abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26555700
Ik heb wel vaker last van duizeligheid gehad dat klopt. En af en toe flauwgevallen. Valt niks aan te doen helaas.
pi_26555748
Jaaah wij hebben de pretecho gehad!
Het was echt supergaaf, alles werkt, alles doet het . Alleen is beepje een beetje eigenwijs en liet hij zijn gezichtje niet zien (steeds verstoppen. in de placenta drukken, handen ervoor ) dus we mogen 9 mei nog terugkomen
We weten niet wat het wordt (van tevoren gezegd dat we het niet willen weten). Beepje loopt qua groei een weekje voor, dus dat gaat lekker..
Helemaal blij dus
Kzal morgen even wat foto's laten zien (moeten ingescand worden )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_26558099
quote:
Op woensdag 27 april 2005 22:36 schreef Fuente het volgende:
Jaaah wij hebben de pretecho gehad!
Het was echt supergaaf, alles werkt, alles doet het . Alleen is beepje een beetje eigenwijs en liet hij zijn gezichtje niet zien (steeds verstoppen. in de placenta drukken, handen ervoor ) dus we mogen 9 mei nog terugkomen
We weten niet wat het wordt (van tevoren gezegd dat we het niet willen weten). Beepje loopt qua groei een weekje voor, dus dat gaat lekker..
Helemaal blij dus
Kzal morgen even wat foto's laten zien (moeten ingescand worden )
Doe's snel dan.. duuurt lang
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_26562363
Leuk Fuente, klinkt allemaal erg goed! Mooi he dat kleine leventje in je buik?!

Hier alles nog dik in orde, maar wil wel graag de baby in mijn armen houden... maar de kleine eigenwijs zit nog zo lekker warm en goed in mijn buik...
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 09:07:49 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26562472
Fuente wat goehoed ben benieuwd naar je echo.
pi_26562495
Fuente, doe eens showen die echo

Mel, ik vond die 41ste week langer duren dan de rest van de zwangerschap
pi_26562692
Ik vind het niet echt leuk om iedere dag weer te klagen en te zeiken, maar ik ben het ook wel zat hoor. De baby is al 4 weken ingedaald, de buik mega, de maagzuur niet te harden en het verlangen en de nieuwsgierigheid naar de baby is gewoon enorm!
Ik wil bevallen!! En het liefst heel snel!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 09:23:12 #58
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_26562709
He, nog steeds geen Mellybaby te bekennen... Kom eens buiten spelen kleintje, 't is zulk mooi weer

Ingrid, vervelend hoor, dat flauwvallen... Toen ik een paar weken zwanger was stond ik regelmatig met zwarte vlekken voor mijn ogen in de rij bij de supermarkt... Waar het aan ligt, geen idee...

Snake, wat een ellende die verbouwing... Ken het een heel klein beetje, ze zijn hier een uitbouw aan het bouwen... En ze hadden eind januari klaar moeten zijn!!! Nu dus nog steeds lawaai... Gelukkig is het de uitbouw, hebben we in huis zelf niet zo'n last van. Maar ik kan het niemand aanraden hoor, een verbouwing tijdens je zwangerschap!!

Hier gaat verder alles goed. Gister weer bij de verloskundige geweest. Ik kom ongeveer 1 kilo per week aan.. Nu heb ik de laatste tijd ook behoorlijk veel gesnoept en buiten de deur gegeten Voor de zekerheid toch maar even bloed laten prikken, om te kijken of ik zwangerschapssuiker heb.. Als ik binnen een week niks hoor is alles prima... En ik probeer de snoepjes en de koekjes en de patatjes maar te laten staan
Bloeddruk was verder prima, 120/60... Hartje van de baby gehoord.. 160 slagen per minuut En hij/zij lag met zijn/haar koppie naar beneden... Maar dat zegt nog niks toch, ik ben net 28 weken..
Tijdschrift over borstvoeding meegekregen, lekker leesvoer.

Ow, en eergister intake gehad van de kraamzorg... Gaat helemaal goedkomen En maandag a.s. komt de babykamer..... Jippie... kunnen we gaan inrichten!

En dan geduldig afwachten tot de baby komt... Vanochtend had ie trouwens de hik volgens mij... Kreeg heel regelmatig kleine schopjes
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 09:28:44 #59
43556 miss_dynastie
pi_26562792
Ik ben benieuwd Fuente

Mel Ga gewoon lekker genieten van het zonnetje en doe rustig aan...

Snowww, fijn dat alles goed is
pi_26563032
Wat klinkt dat allemaal goed en gezellig, Snowwww
pi_26563280
Whieeee thnx allemaal!
Ik moet zo werken, maar vriendliev (buuv_rietvrouw) gooit ze strax ff online! en die laat het jullie nog zien/weten
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 28 april 2005 @ 10:07:55 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26563472
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef melonovy het volgende:
Ik vind het niet echt leuk om iedere dag weer te klagen en te zeiken, maar ik ben het ook wel zat hoor. De baby is al 4 weken ingedaald, de buik mega, de maagzuur niet te harden en het verlangen en de nieuwsgierigheid naar de baby is gewoon enorm!
Ik wil bevallen!! En het liefst heel snel!

Als je al zo lang wacht dan mag een beetje klagen en zeiken hoor! En wij klagen en zeiken gewoon mee.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 10:25:15 #63
81992 Githa
pi_26563904
Nou vind ik ook hoor lekker klagen en zeiken mel, dan weet bb'tje ook dat je het beu bent
Wachten duurt zo lang en met een lijf vol gierende hormonen is geduld vast niet een van je beste eigenschappen ....nog eventjes maar

Snake, wat aardig dat ze een bloemetje kwamen brengen, die man heeft vast zelf ook een zwangere vrouw meegemaakt
Hoe gaat het nu ?

Lewis, ook nog geen nieuws ?

Fuente ik ben benieuwd!
  donderdag 28 april 2005 @ 10:46:16 #64
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_26564400
Gooi mijn nieuws er nog ff tussendoor........

Vanmiddag heb ik intake in het ziekenhuis, eerst een echo om te kijken wat de ligging is van de kleine, mocht het nog steeds verkeerd liggen dan krijg ik de rest van het ritueel (bloed, opname e.d.) en dan gaat het morgen gebeuren: de 2e keizersnee. Ik ga vanaonvd nog wel eerst naar huis. Ben er ook wel blij om, heb het allemaal wel weer gehad en reuze benieuwd naar de kleine. Ben ook heel benieuwd hoe Siënna erop zal reageren, dus SPIRO en ik gaan een spannend weekend tegemoet.......
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  donderdag 28 april 2005 @ 10:48:36 #65
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_26564451
Oja.....

Melonovy SUCCES ook deze dagen, dan moet toch ook bij jouw wel een nieuwe wereldburger zijn!!
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 10:48:39 #66
43556 miss_dynastie
pi_26564453
Spannend Yfke!!!
pi_26564498
Yfke kanjer!!! Hoe is het met je?
Morgen is het jouw grote dag, wat spannend!! Zullen we dan maar een fok! datum- twee- drie- of vier - ling op de wereld zetten!?

Veel sterkte meid met de bevalling en een mooie tijd er van maken hoor! Ik hoop dat je met de komst van nummero 2 je weer wat lekkerder gaat voelen!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26564741
Heel veel sterkte Yfke, heftig hoor!! Gelukkig heb je al een keer een keizersnee meegemaakt blijkbaar, dus dan weet je een klein beetje wat je kunt verwachten!
Maar er is dus ook nog een kans dat je 'gewoon' mag bevallen als het tóch goed zou liggen?
  FOK!fotograaf donderdag 28 april 2005 @ 11:01:03 #69
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_26564779
Zoals beloofd de (pret) echo's van Fuente en ons lieve toekomstige kindje

Het neusje van Fuente en de lippen van mij

Hartslag in beeld

Handje met 5 vingers

na 9 mei meer!
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_26564990
Saffier: lief dat je naar me vroeg! Gaat hier best wel goed hoor...wel elke dag eigenlijk misselijk en 's ochtends overgeven, maar het gaat eigenlijk best goed voor de rest!
Wel ben ik echt doodmoe, maar dat is altijd in het begin he...(heb ik gehoord)...echt zo'n doodvermoeid gevoel in m'n hele lijf. Ik ben ook lekker vroeg naar bed gegaan gisteren (half negen!) en dat was ook wel nodig, Noa werd om half twee, half zes en zeven uur weer wakker. Dus een beetje een nachtbrakertje is ze af en toe. Het vervelende van 's nachts moeten opstaan is dat je niet elke keer van tevoren wat gaat eten/drinken dus ik word daar vaak ook misselijk van. Maar als ik dan weer ga liggen gaat het meestal weer aardig goed.

En natuurlijk geniet ik heel erg van Noa. Ze ontwikkelt zo snel, elke week kan ze bijna weer iets nieuws! Ze is nu bijna vijf maanden natuurlijk (poeh wat gaat het snel) en ze is ontzettend vrolijk meestal en is blij met elke aandacht die ze krijgt (en dat kan nogal wat zijn ).

melonovy: het Grote Wachten duurt lang he...heel veel sterkte!
pi_26565015
Ahh...lieve foto's van de echo!! Hoe lang duurt zo'n pretecho trouwens? Ik ga het niet doen omdat ik zowiezo een extra echo krijg én een structurele echo die ook al heel duidelijk is (in ieder geval bij Noa).
Ik had trouwens met 8 weken een echo gehad, nu met 12 weken krijg ik de tweede en dan weer met 20 weken. Wel leuk, dan zien we echt zo'n ontwikkeling.
Met acht weken is het trouwens echt nog bijna niets...wel heel grappig was dat de baarmoeder een beetje 'hartvormig' is en het vruchtje ook! Dat zag er wel heel apart uit.
  FOK!fotograaf donderdag 28 april 2005 @ 11:15:13 #72
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_26565114
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Ahh...lieve foto's van de echo!! Hoe lang duurt zo'n pretecho trouwens? Ik ga het niet doen omdat ik zowiezo een extra echo krijg én een structurele echo die ook al heel duidelijk is (in ieder geval bij Noa).
Zo'n echo duurt ongeveer een half uur. Bij ons was het wat langer om de baby zich aan het verstoppen was. En we nog 9 mei weer terug om te proberen om een goede 3d echo te krijgen. Hopelijk werkt de baby dan wel mee.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  donderdag 28 april 2005 @ 11:25:50 #73
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26565382
Mooie, duidelijke echofoto's!

En morgen hebben we iig een vers babietje!
Mel, je kan morgen natuurlijk gewoon meedoen, als het niet lukt..Lekker blijven zeuren hoor Overtijd lopen is waardeloos
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2005 @ 11:30:39 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26565509
Mooie echo!

Enneh Yfke! Spannend zeg!
pi_26565835

Dit was mijn echo van 8 weken (nu twee weken geleden) over twee weken krijg ik er nog eentje en dan istie als het goed is een stuk duidelijker!
pi_26565892
Mooie echo's! Dat wordt een mooi mensje!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26566262
Melonovy sterkte met de laadste loodjes, hopelijk kom je de dagen een beetje door

Mooie echo's zag ik voorbij komen

andere llm dames sterkte en s6 voor al het werk strakkies
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 28 april 2005 @ 14:39:13 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26570388
wauw, wat kletsen jullie veel zeg.

ten eerste Susanne en fuente en man, prachtige echo's.

Mel klaag maar lekker hoor, het is je goed recht.

Snowwww, opletten dus met de zoetigheid, is moeilijk he.

Hier gaat het goed, voel me beter en waarom geen idee eigenlijk.

Het rare is dat als ik LLM lees ik wel eens vergeet dat ik daarbij hoor, op een andere site sta ik bovenaan het lijstje en daar schrik ik steeds van.
hahaha, naja, zal wel goed komen met me.

Yvke, echt spannend zeg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 april 2005 @ 14:42:56 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26570482
o,ja ingrid, over dat flauwvallen, dat heb ik heel lang gehad tot ongeveer 2 jaar geleden, bij mij was de oorzaak dat mijn bloeddruk ineens heel erg daalde, daarom duurde het zo lang eer ze erachter kwamen.
Pas toen ik een 24 uurs bloeddrukmeter op hetb gehad kwamen ze erachter.
Ik moest dus mijn dieet aanpassen aangezien ik geen zout at en daardoor mijn bloeddruk daalde en ook een verkeerde houding en daar heb ik mensendieq (of hoe je het ook schrijft) voor gehad.

Nu val ik dus niet meer flauw, alleen mijn bloeddruk is nog noit zo goed geweest als tijdens de zwangerwchap, van de week zat mijn bovendruk zelfs boven de 100 (dat is bij mij dus zelden tot nooit).
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 april 2005 @ 18:18:25 #80
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26576085
Yfke spannend zeg, ik hoop dat alles goed gaat met je en ben benieuwd naar je beebje veel succes!

Fuente en buurvrouw-rietman, mooie echooossssss, en zo sweet

en ook Suzanna heeft een mooie echo.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 18:33:28 #81
81992 Githa
pi_26576385
Die echo's Suzanna en Fuente zo mooi.
....en dat handje ooooooohw, daar kun je toch geen genoeg van krijgen uhmmmz Fuente, als je 9 mei weer mag, show je ze hier dan weer......
pi_26577656
ik mag 19 mei voor de 2e echo, 25 mei naar de vlos en 5 juli gaan we voor een 4D echo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:33:50 #83
43556 miss_dynastie
pi_26581150
Fuente en buuv, wat een beauty is het

Wat klein nog Suzanna
  † In Memoriam † donderdag 28 april 2005 @ 21:34:18 #84
43556 miss_dynastie
pi_26581169
Yfke, en? Wordt het een keizersnee morgen?
pi_26581862
Yfke sterkte morgen als je een keizersnee krijgt. En laat ons wel weten wat het geworden is he

Suzanna, als het goed is zou jij al snel over de ergste misselijkheid heen zijn en de vermoeidheid ook. Ik hoop het maar voor je. Dan kun je lekker wat meer genieten van Noa.

Mel, dat zeuren is helemaal niet erg hoor.
  donderdag 28 april 2005 @ 21:59:32 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26582005
Yvke heel veel sterkte alvast.
pi_26582188
Yfke en SPIRO, veel sterkte morgen, ik hoop dat alles prettig verloopt en dat we snel meer horen over jullie 2e wondertje.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 28 april 2005 @ 22:06:02 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_26582208
succes yfke!
stormy waters...
sailin'
pi_26582221
Yfke sterkte en succes morgen!

Mel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26582419
Fuente wat een mooie echo's zag ik daar voorbij komen.

Snake, wat aardig van die man om een bos bloemen te geven voor het ongemak. Ze zijn vandaag toch begonnen. Gaat het dan nog lang duren eerdat ze klaar zijn?

Hier gaat alles wel, husby is vandaag ook thuis gebleven. Ik ben vanmorgen naar relaxation geweest. Daar leer je hoe je met je weeen om moet gaan en bepaalde posities die goed zijn voor je tijdens de bevalling. Opzich wel leuk, maar of je je daarmee bezig houdt tegen de tijd
En het rommelt in de buik, regelmatig harde buiken en baby beweegt er lekker op los. Dus nog genoeg ruimte zou ik zo zeggen.
De klachten van na mijn reflex zijn wel over voor zover.
  donderdag 28 april 2005 @ 23:20:57 #91
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26584574
fuente wat lief!! hopenlijk dat 9 mei mini-fuente/buuv-riet zich niet verstopt.

Melonovy dat het maar op mag schieten!!!

Lewis spannend ook voor jou niet voorschieten he Melonovy mag eerst

Iemand hier toevallig kennis over meegroei beha's
Ben bij verschillende winkels geweest hier alleen de prenatal had ze maar die gaan tot e en die waren veel te klein en me gewone beha's worden toch echt te klein dus als iemand tips heeft, graag.

Alvast bedankt
pi_26584988
Neva, misschien bij de HEMA? ik heb ze er wel eens in de aanbieding gezien, maar niet gezien tot hoe groot ze gaan.

Yfke, succes morgen!

En nu rol ik ffies snel m'n bed in, moe!!! Thnx allemaal voor de onwijs leuke rea's en natuurlijk post ik de echo's weer van 9 mei
Sara
Merel
Ukje
pi_26585045
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:45 schreef Suzanna het volgende:
[afbeelding]

Dit was mijn echo van 8 weken (nu twee weken geleden) over twee weken krijg ik er nog eentje en dan istie als het goed is een stuk duidelijker!
Mooie echo
En bij 10 weken is hij inderdaad nog duidelijker en zie je een echt kindje!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 28 april 2005 @ 23:51:48 #94
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26585351
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:35 schreef Fuente het volgende:
Neva, misschien bij de HEMA? ik heb ze er wel eens in de aanbieding gezien, maar niet gezien tot hoe groot ze gaan.

Yfke, succes morgen!

En nu rol ik ffies snel m'n bed in, moe!!! Thnx allemaal voor de onwijs leuke rea's en natuurlijk post ik de echo's weer van 9 mei
hier niet bij de hema alleen sport beha's en ook te klein
  donderdag 28 april 2005 @ 23:53:24 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_26585392
Neva, misschien kan je eens gaan kijken bij B&B. Dat is een lingeriezaak die echt alles heeft! Zit bij het Irenegebeuren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:08:09 #96
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26585736
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:53 schreef Troel het volgende:
Neva, misschien kan je eens gaan kijken bij B&B. Dat is een lingeriezaak die echt alles heeft! Zit bij het Irenegebeuren.
die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ? wel grote maten maar echte lingerie
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:23:35 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_26586028
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:08 schreef Neva het volgende:

[..]

die bij die toko die van dat alternatieve spul heeft ? wel grote maten maar echte lingerie
tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:32:23 #98
24361 Neva
Mania lovin'
pi_26586192
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 00:23 schreef Troel het volgende:

[..]

tja, ik ben altijd al blij als ze ergens bh's in mijn maat hebben, maar ik zie meestal behoorlijk wat lingerie hangen.
ja lingerie hebben ze genoeg maar meegroei beha's niet en ik wete niet hoelang die stomme dingen blijven groeien en tot hoe groot dus is ene meegroei beha een stuk practische en voordeliger als elke keer nieuwe beha's moeten halen
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 april 2005 @ 00:39:56 #99
95752 crew  Chell
Kluns
pi_26586327
www.borstvoedingswinkel.nl heeft tot cup G
  vrijdag 29 april 2005 @ 00:41:32 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26586357
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:12 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Snake, wat aardig van die man om een bos bloemen te geven voor het ongemak. Ze zijn vandaag toch begonnen. Gaat het dan nog lang duren eerdat ze klaar zijn?
Vandaag zijn ze wezen kijken maar morgen gaan ze echt beginnen, er zal misschien wel een tijdje een strookje van de tegels weg zijn aangezien ze de tegels niet op vooraad hebben.
Maar verders kunnen we wel douchen en de wasmachine gebruiken als ze de lek hebben gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')