abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:32:14 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26531329
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 135

26 april 2005: melonovy
2 mei 2005: Snakelady
4 mei 2005: Lewis.de.boxer
5 mei 2005: Roxie
15 mei 2005: Romek (papa)
01 juni 2005: Mobious (papa)
18 juni 2005: Jonnetje
05 juli 2005: Basset (papa)
14 juli 2005: 1-of-6Billion (papa)
18 juli 2005: Utrecht
19 juli 2005: Snowwww
26 juli 2005: Rekkie (papa) en Roumysa
02 augustus 2005: Igraine
22 augustus 2005: Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
11 oktober 2005: Vicky
16 oktober 2005: Quinny en chocobo
29 oktober 2005: BabyLover
29 oktober 2005: Jelief & Mike Air
09 november 2005: Suzanna
10 november 2005: Bastard (papa)
28 november 2005: Ingrid19 en Djeez
05 december 2005: Saffier en Lautie (papa)
26 december 2005: Randa_v en Magneet
*** 27 december 2005: Neva en ArmaniMania
04 januari 2006: Dus: MeNicole & Ke2v2in

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 01-05-2005 17:20:32 ]
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26531582
Dit wordt dan het topic waarin ik ga bevallen hoor!

lewis, die voetreflex gisteren voelde erg lekker, het plekje wilde echt gemasserd worden, ik heb het later in de nacht ook nog een poos bij mezelf kunnen doen, ging best goed, alleen het resulteerde in niet meer dan harde buiken en gerommel.
Ik heb nu trouwens best een flinke menstruatiepijnachtig gevoel in onderbuik en laag in mijn rug... een continu zeurderig gevoel. Ik ga even een loopje maken, kijken of dat wat wil helpen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26531631
Meheeeeeeeeeeeeeeel je gaat beginnen ik voel t
Neem ff een lekker bad of douche!
en ff sexen hoor, zin of geen zin!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26531855
Door het loopje nam het ietsje af, maar nu ik weer zit is ie er weer...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:50:21 #5
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_26531911
oeee spanned mel
met een douche schijn je het zeker te weten!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_26531989
Het zijn geen weeen, dat weet ik wel zeker, het is een mogelijk begin...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26532110
Nee maar t begin is er, kan snel gaan vanacht hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26532515
oehh daar ga je! spannend hoor melonovy! mocht 't doorzetten: succes he!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:16:57 #9
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26532700
mel wat spannend allemaal...woei
hopelijk zet het door vanacht ofzo
succes alvast
pi_26532749
Ik ga voor een meisje en geboren om: 05:20
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:42:19 #11
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26533438
Mel we gaan voor je duimen meissie
stiekem kleine pufjes

Ingrid een miskraam is erg maar niet erfelijk zou niet weten wat de relevantie daarvan is met jou zwangerschap. De rug zou ik wel melden met oog op de bevalling, het gaat meer om ziektes en allergiën en hersenbloeding zijn ook relevant als er hoge cholesterol in de fam zit.
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:58:54 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26533893
Mel, ik duim voor je .

hier zit het vandaag gruwelijk tegen, 2 weken geleden is de badkamer verbouwd en nu hebben we lekage, wat dus wil zeggen dat we weer een paar dagen in verbouwing zitten en zonder water.
ik heb zitten janken dat wil je niet weten, eindelijk was alles goed en klaar en de kleine kon komen en nu dit weer.
Ik zat er echt even helemaal doorheen, vanavond ff naar mijn ouders geweest en dat heeft me goed gedaan, ff alles van je afpraten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26534357
Snakelady ik kan me voorstellen dat alles dubbel zo zwaar valt nu

Ik neem de telefoon zo mee onder me kussen Denk dat Mel wel eens zou kunnen bellen vannacht
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26536956
En Jessie al telefoon gehad?
pi_26537058
Ingrid, hier vind je een stuk onder het kopje zwangerschap over de eerste controle. Er zit ook een linkje in de tekst naar een formulier met vragen die verloskundige zal vragen. Leek mij heel handig.
Miskramen is niet heel belangrijk, belangrijker zijn of er doodgeboortes voorkomen.

Op die site heb ik heel informatie kunnen vinden over onderwerpen waar ik vragen over had.
pi_26537126
Goeiemorgen allemaal!
Melonovy, alvast succes (just in case het echt doorzet en ik op m'n werk zit )

Wij hebben vanavond een pretecho! 'k Loop al dagen met de zenuwen en inmiddels zijn ze onhoudbaar , ik hoopdat alles goed is, en ben heel benieuwd naar wat we te zien krijgen. We willen het geslacht niet weten dus kga er maar vanuit dat we het zelf niet zien, en zo wel, nou, da's ook niet erg.
Nu eerst maar es werken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 27 april 2005 @ 08:13:28 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26537274
Mel?? hoe is ie??

Fuente, leuk zeg, en zelf zag ik het niet hoor terwijl die echovrouw het overduidelijk zag, maar gewoon van te voren aangeven dat je het niet wil weten.

Nou, niet echt veel geslapen vanacht, hopenlijk gaan ze vandaag nog beginnen met het lek aangezien mijn buik flink aan het rommelen is.
Maar de kleine blijft nog maar mooi een paar dagen zitten nou, zit liever met een zwanger buik in de verbouwing dan met een pasgeboren baby.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26537280
Nog niks gehoord
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26537416
Nou goede morgen, ik denk ik kom me maar even netjes melden, maar heb geen nieuws.
En het lullige is dat het wel voelde dat er iets ging gebeuren, maar helaas. Jammer, volgende keer beter... Ik heb wel heerlijk geslapen, dus we kunnen vandaag een mooie dag bouwen!

Snake, wat onwijs k#t!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 27 april 2005 @ 08:58:22 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_26537675
Ook als alleen maar een mee-lezer vind ik het lang duren , de komst van nieuwe baby's!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 27 april 2005 @ 09:04:41 #21
3011 E.T.
pi_26537787
Goed slapen is ook goed Mel.. kan je goed uitgerust aan de bevalling beginnen!

Zal af en toe wel ff spieken van m'n werk of er al wat gebeurt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2005 @ 09:05:42 #22
81992 Githa
pi_26537800
ooohw Mel wat maak je het spannend ...ik dacht al ja ja, bb'tje is er ! dus snel naar beneden scrollen om alvast te spieken maar nee hoor

Snake Ik kan me voorstellen dat het de nodige stress opleverd, wat een gedoe he zo in de laatste weken, ik hoop dat het vandaag allemaal opgelost wordt
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2005 @ 09:25:10 #23
43556 miss_dynastie
pi_26538140
Mel, ik had écht gedacht dat MellyBelly geboren zou zijn
  woensdag 27 april 2005 @ 09:26:09 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26538164
mm, morgen dus pas, kl*tezooi.
Ach , als ze besluit te komen dan is het zo, kan slechts mijn benen dicht hoiden

Mel, je maakt het idd goed spannend joh.
  woensdag 27 april 2005 @ 09:36:39 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26538385
Mmmm snake... da's idd ook niet echt prettig lijkt me...

En Mellybelly!!!!!!!!! Kom op nou joh! We zijn nu echt nieuwsgierig genoeg!
pi_26538861
shit snakelady!

melonovy, twee aparte verjaardagen is ook wel prettig he. maar wie weet gaat 't vandaag toch nog gebeuren. fijn dat je in ieder geval weer goed uitgerust bent.
pi_26540754
Waarom weet ik niet maar ik heb het idee dat Mellybelly nog een paar daagjes wacht...

Allemachtig Snake!
Wat kl#te , op zoiets zit je natuurlijk ook niet te wachten..

Hier alles oké.
Alhoewel het hier (vooral 's avonds) ook al wel wat begint te 'rommelen', steeds harde buiken om de zoveel tijd. (Nu al.. ) Gupje zal wel indalen ofzo? Ik doe iig lekker rustig aan en ga me er niet druk over maken.
Wat ik wel minder vind.. Volgens mij begin ik een klein beetje vocht vast te houden. En daar heb ik nou net géén zin in.
W ~ H ~ T
pi_26540867
Saffier, het wordt pas echt werkelijk dat je zwanger bent als je je eerste echo hebt gehad.

Mel, gelukkig heb jij een goeie nachtrust gehad. Klaar voor de start

Snake, wat kl*te van die badkamer, daar zou ik ook niet echt van kunnen slapen.
En dan nog een dag moeten wachten eerdat ze eraan beginnen.

Nou mijn voetreflex heeft me niets anders dan problemen opgeleverd. Ik heb in maanden niet zo'n slechte nachtrust gehad. Het zou me meer lucht moeten geven vanwege mijn problemen met mijn neus en bijholtes, maar het tegendeel was waar. Ik had echt behoorlijke moeite met ademen, en nu nog steeds. Ze hadden mijn handen en armen ook gemasseerd, ik heb nu nog dooie vingers en kom ook daar niet vanaf Dus echt topdag vandaag. Ik heb in ieder geval de mazzel dat husby thuis is gebleven om voor Joshua te zorgen.
pi_26540965
Shit Lewis.....
Da's nou ook weer niet de bedoeling. Denk je dat het met/na een dagje rustig aan doen wel weer wat beter gaat? Vooral dat je minder lucht hebt lijkt me zwaar irritant en meestal word je daar ook nog zo moe van..
W ~ H ~ T
pi_26541159
Nou ik denk het niet Jonnetje. Ik heb het wel eens eerder gehad na voetreflexie, toen had ik echt dagen lang tot 1 week hoofdpijn van de druk in mijn hoofd. En om eerlijk te zijn weet ik niet of het kwaad kan voor de baby, want ik ben nog steeds buiten adem. En vanmiddag een tukkie doen zal er ook wel niet inzitten op deze manier. Ik weet eigenlijk niet wat ermee te doen.
Ze hadden het vorige week over ijzertekort, maar daar klopt geen bal van. Ik heb ijzerwater en mijn vitamine pillen, en dat geeft me ook geen enkel stukje verlichting. Dus dan zouden ijzertabletten dat ook niet geven lijkt mij.
  woensdag 27 april 2005 @ 12:02:45 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_26541354
He bah Lewis, van de regen in de drup dus, ik hoop dat je snel wat makelijker kan ademen hoor, benauwd zijn is helemaal niks. Wel lekker dat je husby er is, kan jij wat op adem komen. Misschien even lekker stomen? En ik geloof wel dat je gelijk hebt, ik moet gewoon afwachten tot die eerste echo voor het verder gaat doordringen hier.

Melonovy ik ga niet meer vragen of je nog durft te gokken maar misschien heb je zin/puf/tijd voor een allerlaatse mellybellyfoto?? En dan zullen wij niet te veel moeten posten anders durt het nóg een deeltje voor we weten wat het brusje voor Chiara is!!

En dan Snake met de badkamer, denk je lekker klaar te zijn krijg je dit!! Ik hoop dat ze het snel voor je hebben opgelost hoor!! Je nachtrust kan je goed gebruiken!!

Suzanna, jij bent druk met Noa zeker? Ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord, hoe gaat het bij jou en de kleine?

En de a.s. papa's? Hoe gaat het bij jullie?

Vergeet ik bijna aan Ingrid te vragen hoe het bij de vlos was, vertel eens? En zei ze iets van je rug?

[ Bericht 5% gewijzigd door Saffier op 27-04-2005 12:11:41 ]
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_26545002
Hebben jullie allemaal al gezien dat het zondag 25 graden wordt volgens de weervoorspelling (www.nu.nl)
*vrolijk is*
Kmocht lekker wat eerder naart huis van werk. Was vanmorgen een half uur te laat omdat m'n auto ineens afsloeg, sta je daar met je zwangere buik een auto aan de kant te duwen en in de regen te wachten op een bus
Maar goed, aangezien het lekker rustig is mocht ik eerder naar huis en da's dan wel weer leuk..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_26545252
Mel, balen dat het niet heeft doorgezet.

Snake wat klote zeg! Ik hoop dat het snel goedkomt!

Lewis, wat irritant zeg! Ik hoop dat je snel weer normaal kunt ademen, want zo is het ook niet leuk.

Saffier, hoe gaat het met jou?

Vanmorgen dus samen bij de vlos geweest. Veel info meegekregen en 2 bladen. Ziektes en mk doorgenomen. Ze ging gewoon het rijtje af. Bloed afgenomen, bloeddruk gemeten, die was keurig. Prik in de vinger gehad, was precies goed en vragen gesteld. Dat was het. Hartje kun je pas bij ca 12 weken horen. 25 mei volgende afspraak. Dan heb ik de echo gehad (24e) en dan moeten we zeker weten wat de uitgerekende datum is. Omdat het bij mij vaag is met die 2 weken.

Ik heb het ook over mijn rug gehad. Ik moet goed op mijn houding letten, maar dat doe ik altijd al. Verder kan het zijn dat ik fysiotherapie, mensendiek, of cesar nodig heb. Dat zien we tzt wel. Kan ik ook nog met de ha over hebben. En een zwangerschapscursus is ook goed voor mij. Welke moet ik nog bekijken.

Nog aanraders? Ik weet dat er zwangerschapsgym is en yoga en mensendiek.

Ik ben trouwens ook nog van mn stokje gegaan. We waren bij de C1000, nog ff wat ophalen voor het eten van vandaag. We stonden bij de kassa en ineens werd ik heel duizelig, alles draaide om me heen. Ik zei tegen Djeez, let op me, ik ben duizelig, straks val ik flauw. En ja hoor, we stonden net buiten en ik zakte door mn benen heen. Daar lag ik raar dubbelgevouwen. Gelukkig was er een oudere man die mij samen met Djeez weer overeind hielp. Heel voorzichtig gingen we naar de auto en toen snel naar huis.
Toen rustig aan gedaan, een broodje gegeten en een kopje thee met suiker gehad. Dat hielp wel. Heel vreemd was het. Ik had geeneens erge honger ofzo. Als mijn maag nou leeg was, kon ik het begrijpen.

Nou, ik ga de info zo doornemen en de tijdschriften lezen. We hebben ook het tijdschrift Zwanger gekocht, lijkt mij leuk en informatief.
  woensdag 27 april 2005 @ 15:00:11 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26545791
Lewis, balen zeg, geen massade meer dus.

Ingrid, meerde vrouwen hebben last van flauwvallentijdens de zwangerschap, wel even mee opletten je kan anders namenlijk erg gemeen vallen.

Ik voel me iets beter, niet heel de vloer hoeft eruit maar maar een strookje, dat scheeld weer heel veel gelukkig.
De man zelf vindt het zo erg voor ons dat hij net een bloemetje heeft laten brengen voor het ongemak, vindt ik heel netjes van hem.
pi_26547187
Ingrid, das niet zo mooi joh... Meld je het wel even bij de huisarts of verloskundige?!

Snake, wat lief dat je een bloemetje krijgt en fijn dat de lasten toch wat minder zijn dan je dacht.

Hier alles redelijk oke, ik ben een beetje gaar. Mijn jarige kindje roept me, dus ik ga weer verder met niets doen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26547213
Ja, wat onwijs vervelend Lewis, dat je zulke klachten hebt gekregen na die behandeling...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26549028
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, das niet zo mooi joh... Meld je het wel even bij de huisarts of verloskundige?!
Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.
  Redactie Frontpage woensdag 27 april 2005 @ 18:17:46 #38
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_26549418
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Saffier het volgende:
En de a.s. papa's? Hoe gaat het bij jullie?
Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_26549465
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef Djeez het volgende:

[..]

Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.
En nog uit zichzelf ook! Hij is gelukkig niet zo'n hele erge voetbalgek.
pi_26549897
Gisteren was Moeders voor Moeders hier. Heb nu 8 kratten op de gang staan. Dit omdat de chauffeur het hier niet aan huis op kan halen. Dat is bij alle kerkdorpen zo in de omgeving. Ik mag iedere week mijn krat(jes) bij de verloskundige neerzetten.

Wel leuk gesprekje gehad. Zo leuk wat je dan allemaal krijgt, vind het evengoed veel hoor. We hebben het speelkleed uitgezocht. Vanaf volgende week woensdag mag ik gaan plassen.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:12:10 #41
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26550639
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.
Volgen Djeez gebeurt het wel vaker dus zou het echt wel melden
  woensdag 27 april 2005 @ 19:20:29 #42
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26550845
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:42 schreef Randa_v het volgende:
Gisteren was Moeders voor Moeders hier. Heb nu 8 kratten op de gang staan. Dit omdat de chauffeur het hier niet aan huis op kan halen. Dat is bij alle kerkdorpen zo in de omgeving. Ik mag iedere week mijn krat(jes) bij de verloskundige neerzetten.

Wel leuk gesprekje gehad. Zo leuk wat je dan allemaal krijgt, vind het evengoed veel hoor. We hebben het speelkleed uitgezocht. Vanaf volgende week woensdag mag ik gaan plassen.
dat kaartje met die test is leuk he
hier komen ze het gelukkig wel ophalen maar ik mocht gelijk al piesen terwijl wij toch evenlang zijn vreemd hoor.
En dat eetsetje dat is echt heel vind je niet?

Men ik wordt gek van me tieten ik op de bank in slaap gevallen wordt je wakker meeen ik kon wel janken van de pijn maar achjah het hoort erbij.
  woensdag 27 april 2005 @ 19:21:56 #43
3011 E.T.
pi_26550888
Snake, fijn dat niet zo erg is als dat 't leek En lief, dat bloemetje!

Randa, wel prettig dat je je kratten dan bij de vk neer kan zetten. Zelf halen en brengen naar zo'n depot lijkt me ook niet alles, mooie tussenoplossing dit.

En ik zie dat mijn werken geen activiteit bij de Mel en Lewis hebben voortgebracht..
pi_26551270
Snake! Was dat ff schrikken, daar zit je inderdaad niet op te wachten! Gelukkig valt het mee

Enne Mellybellie! Kom maar kom maar kom maar! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen genieten van je Jarige Jetje Mel!

Little Snake en Lewis zitten nog goed daarbinnen?

Ik denk aan jullie meiden!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26551465
Snakelady wat netje van die man dat je een bloemetje kreeg. Ik hoop dat het snel verholpen voordat de baby zich aankondigd.
Jeetje Lewis dat je zulke klachten kan krijgen zeg. Ik hoop voor je dat het snel over is
Ik wist trouwens niet dat je een presentje kreeg van moeders voor moeders. Wel leuke dingen zo te horen
Melonovy, ik hoop dat je vannacht lekker kan uitrusten voor het grote werk voor morgen
Zelf heb ik een lekker rustig dagje gehad. Daan was op de creche en ik moet het weekend werken dus vandaar mijn dagje vrij. Even wezen shoppen, gekeken voor badkleding voor de vakantie. Maar ik kon niet slagen.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_26551552
Zow, de dag zit er weer bijna op, we hebben lekker rustig aan gedaan, genoten van ons jarige meisie en de baby netjes binnen gehouden.
Ik ga zo lekker filmpie kijken en dan rustig aan bevallen (1 van deze 2 plannen zal me zeker lukken...)
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 27 april 2005 @ 21:07:23 #47
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26553432
ja dat zal film kijken zijn
snake balen zeg maar gelukiig is het maar een strookje is ook niet leuk maar gelukkig niet heel je badkamer sterkte ermee..

ingrid ik zou het toch ook even melden hoor zeker als je het vaker hebt...

zo lewis das balen zeg hopelijk is het snel over
pi_26554311
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:20 schreef Neva het volgende:

[..]

dat kaartje met die test is leuk he
hier komen ze het gelukkig wel ophalen maar ik mocht gelijk al piesen terwijl wij toch evenlang zijn vreemd hoor.
En dat eetsetje dat is echt heel vind je niet?

Men ik wordt gek van me tieten ik op de bank in slaap gevallen wordt je wakker meeen ik kon wel janken van de pijn maar achjah het hoort erbij.
Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??
  woensdag 27 april 2005 @ 21:55:03 #49
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26554630
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:42 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??
vreemd ik krijg de 9e mei het boek en 11 juli als ze de laatste maal komen het eetsetje.
Waar het verschil inzit geen idee het zal wel goed wezen
pi_26554999
Omdat er bij mij geen chauffeur komt, dat maakt het verschil. Het eerste cadeau heb ik dan ook al, samen met een badthermometertje als cadeau omdat ik de kratten weg moet brengen. Ze komt zelf nog één keer met nieuwe kratten, dan krijg ik dus dat eetsetje. Het werkt nu bij mij dus even anders dan normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')