Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, das niet zo mooi joh... Meld je het wel even bij de huisarts of verloskundige?!
Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Saffier het volgende:
En de a.s. papa's? Hoe gaat het bij jullie?
En nog uit zichzelf ook! Hij is gelukkig niet zo'n hele erge voetbalgek.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.
Volgen Djeez gebeurt het wel vaker dus zou het echt wel meldenquote:Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.
dat kaartje met die test is leuk hequote:Op woensdag 27 april 2005 18:42 schreef Randa_v het volgende:
Gisteren was Moeders voor Moeders hier. Heb nu 8 kratten op de gang staan. Dit omdat de chauffeur het hier niet aan huis op kan halen. Dat is bij alle kerkdorpen zo in de omgeving. Ik mag iedere week mijn krat(jes) bij de verloskundige neerzetten.
Wel leuk gesprekje gehad. Zo leuk wat je dan allemaal krijgt, vind het evengoed veel hoor. We hebben het speelkleed uitgezocht. Vanaf volgende week woensdag mag ik gaan plassen.
Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??quote:Op woensdag 27 april 2005 19:20 schreef Neva het volgende:
[..]
dat kaartje met die test is leuk he![]()
hier komen ze het gelukkig wel ophalenmaar ik mocht gelijk al piesen terwijl wij toch evenlang zijn
vreemd hoor.
En dat eetsetje dat is echt heelvind je niet?
Men ik wordt gek van me tietenik op de bank in slaap gevallen wordt je wakker meeen ik kon wel janken van de pijn
![]()
maar achjah het hoort erbij.
vreemdquote:Op woensdag 27 april 2005 21:42 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??
Doe's snel dan.. duuurt langquote:Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Fuente het volgende:
Jaaah wij hebben de pretecho gehad!
Het was echt supergaaf, alles werkt, alles doet het. Alleen is beepje een beetje eigenwijs en liet hij zijn gezichtje niet zien (steeds verstoppen. in de placenta drukken, handen ervoor
) dus we mogen 9 mei nog terugkomen
We weten niet wat het wordt (van tevoren gezegd dat we het niet willen weten). Beepje loopt qua groei een weekje voor, dus dat gaat lekker..
Helemaal blij dus
Kzal morgen even wat foto's laten zien (moeten ingescand worden)
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het niet echt leuk om iedere dag weer te klagen en te zeiken, maar ik ben het ook wel zat hoor. De baby is al 4 weken ingedaald, de buik mega, de maagzuur niet te harden en het verlangen en de nieuwsgierigheid naar de baby is gewoon enorm!
Ik wil bevallen!!En het liefst heel snel!
Zo'n echo duurt ongeveer een half uur. Bij ons was het wat langer om de baby zich aan het verstoppen was. En we nog 9 mei weer terug om te proberen om een goede 3d echo te krijgen. Hopelijk werkt de baby dan wel mee.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Ahh...lieve foto's van de echo!! Hoe lang duurt zo'n pretecho trouwens? Ik ga het niet doen omdat ik zowiezo een extra echo krijg én een structurele echo die ook al heel duidelijk is (in ieder geval bij Noa).
Mooie echoquote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Suzanna het volgende:
[afbeelding]
Dit was mijn echo van 8 weken (nu twee weken geleden)over twee weken krijg ik er nog eentje en dan istie als het goed is een stuk duidelijker!
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Fuente het volgende:
Neva, misschien bij de HEMA? ik heb ze er wel eens in de aanbieding gezien, maar niet gezien tot hoe groot ze gaan.
Yfke, succes morgen!
En nu rol ik ffies snel m'n bed in, moe!!! Thnx allemaal voor de onwijs leuke rea's en natuurlijk post ik de echo's weer van 9 mei
die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:53 schreef Troel het volgende:
Neva, misschien kan je eens gaan kijken bij B&B. Dat is een lingeriezaak die echt alles heeft! Zit bij het Irenegebeuren.
tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:08 schreef Neva het volgende:
[..]
die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ?wel grote maten maar echte lingerie
![]()
ja lingerie hebben ze genoeg maar meegroei beha's nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:23 schreef Troel het volgende:
[..]
tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.
Vandaag zijn ze wezen kijken maar morgen gaan ze echt beginnen, er zal misschien wel een tijdje een strookje van de tegels weg zijn aangezien ze de tegels niet op vooraad hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Snake, wat aardig van die man om een bos bloemen te geven voor het ongemak. Ze zijn vandaag toch begonnen. Gaat het dan nog lang duren eerdat ze klaar zijn?
Jaaaa!quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee BE, kan dieniet bij de vaste smilies?
Neeeeeeeeeeee joh..quote:Melonovy, volgens mij ga jij morgen bevallen!![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef SPIRO het volgende:
Wilde ff melden, dat de kleine Samiq is geboren, hij is vanmorgen geboren om 9.22 uur.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
En anders jessie?????????????????????????
Dat er niks aan te doen of te voorkomen valt. Het kan komen doordat ik nu meer bloed krijg dat trager stroomt. Het komt iig vaak voor bij zwangeren en dan vooral in het begin. Als ik het voel aankomen, kan ik het beste mijn hoofd tussen mijn benen doen. Maar dat kan natuurlijk niet altijd. Ik ben gelukkig niet meer flauwgevallen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:23 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, wat zei je huisarts over het flauwvallen?
WHAAAAquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:37 schreef snakelady het volgende:
sorry, niks aan de hand hoor.
We hadden vanochtend afgesproken bij mijn ouders en we hadden ons verslapen dus kon me niet zo snel melden.
We zijn net pas thuis en ben echt bekaf maar heb wel een leuke dag gehad.
Ja ik! roep ik hier heel hard, maar hihihihi of het geroep nu zal helpen weet ik niet. De baby heeft nu wel al voor de zoveelste keer de hik. En ik heb maagzuur niet te harden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:00 schreef E.T. het volgende:
he wat jammer.. We hadden onze hoop op jou gezet hoor Snake!
Morgen dan.. ?? Iemand???
Mellybelly, kom je buitenspelen??quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:19 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja ik! roep ik hier heel hard, maar hihihihi of het geroep nu zal helpen weet ik niet. De baby heeft nu wel al voor de zoveelste keer de hik. En ik heb maagzuur niet te harden.
Je weet het niet Melonovy, het kan ineens heel hard gaan. Het kan maar zo dat je over een paar uur je baby hebt! Ik hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt. En dat geldt ook voor Lewis natuurlijk! Succes meiden!quote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef melonovy het volgende:
Rommel de rommel de rommel, zere rug, weinig puf...
maar niet meer dan dat!
Go Snake!!!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:42 schreef snakelady het volgende:
nou meiden, wie wet gaat het hier toch gebeuren.
2 uur gelden zat ik nog bij mijn schoonouders en toen kreeg ik flinke kramp in mijn buik, we zijnnaar huis gegaan en de krampen blijven terugkomen, steeds sneller achter elkaar en heftiger.
Hopenlijk zet het nu door, zou wel leuk zijn als ze op de uitgerekende datum zou komen.
Ik ga zo ff eten, Remco is lekker lasagna aan het maken.
Wel vroeg maar heb honger.
Het is ook zo dat elke keer als ik opsta ik kramp krijg.
Gefeliciteerd !!!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Ke2v2in het volgende:
Mogen wij ook in het rijtje? We verwachten ons kindje ongeveer 4 Januari 2006.
Dus: MeNicole & Ke2v2in - 4 Januari 2006
Thnx![]()
Ik heb een lijstje van achmea gehaald. Moet je daar maar ff kijken, als het er niet meer staat geef ff een gil dan kan ik je het lijstje wel sturen!!quote:Op zondag 1 mei 2005 19:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Wie weet een site waarop staat hoeveel je moet eten op een dag als zwangere?
Ik lust op het moment alleen nog kaas op brood, weet niet of dat erg is. Ik drink wel elke dag melk, deed ik eerder nooit. Maar ik heb overdag niet zoveel trek en ben toch een beetje bang dat ik niet goed genoeg eet voor de baby. Snappen jullie wat ik bedoel?
En wie weet of het waar is dat veel thee drinken slecht is. Ik drink dan bijvoorbeeld bosvruchten, citroen, cactusthee ed.
gefeliciteerdquote:p zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Ke2v2in het volgende:
Mogen wij ook in het rijtje? We verwachten ons kindje ongeveer 4 Januari 2006.
Dus: MeNicole & Ke2v2in - 4 Januari 2006
Thnx
Hm, op de 1 of andere manier kan ik niet op de site komen. Kun je hem sturen? Alvast bedankt!quote:Op zondag 1 mei 2005 19:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje van achmea gehaald. Moet je daar maar ff kijken, als het er niet meer staat geef ff een gil dan kan ik je het lijstje wel sturen!!
Ik hoop dat je wat vind, ik kan niet vinden wat ik zoek.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:59 schreef Saffier het volgende:
Ingrid, over dat eten heb ik vanmorgen iets gelezen op een andere site, ik ga het voor je opzoeken...
Ik zit hier inmiddels zonder stem....verrekte lastig voor een kletskous als ik hopelijk heb ik 'm snel weer terug!! Ik heb mijn werk maar afgebeld, nou ja Lautie dan, verkopen zonder stem lukt gewoon niet.
het is denk ik ook meer algemeen bedoeld dat adviesquote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef Githa het volgende:
veelal krijg je vanzelf trek in wat je lichaam op dat moment nodig heeftdat was bij mij iig wel zo.
in halvarine zit vitamine dquote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef Randa_v het volgende:
Neva, dat hoeft toch toch niet er zijn ook andere manieren om iets binnen te krijgen hoor. Gewoon opletten wat je eet, maar wat normaal niet eet om daar nu mee te beginnen is niet nodig hoor.
Ik eet nu vrij weinig, ik kan in het weekend nooit een goed ritme vinden om te eten, is natuurlijk ook niet goed. Maar zal ook niet veel kwaad kunnen, is ook afhankelijk van hoe je je voelt!
Boter op mijn brood deed en doe ik nooit, dat vind ik zó goorquote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
ik voel me nu al een ontaarde moedermèn zoveel krijg ik eg niet weg
maar ik drink veel en let op de pitamintjes en eet speciaal boter op me brood terwijl ik dat ruim 16 jaar niet gedaan heb
vind dat zo smerig
![]()
Ik vind dat ook smerig, boter op brood. Ben ik niet de enige.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
ik voel me nu al een ontaarde moedermèn zoveel krijg ik eg niet weg
maar ik drink veel en let op de pitamintjes en eet speciaal boter op me brood terwijl ik dat ruim 16 jaar niet gedaan heb
vind dat zo smerig
![]()
: % aan elkaar Luckepuck!quote:(hoe doe je die pufsmile?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |