quote:melonovy : Jaaaah, er staat weer een fokbaby in het lijstje, wat leuk!!!
Ik ben buikfoto's aan het uppen, dus straks kunnen jullie die enorme toeter van me bewonderen...
quote:Neva:![]()
ben benieuwd
![]()
vast jou verjaardagquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Djeez het volgende:
Gefeliciteerd Neva! 27 DEcember is leuk, maar het is nog leuker als het op 1 januari 2006 wordt geboren!
Nee, ik ben van 8 oktober. Maar het zou toch leuk zijn als je gelijk op de eerste dag van het neiuwe jaar een kindje krijgt ? Beter kan het jaar niet beginnen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:51 schreef Neva het volgende:
[..]
vast jou verjaardag![]()
nog leuker is 17 december dan gaan lief en ik precies een jaar![]()
Romek, ik had over je berichtje heen gelezen tussen alle gelukwensen voor Neva, maar natuurlijk is dit een gezonde reactie! Jij weet immers ook niet wat jullie te wachten staat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:08 schreef Romek het volgende:
Hoe closer de datum naderbij komt, hoe zenuwachtiger ik word!
Krijg de zenuwen over mijn gehele lichaam incl. lichte hartkloppingen......
En nagaand dat ikzelf geneens moet bevallen, maar het romek-vrouwtje!
(wat ben ik eiglijk toch ok een zenuwen-lijer zeg!!)
Een gezonde reactie toch.....?
Wowquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef Jelief het volgende:
we horen meten een treintje langskomen!!!
Gezellig! Doe je dan ook ff de hoofdstad van deze wonderschone provincie aan ? Daar wonen Ingrid en ik nml...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef Jelief het volgende:
. Volgende afspraak is op 19 mei en de dag daarna gaan we lekker twee weekjes naar Drenthe!!!!
LOL! Noa van Suzanna is nog geen half jaar en is nu al 'oudste'. Grappig!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:29 schreef Saffier het volgende:
...
En Suzanne, alles goed bij jou en met je oudste?
...
vrijdag - 22 aprilquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:29 schreef Saffier het volgende:
Melonovy, eerst dacht je half april, wat zegt je gevoel nu? Wel lekker dat je de boel weer schoongepoetst hebt!!
Help yourself Sugarquote:Op woensdag 20 april 2005 08:23 schreef Sugar het volgende:
Wat is dat lijstje kort trouwens, zeg! Méér zwangeren graag.
Ik heb het ookquote:Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef BabyLover het volgende:
Mel, veel succes de komende dag(en). Laat Mellybelly maar komen![]()
Snake, Lewis en Roxie ook veel succes met de laatste loodjes. Snake, hopelijk mag je gewoon thuis bevallen! Zo klein lijkt je baby mij inderdaad ook niet.
Ik heb even een vraagje:
Ik heb voordat ik zwanger was altijd 's nachts al een beetje last gehad van tintelende en gevoelloze vingers, omdat ik er veel op mijn armen lig als ik slaap (ik denk dat dit de reden is, maar ben er nooit voor naar de dokter geweest ofzo) maar nu ik zwanger ben is dit veel erger geworden. Ik word 's nachts regelmatig wakker met compleet gevoelloze handen en vingers. Ik kan ze wel bewegen en het gaat ook wel weg als ik m'n arm en hand een tijdje in een andere positie leg, maar ik vind het toch niet gezond
![]()
Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Of moet ik hier echt ff mee langs de VK of de dokter?
Alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Ok... Hmmm, ik dacht echt dat alle navels plopten...
Nou... beter nog eventjes wachten maar. We hebben pas net 4 maandjes verkeringquote:
4 maanden al weerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... beter nog eventjes wachten maar. We hebben pas net 4 maandjes verkeringen wonen net 6 weken samen... Maar ik zal tzt wel melden of ik een geplopte navel heb of niet!
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een mini-BEquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh. Maar hij mag van mij wel wat harder gaan nog.
*fluistert: ik ookquote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef Beaker het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een mini-BE![]()
hier rammeld het ook hoor Be en dan bedoel ik ook echt alleen bij mijquote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*fluistert: ik ook![]()
Maar de stem van het verstand is voorlopig nog net even iets sterker. Die mini-BE komt vanzelf (althans... dat moet je dan nog maar afwachten natuurlijk, maar goed, je snapt me wel...)
Zo, en nu weer on-topic...
Hoe is het met de rommelende buiken? Mel? Of ben jij zo goed in voorspellen dat het echt de 22e wordt?
Dat is wel balen idd. Gelukkig rammelt liefje hier wel met me mee, maar die is nog veeeeel verstandiger dan ik en heeft zoiets van 'eerst elkaar maar eens echt goed leren kennen, de nieuwigheid eraf, beetje basis opbouwen samen etc etc'. En terecht trouwens hoor vind ik. Afgezien van heel, heel graag willen hebben we geen haast, dus tijd zat...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef Beaker het volgende:
hier rammeld het ook hoor Be en dan bedoel ik ook echt alleen bij mij![]()
Kut.quote:
Eén ding scheelt: Ik ben weer thuis!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kut.![]()
Slaap de laatste paar dagen erg slecht. Word na 2 uurtjes slapen alweer wakker en dat gaat zo de hele nacht door. Heb erge last van mijn rug. (zwakke rug) De hele dag misselijk en moe en rugpijn gehad en voelde me kut en zielig. Nu gaat het wel wat beter.
Maar je bent wel zwanger, en dat is toch weer een pluspunt.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kut.![]()
Slaap de laatste paar dagen erg slecht. Word na 2 uurtjes slapen alweer wakker en dat gaat zo de hele nacht door. Heb erge last van mijn rug. (zwakke rug) De hele dag misselijk en moe en rugpijn gehad en voelde me kut en zielig. Nu gaat het wel wat beter.
Dat is ook wel weer zo!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar je bent wel zwanger, en dat is toch weer een pluspunt.
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:58 schreef Neva het volgende:
ik moet nog heel lang wachten heb tot op heden nergens last van buiten gisteren spugen.
Lijkt me heel bijzonder allemaal![]()
Dinsdag komt er iemand langs van Moeders voor Moeders , heeft er hier iemand daar aan meegedaan of doet iemand er aan mee ?
Gelukkig maar! Ik moet me ook niet zo druk maken meteen. Volgende week voor het eerst naar de vlosquote:Op woensdag 20 april 2005 21:04 schreef Martineke het volgende:
Ingrid hoort er allemaal bij hoor die stekende dingen e.d. ken nog veel gekker worden, maar eej je bent al wel 8.5 week weer
EUH!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Ingrid hoe voel jij je?
Kut.![]()
Fuente, misschien heb je wat aan de afwegingen in dit topic: Keuze: welke vorm van kinderopvang?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:13 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn op zoek naar een geschikte vorm van kinderopvang, is voor 2 dagen per week. Nu twijfelden we tussen een creche en een gastgezin, en onze voorkeur heeft een gastgezin op dit moment (goede ervaringen uit omgeving). Waar hebben jullie voor gekozen mbt opvang? En wanneer moet je dit regelen? Ik ben nu ruim 5 maanden zwanger, maar kheb echt geen idee.
Alvast bedankt.
*meld*quote:Op woensdag 20 april 2005 08:23 schreef Sugar het volgende:
Neva!![]()
Van harte!!!!!!!!!!!![]()
Wat is dat lijstje kort trouwens, zeg! Méér zwangeren graag.
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
*meld*
Mogen chocobo en ik erbij voor 16 oktober
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:23 schreef Quinny het volgende:
*meld*
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
*meld*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |