Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, das niet zo mooi joh... Meld je het wel even bij de huisarts of verloskundige?!
Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef Saffier het volgende:
En de a.s. papa's? Hoe gaat het bij jullie?
En nog uit zichzelf ook! Hij is gelukkig niet zo'n hele erge voetbalgek.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Met deze wannabe papa is alles goed. Bij de vlos was het ook wel interessant. Ben allang blij dat vlos wel leuk vrouwtje is. Verder moest ik Ingrid nog opvangen die van haar stokje ging. was wel eng, maar ik ben het gewend, ze valt wel vaker flauw. Over twee maanden ga ik weer met haar mee, luisteren of het hartje klopt. En vanavond Verloskundigenpraktijk kijken ipv voetbal.
Volgen Djeez gebeurt het wel vaker dus zou het echt wel meldenquote:Op woensdag 27 april 2005 17:59 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Yep, ik moet morgen toch naar de huisarts toe. Maar 1x flauwvallen zal vast niet zo erg zijn.
dat kaartje met die test is leuk hequote:Op woensdag 27 april 2005 18:42 schreef Randa_v het volgende:
Gisteren was Moeders voor Moeders hier. Heb nu 8 kratten op de gang staan. Dit omdat de chauffeur het hier niet aan huis op kan halen. Dat is bij alle kerkdorpen zo in de omgeving. Ik mag iedere week mijn krat(jes) bij de verloskundige neerzetten.
Wel leuk gesprekje gehad. Zo leuk wat je dan allemaal krijgt, vind het evengoed veel hoor. We hebben het speelkleed uitgezocht. Vanaf volgende week woensdag mag ik gaan plassen.
Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??quote:Op woensdag 27 april 2005 19:20 schreef Neva het volgende:
[..]
dat kaartje met die test is leuk he![]()
hier komen ze het gelukkig wel ophalenmaar ik mocht gelijk al piesen terwijl wij toch evenlang zijn
vreemd hoor.
En dat eetsetje dat is echt heelvind je niet?
Men ik wordt gek van me tietenik op de bank in slaap gevallen wordt je wakker meeen ik kon wel janken van de pijn
![]()
maar achjah het hoort erbij.
vreemdquote:Op woensdag 27 april 2005 21:42 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Ja, dat kaartje is leuk. Ik heb vandaag dan ook een album gekocht waar ik alles mooi in kan plakken. En dateetsetje, krijg ik dan de volgende keer als ze weer kratten kom leveren. Ik mocht pas plassen vanaf tenminste 6 weken, volgens het boekje dus pas woensdag en ik stop op 13 juli. Waar dat verschil inzit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |