Doe's snel dan.. duuurt langquote:Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Fuente het volgende:
Jaaah wij hebben de pretecho gehad!
Het was echt supergaaf, alles werkt, alles doet het. Alleen is beepje een beetje eigenwijs en liet hij zijn gezichtje niet zien (steeds verstoppen. in de placenta drukken, handen ervoor
) dus we mogen 9 mei nog terugkomen
We weten niet wat het wordt (van tevoren gezegd dat we het niet willen weten). Beepje loopt qua groei een weekje voor, dus dat gaat lekker..
Helemaal blij dus
Kzal morgen even wat foto's laten zien (moeten ingescand worden)
quote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het niet echt leuk om iedere dag weer te klagen en te zeiken, maar ik ben het ook wel zat hoor. De baby is al 4 weken ingedaald, de buik mega, de maagzuur niet te harden en het verlangen en de nieuwsgierigheid naar de baby is gewoon enorm!
Ik wil bevallen!!En het liefst heel snel!
Zo'n echo duurt ongeveer een half uur. Bij ons was het wat langer om de baby zich aan het verstoppen was. En we nog 9 mei weer terug om te proberen om een goede 3d echo te krijgen. Hopelijk werkt de baby dan wel mee.quote:Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Ahh...lieve foto's van de echo!! Hoe lang duurt zo'n pretecho trouwens? Ik ga het niet doen omdat ik zowiezo een extra echo krijg én een structurele echo die ook al heel duidelijk is (in ieder geval bij Noa).
Mooie echoquote:Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Suzanna het volgende:
[afbeelding]
Dit was mijn echo van 8 weken (nu twee weken geleden)over twee weken krijg ik er nog eentje en dan istie als het goed is een stuk duidelijker!
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Fuente het volgende:
Neva, misschien bij de HEMA? ik heb ze er wel eens in de aanbieding gezien, maar niet gezien tot hoe groot ze gaan.
Yfke, succes morgen!
En nu rol ik ffies snel m'n bed in, moe!!! Thnx allemaal voor de onwijs leuke rea's en natuurlijk post ik de echo's weer van 9 mei
die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:53 schreef Troel het volgende:
Neva, misschien kan je eens gaan kijken bij B&B. Dat is een lingeriezaak die echt alles heeft! Zit bij het Irenegebeuren.
tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:08 schreef Neva het volgende:
[..]
die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ?wel grote maten maar echte lingerie
![]()
ja lingerie hebben ze genoeg maar meegroei beha's nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 00:23 schreef Troel het volgende:
[..]
tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.
Vandaag zijn ze wezen kijken maar morgen gaan ze echt beginnen, er zal misschien wel een tijdje een strookje van de tegels weg zijn aangezien ze de tegels niet op vooraad hebben.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Snake, wat aardig van die man om een bos bloemen te geven voor het ongemak. Ze zijn vandaag toch begonnen. Gaat het dan nog lang duren eerdat ze klaar zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |