quote:melonovy : Jaaaah, er staat weer een fokbaby in het lijstje, wat leuk!!!
Ik ben buikfoto's aan het uppen, dus straks kunnen jullie die enorme toeter van me bewonderen...
quote:Neva:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben benieuwdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vast jou verjaardagquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Djeez het volgende:
Gefeliciteerd Neva! 27 DEcember is leuk, maar het is nog leuker als het op 1 januari 2006 wordt geboren!
Nee, ik ben van 8 oktober. Maar het zou toch leuk zijn als je gelijk op de eerste dag van het neiuwe jaar een kindje krijgt ? Beter kan het jaar niet beginnen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:51 schreef Neva het volgende:
[..]
vast jou verjaardagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nog leuker is 17 december dan gaan lief en ik precies een jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Romek, ik had over je berichtje heen gelezen tussen alle gelukwensen voor Neva, maar natuurlijk is dit een gezonde reactie! Jij weet immers ook niet wat jullie te wachten staat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef Romek het volgende:
Hoe closer de datum naderbij komt, hoe zenuwachtiger ik word!
Krijg de zenuwen over mijn gehele lichaam incl. lichte hartkloppingen......
En nagaand dat ikzelf geneens moet bevallen, maar het romek-vrouwtje!
(wat ben ik eiglijk toch ok een zenuwen-lijer zeg!!)
Een gezonde reactie toch.....?
Wowquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef Jelief het volgende:
we horen meten een treintje langskomen!!!
Gezellig! Doe je dan ook ff de hoofdstad van deze wonderschone provincie aan ? Daar wonen Ingrid en ik nml...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef Jelief het volgende:
. Volgende afspraak is op 19 mei en de dag daarna gaan we lekker twee weekjes naar Drenthe!!!!
LOL! Noa van Suzanna is nog geen half jaar en is nu al 'oudste'. Grappig!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:29 schreef Saffier het volgende:
...
En Suzanne, alles goed bij jou en met je oudste?
...
vrijdag - 22 aprilquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:29 schreef Saffier het volgende:
Melonovy, eerst dacht je half april, wat zegt je gevoel nu? Wel lekker dat je de boel weer schoongepoetst hebt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop