hier rammeld het ook hoor Be en dan bedoel ik ook echt alleen bij mijquote:Op woensdag 20 april 2005 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*fluistert: ik ook![]()
Maar de stem van het verstand is voorlopig nog net even iets sterker. Die mini-BE komt vanzelf (althans... dat moet je dan nog maar afwachten natuurlijk, maar goed, je snapt me wel...)
Zo, en nu weer on-topic...
Hoe is het met de rommelende buiken? Mel? Of ben jij zo goed in voorspellen dat het echt de 22e wordt?
Dat is wel balen idd. Gelukkig rammelt liefje hier wel met me mee, maar die is nog veeeeel verstandiger dan ik en heeft zoiets van 'eerst elkaar maar eens echt goed leren kennen, de nieuwigheid eraf, beetje basis opbouwen samen etc etc'. En terecht trouwens hoor vind ik. Afgezien van heel, heel graag willen hebben we geen haast, dus tijd zat...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:36 schreef Beaker het volgende:
hier rammeld het ook hoor Be en dan bedoel ik ook echt alleen bij mij![]()
Kut.quote:
Eén ding scheelt: Ik ben weer thuis!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kut.![]()
Slaap de laatste paar dagen erg slecht. Word na 2 uurtjes slapen alweer wakker en dat gaat zo de hele nacht door. Heb erge last van mijn rug. (zwakke rug) De hele dag misselijk en moe en rugpijn gehad en voelde me kut en zielig. Nu gaat het wel wat beter.
Maar je bent wel zwanger, en dat is toch weer een pluspunt.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Kut.![]()
Slaap de laatste paar dagen erg slecht. Word na 2 uurtjes slapen alweer wakker en dat gaat zo de hele nacht door. Heb erge last van mijn rug. (zwakke rug) De hele dag misselijk en moe en rugpijn gehad en voelde me kut en zielig. Nu gaat het wel wat beter.
Dat is ook wel weer zo!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar je bent wel zwanger, en dat is toch weer een pluspunt.
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:58 schreef Neva het volgende:
ik moet nog heel lang wachten heb tot op heden nergens last van buiten gisteren spugen.
Lijkt me heel bijzonder allemaal![]()
Dinsdag komt er iemand langs van Moeders voor Moeders , heeft er hier iemand daar aan meegedaan of doet iemand er aan mee ?
Gelukkig maar! Ik moet me ook niet zo druk maken meteen. Volgende week voor het eerst naar de vlosquote:Op woensdag 20 april 2005 21:04 schreef Martineke het volgende:
Ingrid hoort er allemaal bij hoor die stekende dingen e.d. ken nog veel gekker worden, maar eej je bent al wel 8.5 week weer
EUH!quote:Op woensdag 20 april 2005 18:18 schreef Ingrid19 het volgende:
Ingrid hoe voel jij je?
Kut.![]()
Fuente, misschien heb je wat aan de afwegingen in dit topic: Keuze: welke vorm van kinderopvang?quote:Op donderdag 21 april 2005 08:13 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn op zoek naar een geschikte vorm van kinderopvang, is voor 2 dagen per week. Nu twijfelden we tussen een creche en een gastgezin, en onze voorkeur heeft een gastgezin op dit moment (goede ervaringen uit omgeving). Waar hebben jullie voor gekozen mbt opvang? En wanneer moet je dit regelen? Ik ben nu ruim 5 maanden zwanger, maar kheb echt geen idee.
Alvast bedankt.
*meld*quote:Op woensdag 20 april 2005 08:23 schreef Sugar het volgende:
Neva!![]()
Van harte!!!!!!!!!!!![]()
Wat is dat lijstje kort trouwens, zeg! Méér zwangeren graag.
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
*meld*
Mogen chocobo en ik erbij voor 16 oktober
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 april 2005 10:23 schreef Quinny het volgende:
*meld*
quote:Op donderdag 21 april 2005 10:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
*meld*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |