alhoewel ik een rauw stukje wel weer lekker vind om weg te knabbelen. kan je er geen lekkere ovenschotel mee maken ofzo?
of was de soep al het plan?
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het ging om een voorafje bij sushi/sashimi.
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
U is gemeen, want ik had gezegd dat, dat geen optie was...![]()
gerookte zalm?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:37 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb hier een recept met zalm...
Nou dat spreekt me dan wel aan...![]()
Nee rauwe zalm filet, maar dat heb ik natuurlijk niet in huis, blikkie moet toch kunnen?quote:
voor hoeveel mensen kook je normaal?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef Oblivion het volgende:
Ah op zo'n manier...![]()
Nee, geen sashimi vandaag....![]()
Heb de laatste tijd toch weinig zin in koken...![]()
Maar...maar....maar....het blijft bloemkool...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Bloemkool is ook heel lekker als je het even kookt, dan in een ovenschotel mikt, dan geraspte kaas erover gooit en dan flink wat komijn erover strooit
Aardappeltjes of puree erbij, heel lekker!
* BBQ-kip kruipt weer snel terug naar haar studie
dan is het nog steeds bloemkoolquote:Op woensdag 27 april 2005 16:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar...maar....maar....het blijft bloemkool...![]()
En met de soep mag je pureren...![]()
2 volwassen en 1 kind.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
voor hoeveel mensen kook je normaal?
Met zalm zal dat toch wel meevallen?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dan is het nog steeds bloemkool
slobberbloemkool
recept?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:47 schreef Oblivion het volgende:
, maar prei-brie soep gaat er zomaar in...![]()
ivm met de sashimi. maak je het wel eens zelf? hier zit een top viswinkel, the fish store, met meer dan 100 soorten ingevroren (ook allerlei garnalen en zelfs kikkerbilletjes). je kan gewoon een kilotje zelf samenstellen en dan heb je echt wel genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
2 volwassen en 1 kind.
Hoezo?
Het is toch vaak te veel... En dat vries ik in, voor de dagen dat ik niet kan koken...![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |