Neva en ArmaniMania, jullie zijn er ook snel bij
![]()
Van Harte
Ik heb net alles gelezen en kan me nou toch niet meer herinneren waarop ik wilde reageren.
Eerst ik dan maar. Ik voel me goed, wel heel snel moe en eigenlijk heb ik alweer iets teveel gedaan vandaag. Verders voel ik heel goed dat de baby al is ingedaald. Dat loopt ontzettend moeilijk en heel snel buiten adem. Vanmiddag vondt ik het gewoon eng. Ik lag op de bank te rusten, normaal gesproken val ik dan altijd even in slaap maar dit keer niet. En al een paar dagen niet, ik was gewoon helemaal buiten adem en dat ging ook niet echt over. Het lijkt ook echt net alsof de baby alle zuurstof afneemt of ergens op drukt zodat ik geen lucht krijg.
Dit heb ik eigenlijk nooit echt eerder meegemaakt met Joshua's zwangerschap. De vlos zei gisteren dat het ijzertekort is. Maar juist nadat ik een dosis aan ijzerwater en zwangerschaps vitamine pil had genomen begon het
Ingrid, het begin met al die moeheid en misselijk zijn is ook helemaal niet echt om te genieten hoor. Ik baalde er ook wel vaak van. Als dat eenmaal over is dan voel je je echt een stuk beter
Snake, opzich kleine baby maar niet echt zorgelijk. En toch wel lekker dat je alsnog thuis mag bevallen
Mel, ik ben ervan overtuigd dat je een jongetje krijgt
![]()
Dus ik begrijp niet zo waar die vrouw het over heeft
Saffier voor je het weet sta je bovenaan