abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:32:14 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26531329
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 135

26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
26 juli 2005: Rekkie (papa) en Roumysa
02 augustus 2005: Igraine
22 augustus 2005: Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief & Mike Air
09 november 2005: Suzanna
10 november 2005: Bastard (papa)
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: Neva en ArmaniMania
04 januari 2006: Dus: MeNicole & Ke2v2in

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 01-05-2005 17:20:32 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26531582
Dit wordt dan het topic waarin ik ga bevallen hoor!

lewis, die voetreflex gisteren voelde erg lekker, het plekje wilde echt gemasserd worden, ik heb het later in de nacht ook nog een poos bij mezelf kunnen doen, ging best goed, alleen het resulteerde in niet meer dan harde buiken en gerommel.
Ik heb nu trouwens best een flinke menstruatiepijnachtig gevoel in onderbuik en laag in mijn rug... een continu zeurderig gevoel. Ik ga even een loopje maken, kijken of dat wat wil helpen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26531631
Meheeeeeeeeeeeeeeel je gaat beginnen ik voel t
Neem ff een lekker bad of douche!
en ff sexen hoor, zin of geen zin!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26531855
Door het loopje nam het ietsje af, maar nu ik weer zit is ie er weer...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:50:21 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_26531911
oeee spanned mel
met een douche schijn je het zeker te weten!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_26531989
Het zijn geen weeen, dat weet ik wel zeker, het is een mogelijk begin...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26532110
Nee maar t begin is er, kan snel gaan vanacht hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26532515
oehh daar ga je! spannend hoor melonovy! mocht 't doorzetten: succes he!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:16:57 #9
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26532700
mel wat spannend allemaal...woei
hopelijk zet het door vanacht ofzo
succes alvast
pi_26532749
Ik ga voor een meisje en geboren om: 05:20
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:42:19 #11
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26533438
Mel we gaan voor je duimen meissie
stiekem kleine pufjes

Ingrid een miskraam is erg maar niet erfelijk zou niet weten wat de relevantie daarvan is met jou zwangerschap. De rug zou ik wel melden met oog op de bevalling, het gaat meer om ziektes en allergiën en hersenbloeding zijn ook relevant als er hoge cholesterol in de fam zit.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:58:54 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26533893
Mel, ik duim voor je .

hier zit het vandaag gruwelijk tegen, 2 weken geleden is de badkamer verbouwd en nu hebben we lekage, wat dus wil zeggen dat we weer een paar dagen in verbouwing zitten en zonder water.
ik heb zitten janken dat wil je niet weten, eindelijk was alles goed en klaar en de kleine kon komen en nu dit weer.
Ik zat er echt even helemaal doorheen, vanavond ff naar mijn ouders geweest en dat heeft me goed gedaan, ff alles van je afpraten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26534357
Snakelady ik kan me voorstellen dat alles dubbel zo zwaar valt nu

Ik neem de telefoon zo mee onder me kussen Denk dat Mel wel eens zou kunnen bellen vannacht
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26536956
En Jessie al telefoon gehad?
pi_26537058
Ingrid, hier vind je een stuk onder het kopje zwangerschap over de eerste controle. Er zit ook een linkje in de tekst naar een formulier met vragen die verloskundige zal vragen. Leek mij heel handig.
Miskramen is niet heel belangrijk, belangrijker zijn of er doodgeboortes voorkomen.

Op die site heb ik heel informatie kunnen vinden over onderwerpen waar ik vragen over had.
pi_26537126
Goeiemorgen allemaal!
Melonovy, alvast succes (just in case het echt doorzet en ik op m'n werk zit )

Wij hebben vanavond een pretecho! 'k Loop al dagen met de zenuwen en inmiddels zijn ze onhoudbaar , ik hoopdat alles goed is, en ben heel benieuwd naar wat we te zien krijgen. We willen het geslacht niet weten dus kga er maar vanuit dat we het zelf niet zien, en zo wel, nou, da's ook niet erg.
Nu eerst maar es werken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 april 2005 @ 08:13:28 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26537274
Mel?? hoe is ie??

Fuente, leuk zeg, en zelf zag ik het niet hoor terwijl die echovrouw het overduidelijk zag, maar gewoon van te voren aangeven dat je het niet wil weten.

Nou, niet echt veel geslapen vanacht, hopenlijk gaan ze vandaag nog beginnen met het lek aangezien mijn buik flink aan het rommelen is.
Maar de kleine blijft nog maar mooi een paar dagen zitten nou, zit liever met een zwanger buik in de verbouwing dan met een pasgeboren baby.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26537280
Nog niks gehoord
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26537416
Nou goede morgen, ik denk ik kom me maar even netjes melden, maar heb geen nieuws.
En het lullige is dat het wel voelde dat er iets ging gebeuren, maar helaas. Jammer, volgende keer beter... Ik heb wel heerlijk geslapen, dus we kunnen vandaag een mooie dag bouwen!

Snake, wat onwijs k#t!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 27 april 2005 @ 08:58:22 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_26537675
Ook als alleen maar een mee-lezer vind ik het lang duren , de komst van nieuwe baby's!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 27 april 2005 @ 09:04:41 #21
3011 E.T.
pi_26537787
Goed slapen is ook goed Mel.. kan je goed uitgerust aan de bevalling beginnen!

Zal af en toe wel ff spieken van m'n werk of er al wat gebeurt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2005 @ 09:05:42 #22
81992 Githa
pi_26537800
ooohw Mel wat maak je het spannend ...ik dacht al ja ja, bb'tje is er ! dus snel naar beneden scrollen om alvast te spieken maar nee hoor

Snake Ik kan me voorstellen dat het de nodige stress opleverd, wat een gedoe he zo in de laatste weken, ik hoop dat het vandaag allemaal opgelost wordt
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2005 @ 09:25:10 #23
43556 miss_dynastie
pi_26538140
Mel, ik had écht gedacht dat MellyBelly geboren zou zijn
  woensdag 27 april 2005 @ 09:26:09 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26538164
mm, morgen dus pas, kl*tezooi.
Ach , als ze besluit te komen dan is het zo, kan slechts mijn benen dicht hoiden

Mel, je maakt het idd goed spannend joh.
  woensdag 27 april 2005 @ 09:36:39 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26538385
Mmmm snake... da's idd ook niet echt prettig lijkt me...

En Mellybelly!!!!!!!!! Kom op nou joh! We zijn nu echt nieuwsgierig genoeg!
pi_26538861
shit snakelady!

melonovy, twee aparte verjaardagen is ook wel prettig he. maar wie weet gaat 't vandaag toch nog gebeuren. fijn dat je in ieder geval weer goed uitgerust bent.
pi_26540754
Waarom weet ik niet maar ik heb het idee dat Mellybelly nog een paar daagjes wacht...

Allemachtig Snake!
Wat kl#te , op zoiets zit je natuurlijk ook niet te wachten..

Hier alles oké.
Alhoewel het hier (vooral 's avonds) ook al wel wat begint te 'rommelen', steeds harde buiken om de zoveel tijd. (Nu al.. ) Gupje zal wel indalen ofzo? Ik doe iig lekker rustig aan en ga me er niet druk over maken.
Wat ik wel minder vind.. Volgens mij begin ik een klein beetje vocht vast te houden. En daar heb ik nou net géén zin in.
W ~ H ~ T
pi_26540867
Saffier, het wordt pas echt werkelijk dat je zwanger bent als je je eerste echo hebt gehad.

Mel, gelukkig heb jij een goeie nachtrust gehad. Klaar voor de start

Snake, wat kl*te van die badkamer, daar zou ik ook niet echt van kunnen slapen.
En dan nog een dag moeten wachten eerdat ze eraan beginnen.

Nou mijn voetreflex heeft me niets anders dan problemen opgeleverd. Ik heb in maanden niet zo'n slechte nachtrust gehad. Het zou me meer lucht moeten geven vanwege mijn problemen met mijn neus en bijholtes, maar het tegendeel was waar. Ik had echt behoorlijke moeite met ademen, en nu nog steeds. Ze hadden mijn handen en armen ook gemasseerd, ik heb nu nog dooie vingers en kom ook daar niet vanaf Dus echt topdag vandaag. Ik heb in ieder geval de mazzel dat husby thuis is gebleven om voor Joshua te zorgen.
pi_26540965
Shit Lewis.....
Da's nou ook weer niet de bedoeling. Denk je dat het met/na een dagje rustig aan doen wel weer wat beter gaat? Vooral dat je minder lucht hebt lijkt me zwaar irritant en meestal word je daar ook nog zo moe van..
W ~ H ~ T
pi_26541159
Nou ik denk het niet Jonnetje. Ik heb het wel eens eerder gehad na voetreflexie, toen had ik echt dagen lang tot 1 week hoofdpijn van de druk in mijn hoofd. En om eerlijk te zijn weet ik niet of het kwaad kan voor de baby, want ik ben nog steeds buiten adem. En vanmiddag een tukkie doen zal er ook wel niet inzitten op deze manier. Ik weet eigenlijk niet wat ermee te doen.
Ze hadden het vorige week over ijzertekort, maar daar klopt geen bal van. Ik heb ijzerwater en mijn vitamine pillen, en dat geeft me ook geen enkel stukje verlichting. Dus dan zouden ijzertabletten dat ook niet geven lijkt mij.
  woensdag 27 april 2005 @ 12:02:45 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26541354
He bah Lewis, van de regen in de drup dus, ik hoop dat je snel wat makelijker kan ademen hoor, benauwd zijn is helemaal niks. Wel lekker dat je husby er is, kan jij wat op adem komen. Misschien even lekker stomen? En ik geloof wel dat je gelijk hebt, ik moet gewoon afwachten tot die eerste echo voor het verder gaat doordringen hier.

Melonovy ik ga niet meer vragen of je nog durft te gokken maar misschien heb je zin/puf/tijd voor een allerlaatse mellybellyfoto?? En dan zullen wij niet te veel moeten posten anders durt het nóg een deeltje voor we weten wat het brusje voor Chiara is!!

En dan Snake met de badkamer, denk je lekker klaar te zijn krijg je dit!! Ik hoop dat ze het snel voor je hebben opgelost hoor!! Je nachtrust kan je goed gebruiken!!

Suzanna, jij bent druk met Noa zeker? Ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord, hoe gaat het bij jou en de kleine?

En de a.s. papa's? Hoe gaat het bij jullie?

Vergeet ik bijna aan Ingrid te vragen hoe het bij de vlos was, vertel eens? En zei ze iets van je rug?

[ Bericht 5% gewijzigd door Saffier op 27-04-2005 12:11:41 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_26545002
Hebben jullie allemaal al gezien dat het zondag 25 graden wordt volgens de weervoorspelling (www.nu.nl)
*vrolijk is*
Kmocht lekker wat eerder naart huis van werk. Was vanmorgen een half uur te laat omdat m'n auto ineens afsloeg, sta je daar met je zwangere buik een auto aan de kant te duwen en in de regen te wachten op een bus
Maar goed, aangezien het lekker rustig is mocht ik eerder naar huis en da's dan wel weer leuk..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_26545252
Mel, balen dat het niet heeft doorgezet.

Snake wat klote zeg! Ik hoop dat het snel goedkomt!

Lewis, wat irritant zeg! Ik hoop dat je snel weer normaal kunt ademen, want zo is het ook niet leuk.

Saffier, hoe gaat het met jou?

Vanmorgen dus samen bij de vlos geweest. Veel info meegekregen en 2 bladen. Ziektes en mk doorgenomen. Ze ging gewoon het rijtje af. Bloed afgenomen, bloeddruk gemeten, die was keurig. Prik in de vinger gehad, was precies goed en vragen gesteld. Dat was het. Hartje kun je pas bij ca 12 weken horen. 25 mei volgende afspraak. Dan heb ik de echo gehad (24e) en dan moeten we zeker weten wat de uitgerekende datum is. Omdat het bij mij vaag is met die 2 weken.

Ik heb het ook over mijn rug gehad. Ik moet goed op mijn houding letten, maar dat doe ik altijd al. Verder kan het zijn dat ik fysiotherapie, mensendiek, of cesar nodig heb. Dat zien we tzt wel. Kan ik ook nog met de ha over hebben. En een zwangerschapscursus is ook goed voor mij. Welke moet ik nog bekijken.

Nog aanraders? Ik weet dat er zwangerschapsgym is en yoga en mensendiek.

Ik ben trouwens ook nog van mn stokje gegaan. We waren bij de C1000, nog ff wat ophalen voor het eten van vandaag. We stonden bij de kassa en ineens werd ik heel duizelig, alles draaide om me heen. Ik zei tegen Djeez, let op me, ik ben duizelig, straks val ik flauw. En ja hoor, we stonden net buiten en ik zakte door mn benen heen. Daar lag ik raar dubbelgevouwen. Gelukkig was er een oudere man die mij samen met Djeez weer overeind hielp. Heel voorzichtig gingen we naar de auto en toen snel naar huis.
Toen rustig aan gedaan, een broodje gegeten en een kopje thee met suiker gehad. Dat hielp wel. Heel vreemd was het. Ik had geeneens erge honger ofzo. Als mijn maag nou leeg was, kon ik het begrijpen.

Nou, ik ga de info zo doornemen en de tijdschriften lezen. We hebben ook het tijdschrift Zwanger gekocht, lijkt mij leuk en informatief.
  woensdag 27 april 2005 @ 15:00:11 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26545791
Lewis, balen zeg, geen massade meer dus.

Ingrid, meerde vrouwen hebben last van flauwvallentijdens de zwangerschap, wel even mee opletten je kan anders namenlijk erg gemeen vallen.

Ik voel me iets beter, niet heel de vloer hoeft eruit maar maar een strookje, dat scheeld weer heel veel gelukkig.
De man zelf vindt het zo erg voor ons dat hij net een bloemetje heeft laten brengen voor het ongemak, vindt ik heel netjes van hem.
pi_26547187
Ingrid, das niet zo mooi joh... Meld je het wel even bij de huisarts of verloskundige?!

Snake, wat lief dat je een bloemetje krijgt en fijn dat de lasten toch wat minder zijn dan je dacht.

Hier alles redelijk oke, ik ben een beetje gaar. Mijn jarige kindje roept me, dus ik ga weer verder met niets doen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26547213
Ja, wat onwijs vervelend Lewis, dat je zulke klachten hebt gekregen na die behandeling...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26549028
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, das niet zo mooi joh... Meld je het wel even bij de huisarts of verloskundige?!
Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.
  Redactie Frontpage woensdag 27 april 2005 @ 18:17:46 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_26549418
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Saffier het volgende:
En de a.s. papa's? Hoe gaat het bij jullie?
Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_26549465
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef Djeez het volgende:

[..]

Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.
En nog uit zichzelf ook! Hij is gelukkig niet zo'n hele erge voetbalgek.
pi_26549897
Gisteren was Moeders voor Moeders hier. Heb nu 8 kratten op de gang staan. Dit omdat de chauffeur het hier niet aan huis op kan halen. Dat is bij alle kerkdorpen zo in de omgeving. Ik mag iedere week mijn krat(jes) bij de verloskundige neerzetten.

Wel leuk gesprekje gehad. Zo leuk wat je dan allemaal krijgt, vind het evengoed veel hoor. We hebben het speelkleed uitgezocht. Vanaf volgende week woensdag mag ik gaan plassen.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:12:10 #41
61800 Rottdog
pi_26550639
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.
Volgen Djeez gebeurt het wel vaker dus zou het echt wel melden
  woensdag 27 april 2005 @ 19:20:29 #42
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26550845
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:42 schreef Randa_v het volgende:
Gisteren was Moeders voor Moeders hier. Heb nu 8 kratten op de gang staan. Dit omdat de chauffeur het hier niet aan huis op kan halen. Dat is bij alle kerkdorpen zo in de omgeving. Ik mag iedere week mijn krat(jes) bij de verloskundige neerzetten.

Wel leuk gesprekje gehad. Zo leuk wat je dan allemaal krijgt, vind het evengoed veel hoor. We hebben het speelkleed uitgezocht. Vanaf volgende week woensdag mag ik gaan plassen.
dat kaartje met die test is leuk he
hier komen ze het gelukkig wel ophalen maar ik mocht gelijk al piesen terwijl wij toch evenlang zijn vreemd hoor.
En dat eetsetje dat is echt heel vind je niet?

Men ik wordt gek van me tieten ik op de bank in slaap gevallen wordt je wakker meeen ik kon wel janken van de pijn maar achjah het hoort erbij.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:21:56 #43
3011 E.T.
pi_26550888
Snake, fijn dat niet zo erg is als dat 't leek En lief, dat bloemetje!

Randa, wel prettig dat je je kratten dan bij de vk neer kan zetten. Zelf halen en brengen naar zo'n depot lijkt me ook niet alles, mooie tussenoplossing dit.

En ik zie dat mijn werken geen activiteit bij de Mel en Lewis hebben voortgebracht..
pi_26551270
Snake! Was dat ff schrikken, daar zit je inderdaad niet op te wachten! Gelukkig valt het mee

Enne Mellybellie! Kom maar kom maar kom maar! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen genieten van je Jarige Jetje Mel!

Little Snake en Lewis zitten nog goed daarbinnen?

Ik denk aan jullie meiden!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26551465
Snakelady wat netje van die man dat je een bloemetje kreeg. Ik hoop dat het snel verholpen voordat de baby zich aankondigd.
Jeetje Lewis dat je zulke klachten kan krijgen zeg. Ik hoop voor je dat het snel over is
Ik wist trouwens niet dat je een presentje kreeg van moeders voor moeders. Wel leuke dingen zo te horen
Melonovy, ik hoop dat je vannacht lekker kan uitrusten voor het grote werk voor morgen
Zelf heb ik een lekker rustig dagje gehad. Daan was op de creche en ik moet het weekend werken dus vandaar mijn dagje vrij. Even wezen shoppen, gekeken voor badkleding voor de vakantie. Maar ik kon niet slagen.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_26551552
Zow, de dag zit er weer bijna op, we hebben lekker rustig aan gedaan, genoten van ons jarige meisie en de baby netjes binnen gehouden.
Ik ga zo lekker filmpie kijken en dan rustig aan bevallen (1 van deze 2 plannen zal me zeker lukken...)
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 27 april 2005 @ 21:07:23 #47
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26553432
ja dat zal film kijken zijn
snake balen zeg maar gelukiig is het maar een strookje is ook niet leuk maar gelukkig niet heel je badkamer sterkte ermee..

ingrid ik zou het toch ook even melden hoor zeker als je het vaker hebt...

zo lewis das balen zeg hopelijk is het snel over
pi_26554311
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:20 schreef Neva het volgende:

[..]

dat kaartje met die test is leuk he
hier komen ze het gelukkig wel ophalen maar ik mocht gelijk al piesen terwijl wij toch evenlang zijn vreemd hoor.
En dat eetsetje dat is echt heel vind je niet?

Men ik wordt gek van me tieten ik op de bank in slaap gevallen wordt je wakker meeen ik kon wel janken van de pijn maar achjah het hoort erbij.
Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??
  woensdag 27 april 2005 @ 21:55:03 #49
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26554630
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:42 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??
vreemd ik krijg de 9e mei het boek en 11 juli als ze de laatste maal komen het eetsetje.
Waar het verschil inzit geen idee het zal wel goed wezen
pi_26554999
Omdat er bij mij geen chauffeur komt, dat maakt het verschil. Het eerste cadeau heb ik dan ook al, samen met een badthermometertje als cadeau omdat ik de kratten weg moet brengen. Ze komt zelf nog één keer met nieuwe kratten, dan krijg ik dus dat eetsetje. Het werkt nu bij mij dus even anders dan normaal.
pi_26555700
Ik heb wel vaker last van duizeligheid gehad dat klopt. En af en toe flauwgevallen. Valt niks aan te doen helaas.
pi_26555748
Jaaah wij hebben de pretecho gehad!
Het was echt supergaaf, alles werkt, alles doet het . Alleen is beepje een beetje eigenwijs en liet hij zijn gezichtje niet zien (steeds verstoppen. in de placenta drukken, handen ervoor ) dus we mogen 9 mei nog terugkomen
We weten niet wat het wordt (van tevoren gezegd dat we het niet willen weten). Beepje loopt qua groei een weekje voor, dus dat gaat lekker..
Helemaal blij dus
Kzal morgen even wat foto's laten zien (moeten ingescand worden )
Sara
Merel
Ukje
pi_26558099
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Fuente het volgende:
Jaaah wij hebben de pretecho gehad!
Het was echt supergaaf, alles werkt, alles doet het . Alleen is beepje een beetje eigenwijs en liet hij zijn gezichtje niet zien (steeds verstoppen. in de placenta drukken, handen ervoor ) dus we mogen 9 mei nog terugkomen
We weten niet wat het wordt (van tevoren gezegd dat we het niet willen weten). Beepje loopt qua groei een weekje voor, dus dat gaat lekker..
Helemaal blij dus
Kzal morgen even wat foto's laten zien (moeten ingescand worden )
Doe's snel dan.. duuurt lang
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_26562363
Leuk Fuente, klinkt allemaal erg goed! Mooi he dat kleine leventje in je buik?!

Hier alles nog dik in orde, maar wil wel graag de baby in mijn armen houden... maar de kleine eigenwijs zit nog zo lekker warm en goed in mijn buik...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 09:07:49 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26562472
Fuente wat goehoed ben benieuwd naar je echo.
pi_26562495
Fuente, doe eens showen die echo

Mel, ik vond die 41ste week langer duren dan de rest van de zwangerschap
pi_26562692
Ik vind het niet echt leuk om iedere dag weer te klagen en te zeiken, maar ik ben het ook wel zat hoor. De baby is al 4 weken ingedaald, de buik mega, de maagzuur niet te harden en het verlangen en de nieuwsgierigheid naar de baby is gewoon enorm!
Ik wil bevallen!! En het liefst heel snel!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 09:23:12 #58
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_26562709
He, nog steeds geen Mellybaby te bekennen... Kom eens buiten spelen kleintje, 't is zulk mooi weer

Ingrid, vervelend hoor, dat flauwvallen... Toen ik een paar weken zwanger was stond ik regelmatig met zwarte vlekken voor mijn ogen in de rij bij de supermarkt... Waar het aan ligt, geen idee...

Snake, wat een ellende die verbouwing... Ken het een heel klein beetje, ze zijn hier een uitbouw aan het bouwen... En ze hadden eind januari klaar moeten zijn!!! Nu dus nog steeds lawaai... Gelukkig is het de uitbouw, hebben we in huis zelf niet zo'n last van. Maar ik kan het niemand aanraden hoor, een verbouwing tijdens je zwangerschap!!

Hier gaat verder alles goed. Gister weer bij de verloskundige geweest. Ik kom ongeveer 1 kilo per week aan.. Nu heb ik de laatste tijd ook behoorlijk veel gesnoept en buiten de deur gegeten Voor de zekerheid toch maar even bloed laten prikken, om te kijken of ik zwangerschapssuiker heb.. Als ik binnen een week niks hoor is alles prima... En ik probeer de snoepjes en de koekjes en de patatjes maar te laten staan
Bloeddruk was verder prima, 120/60... Hartje van de baby gehoord.. 160 slagen per minuut En hij/zij lag met zijn/haar koppie naar beneden... Maar dat zegt nog niks toch, ik ben net 28 weken..
Tijdschrift over borstvoeding meegekregen, lekker leesvoer.

Ow, en eergister intake gehad van de kraamzorg... Gaat helemaal goedkomen En maandag a.s. komt de babykamer..... Jippie... kunnen we gaan inrichten!

En dan geduldig afwachten tot de baby komt... Vanochtend had ie trouwens de hik volgens mij... Kreeg heel regelmatig kleine schopjes
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 09:28:44 #59
43556 miss_dynastie
pi_26562792
Ik ben benieuwd Fuente

Mel Ga gewoon lekker genieten van het zonnetje en doe rustig aan...

Snowww, fijn dat alles goed is
pi_26563032
Wat klinkt dat allemaal goed en gezellig, Snowwww
pi_26563280
Whieeee thnx allemaal!
Ik moet zo werken, maar vriendliev (buuv_rietvrouw) gooit ze strax ff online! en die laat het jullie nog zien/weten
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 28 april 2005 @ 10:07:55 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26563472
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het niet echt leuk om iedere dag weer te klagen en te zeiken, maar ik ben het ook wel zat hoor. De baby is al 4 weken ingedaald, de buik mega, de maagzuur niet te harden en het verlangen en de nieuwsgierigheid naar de baby is gewoon enorm!
Ik wil bevallen!! En het liefst heel snel!

Als je al zo lang wacht dan mag een beetje klagen en zeiken hoor! En wij klagen en zeiken gewoon mee.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 10:25:15 #63
81992 Githa
pi_26563904
Nou vind ik ook hoor lekker klagen en zeiken mel, dan weet bb'tje ook dat je het beu bent
Wachten duurt zo lang en met een lijf vol gierende hormonen is geduld vast niet een van je beste eigenschappen ....nog eventjes maar

Snake, wat aardig dat ze een bloemetje kwamen brengen, die man heeft vast zelf ook een zwangere vrouw meegemaakt
Hoe gaat het nu ?

Lewis, ook nog geen nieuws ?

Fuente ik ben benieuwd!
  donderdag 28 april 2005 @ 10:46:16 #64
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_26564400
Gooi mijn nieuws er nog ff tussendoor........

Vanmiddag heb ik intake in het ziekenhuis, eerst een echo om te kijken wat de ligging is van de kleine, mocht het nog steeds verkeerd liggen dan krijg ik de rest van het ritueel (bloed, opname e.d.) en dan gaat het morgen gebeuren: de 2e keizersnee. Ik ga vanaonvd nog wel eerst naar huis. Ben er ook wel blij om, heb het allemaal wel weer gehad en reuze benieuwd naar de kleine. Ben ook heel benieuwd hoe Siënna erop zal reageren, dus SPIRO en ik gaan een spannend weekend tegemoet.......
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  donderdag 28 april 2005 @ 10:48:36 #65
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_26564451
Oja.....

Melonovy SUCCES ook deze dagen, dan moet toch ook bij jouw wel een nieuwe wereldburger zijn!!
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 10:48:39 #66
43556 miss_dynastie
pi_26564453
Spannend Yfke!!!
pi_26564498
Yfke kanjer!!! Hoe is het met je?
Morgen is het jouw grote dag, wat spannend!! Zullen we dan maar een fok! datum- twee- drie- of vier - ling op de wereld zetten!?

Veel sterkte meid met de bevalling en een mooie tijd er van maken hoor! Ik hoop dat je met de komst van nummero 2 je weer wat lekkerder gaat voelen!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26564741
Heel veel sterkte Yfke, heftig hoor!! Gelukkig heb je al een keer een keizersnee meegemaakt blijkbaar, dus dan weet je een klein beetje wat je kunt verwachten!
Maar er is dus ook nog een kans dat je 'gewoon' mag bevallen als het tóch goed zou liggen?
  FOK!fotograaf donderdag 28 april 2005 @ 11:01:03 #69
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_26564779
Zoals beloofd de (pret) echo's van Fuente en ons lieve toekomstige kindje

Het neusje van Fuente en de lippen van mij

Hartslag in beeld

Handje met 5 vingers

na 9 mei meer!
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_26564990
Saffier: lief dat je naar me vroeg! Gaat hier best wel goed hoor...wel elke dag eigenlijk misselijk en 's ochtends overgeven, maar het gaat eigenlijk best goed voor de rest!
Wel ben ik echt doodmoe, maar dat is altijd in het begin he...(heb ik gehoord)...echt zo'n doodvermoeid gevoel in m'n hele lijf. Ik ben ook lekker vroeg naar bed gegaan gisteren (half negen!) en dat was ook wel nodig, Noa werd om half twee, half zes en zeven uur weer wakker. Dus een beetje een nachtbrakertje is ze af en toe. Het vervelende van 's nachts moeten opstaan is dat je niet elke keer van tevoren wat gaat eten/drinken dus ik word daar vaak ook misselijk van. Maar als ik dan weer ga liggen gaat het meestal weer aardig goed.

En natuurlijk geniet ik heel erg van Noa. Ze ontwikkelt zo snel, elke week kan ze bijna weer iets nieuws! Ze is nu bijna vijf maanden natuurlijk (poeh wat gaat het snel) en ze is ontzettend vrolijk meestal en is blij met elke aandacht die ze krijgt (en dat kan nogal wat zijn ).

melonovy: het Grote Wachten duurt lang he...heel veel sterkte!
pi_26565015
Ahh...lieve foto's van de echo!! Hoe lang duurt zo'n pretecho trouwens? Ik ga het niet doen omdat ik zowiezo een extra echo krijg én een structurele echo die ook al heel duidelijk is (in ieder geval bij Noa).
Ik had trouwens met 8 weken een echo gehad, nu met 12 weken krijg ik de tweede en dan weer met 20 weken. Wel leuk, dan zien we echt zo'n ontwikkeling.
Met acht weken is het trouwens echt nog bijna niets...wel heel grappig was dat de baarmoeder een beetje 'hartvormig' is en het vruchtje ook! Dat zag er wel heel apart uit.
  FOK!fotograaf donderdag 28 april 2005 @ 11:15:13 #72
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_26565114
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Ahh...lieve foto's van de echo!! Hoe lang duurt zo'n pretecho trouwens? Ik ga het niet doen omdat ik zowiezo een extra echo krijg én een structurele echo die ook al heel duidelijk is (in ieder geval bij Noa).
Zo'n echo duurt ongeveer een half uur. Bij ons was het wat langer om de baby zich aan het verstoppen was. En we nog 9 mei weer terug om te proberen om een goede 3d echo te krijgen. Hopelijk werkt de baby dan wel mee.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  donderdag 28 april 2005 @ 11:25:50 #73
3011 E.T.
pi_26565382
Mooie, duidelijke echofoto's!

En morgen hebben we iig een vers babietje!
Mel, je kan morgen natuurlijk gewoon meedoen, als het niet lukt..Lekker blijven zeuren hoor Overtijd lopen is waardeloos
  donderdag 28 april 2005 @ 11:30:39 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26565509
Mooie echo!

Enneh Yfke! Spannend zeg!
pi_26565835

Dit was mijn echo van 8 weken (nu twee weken geleden) over twee weken krijg ik er nog eentje en dan istie als het goed is een stuk duidelijker!
pi_26565892
Mooie echo's! Dat wordt een mooi mensje!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26566262
Melonovy sterkte met de laadste loodjes, hopelijk kom je de dagen een beetje door

Mooie echo's zag ik voorbij komen

andere llm dames sterkte en s6 voor al het werk strakkies
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 28 april 2005 @ 14:39:13 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26570388
wauw, wat kletsen jullie veel zeg.

ten eerste Susanne en fuente en man, prachtige echo's.

Mel klaag maar lekker hoor, het is je goed recht.

Snowwww, opletten dus met de zoetigheid, is moeilijk he.

Hier gaat het goed, voel me beter en waarom geen idee eigenlijk.

Het rare is dat als ik LLM lees ik wel eens vergeet dat ik daarbij hoor, op een andere site sta ik bovenaan het lijstje en daar schrik ik steeds van.
hahaha, naja, zal wel goed komen met me.

Yvke, echt spannend zeg.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:42:56 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26570482
o,ja ingrid, over dat flauwvallen, dat heb ik heel lang gehad tot ongeveer 2 jaar geleden, bij mij was de oorzaak dat mijn bloeddruk ineens heel erg daalde, daarom duurde het zo lang eer ze erachter kwamen.
Pas toen ik een 24 uurs bloeddrukmeter op hetb gehad kwamen ze erachter.
Ik moest dus mijn dieet aanpassen aangezien ik geen zout at en daardoor mijn bloeddruk daalde en ook een verkeerde houding en daar heb ik mensendieq (of hoe je het ook schrijft) voor gehad.

Nu val ik dus niet meer flauw, alleen mijn bloeddruk is nog noit zo goed geweest als tijdens de zwangerwchap, van de week zat mijn bovendruk zelfs boven de 100 (dat is bij mij dus zelden tot nooit).
  donderdag 28 april 2005 @ 18:18:25 #80
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26576085
Yfke spannend zeg, ik hoop dat alles goed gaat met je en ben benieuwd naar je beebje veel succes!

Fuente en buurvrouw-rietman, mooie echooossssss, en zo sweet

en ook Suzanna heeft een mooie echo.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 18:33:28 #81
81992 Githa
pi_26576385
Die echo's Suzanna en Fuente zo mooi.
....en dat handje ooooooohw, daar kun je toch geen genoeg van krijgen uhmmmz Fuente, als je 9 mei weer mag, show je ze hier dan weer......
pi_26577656
ik mag 19 mei voor de 2e echo, 25 mei naar de vlos en 5 juli gaan we voor een 4D echo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:33:50 #83
43556 miss_dynastie
pi_26581150
Fuente en buuv, wat een beauty is het

Wat klein nog Suzanna
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:34:18 #84
43556 miss_dynastie
pi_26581169
Yfke, en? Wordt het een keizersnee morgen?
pi_26581862
Yfke sterkte morgen als je een keizersnee krijgt. En laat ons wel weten wat het geworden is he

Suzanna, als het goed is zou jij al snel over de ergste misselijkheid heen zijn en de vermoeidheid ook. Ik hoop het maar voor je. Dan kun je lekker wat meer genieten van Noa.

Mel, dat zeuren is helemaal niet erg hoor.
  donderdag 28 april 2005 @ 21:59:32 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26582005
Yvke heel veel sterkte alvast.
pi_26582188
Yfke en SPIRO, veel sterkte morgen, ik hoop dat alles prettig verloopt en dat we snel meer horen over jullie 2e wondertje.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 22:06:02 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_26582208
succes yfke!
stormy waters...
sailin'
pi_26582221
Yfke sterkte en succes morgen!

Mel
pi_26582419
Fuente wat een mooie echo's zag ik daar voorbij komen.

Snake, wat aardig van die man om een bos bloemen te geven voor het ongemak. Ze zijn vandaag toch begonnen. Gaat het dan nog lang duren eerdat ze klaar zijn?

Hier gaat alles wel, husby is vandaag ook thuis gebleven. Ik ben vanmorgen naar relaxation geweest. Daar leer je hoe je met je weeen om moet gaan en bepaalde posities die goed zijn voor je tijdens de bevalling. Opzich wel leuk, maar of je je daarmee bezig houdt tegen de tijd
En het rommelt in de buik, regelmatig harde buiken en baby beweegt er lekker op los. Dus nog genoeg ruimte zou ik zo zeggen.
De klachten van na mijn reflex zijn wel over voor zover.
  donderdag 28 april 2005 @ 23:20:57 #91
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26584574
fuente wat lief!! hopenlijk dat 9 mei mini-fuente/buuv-riet zich niet verstopt.

Melonovy dat het maar op mag schieten!!!

Lewis spannend ook voor jou niet voorschieten he Melonovy mag eerst

Iemand hier toevallig kennis over meegroei beha's
Ben bij verschillende winkels geweest hier alleen de prenatal had ze maar die gaan tot e en die waren veel te klein en me gewone beha's worden toch echt te klein dus als iemand tips heeft, graag.

Alvast bedankt
pi_26584988
Neva, misschien bij de HEMA? ik heb ze er wel eens in de aanbieding gezien, maar niet gezien tot hoe groot ze gaan.

Yfke, succes morgen!

En nu rol ik ffies snel m'n bed in, moe!!! Thnx allemaal voor de onwijs leuke rea's en natuurlijk post ik de echo's weer van 9 mei
Sara
Merel
Ukje
pi_26585045
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Suzanna het volgende:
[afbeelding]

Dit was mijn echo van 8 weken (nu twee weken geleden) over twee weken krijg ik er nog eentje en dan istie als het goed is een stuk duidelijker!
Mooie echo
En bij 10 weken is hij inderdaad nog duidelijker en zie je een echt kindje!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 28 april 2005 @ 23:51:48 #94
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26585351
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Fuente het volgende:
Neva, misschien bij de HEMA? ik heb ze er wel eens in de aanbieding gezien, maar niet gezien tot hoe groot ze gaan.

Yfke, succes morgen!

En nu rol ik ffies snel m'n bed in, moe!!! Thnx allemaal voor de onwijs leuke rea's en natuurlijk post ik de echo's weer van 9 mei
hier niet bij de hema alleen sport beha's en ook te klein
  donderdag 28 april 2005 @ 23:53:24 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_26585392
Neva, misschien kan je eens gaan kijken bij B&B. Dat is een lingeriezaak die echt alles heeft! Zit bij het Irenegebeuren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:08:09 #96
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26585736
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:53 schreef Troel het volgende:
Neva, misschien kan je eens gaan kijken bij B&B. Dat is een lingeriezaak die echt alles heeft! Zit bij het Irenegebeuren.
die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ? wel grote maten maar echte lingerie
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:23:35 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_26586028
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:08 schreef Neva het volgende:

[..]

die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ? wel grote maten maar echte lingerie
tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:32:23 #98
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26586192
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:23 schreef Troel het volgende:

[..]

tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.
ja lingerie hebben ze genoeg maar meegroei beha's niet en ik wete niet hoelang die stomme dingen blijven groeien en tot hoe groot dus is ene meegroei beha een stuk practische en voordeliger als elke keer nieuwe beha's moeten halen
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 april 2005 @ 00:39:56 #99
95752 crew  Chell
Kluns
pi_26586327
www.borstvoedingswinkel.nl heeft tot cup G
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:41:32 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26586357
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Snake, wat aardig van die man om een bos bloemen te geven voor het ongemak. Ze zijn vandaag toch begonnen. Gaat het dan nog lang duren eerdat ze klaar zijn?
Vandaag zijn ze wezen kijken maar morgen gaan ze echt beginnen, er zal misschien wel een tijdje een strookje van de tegels weg zijn aangezien ze de tegels niet op vooraad hebben.
Maar verders kunnen we wel douchen en de wasmachine gebruiken als ze de lek hebben gevonden.
pi_26588635

Goedemorgen. Om half 9 moet ik bij de vlos zijn, lekker vroeg zodat vriendlief meekan... NOT Hij kon geen vrij krijgen van z'n werk. Als ik dat van tevoren had geweten, had ik later een afspraak gemaakt, kon ik nog lekker even terug naar bed

Neva, op www.anita.com (Maternity) staan ook meegroeibeha's t/m G en verkoopadressen. Misschien dat ze in die winkels ook nog wel andere merken hebben.
Ben zelf allang blij dat m'n normale beha's nog passen, want ik zit nu al in G. Dus Troel, ik herken wat jij zegt, dat je allang blij bent als je een beha in je maat kan vinden. De luxe van keuze hebben we nu eenmaal niet!

Fuente en buuv, wat een prachtige foto's!!

Suzanne, wat een mooie echo!

Mel Ik hoop dat je baby nu echt eens klaar is met dat gezwem in je buik.

Snake, de ramp is dus te overzien, gelukkig voor je.

Lewis, succes met de laatste loodjes!
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  vrijdag 29 april 2005 @ 08:12:45 #102
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26588805
Dat is idd minder babylover, wij mogen vaak op een maandagavond, zo heeft Remco ok pas 1 keer een afspraak gemist.

Mel, hoe is ie?

En met jou lewis ?

Ik heb vanacht zowat niet geslapen en nu zijn ze lekker aan het hakken in de badkamer, wat een rotgeluid is dat toch.
  vrijdag 29 april 2005 @ 08:59:23 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26589217
Vandaag krijgen Yfke en Spiro hun kindje! Zet hem op daar!

Mel? Hoe is het met jou vandaag?
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:02:36 #104
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26589258
dat is waar ook BE, helemaal vergeten, spannend zeg .
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:11:43 #105
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26589389
Mogge, hier alles rustig aan nog redelijk oke. Net als bij Lewis, gaat de baby hier nog flink te keer, het wiebelt nog steeds van links naar rechts, dus aan ruimtegebrek ligt het niet om er uit te komen.
Wel wordt de druk op mijn bekken en schede steeds groter. Ik wil nog wel een zondagskindje, dan kan ik morgen nog even naar de kindermarkt.

voor Yfke! Ik denk aan jullie!

Het is dan wel het tijdperk van de haan (chineze astrologie) maar het zijn niet echt haantjes de voorste he... pfff... We hebben gewoon keigoeie moederkoeken
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26589427
wauw spannend!!!!

verse baby-day!!

succes Yfke en Spiro
en misschien Mel??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 29 april 2005 @ 09:43:15 #107
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26589962
Kom op dames, ga eens bevallen doen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_26590603
Yfke Succes vandaag!

Net terug van de vlos. Ik heb het hartje gehoord
Ze kon het niet zo goed vinden, maar toch 2x keer heel duidelijk gehoord.
Nu heb ik 3 juni de screeningsecho en 10 juni moet ik weer naar de vlos en als het meezit wordt ik daar tussenin voor de tweede keer tante, dit keer van een knulletje (mijn zusje is 6 juni uitgerekend)
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:21:19 #109
3011 E.T.
pi_26594054
Yfke en Spiro succes vandaag!!
pi_26594169
Oh wat leuk Babylover, dat vind ik toch altijd weer heel speciaal als je het hartje hoort kloppen. Dat maakt het ook al heel echt.

Hier rommelt het ook wat, en de druk op de bekken en schede is ook hier behoorlijk. Dus van mij mag het toch ook wel snel komen nou, bewegings vrijheid is echt super beperkt en met een klein dondersteentje in de buurt die overal in en op klimt is dat niet zo prettig.

Heb vannacht ook niet zo geweldig geslapen, maar ach opzich is dat niet zo erg. Ik ben er momenteel niet zo ontzettend moe van. Eigenlijk heb ik echt geluk gehad tijdens deze zwangerschap met mijn nachtrust. Die zijn pas echt beroerd geworden zo'n 4 weken voor de uitgerekende datum. Dus dat valt echt nog wel mee.

Morgen is het weer weekend dus dan heb ik weer wat rust en vrijheid voor mezelf. Ook wel weer lekker, dus baby mag volgende week wel komen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:53:33 #111
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26594830
Dag dames!
Nog steeds geen kleine ukkeltjes hier zie ik. Jammer hoor!!!
Mel; ik was nog benieuwd naar wat de verloskundige heeft gezegd over het inleiden. Is er een kansje dat ze daar al snel mee wil beginnen, of moet je nog even geduld hebben? overigens ga ik ook nog steeds uit van een zondagskindje hoor!
Mel en Snake; jullie ook succes met de laatste loodjes!
ps- Snake- wat ontzettend irritant dat ze nu nog in die badkamer aan het hakken zijn zeg.
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:57:28 #112
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_26594939
Wilde ff melden, dat de kleine Samiq is geboren, hij is vanmorgen geboren om 9.22 uur.
Hij weegt 3740 gram en is 45 cm, zodra er foto zijn zal ik ze hier posten.

Groetjes SPIRO
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 12:58:45 #113
81992 Githa
pi_26594982
JAAAAAAAAAAAA een vers bb'tje
Spiro en Yfke gefeliciteerd met jullie zoon Samiq
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:02:34 #114
61800 Rottdog
pi_26595087
Van harte Spiro en Yfke met de geboorte van jullie zoon

SAMIQ

Hoe is het met de moeder
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:03:37 #115
3142 m@x
pi_26595108
Gefeliciteerd met jullie zoon Yfke en Spiro
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:09:39 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26595265
Spiro en Yfke! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooie naam zeg!

Blauwe beschuit met muisjes!

Pssst! Mellybelly! Hij kan het ook! Nu jij nog!
pi_26595357
Spiro en Yfke gefeliciteerd met jullie zoon!
pi_26595362
Yfke en spiro.....van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon samiq

Groetjes,Minoes
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:18:36 #119
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26595496
Yfke en spiro gefeliciteerd met jullie zoon Samiq, wat een aparte en mooie naam zeg

hoe gaat het met Yfke???
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:39:54 #120
3011 E.T.
pi_26596032
Yfke en Spiro gefeliciteerd met jullie zoon!!!
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 13:40:59 #121
43556 miss_dynastie
pi_26596058
Gefeliciteerd!!

BE, geweldige smilie
pi_26596095
Spiro en Yfke, gefeliciteerd met Samiq
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26596285
Gefeliciteerd met jullie zoon!
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:56:26 #124
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_26596460
Dank jullie allemaal, met yfke gaat alles goed alleen een beetje moe, maar dat is dan ook niet gek.
Ik kom vanavond ff weer posten, ga zo ff de geboortekaartjes ophalen en ga weer na mijn zoon

Groetjes van ons SPIRO & Yfke
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:01:03 #125
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26596554
een zoon gefeliciteerd met Samiq!!
Ylana
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:07:47 #126
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26596707
Gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26596820
Gefeliciteerd met jullie zoon.

precies een uurtje na een vriendin van mij

pi_26596881
SPIRO & Yfke Gefeliciteerd met jullie zoon!!
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:15:23 #129
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26596908

Ik ben helemaal blij voor jullie!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:19:15 #130
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26597018
Snakelady ik hoop dat ze het lek snel gevonden hebben en dat ze dus vlot weer klaar zijn bij je!! Hoe voel je je verder?

Melonovy je wordt wel op de proef gesteld he? Ik hoop dat je nog een beetje geduld over hebt voor de komende dagen!!

Lewis zal je jezelf dit weekend een beetje verwennen? Voor je het weet heb je het er straks te druk voor!! Dat geldt uiteraard voor alle llm!!

Ingrid jij vroeg hoe het met mij gaat (kan geloof ik niet quoten ) gisteravond was ik ineens in een kwartier tijd mijn stem kwijt en vanmorgen werd ik wakker met een behoorlijke keelpijn, voor de zekerheid de huisarts maar even gebeld wat ik daartegen mocht doen en die wilde me toch wel graag even zien (was er al 2,5 jaar niet meer geweest!!).
Zo gezegd zo gedaan, ik kon een penecillinekuurtje krijgen (keelontsteking dus), maar daar heb ik toch maar nee tegen gezegd, ik word daar altijd zo ziek van, gevraagd of ik niet een paracetamol mocht nemen en dat mocht ook.
Samen met een smerig gorgeldrankje mag ik het zo gaan proberen en als het erger wordt of volgende week niet over is moet ik terugkomen (penecilline kon geen kwaad voor de zwangerschap zei hij).
Ik hou me vandaag maar rustig, heb toch geen puf verder en ik hoef morgen maar een half dagje te werken, dan kijk ik wel of ik maandag vrij kan krijgen, heb ik lekker lang weekend!!

Wat voor plannen hebben jullie dit weekeinde?
Ylana
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:38:40 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26597493
Hé een verse baby!!
Spiro en Yfke van harte met jullie Samiq!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:59:05 #132
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26598043
Yfke en Spiro gefeliciteerd met geboorte van jullie zoon Samiq Hoe spreek je de naam uit

En Sienna een dikke zoen voor jou ! Gefeli met je broertje!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:06:03 #133
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26598218
Spiro en Yfke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Samiq!

Hee BE, kan die niet bij de vaste smilies?

Melonovy, volgens mij ga jij morgen bevallen!
pi_26598360
Yfke en Spiro..
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Samiq!
W ~ H ~ T
pi_26598539
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee BE, kan die niet bij de vaste smilies?
Jaaaa! Hij's leuk!
quote:
Melonovy, volgens mij ga jij morgen bevallen!
Neeeeeeeeeeee joh..
Mel wil graag een zondagskindje... Plus, er worden altijd beebies geboren als ik een dagje offline ben.. En aangezien we zondag Wilyan's verjaardag vieren....

Dussssssssss, Melonovy............. 1+1=2
Zondag it is!
W ~ H ~ T
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:21:14 #136
105888 renzell
pi_26600304
Spiro en Yfke: gefeliciteerd!!!!!
Geniet maar lekker van jullie kleine mannetje!
  vrijdag 29 april 2005 @ 16:35:38 #137
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26600686
spiro en yfke van harte met samiq rust goed uit en geniet ervan
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:04:06 #138
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_26601483
Yfke, Spiro en Siënna van harte gefeliciteerd met de geboorte van Samiq. Veel geluk met z'n viertjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jambo op 29-04-2005 20:39:10 ]
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:14:10 #139
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26601733
Yfke en Spiro, van harte gefeliciteerd met Samiq!!! Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Siënna, ook gefeliciteerd met je broertje!!! Je vindt het vast heel leuk om grote zus te zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:43:09 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26604076
Yfke, Spiro en Siënna gefeliciteerd!!!

En 45 cm, wat klein Maar wel 3740 gram, da's zwaarder dan Noah met 50 cm
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26605035
Spiro en Yfke gefeliciteerd met de geboorte van Samiq

Hoe is het met mama??
pi_26605097
Yfke en Spiro, gefeliciteerd!!
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:31:42 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26605231
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

ondanks de verbouwing gaat het wel goed hier, eigenlijk hetzelfde als met Lewis, flinke druk daar beneden.
Ook regelmatig last van harde buiken nog steeds.
Mijn moeder denkt dat ze vanavond komt maar daar ben ik niet zo van overtuigd.
  Jubileum moderator vrijdag 29 april 2005 @ 19:33:45 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26605289
Yfke en Spiro van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26605491
Yfke en Spiro van harte met jullie zoon
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:32:40 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_26606694
WOEI!!!! Een zoon voor Yfke en Spiro!! Van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
pi_26606870
Jessie elke keer als ik jouw naam als laatste zie in dit topic denk ik dat Mel is begonnen. Eigenlijk moet het verboden worden dat jij hier nog post tenzij je wat te melden hebt

Yfke en Spiro gefeliciteerd met jullie zoon Samiq En dikke voor Sienna
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:57:07 #148
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_26607233
Ben weer thuis, maar ben bekaf het was een drukke dag, ik wil graag iedereen bedanken voor jullie felicitatie's.
Wow wat ben ik trots, het is echt een gaaf kereltje
Met Janneke gaat alles goed en kleine Samiq heeft wat last van het vruchtwater.
Maar dat komt van zelf ook weer goed, ben vanavond ook met Siënna na het ziekenhuis geweest.
Je had die oogjes moeten zien, toen janneke Samiq op haar arm had, ze snapte er niks van.
Maar later ging ze wel even steeds kijken, kijken hoe het straks thuis gaat.
Maar ik wens die gene die nog moeten bevallen veel succes en sterkte toe.

Groetjes SPIRO
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:18:01 #149
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26607651
Spiro en Yfke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Samiq! En de grote zus ook natuurlijk!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:18:46 #150
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26607676
spiro en Yfke gefeliciteerd met jullie zoon
en sienna gefeliciteerd met je broertje
  FOK!fossiel vrijdag 29 april 2005 @ 21:49:11 #151
2628 Karin
pi_26608370
SPIRO en Yfke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
pi_26608436
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef SPIRO het volgende:
Wilde ff melden, dat de kleine Samiq is geboren, hij is vanmorgen geboren om 9.22 uur.
Gefeliciteerd
pi_26613857
Joepieeeeeeeeeeee een vers beebje!!

Yfke en Spiro van harte gefelicteerd!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 09:25:11 #154
43556 miss_dynastie
pi_26614293
Joehoe mel??????? Ik heb vannacht gedroomd dat je bevallen was van een dochter, Rowena Dusseh....................... ???
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:21:52 #155
3011 E.T.
pi_26614726
Mel???
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:28:58 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_26614812
Oe, melonovy!! Ja?
stormy waters...
sailin'
pi_26614985
Mel joehow
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_26615057
Een paar pufjes en een jompeltje?
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 10:45:03 #159
43556 miss_dynastie
pi_26615066
En anders jessie?????????????????????????
pi_26615081
Spiro en yfke, GEFELICITEERD!!!!
Sara
Merel
Ukje
pi_26615082
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
En anders jessie?????????????????????????

Is zij ook zwanger dan ?

Go Melonovy voor de zekerheid
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 10:46:35 #162
43556 miss_dynastie
pi_26615091
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 10:45 schreef rena het volgende:

[..]

Is zij ook zwanger dan ?
Dat weet ik niet
Maar Jessie zou ut komen melden
pi_26615377
Ik had gisteren ruzie met mijn lichaam. Wist niet wat me overkwam.

We gingen gisteravond na het eten gezellig naar het theater. Hebben een kwartiertje in de foyer gezeten, ik ging nog even naar de wc. Beroerd dat ik ineens werd, had gewoon diaree, leek het. En misselijk gewoon zomaar weer ineens. Voelde me al een paar dagen super lekker eigenlijk en dan dit weer. Was echt in de veronderstelling dat ik buikgriep kreeg. We zijn dus nog voor de voorstelling begon gegaan. Gelukkig kregen we wel een tegoedbon. Zo zonde van het geld anders. Maar ja ziek is ziek. Vond het ook niet leuk voor mannetje. We zouden naar Kommil Foo gaan, zijn zulke goede cabaratiers. Die heeft hij nou moeten missen, ook al zegt hij dat het niet erg is. Het is wel een schat.

Voel me nu nog steeds beroerd. wel wat beter gelukkig. Tjee, wat je lichaam toch onvoorspelbaar is tijdens een zwangerschap zeg.
pi_26615837
Randa_V da's inderdaad niet echt leuk! Maar het gebeurt, en gelukkig heb je een tegoedbon

wij hebben gister een stuk gefietst (jaja, ik op een fiets, nou da's lang geleden ) en nu heb ik een zadelpijn! auw auw!
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:27:33 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26615885
Melonovy! Zou het nu dan toch?

Moeten we nog of kunnen we gewoon al lekker feest vieren omdat jij je beebje al bij je hebt?

Spannend dit!
pi_26616723
Mel ???
Snake???
Lewis???

meldplicht!!!

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:39:33 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26617008
Oe! Ik zie nu ook pas dat Snake's reactie van gisteren was!
Nog meer spanning!
En Lewis idd!

Zouden we een ware koninginneboom krijgen?
pi_26617078
He meiden wat doen jullie?

Gogogogogogogogo leve de koningin!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:47:25 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26617159
Krijgen we kleine Beatrixjes!
pi_26617191
Mel krijgt een Marilene!
Snake krijgt een Luana!
Lewis krijgt een Lucas!

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_26617565
Spiro en Yfke gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Mel en Snake stiekem een paar voor jullie
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:14:03 #172
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_26617660
Hier weer even een update van mij, met Yfke gaat het inmiddels stukken beter, ik moest jullie allemaal de groetjes doen en jullie bedanken voor de felicitatie's.
Met de kleine Samiq Elijah gaat het inmiddels ook stukken beter, heb vanmorgen ff genoten van het kleine ventje.
Samiq is al net zo stil als Siënna bij de geboorte , heb hem nog niet horen huilen.
Hopen dat die zo lekker rustig blijft, ik ga straks de foto's ophalen en zal er een paar hier posten.
Als ik nog weet hoe dat moet, hehe

Groetjes SPIRO
pi_26617859
Zow laat ik me dan maar even melden. Bij mij rommelt het nog steeds, elke beweging die ik maak krijg ik een harde buik. Dus weet het niet wat ik ervan moet denken.

Maar eh ik weet dat Mel naar de kindermarkt wilde vandaag. Dus die zal zich later wel melden dan. Ik ben ervan overtuigd dat als er ook maar iets begonnen was dat ze het wel zou melden aan Jessie.

Dus eh Snake, waar bent U nu
pi_26618394
spiro, yfke & siënna, heel veel gelukgewenst met samiq!

spannend, misschien een paar nieuwe koninginnedagkindjes vandaag?!

lewis, bij jou dus nog geen bevalling, maar zo te lezen scheelt het niet veel meer. succes!
  zaterdag 30 april 2005 @ 14:12:44 #175
61800 Rottdog
pi_26618541
Oke nu moeten er nog twee melden

Gaat het wel spannend vinden

you go girls
  zaterdag 30 april 2005 @ 15:22:29 #176
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26619575
Hai!
Ik ben inderdaad vanochtend naar de kindermarkt geweest en van het slenteren daar zo moe geworden dat ik na de lunch een heerlijke dut heb gemaakt.
Potverdorie ik heb het slenteren wel moeten bekopen met rugpijn. Nu was dit nog mijn laatste plan en dn kan ik bevallen, dus ik hoop dat ik heel snel, heel goed nieuws kan melden!!

Lewis en Snake, wat is het spannend zeg, ik ga even voor Snake en Lewis Succes hoor!
Tot horens!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26620555
He Mel je bent er klaar voor nu he. Zet hem op vanavond

Snake volgens mij ben jij echt bezig nu gogogogogogogogogogogo
En Lewis ik hoop dat die ahrde buiken overgaan in weeen. Sterkte meid

Nog wat kusjes strooit en gogogogogogogogogogo leve de koningin
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 17:14:32 #178
81992 Githa
pi_26621950
jemig wat spannend hier ...
snake en mel vanavond
pi_26626715
Ik hoop het ook dat die harde buiken overgaan in weeen want ik wordt er nu wel een beet/ je gek van eigenlijk. Het voelt allemaal heel ongi en pijnlijk aan. Ik lig ook als het even kan op mijn bed.
Heb net gekookt en dat was toch echt mijn laatste restje energie voor vandaag.

Snake, jij bent volgens mij ook al bezig. Je hebt je nog niet gemeld. Of heb je vandaag nog wat leuks gedaan op koninginnedag. Als je bezig bent dan veel sterkte en success en zet hem op he

Mel, ik vindt het nog knap van je dat je nog even naar die markt bent geweest, dat zou net iets te energiek wezen voor mij geloof ik

Spiro, fijn dat het goed gaat met Yfke en Samiq. Dat vruchtwater is altijd even vervelend voor de baby maar zo te horen gaat dat ook wel weer. Wanneer mogen vrouw en baby naar huis?
  Jubileum moderator zaterdag 30 april 2005 @ 20:23:19 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26627140
Dames wat maken jullie het spannend!!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:49:50 #181
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26627826
Ja het is reuze spannend, zo ervaar ik het ook hoor. Nu weer gerommel, al vanaf vanmiddagg harde buiken en zo, maar het zet nog steeds niet door. Hopelijk snel verandering!

Snake, die maakt het pas spannend!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 20:51:53 #182
81992 Githa
pi_26627875
melonovy jij gaat echt een zondagskindje krijgen hoor ik ben nu helemaal overtuigd!
pi_26629007
Yfke en spiro gefeliciteerd met jullie zoon

Saffier beterschap. Hopelijk is het snel over.

LLM Suc6!
pi_26630314
Hier ook nog steeds constant harde buiken. Baby beweegt er ook nog lustig op los. Ik ga straks denk ik maar lekker op 1 oor. Ben erg moe.
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:23:00 #185
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26630421
Hier weer rustig met harde buiken enzo... zucht...

Lewis, wat spannend joh!

Ingrid, wat zei je huisarts over het flauwvallen?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26630752
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:23 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, wat zei je huisarts over het flauwvallen?
Dat er niks aan te doen of te voorkomen valt. Het kan komen doordat ik nu meer bloed krijg dat trager stroomt. Het komt iig vaak voor bij zwangeren en dan vooral in het begin. Als ik het voel aankomen, kan ik het beste mijn hoofd tussen mijn benen doen. Maar dat kan natuurlijk niet altijd. Ik ben gelukkig niet meer flauwgevallen.

Ik hoop voor je dat het snel doorzet!
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:37:57 #187
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26630821
sorry, niks aan de hand hoor.

We hadden vanochtend afgesproken bij mijn ouders en we hadden ons verslapen dus kon me niet zo snel melden.

We zijn net pas thuis en ben echt bekaf maar heb wel een leuke dag gehad.
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:00:20 #188
3011 E.T.
pi_26631355
he wat jammer.. We hadden onze hoop op jou gezet hoor Snake!

Morgen dan.. ?? Iemand???
pi_26631549
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:37 schreef snakelady het volgende:
sorry, niks aan de hand hoor.

We hadden vanochtend afgesproken bij mijn ouders en we hadden ons verslapen dus kon me niet zo snel melden.

We zijn net pas thuis en ben echt bekaf maar heb wel een leuke dag gehad.
WHAAAA
Iedereen maar denken dat je al bezig was ghegheghe
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:19:31 #190
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26631742
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 23:00 schreef E.T. het volgende:
he wat jammer.. We hadden onze hoop op jou gezet hoor Snake!

Morgen dan.. ?? Iemand???
Ja ik! roep ik hier heel hard, maar hihihihi of het geroep nu zal helpen weet ik niet. De baby heeft nu wel al voor de zoveelste keer de hik. En ik heb maagzuur niet te harden.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26631932
ik help het je hopen melonovy. en voor ondertussen hier iets om 't zuur wat te neutraliseren?

randa_v, wat jij had klinkt mij trouwens meer als voedselvergiftiging in de oren dan als zwangerschapskwaaltje! gelukkig gaat 't al wat beter.
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:42:10 #192
3011 E.T.
pi_26632228
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 23:19 schreef melonovy het volgende:

[..]

Ja ik! roep ik hier heel hard, maar hihihihi of het geroep nu zal helpen weet ik niet. De baby heeft nu wel al voor de zoveelste keer de hik. En ik heb maagzuur niet te harden.
Mellybelly, kom je buitenspelen??
Het is veel te mooi weer om daarbinnen te blijven zitten!

Je hebt een hele lieve grote zus, die is onwijs nieuwsgierig naar je.. En je papa en mama ook!!
Je zult het echt heel fijn vinden bij ze!

Weet je dat als je op zondag naar buiten komt dat dat iets 'extra's' heeft?
Ze zeggen dat je dan de rest van je leven een 'gelukskind' blijft..
1 mei is een hartstikke mooie dag om jarig te zijn

Al die lieve internetmensjes zijn ook razend nieuwsgierig, kom je gauw?
pi_26633583
Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje SAMIQ
Heel veel geluk!!
The waves you made will always be
pi_26635016
Wat een stralende dag!
Een hele mooie zondag om geboren te worden
en wat ET zegt is wel zo, je blijft dan altijd een gelukskindje

Kom maar gauw kijken want wij zijn inderdaad reuze-nieuwsgierig naar je MellyBelly

Voor alle LLM's
  zondag 1 mei 2005 @ 09:02:29 #195
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26635065
Goeie morgen, bedankt voor de aanmoedigingen. Ik heb weinig nieuws, het rommelt nog steeds een beetje, maar helaas blijft het daar steeds bij. Hopeloos...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26635124
Het is nog de hele dag zondag hoor Mel
MellyBelly laat Chiara eerst eens even van het mooie weer genieten vandaag misschien
pi_26635132
Mel....... ........doe es ff gauw van bil gaan dan............
Veel succes met het wachten,is niks leuk.
Groetjes,Minoes
pi_26635628
Hier rommelt het niet eens meer. Erg rustig, harde buik is ook weer verleden tijd. Dus we gaan maar gewoon weer verder.
  zondag 1 mei 2005 @ 10:51:58 #199
105888 renzell
pi_26636105
Meiden, succes! Ik denk aan jullie en benijd jullie niet. Hopelijk kunnen julie toch leker genieten van deze heerlijke lentedag (bij jou ook lekker weer Lewis?).
  zondag 1 mei 2005 @ 11:12:56 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26636485
He jakkes meiden! Nog niet!
Tsja... ik zou willen/kunnen zeggen 'de dag is nog vroeg', maar dat horen jullie ook al een paar weken.

Anyway... Doe rustig aan vandaag, want volgens mij gaat het best warm worden!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 12:17:36 #201
43556 miss_dynastie
pi_26637880
Mel
Lewis
Ik zet mn geld dan maar in op Snake
Snake ??
  zondag 1 mei 2005 @ 13:08:08 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26639023
haha, ik kom mijn eigen ff melden, lastige nacht gehad vanacht, wel veel buikpijn maar weer niet doorgezetr
Ga nu ff van het zonnetje genieten.
pi_26639342
Nee het weer valt echt vies tegen, er werd voorspeld dat het zonnig zou zijn, maar het is echt niet zonnig. Opzich is de temp wel lekker, maar ja zonder zonnetje ga je niet even buiten zitten.
Wel jammer eigenlijk.
pi_26639608
Snake joh hou vol en hopelijk zet t door. Lewis en Mel meiden, ik hoop echt voor jullie dat er ook wat schot in komt
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 13:58:59 #205
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26640035
Rommel de rommel de rommel, zere rug, weinig puf...
maar niet meer dan dat!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 1 mei 2005 @ 14:00:32 #206
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_26640060
Sterkte allemaal, maar vooral de allerlaatsteloodjesmeiden!!

Is het vandaag geen labour day Lewis?
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zondag 1 mei 2005 @ 14:02:32 #207
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26640097
quote:
Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef melonovy het volgende:
Rommel de rommel de rommel, zere rug, weinig puf...
maar niet meer dan dat!
Je weet het niet Melonovy, het kan ineens heel hard gaan. Het kan maar zo dat je over een paar uur je baby hebt! Ik hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt. En dat geldt ook voor Lewis natuurlijk! Succes meiden!
  zondag 1 mei 2005 @ 14:10:39 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_26640210
sterkte meiden... op een gegeven moment heb je er zo genoeg van he...
Laat die beebjes nu maar komen.
stormy waters...
sailin'
pi_26641982
Mogen wij ook in het rijtje? We verwachten ons kindje ongeveer 4 Januari 2006.

Dus: MeNicole & Ke2v2in - 4 Januari 2006

Thnx
  zondag 1 mei 2005 @ 15:42:02 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26641990
nou meiden, wie wet gaat het hier toch gebeuren.
2 uur gelden zat ik nog bij mijn schoonouders en toen kreeg ik flinke kramp in mijn buik, we zijnnaar huis gegaan en de krampen blijven terugkomen, steeds sneller achter elkaar en heftiger.

Hopenlijk zet het nu door, zou wel leuk zijn als ze op de uitgerekende datum zou komen.
Ik ga zo ff eten, Remco is lekker lasagna aan het maken.
Wel vroeg maar heb honger.

Het is ook zo dat elke keer als ik opsta ik kramp krijg.
  zondag 1 mei 2005 @ 15:48:18 #211
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26642107
Snake.. je maakt het spannend meiske!! Kom op !!
  zondag 1 mei 2005 @ 15:56:46 #212
105850 Fuente
mamamuts
pi_26642261
quote:
Op zondag 1 mei 2005 15:42 schreef snakelady het volgende:
nou meiden, wie wet gaat het hier toch gebeuren.
2 uur gelden zat ik nog bij mijn schoonouders en toen kreeg ik flinke kramp in mijn buik, we zijnnaar huis gegaan en de krampen blijven terugkomen, steeds sneller achter elkaar en heftiger.

Hopenlijk zet het nu door, zou wel leuk zijn als ze op de uitgerekende datum zou komen.
Ik ga zo ff eten, Remco is lekker lasagna aan het maken.
Wel vroeg maar heb honger.

Het is ook zo dat elke keer als ik opsta ik kramp krijg.
Go Snake!!!
Sara
Merel
Ukje
  zondag 1 mei 2005 @ 16:03:41 #213
24188 Belana
kloon van belana
pi_26642385
zet m op snake!
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 mei 2005 @ 16:04:04 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_26642397
En MeNicole & Ke2v2in gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
pi_26642464
Snake......jaja,dat gaat m worden,de baby van vandaag Veel succes enne.....(perssmilie)
Groetjes,Minoes
  zondag 1 mei 2005 @ 16:07:27 #216
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26642465
Jahaa!!! Snakebaby!!!!
pi_26642551
Snakebaby!!!!!!!!

Kom op Snake
  zondag 1 mei 2005 @ 16:24:27 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26642848
Huppatee Snake gooi het eruit!
  zondag 1 mei 2005 @ 16:25:32 #219
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26642871
hiet ben ik weer even,met een volle maag.

Nog steeds hetzelfde, blijf krampen houden, dus ik hoop echt zo dat het zover is.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:26:26 #220
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26642885
Douchen moet je Snake! Dat zegt iets, als het dan doorgaat dan is het voor het echie, ofzo!
  zondag 1 mei 2005 @ 16:30:34 #221
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26642978
thnx voor de tip, ik ben douchen.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:33:31 #222
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26643025
Idd! Als het aanhoudt onder de douche is het voor het echie!

(btw, doet Rem verslag uitbrengen als je beeb er is? of heb je een andere lifelijn? Anders mag je me ook mailen, dan krijg je mijn nummer zodat Rem kan bellen!)
pi_26643656
Snakelady Spannend!
And you know I might
  zondag 1 mei 2005 @ 17:04:30 #224
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26643716
Als je dat zou willen graag lucky, remco's email is remkel@xs4all.nl

Je bent een schat.

En het hield gewoon aan onder de douche dus denk ik voor het echie.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:07:34 #225
3142 m@x
pi_26643786
succes Snake, laat het allemaal lekker over je heen komen en (het klinkt een beetje raar) probeer er ook van te genieten
pi_26643983
Wow Snake!!! Zet um op!!
  zondag 1 mei 2005 @ 17:19:36 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26644094
Snakebaby is onderweg!

Zet hem op!
  zondag 1 mei 2005 @ 17:20:07 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26644106
Snake, is het dan toch begonnen?
Hardstikke goed. En je gaat gewoon voor de lekkere snelle bevalling, toch? Dan kunnen we vanavond misschien nog wel van een vers babietje genieten

Lewis en Melonovy, ook maar weer even sterkte gewenst met al het gerommel. Zal wel erg vermoeiend zijn met deze warmte.

En MeNicole, gefeliciteerd met je zwangerschap . Goed nieuws!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_26644194
Succes Snakelady!!

En sterkte LLM's.. Morgen nog een warme dag en daarna wordt het weer koeler..
pi_26644245
Echt warm is het niet hier. En labourday, ik weet het eigenlijk niet Icaa, morgen is een bankholiday, feestdag dus.
Eigenlijk baal ik als een stekker vandaag. Ben het echt zat, baby houdt het ook erg rustig vandaag. Zelfs husby is het huis uitgevlucht voor een zeurende zwangere doos

Snake zou het bij jouw dan toch zo zijn. Veel sterkte en success dan he, enne oefff wat spannend
  zondag 1 mei 2005 @ 18:02:21 #231
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_26644979
Bij jou dus nog geen labour day dus... Helaas. Misschien morgen? (Of vanavond... kan allemaal).

Snake, veel succes!

(en nee, snel is leuk, maar doe het maar niet zo snel als ik, dat is niet echt fijn )
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_26644981
Spannend hier!!
pi_26645193
snakebaby!!! spannend!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 18:15:44 #234
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26645253
MeNicole & Ke2v2in gefeli met jullie zwangerschap!

Snake, zet 'm op meid! Ik hoop voor je dat dit doorzet! Ik duim voor je!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 18:24:44 #235
81992 Githa
pi_26645440
Snake ....kom op meid

mel en Lewis .... wie weet gaat jullie wondertje zich vandaag toch nog aandienen ik ga voor jullie duimen.
pi_26645848
Snake spannend! Het zet nu vast wel door!
  Jubileum moderator zondag 1 mei 2005 @ 18:43:22 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26645851
S N A K E B A B Y
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator zondag 1 mei 2005 @ 18:44:09 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26645864
quote:
Op zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Ke2v2in het volgende:

Thnx
Gefeliciteerd !!!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26645883
Snake zet hem op meid, gogogogogogogogogogo 8O* 8O*

Lewis

Mel hoe is ie daar?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 18:46:35 #240
640 snoopy
peanuts
pi_26645937
Snake
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 18:46:50 #241
43556 miss_dynastie
pi_26645943
Snake, snake, snake

Is er al een 'tussenstand' ?
  zondag 1 mei 2005 @ 18:51:22 #242
105850 Fuente
mamamuts
pi_26646049
Wij zijn ook heel benieuwd!
Sara
Merel
Ukje
pi_26646419
Wie weet een site waarop staat hoeveel je moet eten op een dag als zwangere?
Ik lust op het moment alleen nog kaas op brood, weet niet of dat erg is. Ik drink wel elke dag melk, deed ik eerder nooit. Maar ik heb overdag niet zoveel trek en ben toch een beetje bang dat ik niet goed genoeg eet voor de baby. Snappen jullie wat ik bedoel?
En wie weet of het waar is dat veel thee drinken slecht is. Ik drink dan bijvoorbeeld bosvruchten, citroen, cactusthee ed.
pi_26646576
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Wie weet een site waarop staat hoeveel je moet eten op een dag als zwangere?
Ik lust op het moment alleen nog kaas op brood, weet niet of dat erg is. Ik drink wel elke dag melk, deed ik eerder nooit. Maar ik heb overdag niet zoveel trek en ben toch een beetje bang dat ik niet goed genoeg eet voor de baby. Snappen jullie wat ik bedoel?
En wie weet of het waar is dat veel thee drinken slecht is. Ik drink dan bijvoorbeeld bosvruchten, citroen, cactusthee ed.
Ik heb een lijstje van achmea gehaald. Moet je daar maar ff kijken, als het er niet meer staat geef ff een gil dan kan ik je het lijstje wel sturen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_26646594
snake zet m op meid hier wordt aan je gedacht

mel en lewis het zal ook niet meer lang voor jullie duren

shir
  zondag 1 mei 2005 @ 19:34:20 #246
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26646890
Snake zet em op he
quote:
p zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Ke2v2in het volgende:

Thnx
gefeliciteerd en 4 januari is een hele mooie datum dan is mijn zoontje jarig
  zondag 1 mei 2005 @ 19:34:53 #247
3011 E.T.
pi_26646904
Jahaaaaa!!!!

SNAKEBABY IS ONDERWEG!!!!!

Mel en Lewis, sterkte met wachten!! (en lijdzaam toe moeten zien dat iemand anders wel gaat)
pi_26646940
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:19 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik heb een lijstje van achmea gehaald. Moet je daar maar ff kijken, als het er niet meer staat geef ff een gil dan kan ik je het lijstje wel sturen!!
Hm, op de 1 of andere manier kan ik niet op de site komen. Kun je hem sturen? Alvast bedankt!
pi_26646971
Go snakebeep Go snakebeep Go snakebeep

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 1 mei 2005 @ 19:51:25 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26647269
en helaas nog geen vorderingen .

Gewoon hetzelfde gebleven, af en toe krampen maar niet meer of sneller achter elkaar.

Wat zijn jullie lief trouwens zeg.
pi_26647308
Hahahaha snake ik dacht echt die is helemaal bezig nu
Misschien komt t vanacht lekker op gang. Ga je zo nog ff lekker een stukje fietsen ofzo. Is t lekker weer voor.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 19:55:45 #252
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26647360
ik heb geen fiets, haha had er een maar mijn moeders fiets is kapot dus ze heeft nu de mijne.

Maar misschien gaan we een stukje wandelen.
pi_26647429
Ja wandelen ook een goed idee!!!!!
Balen he meiden en dan nog van dat warme weer
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 20:04:49 #254
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26647577
Je (rem! ) heeft een email Kel! Zet hem op he!!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 20:19:43 #255
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26647971
Ah, het ligt aan de Rem...

Balen Snake... Het wordt echt spannend hier! Wie gaat er eerst?
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 1 mei 2005 @ 20:32:08 #256
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_26648322
Kom op snake, en sterkte
  zondag 1 mei 2005 @ 21:01:03 #257
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26649104
Spannend Snakelady, ff wandelen en dan hops naar bed jij, hoop zo voor je dat het vannacht door gaat zetten!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 1 mei 2005 @ 21:09:32 #258
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26649315
Snake zet hem op!!

Lewis en melonovy jompels ook voor jullie
  zondag 1 mei 2005 @ 21:37:17 #259
105888 renzell
pi_26650038
Hmmmm, krampen die terugkeren, maar steeds maar niet heftiger worden; klinkt mij bekend in de oren... Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat het flink doorzet vanavond. Zet hem op meid!!!! Wie weet heb je d'r vannacht of morgen in je armen. Oeh, wat leuk en spannend!!!!!
  zondag 1 mei 2005 @ 21:41:41 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26650167
Snakelady, spannend hoor! Ik hoop dat Snakebaby toch nog vandaag komt!
  zondag 1 mei 2005 @ 21:59:54 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26650666
Oooooeeeeeehhhhh spannend Snakelady !! Zet hem op hoor en wie weet heb je vandaag je kleine nog in je armen!!
Spuuglokje wat zijn jouw jompelmeisjes geweldig!! helemaal te gek!!

MeNicole en partner gefeliciteerd!!

Melonovy en Lewis houden jullie het nog een beetje vol?

Ingrid, over dat eten heb ik vanmorgen iets gelezen op een andere site, ik ga het voor je opzoeken...

Ik zit hier inmiddels zonder stem.... verrekte lastig voor een kletskous als ik hopelijk heb ik 'm snel weer terug!! Ik heb mijn werk maar afgebeld, nou ja Lautie dan, verkopen zonder stem lukt gewoon niet.
Ylana
  zondag 1 mei 2005 @ 22:26:04 #262
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26651374
Ik heb vandaag al zooo vaak gekeken hier! Iedereen bij wie het rommelt; zet 'm op! De aller-, allerlaatste loodjes!! Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_26651608
quote:
Op zondag 1 mei 2005 21:59 schreef Saffier het volgende:

Ingrid, over dat eten heb ik vanmorgen iets gelezen op een andere site, ik ga het voor je opzoeken...

Ik zit hier inmiddels zonder stem.... verrekte lastig voor een kletskous als ik hopelijk heb ik 'm snel weer terug!! Ik heb mijn werk maar afgebeld, nou ja Lautie dan, verkopen zonder stem lukt gewoon niet.
Ik hoop dat je wat vind, ik kan niet vinden wat ik zoek.

Bah, ik heb ineens erge zure oprispingen. Echt goor!

Saffier, ik hoop dat je je stem snel weer terug hebt.

Snake zet hem op!
pi_26651828
Hier vind je een lijstje wat je minimaal nodig hebt op een dag aan voeding.

Als je zoekt op google met zwangerschap en eten kom je best wel aan een aantal links. Bij het voedingscentrum, kun je ook boekjes bestellen hierover.

[ Bericht 23% gewijzigd door Randa_v op 01-05-2005 22:48:46 ]
  zondag 1 mei 2005 @ 22:46:23 #265
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26651934
Dit is de link naar het voedingscentrum, maar dit is ongeveer hetzelfde lijstje.
pi_26651942
Had ik ook al!!
  zondag 1 mei 2005 @ 22:50:35 #268
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26652035
ik voel me nu al een ontaarde moeder mèn zoveel krijg ik eg niet weg maar ik drink veel en let op de pitamintjes en eet speciaal boter op me brood terwijl ik dat ruim 16 jaar niet gedaan heb vind dat zo smerig
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2005 @ 22:52:26 #269
81992 Githa
pi_26652082
veelal krijg je vanzelf trek in wat je lichaam op dat moment nodig heeft dat was bij mij iig wel zo.
pi_26652129
Neva, dat hoeft toch toch niet er zijn ook andere manieren om iets binnen te krijgen hoor. Gewoon opletten wat je eet, maar wat normaal niet eet om daar nu mee te beginnen is niet nodig hoor.

Ik eet nu vrij weinig, ik kan in het weekend nooit een goed ritme vinden om te eten, is natuurlijk ook niet goed. Maar zal ook niet veel kwaad kunnen, is ook afhankelijk van hoe je je voelt!
  zondag 1 mei 2005 @ 22:55:07 #271
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26652162
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef Githa het volgende:
veelal krijg je vanzelf trek in wat je lichaam op dat moment nodig heeft dat was bij mij iig wel zo.
het is denk ik ook meer algemeen bedoeld dat advies
en als k honger heb eet ik wel
denk als je genoeg drinkt en vitaminen binnen krijgt datb het wel losloopt
  zondag 1 mei 2005 @ 22:56:19 #272
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26652192
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef Randa_v het volgende:
Neva, dat hoeft toch toch niet er zijn ook andere manieren om iets binnen te krijgen hoor. Gewoon opletten wat je eet, maar wat normaal niet eet om daar nu mee te beginnen is niet nodig hoor.

Ik eet nu vrij weinig, ik kan in het weekend nooit een goed ritme vinden om te eten, is natuurlijk ook niet goed. Maar zal ook niet veel kwaad kunnen, is ook afhankelijk van hoe je je voelt!
in halvarine zit vitamine d vandaar
pi_26652298
Ik slik vitaminetabletten voel ik me goed bij.
pi_26652365
Ik zie dat in vis en rundvlees net zoveel zit, heb ikmijn vitamine d ook binnen. En anders volle melk drinken? Kun je de boter laten staan!

http://www.voedingscentrum.nl/mirakel/pageViewer.jsp?id=2220&init=menu280
  zondag 1 mei 2005 @ 23:11:10 #275
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_26652606
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
ik voel me nu al een ontaarde moeder mèn zoveel krijg ik eg niet weg maar ik drink veel en let op de pitamintjes en eet speciaal boter op me brood terwijl ik dat ruim 16 jaar niet gedaan heb vind dat zo smerig
Boter op mijn brood deed en doe ik nooit, dat vind ik zó goor Als je 's avonds bijvoorbeeld salade eet en daar een dressing met o.a. olijfolie doordoet, of vlees bakt in braadboter (ik noem maar een paar voorbeelden), dan kom je geen vetten tekort hoor.
pi_26652687
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
Ik vind dat ook smerig, boter op brood. Ben ik niet de enige.
Verder slik ik multivitaminen voor zwangeren.
Neva en Randa bedankt voor de links. Morgen zal ik alles eens lezen. Heb ze alvast opgeslagen!
Trusten!
  maandag 2 mei 2005 @ 03:07:31 #277
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26656650
auw auw auw, kan niet slapen aangezien mijn buik pijn doet en ik heb het bloedheet, ga ff lekker weer douchen denk ik.
pi_26656672
sterkte en succes snake.. frutselke laat niet lang meer op zich wachten denk ik ...

extra jompels voor je deze nacht!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 06:27:50 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_26657448
snake.... ik hoop dat het nu dan echt heeft doorgezet! sterkte en veel succes! Ik hoop dat je snel je kleine frutselke in je armen houdt! Nog ff een paar aanmoedigings
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 mei 2005 @ 06:53:33 #280
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26657564
Snake s6 meid

Mel lewis sterkte
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 07:05:33 #281
81992 Githa
pi_26657615
snake kom op meid ....

mel en lewis, vandaag is een mooie dag
  maandag 2 mei 2005 @ 07:05:42 #282
105888 renzell
pi_26657617
Hoe is het nu Snake?
Zet hem op meid!!!
pi_26657760
Snakelady.....wij willen een snakebaby
Hou vol en zet m op.
Groetjes,Minoes
pi_26657791
Meiden hoe is het vandaag ?
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 2 mei 2005 @ 07:40:03 #285
1087 Merisse
broddeltante
pi_26657801
Snakelady, you go girl!!!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 2 mei 2005 @ 08:14:45 #286
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26657987
Snake, we gaan een datumtweeling maken! Lewis doe je ook mee?
Ik heb de hele nacht wakker gelegen met harde buiken en heb nu weeen! Nog niet snel op elkaar, maar het begin is er!
Chiara wordt zo opgehaald.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 2 mei 2005 @ 08:17:20 #287
105850 Fuente
mamamuts
pi_26658002
Melonovy!!!

Go Go
Succes
Sara
Merel
Ukje
pi_26658025
Oooh, Mel

succes meid
  maandag 2 mei 2005 @ 08:23:58 #289
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26658035
Net naar de WC geweest ik heb een klein beetje bloedverlies. Ik ga lekker rustig aan doen.
Laat die weeen maar komen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26658039
Yfke en Spiro

gefeliciteerd met jullie zoon
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 08:26:09 #291
81992 Githa
pi_26658049
Ik moet nu echt naar mijn werk dus kan niet eens f5-en maaruh Dames zet hem op he !
  maandag 2 mei 2005 @ 08:29:54 #292
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26658085
Ooww... wat spannend!!!!! Zet hem op meiden !(en aanstaande papa´s! )

(hoe doe je die pufsmile? )
pi_26658239
Hey Mel en Snake, meiden gaan jullie maar voor. Bij mij zit het er nog niet in ben ik bang. Heb nergens last van. Buikie is gewoon aan het bewegen, maar niet hard. Dus meiden ga ervoor
  maandag 2 mei 2005 @ 08:54:59 #294
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_26658314
quote:
(hoe doe je die pufsmile? )
: % aan elkaar Luckepuck!

Mel.. Snake.. spannend meiden !!! kom op he !!!
  maandag 2 mei 2005 @ 08:58:28 #295
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26658355
Thanks Rijstebuiltje!

ff testen... paar extra puffers zijn nooit weg voor Snake en Mel
pi_26658386
Snake en Mel!!

Kom op meiden
  maandag 2 mei 2005 @ 09:03:29 #297
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26658414
Spannend!!!!!!! Snakelady en Melonovy zet um op!!!!! You go girls!!!!

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26658522
Melonovy!!!! en Snakelady!!!

Juist als ik een dagje weg ga
Succes meiden!!!!
And you know I might
  maandag 2 mei 2005 @ 09:15:08 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26658604
Oe! Weeen bij Mel! En Snake al stil sinds 3 uur!
Datum-tweeling lijkt mij een prima plan!
Zet hem op meiden!

Enneh... Lewis... Jij mag gewoon meedoen hoor! Datum-drielingen zijn ook heel erg leuk!
pi_26658790
Jaaaaaa!!! Een verse baby-tweeling is onderweg

Succes hoor
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 09:29:50 #301
43556 miss_dynastie
pi_26658829
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Snake